Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, ik heb sinds kort een hdmi-kabel om mijn laptop met mijn tv te verbinden dit lukt allemaal wel maar ik heb nu 2 ''verschillende'' schermen en niet op mijn tv hetzelfde als op mijn laptop maar op mijn laptop mijn bureaublad enz. maar op de tv kan ik gewoon dingen heen slepen door met de muis helemaal naar rechts te gaan en dan verschijnt het op mijn tv. hoe kan ik er voor zorgen dat ik 2 dezelfde schermen krijg dus als ik op mijn laptop zit ik precies hetzelfde zie als op de tv. ook heb ik nog een probleempje met het geluid, als ik een film kijk op de tv gaat het geluid nog gewoon via de laptop en niet via de tv. Hoe krijg ik het geluid op de tv? Alvast bedank…
Laatste reactie door koetjeboe0, -
hallo ik zoek een omvormer naar een apparaat van 100v wie kan mij aub helpen? gr bavaria
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Ik ga binnen kort kijken voor een nieuwe mob en provider maar ik twijfel nog wat ik het beste kan nemen Als provider wil ik Ben of simpel nemen maar welk van de 2 heeft het beste bereik? Heb ook even rond gekeken voor een telefoon en er 4 gevonden maar welk kan ik het best nemen. De enige eisen die ik heb zijn QWERTY toetsenbord Agenda Wekker Batterij die lang mee gaat Stevige telefoon die tegen een stootje kan Uitbreidbaar geheugen zodat ik hem als usb stick kan gebruiken Mp3, camera, bluetooth en dat soort extra,s hoef ik niet want dat gebruik ik toch niet Deze 3 heb ik gevonden Hi Prepay Messenger www.hi.nl/hi/RAPRD/Hi-Prepay-Messenger/QHIPMESSbl.html]…
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 6 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb gisteren mijn Samsung Galaxy Gio geroot. Geen custom roms erop of zo, maar gewoon geroot Nu heeft de Gio een klein intern geheugen, dus ik heb nu een app gedownload om het naar mijn microSD kaartje te verplaatsen. Maar mijn Gio geeft nog steeds "Weinig geheugen" aan, en daardoor kan ik niets meer installeren... Dat snap ik niet. De app heet trouwens "DroidSail Super App2SD (ROOT)". De app zegt dat ze op de microSD staan, en dat geeft ZDBox ook aan. Maar toch kan ik geen enkele app meer installeren... Dus doe ik iets fout? Of is het gewoon de verkeerde app? Dus concreet: Welke app kan ik het beste gebruiken om apps naar mijn microSD te ve…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 6 reacties
- 8,6k weergaven
Hoi allemaal. Me afstandbediening van me DVD speler is kapot. Nu heb ik een universele afstandbediening bij me tv en je raad het al......de code van mijn dvd speler staat er niet tussen Het merk van de dvd speler is Bellagio type P807 Wie o wie kan mij helpen??? Greetz Rémon
Laatste reactie door Rémon_vl, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hee allemaal, Ik heb net een nieuwe headset gekocht met microfoon. Speedlink TUBE STEREO PC HEADSET. Het is een headset met 2 pluggetjes, een groene en een roze. Ik heb deze achter in mijn pc in het groene en roze gaatje gedaan. Naar mijn inziens doe ik het tot zover goed. Ik kan verder nergens zien of hij aangesloten is en als ik iets wil opnemen lukt dit ook niet. Wie weet wat er fout is? Help me alsjeblieft. Groetjes
Laatste reactie door Timtam89, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik meende al eens eerder een topic te hebben gemaakt, maar voor de zekerheid maak ik hier toch nog maar een. Ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe videokaart, wat ik nu in mijn pc heb liggen is: nVidia GeForce 9300 GE. Niet een van de beste videokaarten neem ik aan. Daarom zou ik graag voor een leuk prijsje een nieuwe willen kopen. Alleen weet ik niet precies wat goed en slecht is als ik kijk naar de videokaarten die op de markt zijn. Graag zou ik wel weer zo'n bekend merk terug willen zoals nVidia, Sapphire enz. En graag zou ik willen weten welke er in mijn pc passen... Daarom heb ik even een screen gemaakt van mijn specs. Als je meer nodig hebt van m…
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hallo, Ik wil graag een laptop aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een laptop van Bol.com van het merk acer. (http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-5734z-454g32mn-t4500-4096-mb-320-gb/9000000009799725/index.html#product_overview) Productspecificaties Processor : Intel Pentium Dual Core - T4500 Kloksnelheid : 2.30 GHz Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium - 64 bit Tablet-pc : false Intern geheugen : 4096 MB DDR3 (1066 MHz) 2 x 2048 MB Max. intern geheugen: 8192 MB Opslagmedia Harde schijf : 320 GB (5400 RPM Serial ATA) Mediastations : CD, DVD-/+RW DL Beeld Beeldscherm : 15.6 inch CineCrystal TFT LED-backlit …
Laatste reactie door Renedeman, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
ik wil een blackberry prepaid kopen omdat ik nog een lopend abbonement heb maar mijn vraag is kan ik dan wel nog gewoon pingen en alle andere opties die op de blackberry zitten gebruiken als ik mijn huidige abbonement hou?
Laatste reactie door Releases, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik heb Hi vandaag online besteld, 1 euro voor 20MB aan web pagina's. Is dat veel voor op een mobiel? En nog een vraag, als ik over de 20 mb heen ben, stopt het dan gewoon (of krijg je een melding), of komen er dan extra kosten over heen zonder dat ik het weet? MVG headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar een pc waar ik een aantal jaar mee vooruit kan voor het doen van standaard dagelijkse werkzaamheden zoals word, internet, e-mail. Hoofdvragen Wat is uw budget? 300 euro Wat is het einddoel van uw pc? word, internet, e-mail, standaard werkzaamheden Heeft u verder specifieke eisen? Bij voorkeur stil. Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? zelf in elkaar zetten Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? nee Ik ben benieuwd wat jullie mij aanraden hiervoor. Alvast bedankt.
Laatste reactie door VXL, -
- 6 reacties
- 4,4k weergaven
Goedemiddag, Geen flauw idee of jullie me bij onderstaande kunnen helpen maar ik probeer het gewoon.. Bij ons thuis hebben we digitale tv van ziggo+fox sports eredivisie & internationaal+sport 1 + film 1. Nu wil het geval dat ik film 1 en fox sports internationaal(422) alleen ontvang op de hoofdtv beneden, op de tv's op de slaapkamers lukt het niet beeld te krijgen bij deze zenders. Bij sport 1 en fox sports eredivisie(421,423,424). Heeft toevallig iemand een idee?
Laatste reactie door movado, -
Goede Video kaart
door argyl- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo ik ben op zoek naar een goede videokaart voor in mijn pc, heb momenteel de sapphire hd 2600 xt gddr3 gekocht en vroeg me af of dit een goede is. Wil zo rond de 100 euro uitgeven aan een videokaart, graag een reactie! V.g Jeroen ff het is een pci!
Laatste reactie door Wesley, -
Call Of Duty 2
door Pietje8501- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Mss verkeerde topic maar ja... Het gaat over het volgende: Mij vriend heeft onlangs pc'tje gekocht: Genoeg harde schijf Videokaart: Intel 82945G Genoeg virtueel geheugen Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium We hebben COD2 dus geinstalled en toen kwam er op directx: directx encoutered un unrecoverable problem. Iemand??
-
Een nieuwe tv
door martijn1- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Onze tv is kapot nu. Dus we willen graag een nieuwe, met een maximale prijs van 200€. Ik zou graag hdmi erop hebben, zodat ik mijn games ook op hd kan spelen(xbox 360) Alvast bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ben ik weer even. Ik zit al een poos met een probleem en tegelijkertijd een wens. Ik wil nu wel eens zelf een PC bouwen. Nou lees ik overal op internet welke componenten er nodig zijn, zoals een processor, RAM Geheugen enzovoorts. Dat kan ik wel begrijpen. Maar nu even concreet: Hoe kan ik het beste mijn componenten bij elkaar zoeken? Dus dat ik geen DDR2 SDRAM gebruik op een DDR3 Moederbord, snap je. Dus een duidelijke afstemming tussen de componenten. Mocht er iets nog niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ook hoop ik dat dit hier goed staat . Gr. Rik
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Ik was van plan een laptop te kopen. Waarom? ik heb nog meerdere broertjes en zusjes die op de pc willen :-[ Nu barst het tegenwoordig van de verschillende soorten en type laptops. Helaas ben ik ook zo rijk (armoedig studentje) dus zat ik te denken aan een laptop van MAXIMAAL 600 euro. Wie weet er een goeie of heb ervaring met een goede? Ik doe er dingen voor school mee maar wil zo af en toe wel een game kunnen spelen. Heeft iemand een antwoord? Zelf bleef ik beetje steken op de: Compaq Presario C750ED notebook pc KM921EA#ABH Gr.
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Heej, Ik heb sinds kort draadloos internet thuis, wat ik ontvang met een usb wlan ontvanger. Echter dit is niet heel erg stabiel, omdat ik vaak ineens het signaal kwijt ben ondanks dat ik ongeveer 3 meter van het modem afzit (modem kan draadloos zenden uiteraard). Nu heb ik gehoord dat een interne kaart voor wlan stabieler is, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten bij de aanschaf of wat een goede kaart hiervoor is. Heeft iemand hier meer info over? greetz
Laatste reactie door njitram, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb een mobiel op internet gevonden bij kpn https://www.kpnzakelijkvoordeel.com/nokia-n97 hier krijg je 2 nokia's n97 Dit kost het eerste jaar 12,98 euro per maand zonder btw en het 2e jaar volgens mij 26 euro, maar nu weet ik niet krijg je gewoon btg en daar gaat alles vanaf of krijg je bel minuten, en hoeveel btg krijg je anders. bedankt
Laatste reactie door jobias, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, Ik heb gezien dat je games (bv. Doodle jump) kunt kopen via de android market, maar ik zou eens willen zien of dat werkt als je dat download? Heb via een of andere site d. jump geodwnld. en met de JAR file (JADMAKER) een JAD file gemaakt, en op SD kaartje gezet, maar bij het afspelen doet hij het niet, hij zegt gwn kan het bestand niet openen. Op de telefoon kan ik het ook niet zetten, "verplaatsen naar" ofzo bestaat niet bij deze mobiel. Zijn dr andere opties? mvg
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een systeem waar ik mijn computers op aansluit, een server. echter lijkt mij het ook handig als ik films kan kijken op mijn televisies vanaf de server, ik wil dus meer dan 1 tv er op aansluiten. Weet iemand een betaalbaar systeem voor mij? http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_03AVI/04_MMPLAY/productdetails/10023048/AC_Ryan_Playon!HD_1_5TB_Network_Mediaplayer/ACR_PV73100_1_5TB/default.aspx?utm_source=webmailing&utm_medium=noudpsveindhoven@hotmail.com&utm_campaign=399&src=wm399 is bijvoorbeeld zo iets een optie? kan ik dan niet een stream naar een 2e tv maken? Alvast bedankt, Keisers
Laatste reactie door keisers, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
IK heb al een tijd de huidige pc (5 jaar bijna shock!). Ik ga geen nieuwe pc kopen (geen geld voor een betere op het moment) maar wat zijn mijn mogelijkheden om de huidige pc wat up te daten? De pc begint namelijk echt TE langzaam te worden met multi tasken (en dat doe ik erg veel en erg graag haha) De set up: Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA-II | ST3320620AS Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz 2 GB Asus P5B S775 I965P ATX | 90-MBB4E5-G0EAYZ Corsair 2GB XMS2-6400 DDR2 TWIN2X Matched Memory Pairs | TWIN2X2048-6400 EVGA e-GeForce 8600 GTS Superclocked 256MB PCIe Zalman ZM-F3 120mm 3p 20 dB NEC 3.5 Diskette Drive 1.44MB Zwart …
Laatste reactie door Farid., -
Vraag over cd/dvd rom
door Gast Mauro313- 6 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Al een tijdje is mijn cd/dvd rom van mijn laptop kapot. Nu wil ik hem vervangen maar ik zou eerlijk gezegt niet weten wat een goede vervanger is van degene die kapot is. Op dit moment zit er een Sony DW-D56A in. Mijn laptop is een Dell Inspiron 9300. Mijn vraag is of iemand tip/advies kan geven over wat voor soort cd/dvd rom ik het beste kan nemen als vervanger voor deze. Alvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Nadat ik nu wel erg vaak mijn HD heb schoongemaakt is het misschien tijd voor een nieuwe interne schijf. Deze past (als het goed is) gewoon in mijn kast. Ik kwam tot de volgende 3 schijven: http://tweakers.net/pricewatch/compare/50/271564;249529;280424 Niet duur maar toch een goede prijs/kwaliteit. Kunnen jullie misschien ook je licht er op werpen? Ik zat zelf te denken aan deze: Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS. Alvast bedankt! Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Een hele goeiedag, Ik wou weten of er een Intel i7 in mijn socket kan. Ik heb een P5VD2-X moederbord, en een LGA775 socket. headsh0t.
Laatste reactie door Heisenberg,
