Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Hoi, Ik ben op zoek naar een android telefoon zo rond de 200 euro, gewoon prepaid. Hiervoor had ik de samsung galaxy apollo, die was een beetje lelijk en werkte niet echt goed met android. Ik zat te denken aan een samsung galaxy s of zoiets. Wat denken jullie? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Markey54, -
- 13 reacties
- 3,7k weergaven
Ik verdien met mijn vakantiewerk ongeveer €450. Met het totale zakgeld dat ik daarbij krijg zit ik tegen september aan ongeveer €650. Met dat geld zou ik graag eens de audiophile in mij wakker maken en high-end headphones aanschaffen. Eisen: geluidskwaliteit. Ik moet echt kunnen horen alsof die gitaren, piano's, drumstellen etc in mijn hoofd worden afgespeeld. TE zware bass zodat kalme muziek modderig wordt ervaren zoals het geval is bij Beats by Dr Dre moet ik niet van weten. Balans is dus meer wat ik zoek. Ding moet comfortabel en licht zijn. Ook niet te strak rond de oren. Om een idee te geven wat ik comfortabel vind, de AKG K512 headphones die ik nu heb zitten mij in …
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 13 reacties
- 3,7k weergaven
hey duken leden, ik hier een harde schijf liggen van 1 tb. ik wil hem in parties delen. mijn vraag is hoe moet dit. HELP ME!!!
Laatste reactie door Tom, -
- 17 reacties
- 3,7k weergaven
In den beginne... Hier is de nieuwe Best Buy Guide voor de komende maand. Het principe is helemaal omgegooid, vanwege een onderlinge samenwerking met Azerty.nl. We hebben voor een aantal verschillende samenstellingen gekozen, waarvan 2 download pc's, waarvan de laatste meer een download/multimedia pc is en 4 "normale" systemen, waarvan de eerste een zo goedkoop mogelijke oplossing is. Aan alle samenstellingen is assemblage toegevoegd. De gebruikte componenten worden over het algemeen veel verkocht en zijn van erg goede kwaliteit. In de beschrijving worden alle afzonderlijke onderdelen afgegaan, zodat je de samenstelling beter kunt begrijpen. Voor de randapparatuur, oftew…
Laatste reactie door Tom, -
- 14 reacties
- 3,7k weergaven
Beste luitjes van Duken, Dit is een keuze dat erg afhankelijk is van de gebruikers, toch zou ik graag een aantal adviezen zien. Iedereen mag mee doen in dit topic, ondanks dat je amper kennis hebt van hardware. No problemo. Wat is de vraag? Ik ben op zoek naar een nieuwe behuizing, ook wel een 'kast'. Nu zul je denken; Ga je daar een topic voor aanmaken? Ja zekers, het is namelijk een erg belangrijke keuze voor zowel de huidige componenten als de toekomst. Er zijn veel eisen waaraan die moet voldoen en dat maakt de keuze alsmaar lastiger. Ook is het aanbod tegenwoordig erg beperkt, ik heb al heel veel reviews gelezen over behuizingen maar daar worden ze steeds getest me…
Laatste reactie door Tom, -
doorgebrand scherm
door jobias- 7 reacties
- 3,7k weergaven
kun je iets aan een doorgebrand scherm doen?
Laatste reactie door jobias, -
- 1 reactie
- 3,7k weergaven
Hallo Ik zit met een probleem. Ik heb laatst een TV overgenomen van iemand (voor gratish) van LG . Alleen als ik nu tv kijk ( dus naar een zender ) dan rimpelt het beeld horizontaal... als ik via een vgh kabel kijk heb ik hier geen last van, het is echt alleen bij de zenders. Ik oop dat iemand weet wat de oorzaak hiervan is en dat iemand een oplossing ervoor weet
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, Ik heb een asus laptop en de fn + f11 of f12 toetsen werken niet, iemand zei dat ik drivers moest installeren, nu heb ik de pagina van de drivers gevonden maar ik zou niet weten welke ik moet nemen: http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=K52JU Het is een asus K52JU
Laatste reactie door Maikuul, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
welke audio en video formaten ondersteund android? alvast bedankt
Laatste reactie door bilal4, -
SOFTWARE VERVALSING
door sep- 5 reacties
- 3,7k weergaven
MIJN COMPUTER DEE HET NIET EN TEON HEB IK HEM OP NIEUW GEINSTALLEERD,, MAAR WIJ HADDEN GEEN WINDWOS XP CD,, DUS HEBBEN WE DIE GELEEND EN TOEN HEB IK HEB OPNIEUW GEINSTALLEERD,,EN DAN KOMT ER NU TE STAAN : U BENT MOGELIJK DE DUPE GEWORDEN VAN SOFTWARE VERVALING WAT KAN IK DOEN WANT IK HEB GEEN ZIN OM NIEUWE WINDOWS XP TE KOPEN WAT MOET IK DOEN??????????????????????
Laatste reactie door Duken, -
- 18 reacties
- 3,7k weergaven
Hi, Ik heb een probleem want als ik op het power knopje klik bij mijn computer wil hij niet aan, ik heb allen bedrading gecheckt en mijn voeding gecheckt maar hij wil maar niet starten. :'( Help mij A.U.B. Tony.
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 3,7k weergaven
Goedemiddag Heren! Ik heb een vraagje! Eind september loopt mijn huidige abonnement af bij Vodafone en ik wil graag overstappen naar een andere provider ( Goedkoper abonnement.) Alleen ik ben er nou niet zeker van hoe ik dit moet doen. Eind mei mag ik kiezen tot verlengen bij Vodafone of het eindigen van mijn abonnement, maar is het al mogelijk dat ik nu een nieuw contract aanvraag bij een andere provider met nummerbehoud? Of moet ik dan echt tot 24 Mei wachten? Gegroet.
Laatste reactie door Farid., -
- 15 reacties
- 3,7k weergaven
eeuy mensen ik zit nu al een jaartje met me computer en wil graag weer een betere videokaart ik heb Pci-e x16(er zit atm een Geforce 8600GTS) 375 watt voeding E6600 @2.4Ghz en een betaal budget tot de 200 euro (mag er +/- 10 euro boven zitten) ik vindt het zelf nogal moeilijk om een nieuwe uit te kiezen en heb er ook niet ongelofelijk veel verstand van zouden jullie me er een mee kunnen aanraden groeten, dutchfighter
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 3,7k weergaven
ik weet neit of ik hier goed zit maar ik vraag het toch ik weet niet wat voor geluids kaart ik heb en waar je dat kan zien
Laatste reactie door Tom, -
Chromebook
door PaasHaas62- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Moin (zegt men hier in Noord Duitsland), Ik ben van plan om mijn Samsung Tablet na 3 jaren trouwe dienst te vervangen door een Chromebook. Nu heb ik een aantal vragen: 1. Welke? 2. Hoeveel RAM geheugen is aan te bevelen? 3. Kan ik ook Android apps installeren en gebruiken? Ik hoop hier een aantal tips te krijgen.
-
- 18 reacties
- 3,7k weergaven
nouw effe over nieuw beginne srry voor vorige ik was een beetje haastig moet weg :redface: uhhum ik zoek een nieuwe pc om te game en te photo shoppen ik wil graag empire total warr spele op hoog(liefst heel hoog) mijn budget is 800 denk ik een schatting het klan miss op lopen tot 1000 maar het kan ook iets minder 600 dan is het wel laagste nouw wat ik er in wil ik will een hele goede koeling ik heb nu een pc waar ik wow op start dan is ie binne 2 sec oververhit :-[ graag Quad corre extreem al het lukt ander Quat om dat dat sneller is per euro want i7 zal niet lukken (gevoel) geforce gts met 1024 kaart als het kan uhm voor de rest hulsing maakt niet ui…
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, Ik heb vandaag een Blackberry gekocht en in de handleiding staat dat ik hem moet activeren door: Een gesprek op te zetten (iemand te bellen) 10 minuten wachten Toestel uit en daarna weer aan. Dit heb ik gedaan maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding als ik de browser start: Gegevensverbinding geweigerd naar het draadloze netwerk en uw BlackBerry kan geen datasessie verbinden met de WAP-gateway
Laatste reactie door Maikuul, -
- 5 reacties
- 3,7k weergaven
Hoi, Ik ben opzoek naar een HDMI naar AV converter, nu ben ik al aan het zoeken geslagen op internet maar kom ik betaalbare (tot 20/30 euro) van mini, alleen tegen op amazon, ebay en de chinese winkels. Hier is de verzend tijd mij net te lang voor. Weet iemand toevallig of winkels in nederland deze verkopen, betaalbare dus geen converters van 80 euro. Of weet iemand een andere manier om HDMI om te zetten naar analoge voor een analoge tv. Gr Shaan
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 5 reacties
- 3,7k weergaven
Hello, Ik heb een vraag i.v.m. het eventueel verkleinen van apps. Weet er iemand of het mogelijk is om de grootte van de apps aan te passen? Ik heb namelijk een Samsung Galaxy Note 2 met daarop Jelly Bean 4.1.1 en vind de apps daar wat slordig, omdat ze te groot zijn naar mijn mening dan... Grts Ben
Laatste reactie door Erwin., -
- 15 reacties
- 3,7k weergaven
Heey, De Pc die ik gekocht had heeft sinds pas wat raars. Sommige programma's die meteen opstarten starten nu na 1-3 seconden. (ze staan op mijn SSD). Het is pas na een tijdje zo. Er is niks bijzonders ofzo veranderd aan instellingen ofzo. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Laatste reactie door IfElse, -
- 11 reacties
- 3,7k weergaven
Goedemiddag forumleden, Ik heb een probleem met mijn pc, maar kan er zelf niet achter komen wat nou precies de oorzaak is. Ik heb een game pc, en speel meestal Call of Duty, GTA 5 en League of Legends. Ik speel op de hoogste settings en dit ging altijd zonder problemen. Een aantal weken geleden liep Call of Duty plotseling vast, hij kreeg zware haperingen en de fps schommelden tussen de 10-25 fps waar ik normaal rond de 80 zit. Ook als ik de grafische settings lager zet, blijft het probleem zich voordoen. Ik heb vanalles geprobeerd en uiteindelijk zelfs mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd (fabrieksinstellingen + windows opnieuw gedownload). Ook hierna deed het problee…
Laatste reactie door maikel96, -
Nieuwe pc!
door willemII- 20 reacties
- 3,7k weergaven
Beste experts, Is onderstaand wat voor het simpele internetten, de bekende office programma's, games, en video en foto bewerken? http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B199055%5D=1&product%5B92113%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B82662%5D=1&product%5B71286%5D=1&product%5B213070%5D=1&product%5B213073%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B198681%5D=1 Groet, Willem
Laatste reactie door Tom, -
- 24 reacties
- 3,7k weergaven
Hee jonges. Ik heb een probleempje. Namelijk: mijn oordopjes van mijn ipod gaan het begeven. Ik gebruik nu nog de standaard van ipod maar dat is kak geluid. Dus mijn vraag is wat vinden jullie goeie oordopjes of wat raden jullie mij aan? Mijn budget is (ongeveer) 80 euro. ietsje meer kanoook nog wel maar liever niet. Graag jullie suggesties. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
Processor probleem
door Gast BFD- 5 reacties
- 3,7k weergaven
IK heb al lang geleden een pc gekocht alleen wat me eerder niet was opgevallen is dat dat op de bon staat dat ik proccer heb met 2,17 GHZ en als ik naar mijn systeemeigenschappen ga staat er maar 1,24 GHZ hoe kan ik er voor zorgen dat er weer 2,17 GHZ komt te staan ??
Laatste reactie door candesco, -
Mio Spirit 6800
door ellobo64- 4 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, Ik heb een Mio Spirit 6800 met de kaart Tele Atlas - v13.950 Is er misschien iemand die mij kan zeggen of er nog een nieuwere versie is voor deze Mio Bij aansluiting van apparaat bij Mio wordt er gezegd up to date Maar bij een adres zoeken b.v. Noorderhoofd 45 Harderwijk kent deze map versie de straat niet. Hopende op een reactie, Groet ellobo64
Laatste reactie door SirNixon,
