Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 11 reacties
- 3k weergaven
Nvidia heeft maandag de langverwachte Geforce GTX 260 en 280 aangekondigd. De kaarten zijn gebaseerd rond de GT200-chip die bijna tweemaal zoveel shaderprocessors bevat als de vorige generatie. De GT200 bouwt verder op het ontwerp van de G80 en G92 die respectievelijk gebruikt worden voor de Geforce 8800 GTX en de Geforce 8800 GT. De architectuur van de chip is op verschillende punten aangepast en verbeterd, maar de belangrijkste verandering is het toegenomen aantal shaderprocessors. De chip beschikt nu over 240 rekeneenheden, een toename van 87,5 pocent ten opzichte van de 128 shaderprocessors van de G80/G92. Het aantal texture address units en het aantal texture filter…
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 3k weergaven
Hallo, ik heb hier een AMD Phenom II X4 955.En ik wil er graag een cooler voor,het probleem is dat ik alleen niet weet welke cooler..... :redface:.Dus ik vraag me af of jullie misschien een idee weten. Budget 20euro Waarvoor wat stiller dan nu want ik heb nu een boxed cooler. misschien later wat overclocken dit hoeft niet. Vragen. Moet ik er ook nieuwe coolpasta bij bestellen of zit dat op de cooler,processor....etc
Laatste reactie door Maddock, -
videokaart
door eddd3- 16 reacties
- 3k weergaven
hallo ik heb een asus t2-p deluxe maar er zit een heeeeeeeeeeele slechte videokaart in en ik wil daar eigenlijk vanaf nu mijn games op spelen dus mijn vragen zijn. -kan in de asus t2-p deluxe een videokaart geplaatst worden? -wat is een goede videokaart waarmee je elke game kan spelen? -moet er dan ook andere dingen in de computer worden geupdate? groeten eddd3
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
halloo weet iemand of je een e900 telefoon ook als webcam kan aansluiten aan je pc? ik heb een usb kabel thanks
-
- 14 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik wil een netbook kopen. Maar ik weet niet echt welke er goed is. Ik gebruik hem gewoon om te internetten chatten. En misschien soms een filmpje kijken. Als het kan een HDMI of VGA aansluiting. En het liefst 250GB HDD. Prijs is maximaal 300 euro. Misschien dat iemand een goede weet? Alvast Bedankt!!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 10 reacties
- 3k weergaven
kijk naar de video www.metacafe.com/watch/1339732/saving_over_100_dollars_each_year/ zet er zelf www. voor anders krijg ik geen views enzo edit duken: www voor de link gezet zodat hij direct zichtbaar is. @Duken dat moest juist niet want anders krijg ik bij metacafe geen views en die shit
Laatste reactie door Tim., -
Speakers PC 5.1
door 'Robin- 17 reacties
- 3k weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt €39,99 Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m …
Laatste reactie door Releases, -
Lg viewty unlocken
door jobias- 3 reacties
- 3k weergaven
Ik heb overal al gezocht maar kan het niet vinden weet iemand hoe ik gratis de lg viewty kan unlocken?
Laatste reactie door jobias, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een vraagje. Ik heb laatste tijd soms dat mijn router zichzelf als ware reset. Dit is vooral bij vraag naar snelheid via router door meerdere pc's. Gisteren had ik dat mijn pc uit zichzelf uit ging. Hij starte niet meer op. Wou niet meer opstarten. Heb toen bijna alles eruit gehaald en toen alles stuk voor stuk ingezet weer. Elke keer gekeken of goed start. Voeding heb ik ook nagekeken. Nu de vraag. Kan moederbord storing veroorzaken dat router last van heeft? Of gewoon toeval dat er iets mis is met pc, moederbord/processor, en iets mis is met router? Bedankt vast
Laatste reactie door happyboy, -
gebrande films afspelen op dvd speler
door Gast kwt- 1 reactie
- 3k weergaven
ik heb een aantal films op dvd gebrand en als ik ze afspeel op mijn dvd speler wordt er soms een stuk van de film zo'n 10sec vooruit gespoeld tijdens het afspelen op de pc gebeurt dat niet. Is er dan iets mis met mijn dvd speler?
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
Vraag over cd/dvd rom
door Gast Mauro313- 6 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Al een tijdje is mijn cd/dvd rom van mijn laptop kapot. Nu wil ik hem vervangen maar ik zou eerlijk gezegt niet weten wat een goede vervanger is van degene die kapot is. Op dit moment zit er een Sony DW-D56A in. Mijn laptop is een Dell Inspiron 9300. Mijn vraag is of iemand tip/advies kan geven over wat voor soort cd/dvd rom ik het beste kan nemen als vervanger voor deze. Alvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo iedereen, ik hebeen probleem, maar het heeft niet echt iets met downloaden te maken.. ik heb al een hele poos een Ipod 4. Er zit een Jailbreak op, deze werkte al een tijdje niet meer maar ik heb hem erop gelaten omdat de gejailbreakte apps nog wel werkten. ik had de ipod nu uitgedaan en nu wil hij niet meer aan. ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar hij gaat niet aan. ook als ik hem aan Itunes leg gebeurt er niks, en dat is het probleem. want bij de ipod zit 2 jaar garantie, maar die werkt niet als er een Jailbreak op de Ipod zit. en aangezien de ipod niet met itunes aanwil kan ik de jailbreak er niet afhalen en kan ik hem niet terugbrengen naar Apple. weet iem…
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 3k weergaven
heeft er iemand hier ervaring mee om een jvc th-p3 regiovrij te maken , want mij dvd speler is niet regiovrij. alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Bluetooth Audio voor pc zo iets dus: http://www.hoofdtele...td-500-usb.html maar dan goedkope,
Laatste reactie door ferrariking, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
eey mensen wil graag een Nvidia Geforce 7300 GT kopen aangezien ik nogal een noob op dit gebied ben :-[ wil ik graag weten op welke punten ik moet letten bij het kopen van een video kaart alvast bedankt greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Michiel, -
Heey, ik ben op zoek naar een game-pc: Hoofdvragen Wat is uw budget? 500-600 euro Wat is het einddoel van uw pc? Gamen (hoofddoel) en SOMS video bewerking, 3d programma's (3ds max). Ik download ook veel, dus een grote HD is een vereiste. Heeft u verder specifieke eisen? Goed genoeg om komende tijd alle top games te kunnen spelen (MW2 bijv.) Een systeem waar ik een HD scherm op kan aansluiten zou ook fijn zijn. Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Ik weet vrij veel van computer software, maar van de hardware ben ik niet zo op de hoogte. Ik zou et wel kunnen door tuts te lezen. Wat is het slimste/goedkoopste? Randapparatuur Wilt u nog overi…
Laatste reactie door mikeb106, -
- 18 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb de laatste tijd wat problemen met gamen, lag en vastlopers veeels te lange laat tijden. Ook duurt het wel 5 min. als je uit de game gaat en weer wat wil doen op de pc. Mijn vraag dus: heeft het zin om een nieuwe videokaart te kopen aangezien mijn processor ook niet perfect is. Mijn CPU: AMD Athlon 64 processor 3500+, mmx ,3D now, 2.2 GHz Geheugen is 1GB en de videokaart die er nu in zit is een Nvidea Geforce 6600GT 128 MB. Ik zou dan graag een Nvidea 9800 GT 512 MB willen hebben. Ik heb wel al gelezen dat dan mijn PC niet het maximale uit de video kaart haalt door de processor. Ik hoop dat julie mij goed advies kunnen geven ;D Groeten van Daan
Laatste reactie door Tom, -
- 13 reacties
- 3k weergaven
Ik heb al enige ervaring met computers en ik wou enige misverstanden uit de wereld helpen. als je een processor koopt denk dan aan wat je gaat doen met je PC. als je alleen een beetje msn en internet explorer gebruikt, koop dan gewoon een 3.0 Ghz Pentium D processor. als je houdt van gamen heb je aan een 3.0 GHz of meer Dual Core genoeg. als je veel zware toepassingen tegelijk gaat draaien , denk dan aan een Core 2 Quad. sommige mensen denken dat een Quad Core beter is dan Dual Core. Dit is alleen waar als je zware toepassingen gaat draaien op je Pc en dan allemaal tegelijk. ik hoop dat sommige mensen hiervan gaan nadenken.. voor het gamen heb je een hoge process…
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb gehoord dat je gratis Navigatie voor samsung galaxy europa kan krijgen en dan ook kunt gebruiken zonder internet, zoals tomtom. Is dit echt mogelijk, want ik kon niets als een "Tomtom app" vinden. En als het mogelijk is hoe dan? Alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
- 12 reacties
- 3k weergaven
Discussieer hier over elkaars fotocamera. Zelf heb ik een Samsung NV3: Mooi klein dingetje ;D 8.1 megapixels Gr.
Laatste reactie door Tim., -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Hallo mensen, ik heb laatst een laptop (Lenovo ideapad Z500) gekocht van een veiling en daar stond op dat deze een discrete grafische adapter bevat (GT 635m) en een on-board grafische kaart (intel hd graphics 4000). nu vraag ik me af of deze er inzitten, hoe kan ik controleren of de gt 635m daadwerkelijk in de laptop zit? Groetjes, Dundee
Laatste reactie door Wous, -
archos 605 wifi
door Thijs- 17 reacties
- 3k weergaven
Ik had wt vraagjes over de archos 605 wifi. 1. Heb je hier ook een speciaal programma zoals itunes voor odig om muziek op te zetten? 2. Kan je met de archos gewoon verbinding met internet maken doormiddel van een wifi netwerk 3. ik zag dat de archos op pixmania.com het goedkoopst was, weet iemand of deze site betrouwbaar is? MVG Thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door Erwin., -
Videokaart
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik wil mijn videokaart driver updateb Maar kweet van welk merk mijn videokaart is Hoe kom ik hierachter
-
- 12 reacties
- 3k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben eens rond aan het kijken voor een schotel. Nu kom ik op diverse sites, die zeggen dat je meer dan alleen een schotel nodig hebt. Nu kwamen er 2 vragen in mij op: 1. Wat heb ik nodig om de gratis zenders te bekijken? 2. Valt er ook iets te kraken, zodat ik bijvoorbeeld SBS6 kan kijken, zonder te betalen?? Nou ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen! Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door r4dioactivity,
