Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Wie oh wie kan mij helpen?! Zodra ik een film wil branden op een DVD+RW schijf dan word er na enkele minuten aangegeven dat het formateren mislukt is en dat ik een ongeldige DVD heb. De DVD+RW haal ik nieuw uit de verpakking dus zijn ze leeg vind het daarom dus raar dat mijn computer aangeeft dat het formateren mislukt is. Heb nu verschillende DVD+RW schijven geprobeerd maar ik ben nu echt ten einde raad. Ik kan trouwens wel op gewone DVD+R films branden. Hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes en alvast bedankt
Laatste reactie door triesel, -
hallo, ik zoek een full touch screen gsm er zijn er tegewoordig zoveel, namelijk men ipod is kapot ik wil een nieuwe mp3 & een nieuwe gsm + tegewoordig zit daar ook al een behoorlijk foto toestel in. ik zoek er dus eentje naar deze eigenschappen: max prijs: 200 eigenschappen: - min. 5 MP - (liefst) wifi -goede software - je moet mp3 kunnen luisteren en terwijl nog andere dingen kunnen doen. ik heb al gezocht maar vind er geen, kunnen jullie aub?
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 3,2k weergaven
beste mensen. ik gebruik nu al een jaartje deze provider; Fulladsl. 6mbps down. speed.. normaal zou ik dus 750kb/s moeten halen.. maar dat is NIET het geval?? met mijn usb modem speedtouch 330 haal ik maximum 105kb/s. ligt dat aan me modem? is hij te slecht? of aan wat kan het liggen? ik ga binnenkort, een nieuwe modem kopen.. die van 300mbps aan kan..i ik weet niet wat mijn ST330 nu aan kan.. maar als i een nieuwe modem koop.. zal ik dan wel die 750 kb/s halen? dit is btw. niet alleen bij torrents.. maar ook bij normale downloads.. hopelijk krijg ik gouw een antwoord. alvast bedankt mvg. shab
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 3,2k weergaven
Mijn zoontje heeft een tablet gekocht en heeft nu via play store of zoiets een aantal gratis spelletjes erop gezet. Maar de meeste hiervan betaan maar uit een aantal levels als hij het hele spel wil moet hij hiervoor betalen. Is er ook een manier om deze ergens gratis te downloaden?
Laatste reactie door sandra17281, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi, In totaal is het 4x voorgekomen dat mijn pc bevriest en stotterende geluiden maakt. Het klinkt zoiets als tetetetettete. Alleen met Control+Alt+delete lukt het me om terug te keren naar windows scherm. Dit probleem komt alleen voor bij gamen. is mijn grafische kaart de schuldige? is hij defect geworden?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Helleu, Ik heb het gevoel dat mijn moederboard niet helemaal lekker loopt. In het begin waren er enkele drivers zoals die van de videokaart niet geinstaleerd. Ik denk dat er nog meerdere niet geinstaleerd zijn. Ik heb begrepen dat er sites zijn waar je voor jouw moederboard een chipset (?) kan downloaden, oid. Volgens everest heb ik een Acer F80M-2. Wie o wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 3,2k weergaven
gezocht iemand die mijn tv box correct kan installeren. voor vergoeding uiteraard. Tonym
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 12 reacties
- 3,2k weergaven
Hey all, Ik heb dus een blackberry 7230 van me pa gekregen, maar ik denk dat hij softwarematig kapot is. Als ik hem inplug op me PC, zie je even een zandlopertje en dan valt 'ie uit. Misschien dat Impy me hiermee kan helpen? Gr, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 17 reacties
- 3,2k weergaven
Beste mensen, Aangezien ik vanaf binnenkort vaker naar het buitenland moet, wil ik graag een laptop aanschaffen voor internetgebruik, films afspelen, downloaden. Ik hoef er niet op te gamen, neem mijn ps3 ook me ^-^ Wel wil ik er het liefst een HDMI uitgang op hebben en een 17" beeldscherm! Maar welk merk laptop is voor mij het best? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb er namelijk zelf niet veel verstand van, dus al het advies is welkom! Alvast bedankt voor de moeite! NaBiLo
Laatste reactie door Tom, -
- 10 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo DukeN leden, Ik heb even een vraagje, ik ben namelijk van plan om een mp4 speler te kopen en nou zag ik deze ; http://mp4sale.biedmeer.nl/website/index.php?Product=525319 Is dit troep of niet? Groeten, Jelmer :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 11 reacties
- 3,1k weergaven
wat heb ik nu in de pc: Cooler Master CM 690 II Advanced - Midtowermodel Sony Optiarc AD-5260S - Schijfstation - DVD±RW Intel Core i7 2600 / 3.4 GHz - LGA1155 Socket MSI P67A-GD65 (B3) - Moederbord - ATX - LGA1155 Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB OCZ Vertex 2 Series - Vast station - 120 GB - in Sapphire RADEON HD 6950 Cooler Master GX RS-650-ACAA-E3 650watt Samsung Spinpoint F4EG HD204UI 2tb wil graag een GTX 680 er in. genen die ik wil is http://azerty.nl/0-4360-509372/palit-geforce-gtx-680-jetstrea.html of als jullie een ander kaart weten die even goed is en van NVIDIA. mijn vraag is pas het.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 8 reacties
- 3,1k weergaven
goede Morgen de vraag ik krijg ongewenst internetsite op mijn telefoon . wat kan ik verwijderen Deze komen overal doorheen, zelfs door een App groetjes HuibertJan
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik wil graag Sport 1 via de kabel, ik heb een digitaal kastje van Samsung (gekregen van de CAI). Nu is mijn vraag; is dit mogelijk zonder allerlei andere abonnementen af te sluiten met andere providers? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Duken, -
- 15 reacties
- 3,1k weergaven
hallo. ik vraag me af of er mensen op het forum zijn met een samsung omnia. ik ben er ook naar aan het kijken. en ik zou graag wat meningen van jullie horen. weet trouwens iemand de afmetingen van het scherm in cm? ( hoogte, breedte) ik ben benieuwd. groetjes.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hey allemaal ik zoek een gaming pc die spellen zoals call of duty 6 op medium af kan spelen.(een videokaart van bijvoorbeeld 2GB ofzo) en een snelle proccesor. Het besturings systeem het liefste windows 7. ik zou graag willen dat het een stille pc is. het maakt neit uit hoeveel het kost(liefste rond de 300-450 euro maar de max prijs ik 600 euro.). het ram geheugen zou ik graag hoog willen hebben maar niet zo hoog dat het de prijs er omhoog haalt(2-6gb ofzo). de grote maakt niet uit en ik ga niet over clocken. ik maak gebruik van draadloos en kabel internet verbinding dus het liefste allebij. ik heb geen muis,toetsenbord of monitor. Groetjes Dragydof
Laatste reactie door Tom, -
Welke Laptop
door Mynami- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo mensen,ik zoek een laptop tot ongeveer 500 euro waarop je wel een beetje kunt gamen zoals de sims 3 met de uitbreidingen enz en die niet zo snel uitvalt. Ik had deze in mn hoofd: http://www.bol.com/n...1233/index.html Weten jullie misschien ook nog andere? Ik wil er wel wat games er op kunnen spelen en ik wil het niet in elkaar laten zetten. Alvast bedankt
Laatste reactie door Rooo1o, -
Hallo Ik heb een mp3 met geheugen van 1024 mb. Eerst wou ik muziek erop zetten, kreeg ik de melding dat het niet kon. Toen deed ik problemen oplossen en lukte ut wel, maar na 10 nummers stond er dat de doeldiskette vol was. Had ik weer alles verwijderd, gaf die al aan dat er 700mb opstond. Daarna stonden er opeens hele rare bestanden die ik niet kan verplaatsen verwijderen of naam wijzigen. Wat te doen
Laatste reactie door Botjeman, -
LG Flatron E2250V
door Niels.- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi mensen van DukeN, Jaa ik ben er weer hoor :. Ik heb gisteren een nieuw beeldscherm gekocht, zie titel voor de naam. Alles goed geinstalleerd, hmdi kabel erin, en ik dacht ; Jeeuh, kan ik eindelijk goed gamen! ^-^ Maar nu herkent mijn pc 2 beeldschermen, terwijl alleen mijn LG is aangesloten. Ik heb een HDMI kabel erin, en een DVI naar VGA kabel. Ik heb al geprobeerd om de VGA kabel eruit te halen, en hem dan op te starten, maar dan krijg ik geen beeld. Ik wil natuurlijk het beste beeld wat hij me kan geven, dus daarom vraag ik aan jullie raad. Ook als ik bij mijn resolutie kijk, zegt hij dat er een E2250 is, en een niet algemeen PnP beeldscherm. Ook zegt hi…
Laatste reactie door Rikkert., -
Aanwezigheid van dvd+rw wordt ontkend.
door Gast h.vanlieshout- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Op deze manier kan ik de dvd's niet meer wissen. En kan ik ook niet meer branden. Ook niet meer met convertxtodvd. Het ging altijd prima, tot voor kort. Een week geleden ongeveer kreeg ik een melding, maar als ik een keer extra klikte dan kon ik weer wissen. Dat geldt niet voor de brander.(22/3/07) Die gaf de melding, maar doet er verder niets mee.Nu,vandaag. 22/3/07,kan ik beide niet meer! Waar kan dat aan liggen ?. Ik gebuik een geupdate nero 6 programma.De ontkenning gebeurt door alle brandprogramma's: nero, convertxtodvd, alkohol 120%.
-
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Net is er iets raars gebeurt, mijn caps lock staat normaal met het lichtje uit voor kleine letters en met het lichtje aan voor blokletters, alleen dit is nu oppeens omgedraaid... Hoe kan ik dit weer normaal krijgen? Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 16 reacties
- 3,1k weergaven
ik ben opzoek naar een nieuwe mp3 speler (max ongeveer rond de 200€ ) de geen die ik nu heb heeft te weinig geheugen (4gb) het liefst heb ik een gewone mp3 geen ipod dat vind ik niet echt leuke mp3 spelers dit vind ik het belangrijkste - goed geluid (oordoppen maken weinig uit die heb ik zelf nog) - batterijen die lang mee gaan - ongeveer 30 GB geheugen - geen onzin er op wil alleen maar muziek luisteren - uitgebreide zoek optie,s - goede software om muziek op je mp3 speler te kunnen zetten
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Het onderwerp zegt het al, ik zou graag de Tom-Tom kaarten updaten op m'n HP. Ben al een tijdje aan het prullen, maar krijg het niet voor elkaar. Ben dan ook niet zo'n computer wonder. Heb het volgende al geprobeerd (waarschijnlijk compleet verkeerd.. De SD kaart geformateerd en een nieuwe map op gezet (copy-paste) die ik via het internet gedownloqd heb. Bij het opstarten van Tomtom krijg ik dan de melding dat er geen kaarten gevonden worden. Als ik de originele map terug opzet werkt alles terug. Beide mappen hebben een ongeveer gelijke inhoud (bestandtypes, namen...) Iemand raad?? Als het kan in stappen zodat ik kan volgen. Alvast heel erg bedankt!!!! O0 [verw…
Laatste reactie door didgeman, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi, ik ga een pc bouwen maar ik weet niet welke videokaart nou de beste is... ik wil iedergeval eentje van nVidea (PCIe) zo onder de 200 euro, maar welke vinde julie de beste? En welke processor zal ik nemen? ik zelf zat te denken aan een Intel Core2Duo 2.4 Ghz, van 219 euro. mvg Lucas
Laatste reactie door candesco, -
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb toch wel een dringende vraag. Gister heb ik een 500Gb externe harde schijf van Tosiba gekocht. Ben daar gelijk mee aan de slag gegaan, maar toen ik vanmorgen alles aanzette en de externe schijf (op mijn pc J genoemd) aanklikte duurde het erg lang voordat deze gevonden was en tot mijn grote verbazing stonden wel de mappen op de schijf, maar deze waren leeg! Mijn pc draait op Windows XP Service pack 3 versie 2002. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel verstand heb van pc's en ik al heel blij was dat hier in Jip en Janneke taal gesproken word. Alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door isis1980, -
- 13 reacties
- 3,1k weergaven
Beste, Ik heb al een behoorlijke tijd dezelfde speakerset. De logitech x-530. Nu is mijn probleem dat bij deze set zo nu en dan aan één kant het geluid wegvalt. Daarnaast is ook de kwaliteit niet heel zuiver meer. Nu ben ik dus opzoek naar een goede set kwaliteits speakers. Het maakt mij niet heel erg uit of het 2.1 of 5.1 is. Het budget ligt rond de €250,-. Ik hoop dat jullie een goed advies hebben want van tweakers werd ik niet echt wijzer. Mvg, Pc
Laatste reactie door Heisenberg,
