Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
hallo als ik aan het downloaden ben via utorrent dan word er aangegeven dat de poort van mijn router niet open staat en dat daarom mijn downloadsnelheid erg laag is hoe moet ik die poort configureren?
Laatste reactie door yvon, -
TV-kaart
door impreza010- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik ben van plan een TV-kaart te gaan kopen. Als ik een TV-kaart in mijn pc doe, is het dan gewoon een kwestie van de kabel die normaal in mijn TV gaat in de TV-kaart te doen? En hoe zit het dan met het geluid, gaat dat gewoon via mijn geluidskaart of moet ik dan een kabel van mij speakers naar mijn TV-kaart doen? En welke TV-kaart raden jullie mij aan? Ik ben van plan er niet meer dan 60 euro voor uit te geven. groetjes, Lucas
Laatste reactie door candesco, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Alle foto,s en filmpjes die ik in portret mode maak met me telefoon woorden een kwart slag gedraaid als ik ze op me netbook (W7) zet maar als ik ze gelijk van af me telefoon op facebook of photobucket upload staan ze wel gewoon goed ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
externe harddisc
door smartass- 13 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb een externe harddisk van medion gekocht, 500 gb voor 99 euro. (op mijn pc geeft hij maar 465 gb aan) usb 2.0 8mb cache 7200 rpm Overdrachtssnelheid: SATA - max. 1200 Mbit/sec eSATA inferface nou vraag ik me af of dit wel iets kan zijn, als je kijkt in de andere folders staan de externe harddiscs met vergelijkbaar geheugen voor een veel hogere prijs aangeboden Kan iemand mij vertellen of dit nu een miskoop is of dat het gewoon een goeie aanbieding is? greetz smartass
Laatste reactie door mooievrouw, -
luidsprekers van laptop uitschakelen
door Gast Wimpy- 4 reacties
- 3,1k weergaven
hallo, ik heb sinds kort een probleem, de koptelefoon-uitgang op mijn laptop doet het niet goed meer, als ik er een stekker in doe moet ik die helemaal scheef in doen, anders blijft het geluid ook uit de luidsprekers die zijn ingebouwd in de laptop. is er ook een mogelijkheid om die luidsprekers uit te zetten zonder dat ik de laptop uit elkaar moet schroeven? alvast bedankt
Laatste reactie door divicento, -
harde schijf
door jann- 6 reacties
- 3,1k weergaven
hey ik heb laatst een interne harde schijf gekocht van 320GB. Ik heb need for speed carbon gedownload maar als ik het bestand wil uitpakken geeft winrar de foutmelding dat er te weinig schijfruimte is. Kan dit wel? ik heb het al met winrar, winzip en zipgenius geprobeerd maar de foutmelding blijft maar tergugkomen ik heb nog een tweede vraagn ik had ooit van mijn call of duty 2 een backup gemaakt de originele heb ik ooit verkocht maar nu ben ik mijn code kwijt om te installeren. kan ik hier een andere code voor krijgen, zo ja, hoe dan groeten jann
Laatste reactie door jann, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
beste mensen, ik heb hier een laptop van mijn moeder die het in eens heeft begeven lijkt het er op... het probleem: laptop start op en krijgt dan een scherm bestanden laden.. en dan heel kort het windows7 laad balkje en dan is het over en springt hij op een zwart scherm... nu heb ik met de systeem check van hp gekeken wat de fout was.. en daar komt uit: hard disk fail! nu dacht ik bij me eigen.. laat ik eerst een recovery uitvoeren omdat me moeder wel is vaker dingen per ongeluk heeft verwijderd. maar toen ik deze opstarten krijg ik het zelfde; bestanden laden scherm.. en toen ging hij naar windows 7 start scherm! en bleef hij daar hangen.. na 10min heb ik hem maar ui…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
heee, ik wil met bittorrent gaan downloaden en nu moet ik dus mn port forwarden, maar ik had daar een paar vraagjes over. 1.: ik heb twee internetverbindingen, LAN verbinding en 1394 verbinding. moet ik dan bij alletwee de verbindingen het IP-adres instellen? 2. over dat ip-adres; moet je dan het IP -adres invoeren zoals je die hebt gevonden met behulp van uitvoeren-> command /enter enz. (bijv. 192.168.1.9?) of moet je de laatste twee getallen zelf bedenken? groeten
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 3,1k weergaven
Hi, was ik weer Heb nu dus alles aan het lopen, maar heb nu 3 strepen op het beeld..... Weet iemand waar dit aan ligt... Btw. Weet ook iemand wat nu het verschil is tussen pal - b en pal - g??? Greetz BoBo
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 12 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo ik heb een vraag over mijn belkin wireless G usb network adaptor als ik connect met het internet krijg ik altijd maar 3 streepjes en is de verbinding erg instabiel (ik maak gebruik van een desktop) mijn broer die een laptop heeft met een geintergreerde wireless netwerk kaart heeft gewoon 5 streepjes als hij bij mij op mijn kamer is ik heb mijn adaptor ook al 10x verplaatst maar het geeft geen verbeteringen. ik merk de instabieliteit heel erg wanneer ik zware online games speel zoals BF2, GW, WoW, CSS ligt het hier aan mijn Network adapter en is deze niet goed geneog voor zware online gaming zo ja wat is dan het beste wat ik aan kan schaffen Grtz, Dutchwarlock
Laatste reactie door Tjeen, -
Geluidskaart
door DonnaMac- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo,, mijn geluid deed het niet dus ik ging met everest kijken wat voor geluidskaart ik heb. dat is een : Analog Devices AD1981A @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [A-1] PCI maar ik weet niet waar ik de software daarvan moet downloaden . kan iemand mij helpe? alvast bedankt
Laatste reactie door appelsap, -
- 15 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Heb net een nieuwe DVD speler gekocht. Samunsung SH-S222. Nu doe ik er een dvd in. En speelt deze niet meer af??? Hij speelt niet automatisch af. Ik kan nergens uit kiezen Iemand die weet hoe ik dit verhelp?? In iedergeval alvast bedankt!!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, is er een app om het geluid wat anders uit de box van mijn telefoon komt op te nemen? Dus niet de mic? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn pc scherm, als ik opstart krijg ik soms het bericht op mijn scherm dat er geen signal was. Dus probeer ik nu het probleem te verhelpen door rechtstreeks mijn HDMI kabel van mijn scherm aan te sluiten aan mijn grafische kaart. Is dat een verstandig keuze geweest? misschien is het toeval maar bij het spelen van Diablo 3 krijg ik de laatste tijd veel freezing screen, waar ik voorheen nooit had.
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Geachte leden, ik kan deze cd wel downloaden, maar of ik nu met Clone CD5 brand of met IMGBurn, lage snelheden ,hij doet het niet in de auto. Wat doe ik verkeerd??Of is deze CD niet te kopieeren?? Mvg,thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi, kan iemand mij helpen met laptop van mijn zusje. Heb het op 28-9 bij de media markt gehaald. Betreft dit model: http://tweakers.net/.../specificaties/ Nu geeft hij sinds gisteren geen beeld meer weer. Hij start wel op, de lampjes van wifi en het lampje dat die aan is branden wel, ook als ik de oplader aansluit. Maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld? Harde schijf doet t gewoon, je hoort het opstarten so ik weet niet wat het probleem is. Ik denk aan een kabel ofzo van binnen die geen verbinding maakt, maar kan iemand er wat over zeggen?
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Zoals de titel zegt, heb ik sinds kort last van rode en blauw vlekken in mijn scherm. Dit gebeurd op willekeurig webpagina's of als een film kijk. Er zit ook niet echt een logisch patroon is weet iemand wat het is? En het liefst ook hoe je het kan verhelpen. Hier onder is ook te zien het er ongeveer uit ziet.
Laatste reactie door Tom, -
- 10 reacties
- 3,1k weergaven
Mvg, Dylan Post samenvoeging: december 05, 2009, 17:17:42 pm iemand enig idee wat ik kan doen want nu blijft dat align screen schermpje de hele tijd hangen. en resetten werkt niet.
Laatste reactie door Giantsquid, -
Nieuwe videokaart
door Pctje- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Hee mensen, Ik zoek een nieuwe video kaart, mijnes is niet zo goed meer dusja. Ik wil het liefst 1tje die alle nieuwe games aan kan op full resolution en mooiste graphics. Hij moet ook hd ondersteunen. Ik heb ongeveeur €200,- ter beschikking. Heeft iemand ideetjes? alvast bedankt, PC
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik ga een ultrabook kopen, en heb advies nodig over de software zodat ik geen overkill krijg. Het ultrabook moet zo licht mogelijk wegen en ook de trafo moet licht zijn. De batterijduur zo lang mogelijk. Ik wil geen Mac. Mijn gebruik bestaat uit email, artikelen lezen, films up/downloaden. Ik speel geen spelletjes en films die ik download gaan op een aparte schijf. Vraag: neem ik een SSD of een HDD? Hoeveel GB? Welke intel core processor, i3 of i5? Wat is nog meer belangrijk? Is er iemand met kennis die mij wil helpen? Fred
Laatste reactie door alfredswart, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen Het is al een tijdje dat ik problemen heb met mijn beeldscherm. Mijn videokaart is een Ati Radeon 7000. Maar nu is het probleem dat ik mijn beeldscherm niet meer kan instellen op 256 kleuren. Het hoogste dat ik kan is 32 kleuren. Ik heb ook al geprobeerd om een driver te installeren. Ik heb toen de Catalyst 6.5 Windows X
Laatste reactie door Kenneth, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
iemand enig idee of een uitgebreid waterkoeling systeem voor de pc zou kunnen functioneren als koelkast in een klein kastje? ik bedoel dus wat is de temperatuur van zo'n koelsysteem met radiator pomp en reservoir? @quinten Ben benieuwd naar je uitgebreide antwoord
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 10 reacties
- 3k weergaven
http://img529.imageshack.us/img529/5186/picture021hl2.jpg dat is de onder kan van mijn laptop hp pavilion dv5000 ik denk dat er wat haar en troep in de ventilator zit heb al met de stof zuiger geprobeerd er uit te zuigen maar wekt niet dus ik moet de laptop echt uit-elkaar schroeven een eerdere poging is mis lukt ik weet niet hoe ik er moet komen kan iemand mij helpen? mvg zou mooi zijn dat dat geratel eens stopt daar word je geak van:P
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Hallo, Een vriend van mij heeft een virus op zijn pc gehad en moet alles er nu weer op zetten. Alleen het printen lukt niet meer. Als hij iets print gaat hij niet printen maar vraagt hij waar je het "tiff"bestand wilt opslaan. Ik heb al voor hem bij de instellingen gekeken, maar kon niks vinden.. Weet iemand wat hij moet doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door C.K7, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
hallo jongens, ben ik weer. zouden deze pc's meerdere adobe cs4 programma's kunnen trekken + de redelijk nieuwe games op normale kwaliteit? is die videokaart en processor een beetje goed? alvast bedankt voor de uitleg: http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/desktops/ACER+Aspire+M3802+computer.7114548/default.aspx#extendeddescription http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/desktops/HP+Pavilion+P6240+computer.7114401/default.aspx#specifications groeten
Laatste reactie door svenholtman,
