Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
heej, Een paar weken geleden deed mijn printerkleur het gewoon heel goed, en toen begon hij opeens alleen de kleur oranje te printen. Toen heb ik heb opnieuw laten schoonmaken en bij laten vullen, en toen ded hij het ook een paar keer goed, maar nu print hij weer opeens alleen maar de kleur blauw... Weet iemand waarom die dit doet? bij voorbaat dank, Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
hoy ; ik heb een wmv audio bestand via een website gedownload ; maar op dvd speler komt er ERROR ;wat kan ik doen ; ben nog maar pas interesse voor computer
-
5.1 digital sound voor 360
door Gast erik_gek- 4 reacties
- 2,8k weergaven
ik zoek een goed geluidssysteem voor m'n 360 en natuurlijk voor de tv, maar vooral om mee te gamen. weten jullie mischien een goede
Laatste reactie door soundfreak, -
Hey ik wil binnekort een nieuwe PC kopen en ik weet niet zo veel over computers, dus ik dacht laat ik even aan jullie vragen wat een goeie PC is om op te gamen maar niet duurder dan €800,- alvast bedankt ;D
-
Overclocken
door Granaat90- 8 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi, weet niet zeker of dit de goeie plaats is om deze vraag te stellen, maar ik heb haast. Als ik mijn AMD 3700+ wil overclocken in mijn bios dan als ik hem daarna reboot dan wilt hij niet opstarten en dan moet ik eerst mijn bios resetten voordat hij het weer doet. Ik kan hem maximaal op multiplier 12x zetten. Dan staat hij op 2.41 ghz. Hoe kan ik hem toch overclocken?
Laatste reactie door duikgek89, -
- 10 reacties
- 2,8k weergaven
hoi, ik heb een dell PC met eerst windows XP Media Edition 2005 en toen heb ik Vista Premium gekocht en geinstalleerd en alles was goed gegaan maar er stond dat ik het opnieuw moest opstarten( heb ook gedaan ) en daarna deed me geluid het niet meer :'( ik heb de Driver : SigMatel Audio die heb ik gedownload van internet en ook braaf geinstalleerd en hij zou dan eigenlijk moeten werken maar hij doet het niet :buck: wat moet ik nu doen ?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Goedemiddag, Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en/of pc, maar ben benieuwd waar ik zo al op moet letten. Ik gebruik de pc hoofdzakelijk voor het downloaden en branden van dvd's en muziek. Ook gebruik ik het als opslagruimte voor al m'n foto's en studiebestanden e.d. Heeft iemand hierbij tips voor mij? Is een laptop beter, of juist een vaste pc? En waar moet ik zoal nog meer op letten? Eventuele directe links zijn uiteraard ook welkom!
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Beste leden, Ik heb Windows 7 64-bit geinstalleerd op mijn nieuwe pc. En ik heb alle drivers geinstalleerd. Alleen bij sommige programma's zoals ATI Control Center. Loopt mijn scherm vast, en dan krijg ik een wit beeld. En dan doet hij weer normaal. En dan zegt hij dat het Beeldstuurprogramma niet meer reageert en is hersteld. Heeft iemand een oplossing hiervoor. Want ik heb geen zin dat ik elke keer dat krijg als ik een programma opstart. Dit is ook gebeurd trouwens bij de installatie van Windows Live (MSN, Mail enz.) En mijn onderhoudscentrum zegt dat er een stuurprogramma ontbreekt. En als ik dan naar de website van AMD ga, krijg ik een 32-bit stuurprogramma voorge…
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Harde schijf defragmenteren=schoonmaken van harde schijf=harde schijf leegmaken? of Kan ik gewoon mijn volle harde schijf defragmenteren zonder bang te zijn dat ik mijn gegevens kwijt raak? De reden dat ik dit vraag is, dat bij het uitvoeren van een onderhoud bij avg 1 klik-onderhoud, bleek dat na het scannen ik 2 interne hardeschijven moet defragmenteren.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Hallo, Ik ben opzoek naar een betaalbare HD TV, om alles uit m'n 360 te halen. Ik wil graag weten of jullie een HD tv hebben, en wat jullie ervaringen er mee zijn. Of misschien heb je wel een mooie aanbieding gezien? Ik hoor 't graag, Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 9 reacties
- 2,8k weergaven
hoi, ik heb een vraag over Tv lcd scherm als pc scherm. Wie heeft ervaring hiermee? werkt het wel goed,deze dubbele functie van een scherm?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 16 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Als ik een ipod uit Amerika koop heb ik dan ook garantie in Nederland? dat ik heb dus niet naar Amerika toe moet sturen. Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 12 reacties
- 2,8k weergaven
Hey mede duken-members Ik zit er over na te denken om een nieuwe desktop PC aan te schaffen en ik wil graag even kijken hoeveel ik dan ongeveer kwijt ben en ideeën op doen. Ik wil de onderdelen graag laten samenstellen en zelf in elkaar zetten. Het mag in via een goede webshop (zoals azerty of alternate). Eisen: - Alles wat nodig is om een PC werkend te laten krijgen - Een goede airflow; het liefste een fan mogelijkheid aan de achterzijde en zijkant - Mag een beetje stil zijn. (hoeft niet perse rekening mee worden gehouden) - Kast maakt niet zoveel uit, zolang het er maar een beetje goed uit ziet - Ik wil het liefste gebruik maken van sata aansluitingen - Minim…
Laatste reactie door Tom, -
Tomtom one update
door roelvvv- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hoi, ik ga morgen op reis en ik moet die tomtom software updaten. Vroeger deed mijn broer het maar nu niet meer en toen was het nog gratis op tomtom.nl.. nu dus niet meer. Weet iemand hoe ik deze software update zonder te betalen? Ik heb echt geen verstand van gps dus zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dat moet? Bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
AUX ingangen
door Granaat90- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, ik heb een vraagje, Ik heb een DVD-speler met 1 AUX-ingang, dus voor audio in en audio out. Daar heb ik mijn surround set op aangesloten.En op de DVD-speler heb ik mijn xbox 360 aangesloten. Nou wil ik ook graag dat mijn pc daarop word aangesloten. Bestaat er zoiets als een AUX verdeler, dat ik dus 2x audio in en 2x audio out daarop kan aansluiten? Ik heb al een speciale tulp naar jack stekker, dus kan ook de pc aansluiten op de dvd speler. Wil alleen niet hele tijd hoeven switchen van stekkers, beetje onhandig zo. Post samenvoeging: maart 01, 2010, 18:15:21 Niet? :'(
Laatste reactie door Granaat90, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
mijn computer is een tijdje kapot geweest en nu is hij weer hersteld maar het geluid werkt niet. ik heb op dit forum eenzelfde topic gezien en daarbij zeggen ze dat je op start==>computer==>systeem eigenschappen maar ik vind dat nergens. kan iemand mij helpen aub.
Laatste reactie door spillievd, -
- 15 reacties
- 2,8k weergaven
hallo allemaal!! ik ging op can you run it mijn computer checken voor splinter cell double agent en toen kwam er dit uit http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=stysteemeisensplintercell.jpg weet iemand hoe ik dit kan verhogen en of dat kan? en moet ik de video kaart ook verhogen door een upgrade? gr janniek
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
hallo Ik heb meerdere video's op youtube gezien dat je gratis internet kan hebben op je samsung star, helaas waren die van slechte kwaliteit en heb er niet zoveel van begrepen. Kan er mij iemand uileggen hoe het moet? Alvast bedankt
Laatste reactie door petie, -
- 13 reacties
- 2,8k weergaven
kan ik in mijn pc met xp 1 gb werkgeheugen plus een van 2gb? wil een nieuw werkgeheugen kopen maar 1gb is duren dan 2gb dus wil ik de 2gb
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb per ongeluk 100 DVD -R's gekocht. Is dit heel erg, en zijn hier veel nadelen van? Zoja probeer ik ze nog te ruilen. Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
zwart beeld
door kaasbroodje- 10 reacties
- 2,7k weergaven
De laatste tijd komt het wel eens voor dat me beeld opeens een paar sec helemaal zwart wordt en dan opeens wordt alles weer normaal. Weet iemand waar dit aan kan liggen ???
Laatste reactie door wmaster, -
PC Voor vriend
door Rikkert.- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Heey mensen! Een vriend van mij wil graag een nieuwe pc. Helaas, ik kijk wel altijd naar die topic, alleen zelf in elkaar zetten ga ik niet doen Iemand die hem een dienst wil bewijzen? Alvast bedankt namens hem en ook namens mij! Hoofdvragen Wat is uw budget? €600 - €650 Wat is het einddoel van uw pc? Gamen, niet zo zwaar hoor Heeft u verder specifieke eisen? Nope Wilt u uw pc zelf in elkaar zetten of is het de bedoeling dat de leverancier dat doet? Leverancier Overige vragen Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja, misschien later neemt die kabel. Kan nu niet.. Gaat u overclocken? Nope Wilt u een standaardgrootte (ATX) of een kleiner systeem? Standaard…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal. Van " P2P " ben ik op advies hier terecht gekomen. Ik had vroeger downloadprogramma "Ares"geïnstaleert,en door een fout is dit gedeinstaleert. Echter na het opnieuw instaleren lukt het me niet meer om met ares te downloaden. Het instaleren gaat prima,maar hij maakt geen verbinding en blijft desnoods dagen op "maakt verbinding staan. Wat het ik allemaal gedaan ; * Firewall windows is uitgeschakeld. * Eigen firewall ingesteld op "Ares volledige toegang" * firewall de poort vrijgegeven waar ares om vraagt * Gedeïnstaleerd en nieuwere versie geïnstaleerd * Gedeïnstaleerd en diverse oudere versie`s geïnstaleerd * Alle firewalls uitgeschakeld * vir…
Laatste reactie door juanita, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi, ik ben Nina Ik heb me gisteren aangemeld hier en zit nu alweer met m'n eerste probleem. Ik hoop dat ik in het goede tpoic zit trouwens, maargoed. Ik heb gisteren BitTornado gedownload, wat volgens mij heel goed is gelukt. En daarna heb ik precies zoals in de handleiding 3 films gedownload. (wel met een geel bolletje, dus het duurde erg lang, maar ze zijn nu klaar). Maar nu willen ze niet afspelen. Ik heb erop geklikt en openen met windows media player gedaan, maar ze doen het niet. Ze computer ratelt even en reageert dan verder niet. Ik dacht dus eindelijk het prefecte programma gevonden te hebben, nou loop ik weer vast :-\ Wie kan mij helpen??? groetjes …
Laatste reactie door Eagles, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
hey het is een nieuwe pc van nog geen jaartje oud, werkte perfect voor een half jaartje ongeveer. Toen kreeg ik ineens keer op keer blauw scherm bij het converteren van films, hij rebootte dan, tot op zeker moment pc helemaal de geest gaf. pc dan laten nakijken. Zou een combinatie geweest zijn van de hete zomerdagen, stof en vuil in pc enz... In de winkel hebben ze hd vervangen, koeling gecontroleerd enz.. Toch krijg ik nog steeds een blauw scherm bij het converteren van films. Maakt niet uit welk programma ik gebruik. heb de progs ook al opnieuw geinstalleerd. 1 keertje ook blauw scherm gehad bij spelen van de simms. Terug naar winkel gegaan, daar hebben ze core-…
Laatste reactie door sirah,
