Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
Ubuntu Linux
door TVR- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik heb besloten om Ubuntu Linux te installeren. Ik heb het besturingssysteem gedownload van hun website (ISO file). Het enige dat ik nog moet doen is het op een schijf branden... Alleen lukt dat niet zo best. Het besturingssysteem zelf is slechts 733 MB groot. En ik heb een DVD-R van 4.7Gig. Ik heb het al geprobeerd met NTI te branden (dit programma zegt dat er te niet genoeg plaats is op de schijf, wat ik vrij absurd vind). Ik heb ook Deamon Tools Lite geprobeerd maar ook hier lukt het niet mee... Ik heb al meer games op een zelfde wijze (en van ongeveer zelfde grootte) geïnstalleerd op die manier. Hoe komt het dat dit nu niet werkt ? Ik kan natuurlijk oo…
Laatste reactie door TVR, -
- 2 reacties
- 650 weergaven
Downloaders vinden uitbreiding oneerlijk en 'dreigen' met illegaal compensatiegedrag. Vorige maand heeft de SONT bekend gemaakt de thuiskopieheffing uit te breiden naar onder andere USB-sticks en wearables en de prijs voor producten waarop deze heffing al gold te verhogen. Gebruikers vinden dat oneerlijk en "dreigen" meer te gaan downloaden als "compensatie". Steeds meer downloaders klagen op fora en in comments op nieuwssites over de aanpassingen en uitbreiding van de thuiskopieheffing van de Stichting Onderhandelingen Thuiskopievergoeding. De tarieven op producten waarop al werd geheven worden over het algemeen hoger en vanaf volgend jaar moet er ook worden betaald…
Laatste reactie door Mrblonde, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Via Google kan ik Expeditie Robinson seizoen 2018 niet vinden dus dacht ik laat ik maar eens een kijkje gaan nemen op Nederlandse download sites. Wat mij opviel is dat vrijwel elke site sterk op elkaar lijkt, qua website design. Het is ook een heel erg oud design en zeker niet de mooiste. Mijn vraag is waarom deze sites zoveel op elkaar lijken, worden ze misschien gehost en beheerd door dezelfde eigenaren? En waarom wordt het design niet geupdate? Er zijn genoeg nieuwe en mooie website designs te vinden, gratis en voor niets.
Laatste reactie door Byte, -
Uitgever beschuldigd AdBlock Plus voor inbreuk op auteursrecht
door Gast Drifter- 0 reacties
- 273 weergaven
De Duitse uitgever Axel Springer daagt het bedrijf achter Adblock Plus aan wegens schending van het auteursrecht. Volgens het bedrijf, dat onder meer Bild en Die Welt bezit, brengen adblockers digitale journalistiek in gevaar en veranderen ze de programmacode van websites. Er kan nauwelijks twijfel over bestaan dat zonder het genereren van reclame inkomsten, het hedendaagse web van heel andere aard zou zijn. Veel sites bestaan alleen door het geld dat ze binnenhalen via advertenties, maar een groeiend aantal platforms is van mening dat volume belangrijker is dan kwaliteit en bombarderen bezoekers met wat velen beschouwen als onhoudbare spam. Natuurlijk zijn er v…
-
Uitnodiging Dutchrevenge
door Gast daantjedegekste- 9 reacties
- 6.5k weergaven
Wie heeft er nog een uitnodiging voor Dutchrevenge liggen
-
uitnodiging liquidtorrent
door Gast victorZ- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, kan iemand mij een uitnodiging geven voor liquidtorrent? ik was al een lid maar om een of andere reden kon ik niet meer inloggen????!!!! ik had een goede ratio dus daar ligt het niet aan. alvast bedankt Groet Rob
-
uitnodiging torrentpassion
door Gast john.b- 1 reactie
- 2.4k weergaven
heb een paar keer geregistreert bij torrentpassion maar krijg nooit een email terug kan dit of lig het probleem bij mij.en als je nog iemand mag uitnodigen dan hou ik me aanbevolen
Laatste reactie door evissu, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Wie kan mij aan een uitnodigingscode voor Dutchrevenge helpen ?? :'( :'(
Laatste reactie door cocowiet, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb films gedownload met FTD en grabit. Deze films pak ik uit met Winrar. Bij films die groter zijn dan 4 GB krijg ik de melding dat winrar deze niet kan uitpakken. Weet iemand hoe ik deze grotere films wel kan uitpakken met winrar of een ander gratis programma om een film uit te pakken? Alvast bedankt jeroen80
Laatste reactie door jeroen80, -
Uitspraak Europees Hof over doorverkopen of mailen van E-books
door Gast Drifter- 1 reactie
- 277 weergaven
E-books gratis mailen naar je vrienden mag niet en doorverkopen ook niet Misschien een interessant onderwerp voor de Kerst: is dat flauw of is dat rechtvaardig? Het gaat erom dat schrijvers en uitgevers net als iedereen gewoon werken voor hun geld. Als je dat werk dus gratis weggeeft of eindeloos doorverkoopt, dan is dat te vergelijken met diefstal. Jij wilt toch ook niet dat een ander betaald krijgt voor jouw werk maar jij niet? Naast dat je e-books dus niet gratis mag doorgeven mag je ze ook niet doorverkopen, zo heeft de hoogste Europese rechter vorige week bepaald. Dat is natuurlijk ook wel logisch als je erover nadenkt want anders dan een papieren boek…
-
- 3 reacties
- 458 weergaven
Strike 3 Holdings heeft honderden verdachten van het plegen van inbreuk op auteursrechten geïdentificeerd via Amerikaanse rechtbanken. Dit gebeurt vaak zonder veel gedoe, maar deze week kreeg het bedrijf een grote tegenslag. Florida District Court Rechter Ursula Ungaro weigerde om een dagvaarding af te geven, met als verklaring dat IP-adres bewijsmateriaal niet voldoende is om een vermeende piraat te lokaliseren of te identificeren. Sinds het begin van dit decennium zijn honderdduizenden vermeende BitTorrent-piraten aangeklaagd door zogenaamde 'copyright-trollen' in de Verenigde Staten. De selecte groep van rechthebbenden die deze gevallen indienen, vertrouwt over he…
-
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb de CD genaamd: Ultimate Boot CD for Windows Hiermee kun je problemen oplossen, virussen verwijderen enz.. Ik had hem eerst met windows XP gebouwd en hij deed het gewoon goed als ik hem ging booten. Maar sinds kort heb ik Vista en ik krijg een blauw scherm met witte tekst als ik hem nu wil booten (BSOD) :-[ Dit komt denk ik doordat hij met de windows XP installatiebestanden is gemaakt. Nu heb ik hem opnieuw gedownload en geinstalleerd maar nu moet ik de bron van de windows installatiebestanden opgeven. Gewoon bij mij C/Windows. Maar dan kan ie het niet vinden. Met de zoeken functie ook niet en bij de installatie CD van Vista kan hij hem ook niet vinden.…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 1 reactie
- 13.8k weergaven
MGY Presents - PRIVATE RAPIDSHARE DOWNLOAD METHOD Tools you need: 1. Firefox / IE 2. Flashget 3. FlashGot extension for flashget 4. Proxyrama fixed version 5. Download links PLEASE READ before you flame! PART I: Firefox / Flashget / FlashGot You must already have Flashget installed Step 1: Download and Install Firefox Code: http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.7&os=win〈=en-US Step 2: Open Firefox and Install FlashGot Code: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=220 Step 3: Download Quote: Go to a rapidshare or megaupload download link once the timer is done right click on it and cho…
-
- 1 reactie
- 395 weergaven
Het lijkt er op dat Hollywood een nieuwe poging gaat wagen om game-franchise Doom om te toveren tot een film. De relatief onbekende actrice/zangers Nina Bergman liet namelijk via een tweet weten dat ze getekend heeft voor een rol in de film van Universal Pictures: "Wow, ik heb een rol gescoord in de nieuwe Doom-film van Universal Pictures! Ik heb net mijn handtekening gezet. Ik mag opnieuw naar Bulgarije afreizen om met geweldige mensen te werken. Met mijn nieuwe plaat en een rol in deze film die gemaakt wordt door een supercoole regisseur voel ik me de gelukkigste vrouw in de wereld. " Wie de 'supercoole' regisseur is, is nog onbekend. Een vertegenwoordiger v…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 875 weergaven
De Rijksuniversiteit Groningen gaat op last van Brein al het bittorrent-verkeer in studentenflats afsluiten. De Groningse universiteit is door belangenorganisatie Brein op de vingers getikt omdat studenten veel illegale content uploaden. Hier geeft de universiteit gehoor aan en vanaf 1 maart wordt in vier studentenflats die gebruikmaken van het universiteitsinternet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Tom, -
unlocker
door Gast fikri- 1 reactie
- 3.2k weergaven
ik heb al een tijd een bs play bestand op me pjoeter staan wat ik dus niet weg kan krijgen na ff gegoogled te hebben las ik dat je daar een unlocker voor had heb ik gedownload maar snap niets van dt progamma het enige wat ik kreeg toen ik zelf ging rotzooien was een vastlopende pjoeter heeft iemand ervaring met dit progamma en kan iemand me het in jip en janneke taal uit leggen ? Bonnie
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Zucht. Hebben we net de aanval van Brein oveleefd en zijn er prima nieuwe alternatieven gaat de overheid zich er ook mee bemoeien. > :'( Wat denken jullie?? Zal de overheid echt in staat zijn om providers zover te krijgen dat alle sites omtrent up/downloaden tel aten blokkeren door ziigo, upc ect ect.. Providers zullen niet graag meewerken mag ik aannemen omdat veel mensen snel internet aanvragen enkele en alleen om up en te downloaden. Benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen. :-\
-
update checker
door Nigel- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Er is een hele goeie Update Checker hij kijkt je hele computer door voor de nieuwste versies http://www.filehippo.com/updatechecker/FHSetup.exe
Laatste reactie door Nigel, -
Update geluids kaart
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Hai, hoe en waar update ik mijn drivers van mijn geluids kaart? greetzlatan
Laatste reactie door Wesley, -
Update je iPhone 5 zo snel mogelijk!
door Gast Drifter- 0 reacties
- 274 weergaven
Apple is begonnen met het versturen van full-screen waarschuwingen naar gebruikers met een iPhone 5. Het toestel moet zo snel mogelijk bijgewerkt worden naar versie 10.3.4 anders kan je er niet meer mee online. Een van de grote voordelen van Apple’s ecosysteem is dat de smartphones van deze fabrikant lang worden ondersteund, maar dan moet je wel blijven updaten. Apple stuurt gebruikers met een iPhone 5 een full-screen melding dat zij zo snel mogelijk moeten updaten naar versie 10.3.4 als zij gebruik willen maken van belangrijke online functies zoals Webbrowsen, E-mailen, de App Store, iCloud etc. Versie 10.3.4 repareert een GPS-bug die ervoor zorgt dat het weekn…
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
Beste Leden, De huisregels zijn vanaf heden geupdate. ( huisregels zijn hier te lezen: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,10837.msg10837 ) Het is altijd handig om de huisregels zo nu en dan door te nemen zodat je weet wat er wel en niet mag op het forum. De huisregels zijn geupdate met de volgende berichtgeving: HiJackThis en ander vergelijkbare analysetools: DukeN.NL is primair een leren downloaden website. Alles wat hier bij komt kijken komt dus ook aan de orde. Natuurlijk willen we leden ook met overige problemen als virussen en spyware helpen. Als u vragen of problemen over dit onderwerp heeft, kunt u ze stellen in het daarvoor gemaak…
- 0 reacties
- 280 weergaven
Hackers hebben via de updatesoftware van computermaker Asus malafide software (malware) weten te verspreiden. De aanvalssoftware werd op deze manier op een half miljoen computers geïnstalleerd, aldus onderzoekers van antivirusbedrijf Kaspersky tegenover Motherboard. De malware was vermomd als een update voor Asus-computers. Door binnen te dringen in de software voor automatische updates, kon de software op grote schaal worden geïnstalleerd op computers. De updatesoftware staat standaard geïnstalleerd op alle computers van Asus en kijkt eens in de zoveel tijd of er nieuwe updatesoftware beschikbaar is. De onderzoekers denken dat de malware o…
Laatste reactie door Trizomu, -
Upload problemen bij The Pirate Bay, geen nieuwe torrents!
door Gast Drifter- 2 reacties
- 700 weergaven
De upload functionaliteit van de Pirate Bay is al langer dan twee dagen verbroken. Dit betekent dat gebruikers geen nieuwe torrents naar de site kunnen uploaden. De problemen zijn waarschijnlijk veroorzaakt door een technisch probleem, maar het is onduidelijk hoe lang het zal duren. Het afgelopen jaar was een moeilijke periode voor The Pirate Bay. De site heeft herhaaldelijk last gehad van onbereikbaarheid en was voor een deel van de gebruikers wekenlang niet beschikbaar. Het technische team van The Pirate Bay is niet erg openhartig over de problemen. Echter, nu er een paar dagen verstreken zijn in het nieuwe jaar is het duidelijk dat 2019 ook niet vlekkeloos za…
Upload sites
door Erwin..- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Heey,, Wie weet er goede Upl0ad site's? AlvaSt ThanX :cool2:
Laatste reactie door Eagles, -
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn upload snelheid kan verhogen. Is nu maar hooguit 10 kb.