Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hej, Ik heb pas F.E.A.R. gedownload en geïnstalleerd en hij draait super Maar nu wou mijn broertje het ook spelen, dus heb ik het ook bij hem geïnstalleerd. De eerste twee 'levels' draait hij normaal, maar dan wordt het beeld zwart-wit, met soms een klein beetje kleur ergens, en helemaal blokkerig. Je kan nog wel heen en weer lopen. Op mijn computer doet hij dat niet... Kheb ff een screenshot gemaakt zodat je kan ziet wat hij doet.. Wie weet waardoor dit komt? [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
kan iemand me helpen bij custom games kom ik niet online speel de heletijd in men 1tje best loonly dus zou fun zijn als ik dan ook online kon en met veel spelletjes zoals team snipper staat er dat ik de map niet heb wat moet ik doen alfast bedankt groet tijnek
Laatste reactie door tijnek, -
Call of DUty 4
door Bart'- 7 reacties
- 2,3k weergaven
Ik probeerde CoD4 te spelen op mn nieuwe pc, dus ik installeren. Wil ik eerst ff op Single-Player gaan, gebeurt er het volgende: -Geluid loopt voor op het beeld -het beel bevriest om de haveklap Dus, dan maar ff op Multi-Player: -krijg ik een bericht waarin staat: "iwmp3 werkt niet meer" Dus een aantal dagen later download ik de Demo van Medal of Honor Airborne, geluid enzo gaat goed maar de besturing is gewoon veel te traag!!! Waar kan dit aan liggen??? Please someone help me!!!!!!
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
hey, Ik vind de red alert spellen altijd wel vet, maar ik betwijfel of het ook zo leuk is op de ps3. Zouden degene die dit spel voor de ps3 hebben mij kunnen vertellen of het een goed en leuk spel is om op de ps3 te spelen?
Laatste reactie door mummy, -
instructieboekje
door Gast larizieepiziee- 2 reacties
- 2,3k weergaven
hoi allemaal, weet iemand waar ik op het net een instructieboekje vind van een game ???? Alvast bedankt Mikki
-
FIFA 08 vraag
door Flying Doc- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hee mensen ik heb FIFA 08 gedownload maar ik wil dat spel ook supergraag online spelen alleen heb ik geen Serial Key!!!! Want van die ik gedownload had die heeft al iemand anders geregistreerd. HELP ME alsjeblieft!
Laatste reactie door Flying Doc, -
als ik bij de settlers 6 een game wil starten krijg ik deze foutmelding: R6002 C:// wat kan ik hier aan doen??
Laatste reactie door martijn0, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
wanneer tijdens het spelen er een helikopter crasht, en vervolgens een nucleaire ontploffing ontstaat komt jou heli ook naar beneden. level is klaar en volgende level moet gaan laden. maar wanneer dit gebeurt loopt de wii vast. ik heb hier al een eerdere post op gevonden maar daar is geen antwoord op gegeven. wie kan mijn/ ons probleem oplossen en hoe?
Laatste reactie door Zombymario, -
Sims 2 cd 2
door Sneakerz- 4 reacties
- 2,3k weergaven
HeeJJ Ik ben nu de sims 2 opnieuw aan het installeren, alleen als dat berichtje van plaats cd 2 komt. Klik ik op rungame in het mapje van cd 2 en er gebeurt helemaal niks.. Er is ook niks om te mounten ofzoiets En de rest zijn alleen maar dingen die er niet voor nodig hebt.. Alvast Bedankt Hea
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleemje met cod4 :duivel: :duivel:, als ik in een server ga dan kan ik 1 tot 2 minuten spelen, en dan krijg ik het berichtje van punkbuster dat ik gekickt bent voor 0 minuten met de volgende reden: Violation [comfail] #132" that. Ik had dit eerst niet ik heb niks veranderd aan de mappen van cod4 of iets anders op mijn computer gezet. :-[ :-[ Ik heb het volgende al geprobeert: - ik heb punkbuster geupdate met pbsetup. - Ik heb ook mijn firewall uitgezet maar dat werkt ook niet. :'( :'( mijn systeem ziet er als het volgende uit Windows Vista Home Premium QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz 2048 MB (DDR2 SDRAM) NVIDIA GeForce 8600 GT (2…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal. Ik ben een moeder die inmiddels aan de ds, psp en nu ook ps2 moet geloven. Met de ds kan ik via het r4 kaartje lezen en schrijven. Psp gaat ook aardig maar nu komt het probleem. Ik heb een omgebouwde ps2 voor sinterklaas gekocht. Hij speelt originele spellen af maar de kopies niet. De verkoper vertelde mij over de magic swap 3.8 disk die ik er in moet doen en laten booten. Leuk maar welke optie moet ik kiezen? Normal, special of smboot??? Heb een kleine reisversie van de ps 2.. Ben zover dat ik weet dat cheat menu codes bevat om verder in een bepaald spel te komen dus die optie is het niet. Heel heel heel veel dank want mijn kinderen kunnen…
Laatste reactie door Jurian, -
Red alert crack
door Gast james9600- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Heej mensen Ik heb snel een crack nodig voor RA2 Ik heb alle dingen al geprobeerd van http://www.gamecopyworld.com http://www.gameburnworld.com Maar dat is allemaal prut :sick: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Greetz LuXoR^
-
- 9 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb WII paint gedownload, maar hoe moet ik het installeren? inhoud van de map paint = build, gfx, sourc,makefile,paint.elf,paint. In de map app ziet de wii niets. Iemand een idee?
Laatste reactie door Robin01, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Mijn vriend had gehackt in call of duty black ops en was binnen 10 minuten banned. Hij kreeg een berichtje dat hij is banned wegens cheating (hacken). Hij zocht uit wat er was en bleek te zijn dat ze een hele speciale system hebben een soort banning hammer system. Ik geef daarom jullie een tip Niet Cheaten (hacken) en nog een hint ga niet schelden kan je ook om geband worden want andere mensen kunnen je ook reporten. :cool2: :s Ik denk wel als je op de pc zou gaan spelen en op dedicated servers gaat dat je dan niet geband word. Deze hint isvoor de pc, ps3 en xbox 360. ik hoop dat ik jullie een goede les heeft geleerd. met vriendelijke groeten gerald,
Laatste reactie door Robin, -
bf2 expansion installeer probeem
door Gast roosje65- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb bf2 gekocht, en een 1 week later ook de uitbreiding omdat het spel me wel beviel. Ik wilde eerst al die patch van bf2 downloaden en installeren. maar er staat tijdens het installeren patch failed. Ik heb op internet gezocht naar antwoorden, maar het lukt me nog steeds niet. Dus daarom dacht ik, ik laat deze patch wel lopen, ik heb er toch geen last van. Nu heb ik dus net bf2 special forces gekocht, de uitbreiding. En tijdens die installatie begint ie dus meteen met patchen, en bij mij lukt het niet. Er staat patching failed...Er schijnen meerdere mensen te zijn. Maar ik kan nergens een oplossing. Dus ik denk, misschien weten jullie wat. greet, ne0n
-
Iemand die redelijk wat hcs/supers heeft op habbo die ze verkoopt via paypal of wallie? Meld het hier. Ps: Ik weet niet of dit het goede Board is en of dit hier mag, zo nee meld het me O0
Laatste reactie door sadpker, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Is het mogelijk om een crack te kunnen gebruiken bij een gekocht spel en daarmee online te gaan? ik heb laatst battlefield 2142 gekocht maar ik wil een crack gebruiken zodat ik niet steeds de dvd nodig heb om op te starten. Is dit veilig en ongemerkt of zal EA dit merken en mijn ip adres blocken? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
Hee halloo, Ik heb sinds een paar weken NFSMW, opstarten wil die allemaal wel en spelen ook.. maar nie zo lang.. na een paar minuten gespeeld te hebben valt het spel helemaal uit en kan ik opnieuw beginnen,, Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen ?? MvG, Bozz
Laatste reactie door mohammedb, -
spelen na imagen
door waldek- 8 reacties
- 2,3k weergaven
halloo allemaal ik heb cod 4 gedownload en geinstallerd met behulp van het mounten van een image maar wanneer ik het wil spelen komt er da de juiste cd moet ingezet worden. Ik heb gehoord dat dit met een "crack " moet maar leg eens uit waar vind ik dat en hoe "activeer" ik het ?
Laatste reactie door Robbert, -
Sims 2 Uitbreidingen
door Nerd- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik had een vraag. Ik wil graag Sims 2 Seizoen en Op Reis downloaden, daarbij wil ik de assecoires uitbreidingen downloaden. Weten jullie waar ik misschien de Nederlandse versie kan downloaden. En brengt dit geen schade aan op mijn orginele spellen. Nerd
Laatste reactie door Nerd, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hee Ik heb net een R4 8GB geheugenkaart gekocht voor de DS. Hoe je spellen moet downloaden weet ik al, maar wat je daarna moet doen? Hoe gaat dat precies als je spellen erop wilt zetten? Kan iemand uitgebreid uitleggen? Dankje! ;D
Laatste reactie door movado, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, ik ben Adis (nickname) , heb 2 kinderen van 6 en 7 die beiden een DS hebben. Ben ook lid van Romulation, maar dit spel kon je wel downloaden maar niet spelen op de R4 kaart. Op http://www.4shared.com/network/search.jsp?searchName=nintendo+games&searchExtention=&searchmode=2 tik je Mario sonic in, selecteer het spel en downloaden maar!!! Succes! Adis P.s. ik hoor wel de reacties....mijn kids hoor ik niet meer!
Laatste reactie door adis, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
kan iemand me helpen als er een la tale private server is of hoe je het moet maken want ik wil veel sneller lvl up help me plz want ik houw van la tale maar het duurt te lang trainen ik hoop dat iemandd me kan helpen.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een xbox 360 (duh..) en ik vind de games wel erg duur dus wil ik ze downloaden en ik wil graag weten wat ik dan allemaal moet doen Post samenvoeging: augustus 15, 2011, 22:54:26 ik heb nu Ixtreme 1.9 is dat goed?
Laatste reactie door Zombymario, -
deer hunter 2005
door Gast chezter65- 2 reacties
- 2,3k weergaven
heej mensen. ik heb al een tijd het spel deer hunter 2005 maar als ik daar codes voor invoer dan krijg ik een bag limit. weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik geen bag limit krijg. p.s is er misschien een trainer voor het spel ?
