Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
uploaden
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 2k weergaven
hey ik wet nu wel al veel over downloaden maar weet eigenlijk niets over uploaden en ik hoop dat jullie me hier wat info over kunnen geven. vb: -de hoeveelheid mb\'s die je upload komen deze bij je download metertje of kan je onberperkt uploaden? ik hoop dat jullie me nopg wat basisinfo hierover kunnen geven! :laugh: alvast bedankt! :silly:
-
Hoi ik wil een film uploaden maar het lukt niet zie deze wil ik plaatsen maar ik krijg volgende reactei? en dan dat dank
Laatste reactie door bart, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Een Nederlandse uploader van twaalf afleveringen van een tv-serie heeft met piraterijbestrijder Brein geschikt voor 4800 euro. Een Nederlander die 12 afleveringen van een tv-serie via Bittorrent verspreidde heeft met Stichting Brein geschikt voor 4800 euro. De uploader is volgens Brein opgespoord met behulp van speciale software die de stichting sinds maart gebruikt om ip-adressen te verzamelen van personen die auteursrechtelijk beschermd materiaal uploaden. Het bedrag komt volgens Brein overeen met in Duitsland gangbare bedragen. "In dit geval kwam dat op 400 euro per aflevering." In Duitsland werken providers mee aan het aanpakken van uploaden van auteursrecht…
Laatste reactie door William1, -
Urgent help !
door TamSz- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Mijn harde schijf was gecrashed, en toen heb ik een nieuwe schijf in mijn computer gedaan. Ik ging windows instaleren en dat ging goed, totdat hij moest rebooten om daarna alles af te ronden. En dan bedoel ik dat hij blijft hangen bij het laden van windows. Ik hoop echt heel erg dat iemand weet wat ik eraan kan doen, want op deze computer kan ik niet de dingen doen ik wil doen. Groetjes, Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
URL => woord
door Cédric.- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe je een URL naar een woord kunt omzetten ? Vroeger kon ik het maar nu weet ik het niet meer..... Bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
URL toevoegen?
door Gast wariorprincess- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hoe moet je een URL toevoegen aan je onderschrift??? Want mij lukt dit niet. Groetjes, Computerfan :woohoo:
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Ik heb usb 3.0 hub 4 ports van icidu gekocht, maar de installatie (plug & play is mislukt), hoe krijg ik de automatische installatie weer? op de cd staat er geen installatie software en op hun website ook niet.
Laatste reactie door Duken, -
USB probleem
door TVR- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik heb een vraagje. Telkens ik mijn USB-stick insteek krijg ik een foutmelding. Ik kan m'n Stick wel openen via deze computer en de snelkoppeling (naar de USB). Hij opent dus niet vanzelf meer. Nu, Op zich heb ik daar geen probleem mee, maar die foutmelding is vrij irritant... Zou iemand me kunnen helpen? Bedankt, Jeroen Omdat ik m'n bijlage zelf nergens zie staan... De fout gaat als volgt: RunDLL Er is een fout opgetreden bij het laden van .\RECYCLER\S-5-3-42-2819952290-8240758988-879315005-3665\jwgkvsq.vmx Kan opgegeven module niet vinden.
Laatste reactie door TVR, -
- 7 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb een paar folders op mijn usb die ik wil verwijderen. als ik ze verwijder en weer terugkom zie ik dat ze der weer zijn. ze zijn 0kb. alvast bedankt ;D
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Beste, Sinds gisteren werken mijn usb-poorten niet meer, zelfs als ik mijn iPhone erin steek, laad hij zelfs niet op. Ik heb hem al eens volledig gewist, en het werkt nog altijd niet. Weet iemand een oplossing? Mvg
Laatste reactie door E7691, -
- 3 reacties
- 3.5k weergaven
Hoi allen, Allereerst nog de beste wensen voor 2011 ;D Ik heb thuis een softwarematig probleempje met mijn USB-stick. Het gaat om de Maxell 8GB Venture. Deze USB-stick bestaat uit 2 partities, de eerste heet "SECURE" de ander "PUBLIC" Om van de versleutelde (dus "SECURE") gebruik te maken moet je via een beveiligingsvenster het juiste wachtwoord intikken, dan kom je erin. Dat programma heb ik per ongeluk verwijderd omdat er in het venster stond dat hij unlocked was, maar dat in werkelijkheid niet het geval was. De enige optie die over bleef, was om een nieuw wachtwoord op te stellen waardoor ik hoogstwaarschijnlijk weer in kon (dus "SECURE"),c dat is me dus helaas …
Laatste reactie door Mr. B, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
hey.. toen ik laatst mijn usb-apparaat inplugde kwam er onder in beeld: Het USB-apparaat wordt niet herkend. mijn andere usb apparaten zoals muis, webcam of gamepad doen het wel alleen mijn bij mijn USB-stick en mp4 speler. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 13 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik moest een keer voor mijn opa, een usbstick met daarop kerkdiensten van ong. 1,5, 2 uur zetten, zodat hij ze op de radio kon luisteren. Maar als ik de usbstick op de radio aansluit, worden de bestanden maar voor de helft afgespeeld. Dan gaat hij al naar de volgende. Weet hier iemand een verklaring voor? Alvast bedankt, PeteRDVries
Laatste reactie door Robin, -
Hoi., Ik ben nog maar net begonnen met dl via eweka,kan iemand mij vertellen wat eweka met usenet te maken heeft en of je daar bij usenet dan ook met je eweka gegevens kan inloggen?????? Ik hoop dat de vraag goed staat hier en dat hij niet speciaal in nieuwsgroepen hoort. Wanneer je niet kan inloggen bij usenet wat heb je dan nodig om daar wel te kunnen inloggen of is dit niet nodig wanneer je al een pay dl programma hebt???? Bvb dank Jos
Laatste reactie door josnixs, -
Usenet en de opkomst van Communities: Een kijkje in de wereld van de content-sharing hobbyisten
door William- 1 volger
- 0 reacties
- 7.2k weergaven
Introductie: Usenet, een van de oudste online fora, heeft door de jaren heen een belangrijke rol gespeeld in het delen van informatie en content. Deze dienst, die in de jaren 80 ontstond, heeft zich ontwikkeld tot een wereldwijde community waar duizenden mensen samenkomen om ideeën uit te wisselen en materiaal te delen. In Nederland heeft het gebruik van Usenet ook geleid tot het ontstaan van verschillende communities. Dit artikel werpt een brede en uitvoerige blik op de opkomst en het gebruik van Usenet, de rol van deze communities en de bescherming van intellectueel eigendom door BREIN. Opkomst en gebruik van Usenet: Usenet begon oorspronkelijk als een pl…
Laatste reactie door William, -
Usenet handleiding
door Duken- 0 reacties
- 938 weergaven
Welkom bij de handleiding van Usenet.nl. Usenet.nl bied een dienst aan welke het mogelijk maakt om te downloaden vanuit nieuwsgroepen. In combinatie met het programma van Usenet.nl en een abonnement kan je na hartenlust downloaden. In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Probeer al 3 dagen op www.usenet2day in te loggen maar ik krijg geen sjoege. Weet iemand wat er aan de hand is ?
Laatste reactie door masterwes, -
Usenetprovider XS News verstrekt klantgegevens van uploaders 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' aan Brein
door William1- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De rechter heeft bepaald dat hostingprovider Abavia de klantgegevens van een drietal uploaders moet verstrekken aan usenetprovider XS News. XS News wil deze gegevens hebben omdat Stichting Brein beide providers heeft gesommeerd de gegevens van de uploaders te overhandigen. Het gaat om de klantgegevens van drie klanten van XS News, die als uploaders bekend zijn onder de alliassen 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10'. Brein heeft eind vorig jaar een kort geding gewonnen tegen een klant van XS News, de usenetprovider Newsconnection, waarbij dit bedrijf werd veroordeeld om de gegevens van de uploaders te verstrekken op straffe van een dwangsom. Newsconnection ging in hoger ber…
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Usenet wordt steeds populairder en daarom kloppen de rechthebbende van films en muziek nu veel aan bij de Usenetproviders. De notice-and-takedown-requests die de usenetproviders ontvangen nemen flink toe. Gebruikers klagen daardoor over de “Article not found” melding op usenet. De eigenaar van een grote usenetprovider geeft toe dat de takedown-verzoeken [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Zombymario, -
Geachte leden. Even een waarschuwing voor het gebruik van Usenext. Bij dit bedrijf heerst een agressieve handelswijze. Ik heb een jaar geleden dit voor 2 weken getest. Na deze 2 weken werd het account geblokkeerd, heb ik me afgemeld (altands dat dacht ik) en heb het programma gedeinstalleerd. Nu na een jaar krijg ik volgende factuur. -------------------------------------------------------------- Invoiced Item: -------------------------------------------------------------- Invoice Number: ******** Date of Invoice : 02.10.2009 Maningskosten Maningskosten:******** aantal (stuks): 1 eenheidsprijs: 5,00 Euro -…
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
BitTorrent Inc. heeft een uTorrent client voor Android smartphones en tablets vrijgegeven. Het is de eerste officiële BitTorrent client van het uTorrent team dat werkt op mobiele apparaten. Online torrents zoeken en deze direct naar je smartphone of tablet downloaden, abonneren op RSS feeds, content afspelen en meer. Ondanks de 150 miljoen [...] Het volledige artikel bekijken
- 11 reacties
- 2.6k weergaven
Populaire Bittorrent-software overweegt gebruikers te laten dokken. Krijgen gratis illegale downloads opeens een prijskaartje? Maandelijks gebruiken ruim 150 miljoen mensenUtorrent om bestanden te downloaden. De gratis software is erg populair, mede omdat het programma niet veel werkgeheugen inneemt. Maar BitTorrent Inc, het bedrijf achter Utorrent, denkt nu na over nieuwe vormen van inkomsten. "Om eerlijk te zijn: we zijn nooit tevreden geweest met dit verdienmodel. Het zorgt voor compromissen die de gebruikerservaring benadelen. We willen een model vinden dat waarde biedt voor zowel de gebruiker als de software. Daarom zoeken we naar nieuwe manieren", aldus Utorrent. …
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 9 reacties
- 1.3k weergaven
Tijdens de gouden eeuw van downloaden kon je het zo gek niet bedenken, of het was door middel van een torrent te verkrijgen. Niemand betaalde meer voor muziek, games en films. Nu steeds meer bedrijven door de wonderen (of kwalen) van het internet hun verdienmodel aanpassen, zijn abonnementen en streaming-diensten ontzettend populair geworden. uTorrent’s antwoord op diensten als Netflix kan al die vooruitgang weer teniet doen. uTorrent, het bedrijf achter de bekende torrent-client, lanceert deze week uTorrent Web, een tool in je Windows browser waarmee het mogelijk wordt om films en series direct af te spelen terwijl deze gedownload worden. Niemand vind het immers tof…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Utorrent NAT probleem
door Gast- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Wie o wie kan mij verder helpen. Heb een NAT probleem bij utorrent. Het volgende heb ik inmiddels al gedaan: Een vast ip adres aan gemaakt, bij de router de poorten geforward voor dat ip adres en in de firewall van windows uitzondering aan gevinkt bij utorrent. en nog steeds heb ik een NAT probleem, ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb een sitecom mimo-xr router en een motorola SBV5121E modem van ziggo. Please help me!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
De peer-to-peer BitTorrent client uTorrent zal in de toekomst advertenties laten zien in het programma. Ondanks het grootste gedeelte van de torrents bestaat uit piraterij en ander illegaal materiaal, is uTorrent één van de populairste torrent clients op het internet. Met meer dan 125 miljoen gebruikers per maand zou het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,