Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 843 weergaven
Ook de downloadsite Rapidshare lijkt zich te willen indekken tegen eventuele klachten zoals dat gebeurde bij MegaUpload. Het bedrijf, dat haar oorsprong vindt in Zwitserland, heeft de downloadsnelheid voor niet-betalende gebruikers aanzienlijk verlaagt, om zo piraterij proberen de kop in te drukken. Ze meent immers dat sinds de sluiting van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 44. Deze week staat ‘Total Recall’ bovenaan, gevolgd door ‘The Watch’. ‘Brave’ maakt de top drie compleet. Week 44 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht. Total Recall is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 564 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 14 maart tot 20 maart 2016. Deze week staat de film ‘Deadpool’ bovenaan, gevolgd door ‘Kung Fu Panda 3’ en de ‘IP-Man 3’ maakt de top drie compleet. Week 11, 14 maart tot 20 maart zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Deadpool is […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hallo, Ben je de enige gebruiker van een vista-pc ? voor je automatisch aan temelden doe je als volgt 1) tip regedit in bij uitvoeren en voer het uit. 2) blader naar de registersleutel : HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Micorsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon, dubbelklik in het rechtervenster op autoadminlogon en vul de waarde 1 in klik nu een lege plaats in dit venster aan en kies nieuw, tekenreekswaarde, geef dit intem de naam DefaultUserName. Open dit en vul uw gebruikersnaam in. Creëer nogmaals een nieuwe tekensreekswaarde, geef die de naam DefaulPassword mee en vul uw wachwoord in - LET OP DIT IS LEESBAAR VOOR ANDEREN ! Herstart vista -> inloggen is ni…
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 49 – 2013. Deze week staat ‘Riddick’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain Phillips’. ‘Kick Ass 2’ maakt de top drie compleet. Week 49 is zijn er drien ieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Riddick is voor de tweede keer de meest [...] Het volledige artikel bekijken
Verkoper van illegale Nintendo games op Marktplaats gesnapt
door Gast Drifter- 0 reacties
- 292 weergaven
Een handelaar in R4 geheugenkaarten met illegale kopieën van Nintendo games heeft vorige week geschikt met BREIN. De handelaar verkocht op Marktplaats R4 kaarten met daarop 25 tot 100 illegale games voor prijzen tussen de 70 en 120 euro per stuk. Het ongeautoriseerd verveelvoudigen van games op R4 kaarten maakt inbreuk op auteursrecht en brengt schade toe aan de rechthebbenden op de games die deze immers zelf legaal verkoopt. De handelaar heeft een onthoudingsverklaring getekend met een dwangsom van 500 euro per inbreuk makend product als hij weer in de fout gaat. Daarnaast heeft hij met BREIN een schikking getroffen voor de geleden schade. BREIN had eerder in …
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, om het welkomstscherm in vista te verlaten ga je zo tewerk : Tik secpol.msc in en start hiermee de module voor lokaal beveiligingsbeleid op. Selecteer in het linkerpaneel achtereenvolgens lokaal beleid en beveiligingsopties. dubbelklik in het rechtervenster op interactief aanmelden: laatste gebruikersnaam niet in aanmeldingsvenster weergeven, en kies ingeschakeld. bevestig met ok
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Een kwart van de Nederlandse huishoudens heeft vorig jaar minstens één keer muziek uit illegale bron gedownload. Dat blijkt uit een onderzoek van Spotify, op basis van BitTorrent-data van Musicmetric. In 2012 downloadden 1,8 miljoen Nederlandse ip-adressen muziek via BitTorrent. Dit is meer dan een kwart van de 6,8 miljoen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 26 – 2014. Deze week staat ‘Rio 2’ bovenaan, gevolgd door ‘A Million Ways to Die in the West’. ‘X-Men: Days of Future Past’ maakt de top drie compleet. Week 26 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Nou onderwerp lijkt me duidelijk. Ik heb een Creative Inspire P380 speakerset, maar sinds ik een nieuwe harde schijf heb, geen geluidskaart meer. Heel erg vervelend en ik heb geen idee hoe ik daar opnieuw aan moet komen. Kan iemand me daarbij helpen? groetjes Renske
Laatste reactie door flensy, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37934.0[/iurl]
eBoek gezocht
door PeaceFreak- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Allemaal, Ben ik weer even. Ik weet niet of het hier hoort, maar er was in mijn ogen niets anders. De vraag: Ik ben opzoek naar de digitale versie van het volgende boek: Auteur: Jussi Adler-Olsen Titel: Het Alfabethuis Orig. Titel: Alfabethuset ISBN-10: 90-269-8194-5 Kan iemand mij daarmee helpen? Alvast Bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Illegale e-book verkoper moet drie keer zoveel betalen als oorspronkelijke schikking
door Gast Drifter- 0 reacties
- 335 weergaven
De rechter te Eindhoven heeft een 38-jarige man uit Riethoven veroordeeld om een bedrag van 1421 Euro aan Stichting BREIN te betalen. Onder de naam Ebookplaza en Alexnav verkocht de man DVD’s met 13.500 illegaal gekopieerde ebooks op Marktplaats.nl, Speurders.nl en Tweedehands.nl. Rekening houdend met de draagkracht van de man trof BREIN een schikking bestaande uit een onthoudingsverklaring met boetebeding en een tegemoetkoming in kosten van 450 Euro. Omdat de man vervolgens weigerde te betalen is hij door BREIN voor de rechter gedagvaard die het bedrag heeft verhoogd met rente en kosten tot 1421 Euro te vermeerderen met wettelijke rente tot aan de dag van betaling.…
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20007.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26065.msg104187#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De Spotplanet app is een applicatie welke de NZB Spots toont van spotplanet.org binnen je telefoontoestel. Deze applicatie kan je koppelen aan SABnzbd zodat je op afstand kan downloaden. In dit artikel geven we een introductie en gebruikers handleiding van SABnzbd en de Spotplanet App. De app is op moment [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 9 – 2014. Deze week staat ‘Frozen’ bovenaan, gevolgd door ‘American Hustle’. ‘12 Years A Slave’ maakt de top drie compleet. Week 9 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Frozen is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 491 weergaven
Is oktober warm en fijn, het zal een scherpe winter zijn; maar is hij nat en koel, 't is van een zachte winter 't voorgevoel.. Downloaden wij meer of minder richting Halloween? Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de tiende maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand September? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.80% daarva…
Laatste reactie door William1, -
adware en pop-ups
door Bart'- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb AVG internet security, maar de updates doen het niet waardoor hij niet up-to-date is ook blokkeert hij geen adware en pop-ups, maar ik wordt hier echt knettergek van I NEED HELP
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van week 37 – 2015. Deze week staat de film ‘Avengers: Age of Ultron’ bovenaan, gevolgd door ‘Minions ’. ‘Entourage’ maakt de top drie compleet. Week 37 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Avengers: Age of Ultron is voor de derde keer […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 498 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 22 augustus tot 28 augustus 2016. Deze week staat de film ‘Now You See Me 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Independence Day: Resurgence’ en ‘The Legend of Tarzan’ maakt de top drie compleet. Week 34, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Now You See Me 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via het …
- 0 reacties
- 264 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 5 augustus tot 11 augustus. Deze week staat de film ‘Avengers: Endgame’ bovenaan, gevolgd door ‘The Red Sea Diving Resort’ en ‘Godzilla: King of the Monsters’ maakt de top drie weer compleet. Week 32 zijn er drie nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Avengers: Endgame is voor de vierde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen…
- 0 reacties
- 249 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 6 januari tot 12 januari. Deze week staat de film ‘Maleficent: Mistress of Evil’ bovenaan, gevolgd door ‘Joker’ en ‘Frozen 2’ maakt de top drie weer compleet. Week 2 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Maleficent: Mistress of Evil is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN v…
- 0 reacties
- 3k weergaven
Kan iemand mij helpen...?? Ik ben vast niet de éérste die hier om vraagt!?! Ik heb azureus geinstalleerd en heb problemen met mijn poorten. Tekst in onderwerp krijg ik in beeld. Ik heb een Smartlink 56 k modem... Kan iemand mij helpen!?!?!?!?
Laatste reactie door shiwa, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38714.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,