Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
elke keer als ik weer op het bureablad komt blijft een gedeelte van het vorige programma ''hangen'' ik heb de computer al een paar keer opnieuw opgestart maar het levert niks op. weet iemand hier raad mee? of moet ik toch maar een herstelpunt maken? [img width=600 height=375]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/03/02/1236015304-950.jpg excuses voor de onduidelijke titel, ik weet niet hoe ik het moet verwoorden Post Merge: maart 02, 2009, 09:08:26 pm noujaa ik heb toch maar een herstelpunt gemaakt wel jammer dat ik het zo moest oplossen
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 7.1k weergaven
Deze vraag is in het verleden ook vast wel eens gesteld, maar dus niet meer up to date. Daarom stel ik hem nog een keer. Met hoe en wat moet ik de tomtom One XL van kaart verversen? Moet natuurlijk niets kosten ^^ Ik heb bv western and central europe gedownload, maar snap niet hoe ik het erop moet krijgen. Als iemand het met een mooie uitleg kan vertellen, dan zou ik er blij mee zijn. Als je het zelf ook hebt gedaan, dan wil ik het het liefst precies op jouw manier doen, als het zo werkt. Dus ook zo downloaden. Ik dl zelf met torrents, maar als het op een andere manier moet, dan wil ik dat ook wel. Als het maar lukt. Ik ben geen leek op computergebied, maar ik kom er nu n…
Laatste reactie door MCmartin, -
- 0 reacties
- 942 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 24. Deze week staat ‘Wrath of the Titans’ bovenaan, gevolgd door ‘Project X’. ‘Snow White and the Huntsman’ maakt de top drie compleet. Week 24 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. Wrath of the Titans is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 8 – 2014. Deze week staat ‘12 Years A Slave’ bovenaan, gevolgd door ‘Thor: The Dark World’. ‘Frozen’ maakt de top drie compleet. Week 8 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. 12 Years A Slave is [...] Het volledige artikel bekijken
Plays for Sure
door Tom- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi iedereen, Zoals jullie misschien hebben gemerkt, zitten er op verschillende video-mp3 spelers een beveiliging die Microsoft Plays for Sure heet. Ikzelf zit momenteel te kijken naar een mooie 30/60/80gb speler. Nu heb ik een mooie gevonden: de ARCHOS 604 WiFi. Dit is een apparaat wat heel erg op een PDA lijkt, maar net iets beter is <vind ik zelf>. Nu staat er dit in de beschrijving: "WMA (audio) or WMV (video) protected with Microsoft Plays for Sure DRM". Ik wil niet dat hij alle gedownloade muziek en video van dat ding afkickt. Moet ik hem kopen en als ik hem heb, wat kan ik eraan doen?
Laatste reactie door Tom, -
VERPLAATST: PSP
door Robin- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22705.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
CS5 Extended
door lizzi- 0 reacties
- 905 weergaven
Hallo ik was aan het googlen gegaan op een antwoord,en kwam toevallig op dit forum terecht over cracks. Ik heb de cs5 Extended gedownloadt als proefversie en met een keyen eigen gemaakt de videokaart in mijn pc is eigenlijk te licht om de functie Extented te gebruiken, nu wou ik graag weten of dat ik deze versie op mijn externe schijf kan zetten voor als ik een nieuwe pc koop,iemand vertelde me dat je de inpakte zipjes moet bewaren maar die heb ik niet aangezien de download direkt begon nadat ik een id had aangemaakt bij Adobe, als ik nu al deze mappen op mijn externe zet en plaats deze op een nieuwe pc zou die cs5 dan terug werken? Alvast bedankt op voorhand,al…
Laatste reactie door lizzi, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 4 juni tot 10 juni. Deze week staat de film ‘Tomb Raider’ bovenaan, gevolgd door ‘Avengers: Infinity War’ en ‘A Quiet Place’ maakt de top drie compleet. Week 23 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Tomb Raider is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sect…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35832.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 800 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 28 – 2013. Deze week staat ‘G.I. Joe: Retaliation’ bovenaan, gevolgd door ‘The Lone Ranger’. ‘Fast and Furious 6’ maakt de top drie compleet. Week 27 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. G.I. Joe: Retaliation is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 7 maart tot 13 maart 2016. Deze week staat de film ‘Kung Fu Panda 3’ bovenaan, gevolgd door ‘Deadpool’ en de ‘The Hateful Eight’ maakt de top drie compleet. Week 10, 7 maart tot 13 maart zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Kung […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 330 weergaven
Facebook krijgt in het VK een boete van ongeveer 564.000 euro in het kader van het schandaal rond Cambridge Analytica. Facebook wordt beboet omdat het de data van meer dan 80 miljoen gebruikers zonder toestemming doorgespeeld had. Uit het onderzoek van de Britse Information Commissioner’s Office blijkt dat Facebook persoonlijke gegevens van haar gebruikers doorspeelde aan ontwikkelaars van apps. Zo konden Aleksandr Kogan en zijn bedrijf GSR data afsnoepen die organisaties zoals SCL, het moederbedrijf van Cambridge Analytica, in handen hadden. Dat meldt Deadline. Nadat er in december 2015 al opgemerkt was dat Facebook niet correct omsprong met data van haar gebru…
Laatste reactie door Trizomu, -
vraag over BBcode
door Gast kardon- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo iedereen kan iemand mij helpen met probleemje omtrent de bbcode van coolwarez.org. Ik bedoel hoe kan ik de gecodeerde boodschap leesbaar maken .Ik ben wel al geregistreerd. thanx.
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hoe kan ik een forum hebben op me eigen site: zodat de layout blijft zoals die is. Ik weet het niet, kan iemand mij helpen die er veel verstand van heeft. Of het liefst gewoon voor mij maken? O0 Het is voor deze site: http://www.ajaxnieuws.nl.tt Alvast bedankt
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 13 – 2015. Deze week staat ‘Interstellar’ bovenaan, gevolgd door ‘Cinderella’. ‘Exodus: Gods and Kings’ maakt de top drie compleet. Week 13 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Interstellar is voor de derde keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 381 weergaven
Met de ondergang van Kickass is de Pirate Bay de nieuwe nummer één torrent van de wereld. Of nou ja, nieuw. The Pirate Bay werd deze week 13 jaar, In internetjaren is dat natuurlijk stokoud. Al hoewel, Duken.nl is iets ouder als The pirate bay Hoewel alle oprichters meerdere keren zijn veroordeeld en zowel gigantische boetes hebben moeten betalen als tijd in de bak hebben gezeten, blijft het de populairste site om films, games, muziek en software te downloaden. Tegen TorrentFreak zegt crew-lid Spud17: Van 2009 tot 2014 stond The Pirate Bay altijd bovenaan de lijst van meest gebruikte piraterij-sites. De afgelopen twee jaar ging Kickass aan kop, maar da…
- 0 reacties
- 373 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 21 augustus tot 27 augustus. Deze week staat de film ‘Baywatch’ bovenaan, gevolgd door ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ en ‘The Mummy 2017’ maakt de top drie compleet. Week 34 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Baywatch is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het progr…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35835.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen, en ook gelijk een beeldscherm. nu heb ik een scherm op het oog dat ook gelijk een tv is. alleen nu ben ik bang dat hij als computer te groot is. is er een mogelijkheid om het beeld zo in te stellen dat er een zwarte rand omheen komt? zo dat het beeld een grote aanneemt van een 21 of 22 inch scherm? alvast bedankt Keisers
Laatste reactie door keisers, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 36 – 2015. Deze week staat de film ‘Minions’ bovenaan, gevolgd door ‘Mad Max: Fury Road’. ‘Self/less’ maakt de top drie compleet. Week 36 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Minions is voor de eerste keer de meest gedownloade film. […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 449 weergaven
In de Windows App Store blijkt een aanzienlijk aantal apps te worden aangeboden waarmee gebruikers toegang kunnen krijgen tot illegale streams van films, tv-series en muziek. Dat meldt TorrentFreak op basis van een eigen inventarisatie. TorrentFreak beschrijft dat tijdens het browsen door de categorie 'top free' meerdere apps worden getoond die claimen gratis films aan te bieden, zoals de app genaamd Free Moves Online 2020. Het gaat veelal om apps die gratis zijn te downloaden en op zowel de pc, als de Xbox en mobiele apparaten werken. De apps krijgen veelal positieve reacties en er kan daadwerkelijk content mee worden be…
- 0 reacties
- 641 weergaven
Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand? Welke series werden er het meest gedownload in maand dat de vogeltjes een ei leggen van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman binnen tijdens de maand Mei? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.60% daarvan gebruikt dit dagelijks torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag is ook weer ge-update in percentages van de afgelopen maand. Downloaden van films bl…
- 0 reacties
- 466 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 15 augustus tot 21 augustus 2016. Deze week staat de film ‘Independence Day: Resurgence’ bovenaan, gevolgd door ‘The Legend of Tarzan’ en ‘The Jungle Book’ maakt de top drie compleet. Week 33, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Independence Day: Resurgence is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan n…
- 0 reacties
- 641 weergaven
Filmdistributeur Dutch Filmworks waarschuwt voor een brief die onbekenden sturen met daarop zogenaamd een schikkingsvoorstel vanwege downloaden. De brief is nep, zo laat de DFW weten. De film distributeur heeft inmiddels een melding op zijn homepage gezet met een waarschuwing voor de brief. "Er is een spookbrief in omloop. Deze brief is NIET door Dutch Filmworks verstuurd. Betaal niet en gooi de brief weg", aldus de distributeur. Opmerkelijk genoeg maken de criminelen misbruik van het feit dat Dutch FilmWorks vorig jaar heeft aangekondigd schadevergoedingen te willen eisen van mensen die illegaal films downloaden. Er zou inderdaad een schikking van 150 euro worden vo…
Laatste reactie door William1, -
.rmvb
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb een film gedownload met de uitgan .rmvb, ik weet niet waarmee ik het kan belijken en branden