Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
hallotjes, ik wil graag weten of ik een boete kan krijgen door downloaden, want ik heb een paar vrienden die zeggen dat je gepakt kan worden en een boete kan krijgen?? :'(
Laatste reactie door gkeeee, -
Vraagje
door Gast gijsje- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Kan er iemand mij vertellen hoe je warez of torrentz moet gebruiken?
-
Vraagje - Wat is vÃŒ�®Çº| ?
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 6 reacties
- 1.6k weergaven
Hey allemaal, Ik heb een vraagje. Heeft iemand enig idee wat hier staat? vÌîǺ| Zou iemand dit kunnen vertalen en als dat lukt kun je mij dan vertellen hoe? Mvg DisasterSint
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
mag je hier vragen stellen over hacks niet hacks aanvragen maar vragen hoe en zo
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 3.4k weergaven
He hallo, Ik heb al veel gebruik gemaakt van de uitleg over het branden van ondertitels en heb er veel met succes bekeken. Ik heb net geprobeerd een ondertiteling te branden maar bij tmpgenc.exe ging het mis. Hij zet nl. wel de videofile weg (de vdr) maar de audio neemt hij niet over. Kan niet geopend worden of wordt niet ondersteund. Ik heb geen aparte audio file gemaakt, wanneer ik hem afspeel heb ik (zonder ondertiteling) gewoon goed geluid. Ik snap er helemaal niets van. Is iemand dit al eens eerder tegengekomen en weet je wat je hieraan kunt doen? Alvast bedankt he
Laatste reactie door Fuzzy Logic, -
hewj,, mijn vriend heeft een spel lord of the rings battle for middle earth 2. die is 5,03 gb volgens mij dus ik kan em niej kopieeren. wat moet ik doen? op mijn pc zetten ofsow en hoe doe ik da? greezz rick
-
hewj kep 2 vraagjuhs: weet iemand hoe je een .mpa audio aan een .avi video kan doen? of weet iemand een gratis converter zonder dat er zo\'n tekst inkomt te staan?
-
Vraagjuh,,
door Gast Rickske92- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hewj kep een vraagjuh,, iemand heeft op mijn com de firewall aan gezet met "zonder uitzonderingen" aangevinkt en ik kan dat niet veranderen omdat ik geen adminestrator recht heb degene die dat heeft, heeft op die com een account gemaakt met wachtwoord en daarop heeft die de recht wat kan ik hieraan doen een progje voor bijv. het wachtwoord eraf te halen weet iemand iets? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
Vreemde Shit op de PC?
door Gast gidius- 9 reacties
- 3.6k weergaven
Een tijdje geleden dat ik hier was :ohmy: Maaruh kep ff een probleempje met me pc, ik wou ff kijke of iemand hier er iets vanaf weet.... dus Berijd je voor op raar gedoe..... Mijn Probleem: De laatste tijd gebeuren er rare dingen op me pc\'tje bijv. dat als ik eigenschappen klik bij deze computer dat er dan niks geen venstertje tevoorschijn komt. En dit is ook zo\'n raar verschijnsel.... bij configuratiescherm->software krijg ik een beetje rare \'\'shit\'\' op me scherm te zien...... ff een paar screenshotjes .......
-
- 0 reacties
- 879 weergaven
De Verenigde Staten heeft met sancties gedreigd als Zweden The Pirate Bay niet offline zou halen en de eigenaren werden vervolgd. Nieuwe wetgeving in Zweden zou zijn gericht op het verwijderen van dergelijke websites. Dat meldt de website Falkvinge op basis van een Wikileaks-cable. In dit bericht is te lezen dat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 624 weergaven
Samenvatting: De Verenigde Staten hebben Youtube-mp3.org toegevoegd aan de lijst diensten die volgens het land het meest berucht zijn als het gaat om piraterij. Daarnaast staan onder andere de Chinese Taobao-marktplaats van Alibaba en het Russische VK.com op de lijst. De United States Trade Representative publiceerde donderdag zijn Out-of-Cycle Review of Notorious Markets van 2016. Dit is een zwarte lijst van diensten die zich volgens het handelsorgaan op grote schaal schuldig maken aan het faciliteren van auteursrechteninbreuk en het verhandelen van namaakgoederen. In het rapport wijst de autoriteit op de toename van streamripping. Volgens onderzoek van de Interna…
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag mss hoort hij wel niet thuis op deze site maar toch wil k vrage weet iemand hoe je een vuurwerklont kan maken zonder buskruit ofzo?(heb al een aansteeklont gemaakt van wc papier dit mss dopen in lamp olie ofzo?)
Laatste reactie door Robin, -
Vuze vrienden
door jobias- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Voor de mensen die Vuze(azureus) gebruiken kunnen ook vrienden toevoegen. Ik heet jobias die kun je zo toevoegen jullie kunnen als je wilt zelf ook je gebruikersnaam hieronder neerzetten zodat mensen je kunnen toevoegen en zo sneller downloaden.
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Het Het World Wide Web Consortium, oftewel W3C, heeft onlangs aangekondigd de zogenaamde eme-specificatie tot webstandaard te willen verheffen. Met deze uitbreiding van de html-standaard wordt het mogelijk om met drm beschermde inhoud weer te geven in de browser. Het W3C maakte zijn beslissing vorige week bekend. Projectleider Philippe Le Hégaret schrijft in naam van W3C-directeur Tim Berners-Lee dat de specificatie de status van 'W3C Recommendation' moet krijgen. Een dergelijke aanbeveling is de uitkomst van het definiëren van een nieuwe webstandaard en staat daar volgens de organisatie dan ook gelijk aan. In de bekendmaking geeft het W3C zelf al aan dat het om een …
Laatste reactie door Trizomu, -
waar ???
door Gast gertienoth- 9 reacties
- 3.2k weergaven
Iemand mss een tip waar ik de kaften kan downloaden voor de hoesjes van de dvd ? en de labels ?
-
- 1 reactie
- 555 weergaven
Twee jaar is downloaden nu illegaal, vorig jaar werden de eerste claims aangekondigd. Maar er is nog niets gebeurd. Hoe kan dat? Tim Kuik, directeur van antipiraterij-stichting Brein, had maar een paar woorden nodig om de nervositeit te doen toeslaan. In oktober zei hij op BNR Nieuwsradio dat hij „niet uitsluit” dat individuele illegale downloaders in Nederland „binnen afzienbare tijd” schadeclaims krijgen. Kuik werd gevraagd of dat binnen een maand zou zijn. Dat zou hem niet verbazen, antwoordde hij. Sinds 2014 is het in Nederland verboden om uit illegale bron video en muziek te downloaden, na een uitspraak van het Europees Hof. Maar voor het downloaden van vid…
-
- 10 reacties
- 11.2k weergaven
Vaak lijkt het alsof deze sites onder een hoedje spelen. Ze proberen allemaal iets bij je te instaleren voordat je een crack mag downloaden. Dat zal wel niet zo gezond zijn dus dat doe ik niet. Maar dan blijven er maar weinig sites over. Wat zijn de beste crack en serial sites?
-
- 5 reacties
- 92.4k weergaven
Hoi allemaal, Weet iemand een goede plaats op internet waar je veel cd/dvd hoesjes kunt vinden? Via Google ben ik al op verschillende sites terecht gekomen, maar ben benieuwd waar het merendeel van de mensen voor zijn hoesjes naartoe gaat. Marly
Laatste reactie door jelmer11, -
- 4 reacties
- 10.6k weergaven
Hallo Allemaal Ik heb toch wel een paar jaar software betrokken van Blackbunny. Enige tijd geleden is hij zomaar verdwenen om dat de site opgeheven werd Weet iemand op welke site Blackbunny actief is? Met vriendelijke groet Dukkeltje1
Laatste reactie door jackjack78, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
waar is de FTD 3.8.5 newsleecher te downloaden? niet de FTD 3.8.5 zelf maar de newsleecher
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 13.8k weergaven
Naar welk forum is Den Spike inmiddels verhuisd met zijn enorme bron aan software ??
Laatste reactie door Jaccus, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Niet schrikken, het laatste download nieuws bestaat gewoon nog. We zijn rustig bezig met een overgang van de huidige wordpress website (wat je nu ziet) naar het Duken forum. We hebben gewoon het laatste nieuws beschikbaar maar niet meer vanaf de de pagina waar je nu zit maar vanaf heden op […] Het volledige artikel bekijken
- 11 reacties
- 3.7k weergaven
heey waar kan ik de authohorization code downloaden voor PS C2
Laatste reactie door ma.blok, -
- 12 reacties
- 10.4k weergaven
Hallo. Ik heb al een tijdje niks meer met m'n Ipod Nano gedaan, en wil hem nu weer gaan gebruiken. Alleen ik wil gewoon wat chille nummers van de laatste tijd. Maar ik heb niet echt zin om al die nummers op te zoeken via Limewire.. (lui ben ik hea :). Weet iemand waar ik een beetje recente nummers kan vinden die ik dan allemaal tegelijk kan downloaden? Kost me erg veel tijd. Bestaat er sowieso zoiets? Jamie :peace:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 5.8k weergaven
???? ik weet wel dat je het kan vinden op www.divxstart.com maaar ik kan het daar maar niet vinden :-[
Laatste reactie door Michiel,