Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40668.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Spotplanet.org, de meest bekende website welke de downloads toont binnen de nieuwsgroepen heeft binnen korte tijd het magische getal van 100.000 leden behaald. Het is ontzettend knap van Spotplanet om in zo een korte tijd een sterke, duidelijke en stabiele site neer te zetten. De heren zijn gestart in Maart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 954 weergaven
De nieuwe webserver van Duken.nl is actief. Deze webserver is geoptimaliseerd en geupdate zodat de website en het forum nog sneller reageren. We draaien op een server met veel rekenkracht, snelle opslag en gereserveerd werkgeheugen. Na veel testen lijkt alles naar wens te werken. Naast de update van de webserver [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 890 weergaven
Binnen nu en twee jaar is het niet meer mogelijk om illegaal games te downloaden, zo vermoedt Bird Sister, de oprichter van het Chinese cracking-forum 3DM. Volgens hem wordt de software waarmee ontwikkelaars games tegen piraterij beschermen steeds moeilijker te kraken. Bird Sister wijst op de game Just Cause 3, […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25542.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen - Spotnet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41997.0[/iurl]
- 0 reacties
- 950 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 45 – 2013. Deze week staat ‘The Wolverine’ bovenaan, gevolgd door ‘Percy Jackson: Sea of Monsters’. ‘2 Guns’ maakt de top drie compleet. Week 45 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Wolverine is voor de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 438 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 6 juni. tot 12 juni 2016. Deze week staat de film ‘X-Men: Apocalypse’ bovenaan, gevolgd door ‘13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi’ en ‘London Has Fallen’ maakt de top drie compleet. Week 23, zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. X-Men: Apocalypse is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlij…
Update je iPhone 5 zo snel mogelijk!
door Gast Drifter- 0 reacties
- 274 weergaven
Apple is begonnen met het versturen van full-screen waarschuwingen naar gebruikers met een iPhone 5. Het toestel moet zo snel mogelijk bijgewerkt worden naar versie 10.3.4 anders kan je er niet meer mee online. Een van de grote voordelen van Apple’s ecosysteem is dat de smartphones van deze fabrikant lang worden ondersteund, maar dan moet je wel blijven updaten. Apple stuurt gebruikers met een iPhone 5 een full-screen melding dat zij zo snel mogelijk moeten updaten naar versie 10.3.4 als zij gebruik willen maken van belangrijke online functies zoals Webbrowsen, E-mailen, de App Store, iCloud etc. Versie 10.3.4 repareert een GPS-bug die ervoor zorgt dat het weekn…
-
- 0 reacties
- 666 weergaven
In de download-discussie staan auteursrechtenorganisaties en voorstanders voor informatievrijheid lijnrecht tegenover elkaar. Kan het ook anders? Ja, zegt Philippe Aigrain. In plaats van het vertrouwde piratenschip krijgen Ziggo-gebruikers die www.thepiratebay.org in hun adresbalk intikken sinds 1 februari een rood uitroepteken en een blauw scherm met deze mededeling te zien: ‘Deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 5 – 2015. Deze week staat ‘American Sniper’ bovenaan, gevolgd door ‘Taken 3’. ‘Interstellar’ maakt de top drie compleet. Week 5 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. American Sniper is voor de tweede keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 11 januari tot 17 januari 2016. Deze week staat de film ‘The Big Short’ bovenaan, gevolgd door ‘The Revenant’ en de ‘The Martian’ maakt de top drie compleet. Week 2, 11 januari tot 17 januari zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 781 weergaven
Sinds kort heb ik een Apple TV. Na het testen van Emby en Infuse, heb ik uiteindelijk besloten om Infuse te gaan gebruiken. De reden: Emby had in mijn geval moeite om ISO-bestanden netjes af te spelen. Ook kwam het regelmatig voor, dat de ondertiteling niet werd herkend. Deze problemen heb ik niet met Infuse. Inmiddels draait Infuse een kleine week op me Apple TV. Infuse is een mediaspeler app. Deze app is beschikbaar voor Apple TV (tvOS) en voor iPhone en iPad (iOS). Met deze app kun je films en tv-series afspelen. Er is zowel een gratis als een betaalde versie beschikbaar van Infuse. Welke verschillen zitten er tussen de gratis versie van Infuse en de betaalde…
- 0 reacties
- 305 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 28 oktober tot 3 november. Deze week staat de film ‘The Lion King’ bovenaan, gevolgd door ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ en ‘Spider-Man: Far from Home’ maakt de top drie weer compleet. Week 44 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Lion King is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handl…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25277.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Word probleem
door Kenneth- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo iedereen, Kheb een vraagje ivm Word. (overmorgen examen daarover...) Ik moet een afbeelding plaatsen in een tabelcel. Dat lukt nog perfect. Maar daarna moet ik de achtergrond uit de afbeelding gebruiken als achtergrond voor de tabelcel. Hoe doe je dit juist??? Misschien beetje domme vraag maarja ;D Greetz, Kenneth Post Merge: juni 01, 2009, 09:03:49 pm Iemand aub Kweet het nu nog altijd niet hoe je het moet doen. En me examen is morgen al
Laatste reactie door Kenneth, -
Wie weet?
door gangstermo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo Dame's En Heren! ik heb een snelle vraag aan jullie. ik zoek iets als een interview... daar bedoel ik mee iemand die random vragen stelt in een mp3 file.. bijv boeit niet welke vraag maar zegt hij en kan je zo naast elkaar zetten en iemand die beantwoord net alsof het als een echte interview lijkt? weet iemand mischien het? ik ben heel erg benieuwd!!!! bedankt dukens
Laatste reactie door gangstermo, -
E-books krijgen watermerk tegen 'oneigenlijk gebruik'
door Gast franswon- 0 reacties
- 1.2k weergaven
AMSTERDAM - Uitgeverij Arbeiderspers/A.W. Bruna gaat e-books met een onzichtbaar watermerk beveiligen, zodat de digitale boeken kunnen worden uitgeleend en de eigenaar achterhaald kan worden als er 'oneigenlijk' gebruik van gemaakt wordt. Lees het hele artikel: http://www.nu.nl/internet/3003434/e-books-krijgen-watermerk-oneigenlijk-gebruik.html
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Muziek downloaden is uit, zo concludeerde 3voor12 afgelopen maand. Maar hoe zit dat met films en series? Veel rechtschapen burgers nemen het niet zo nauw met de wet als het om het bekijken van films en series gaat, blijkt uit een rondgang van Elja Looijestijn (VPRO Gids). Een tocht door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23943.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37819.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Lieve leden, Binnen de website draait Gravatar. Hiermee kan je reageren op nieuwsberichten, handleidingen etc. Je bent automatisch ingelogd bij de reacties. Een Wereldwijd Erkende Avatar Jouw Gravatar is een afbeelding welke je volgt van website naar website naast je naam waneer je handelingen verricht zoals het plaatsen van een reactie of een artikel in een blog. Avatars helpen je reacties op blogs te identificeren. Dus waarom niet op elke website ? http://nl.gravatar.com/ Is natuurlijk niet nodig, maar misschien wel handig. Gebruik is dus helemaal niet noodzakelijk, maar als je je afvraagt waar mijn Avatar vandaan komt...
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 24 – 2015. Deze week staat ‘Get Hard’ bovenaan, gevolgd door ‘Run All Night’. ‘Kingsman: The Secret Service’ maakt de top drie compleet. Week 24 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Get Hard is voor de eerste […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 322 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 27 mei tot 2 juni. Deze week staat de film ‘Us’ bovenaan, gevolgd door ‘Shazam!’ en ‘Avengers: Endgame’ maakt de top drie weer compleet. Week 22 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Us is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van f…
Laatste reactie door William1, -
Werkbalk snelstarten doet het niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb op windows xp een probleem met werkbalk snel starten. Als ik op me taakbalk bij eigenschappen ga. (Die balkje onderin) en dan werkbalk snel starten aanklik en dan op toepassen en oke druk dan gebeurt er niks. Dus ik ga weer naar eigenschappen en zie dat het niet aangevinkt is terwijl ik dat wel gedaan heb. :-[ Iemand raad? Post samenvoeging: februari 26, 2010, 13:48:10 Heb maar een systeem herstel gedaan. Jammer van de programmas die ik geinstalleerd had. Ben nu ook van meerdere problemen af.