Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik zit er al een tijdje over te denken om een nieuwe behuizing voor mijn pc te nemen. En dan zelf alle componenten in te bouwen, Maar natuurlijk 0,0% ervaring hiermee. Wat moet ik weten voor ik een behuizing aanschaf en waar kan ik alle maten vinden zodat ik zeker weet dat het mobo, videokaart enz enz Ps ik zoek een niet al te dure behuizing max 80 euro +-. En het liefst in de kleuren rood+zwart. en niet blauw of groene leds rood pas dan bij het geheel (X6 toetsenbord, Philips SPA5300) Dus vandaar. Moederbord: MSI MS 7616 even een screentje via everest: Ps een soort behuizing dat me wel wat lijkt is: http://tweakers.net/pricewatch/2817…
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb sinds een tijdje het volgende probleem met mijn geluidsboxen. Uit de rechterbox komt geen geluid meer. Het begon niet met een ruis of zo, plotsklaps deed hij het gewoon niet meer. Daarna deed hij het een paar dagen weer top en een paar dagen niet enz. enz. Ik heb al bij mn volumeregeling enz. gekeken maar daar is niks mee aan de hand. Het is de box waarmee je ook het volume kunt regelen. Iemand met hetzelfde probleem of heeft iemand een idee? Alvast bedankt!
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een printer die zowel kan werken met Windows Vista, maar ook overweg kan met een Mac computer. Deze printer zou moeten beschikken over wifi, zodat deze boven kan blijven staan, maar ze vanaf beneden kunnen printen. En moet ook nog eens een hoge printresolutie hebben, zodat zij gemaakte foto's kunnen printen met een goede kwaliteit. Wie kan me helpen, of weet een website waar ik zoiets zou kunnen uitzoeken?
Laatste reactie door stefjuh, -
nieuwe hdd
door los-cuentos- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik ben op zoek naar een nieuwe hard disk voor in mijn laptop. Er zitten er 2 in (1 500gb en 2de 320gb) het gaat om de 2de die zowat kapot is. Ik zou er een 500gb insteken maar mag niet te hoog oplopen in kosten. Ik woon in belgië en de goedkoopste die ik totnogtoe kan veroveren nieuw is € 60 Het is wel een Sata 2.5 inch Iemand die goedkoper weet? mvg
Laatste reactie door Tom, -
Geen geluid
door Vico- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb geen geluid.. Als ik me kabel van me ''horens'' in de computer steek.. En probeer wat muziek af te spelen.. Komt er gewoon geen geluid.. Ik heb al gekeken bij Volume Control.. (of volume mixer..etc) Maar dan zeggen ze: There is no active mixer devices avaibable. To instal mixer devices, go to Control Panel, click Printers and Other Hardware, and then click Add Hardware. Maar ik vind geen Printers and other hardware.. Op wat moet ik klikken? (XP)
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Ben van plan binnenkort een nieuwe computer aan te schaffen. Ik hoop dat jullie me willen helpen bij het samenstellen van een degelijk, en voor zover mogelijk toekomstgericht, systeem. Ik zal er niet echt zwaar mee gaan gamen, wel veel downloads internet, videobewerking, Maya, autocad etc. Veel dingen tegelijkertijd dus. Mijn budget ligt rond de € 750 - 900 Randapparatuur als muis/toetsenbord heb ik nog. Beeldscherm ben ik nog over aan het nadenken. Besturingssyteem vind ik zelf wel op internet. Internetten doe ik overigens via de kabel. Ik heb alvast wat huiswerk gemaakt en ben na het lezen op jullie forum tot het volgende 1e lijstje gekomen. Maar zola…
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
ik heb hier boven 2 dvd branders liggen die ik wil gaan inbouwen. maar als ik de brander er van de binnen kant uit wil halen zit dat ding muur vast (kan hem misschien 2cm verplaatsen) en moet ik me voeding er uit halen. maar als ik hem aan de voorkant er uit wil halen moet ik bijna de complete behuizing van me pc er af halen en dan zit ik nog met me usb aansluiting. heeft iemand tips voor mij hoe ik dit het best kan gaan doen (het gaat om een acer aspire E360)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 3,3k weergaven
Bij sommige dingen die ik opstart krijg ik een error: Toepassingsfout: Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000005). Klik op OK om de toepassing te beëindigen. Bijvoorbeeld bij MW2, TDU. Ik heb al op internet gezocht en dingen geprobeerd maar het blijft nog steeds. Hebben jullie een oplossing? Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 8,8k weergaven
hoi, ik heb een telfort prepaid voor mijn sony ericsson k810i al voor 2 jaar in bezit. de laatste paar weken kreeg ik echter stroringen. op mijn scherm kreeg ik te zien"alleen noodoproepen" waardoor men mij niet kan bereiken. wat moet ik doen om die noodoproepen te verwijderen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, Ik ben op dit moment op vakantie in het buitenland. Nu is google op dit moment bezig met het uitrollen van Android 4.3 op de Nexus apparaten. Ik had in eerste instantie besloten om de update niet op vakantie te downloaden. Ik was bang dat het slechte wifi hier net weg zou vallen tijdens de update en er dan misschien wel wat mis zou gaan. Nu checkt mijn Nexus elke dag of er updates zijn. Vandaag was blijkbaar die voor mijn Nexus 7 beschikbaar. Nu heeft hij met de wifi die ik had het update bestand gedownload. Ik wist niet dat hij dit van tevoren deed. Het lijkt mij nu dus geen probleem om de update te installeren aangezien hij geen internet connectie met internet m…
Laatste reactie door marcov, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb zojuist mijn lege dvd'tjes ontvangen van bigdennis. Branden en afspelen gaat allemaal prima, maar als ik bij de drive op eigenschappen druk en de lege dvd zit er in, herkent hij het als een CD. Ik denk hier is iets niet pluis. Screenie: Weet iemand misschien de oorzaak. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
Een klasgenoot van me kwam een aantal weken geleden met het idee een netbook te kopen. Wat is nou de beste netbook voor zijn eisen: Budget: max 300 euro. Maximaal 12 " (moet ook in schooltas passen) Waarschijnlijk gaat hij alleen werken met: internet, office 2007(misschien), msn. En voor de rest waarschijnlijk geen bijzondere programma's. Zelf dacht hij aan een laptop uit de mediamarkt folder, namelijk de ASUS Eee PC 1001 HA. Alvast bedankt, ben ik nog wat vergeten, zeg het dan even. VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, ik vroeg me af of ik mijn laptop misschien op bepaalde fronten kan upgraden. Met name het CPU gedeelte. Hier beneden mijn specificaties van mijn laptop. Computer Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Edition OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computernaam WILCODEBOER Naam gebruiker Wilco Moederbord CPU Type Intel Pentium III Xeon, 2000 MHz Moederbordnaam Onbekend Moederbord Chipset Onbekend Systeemgeheugen 3036 MB BIOS Type Phoenix (05/27/09) Scherm Video kaart NVIDIA GeForce G 105M Video kaart NVIDIA GeForce G 105M Monitor Algemeen PnP-beeldscherm [NoDB] Multimedia Geluidskaart Luidsprekers (Realtek High Defi …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
hallo jongens, ben ik weer. zouden deze pc's meerdere adobe cs4 programma's kunnen trekken + de redelijk nieuwe games op normale kwaliteit? is die videokaart en processor een beetje goed? alvast bedankt voor de uitleg: http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/desktops/ACER+Aspire+M3802+computer.7114548/default.aspx#extendeddescription http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/desktops/HP+Pavilion+P6240+computer.7114401/default.aspx#specifications groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, welke van die 2 is het beste? Processor : intel quad core i7 975 extra edition s1366, 3.33 GHZ,3200 MHZ,8 MB,BOX Processor: Intel Core i7 975 Extreme Edition (4x 3,33GHz met HT) Quad Core
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
sorry voor slechte info tom spijt me nu maar eens goed proberen EDIT: Inleiding beste mensen kunnen jullie me helpen met een pc samenstellen. ik heb het liefst een pc geassembleerd met amd omdat het goedkoper is en kan er ook meer naar andere dingen 500 gb is genoeg 4gb memory 512mb videokaart is wel nice beetje goeie moederbord is ook niet verkeert en tips voor andere randapparatuur is altijd gewenst budget? 650 euro Welk doel heeft u met uw pc? gamen internet msnen weinig school werk af en toe Heeft u verder specifieke eisen? amd en ati Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? assembleren Randapparatuur heb a…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik wil graag een nieuwe pc kopen van Ongeveer 1000 a 1100 euro. Het liefst incl. Monitor. Het zal wel mooi zijn als ik er een beetje zware spellen op kon draaien;) Alvast Bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
Moederbord
door Dark Legend- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik zoek een goed moederbord (niet al te duur) dat nog een hele tijd meekan. Hij moet de komende ontwikkelingen nog aankunnen. alvast bedankt O0
Laatste reactie door Tom, -
PC Upgrade
door mikeb106- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Heey, Ik zou graag mijn pc wat upgraden, maar weet zelf niet wat nou de zwakste schakels van mij systeem zijn. PC Specs: HP Pavilion Slimline Media Center s7630 Procesor = Genuine Intel® CPU T2050 @ 1.60 GHz (2 CPUs) (Intel Core Duo T2050) Moederbord = Intel i945GT Geheugen = DDR2 1024 MB Dual 266.0 MHz Videokaart = Radeon HD 4350 (pas vervangen doordat standaard videokaart het had begeven) Ik heb 2 procesors van 1.60 GHz, betekent dit dat ik dan 3.2 GHz heb, of iig dat bekende games zoals MW2 deze bijde CPUs kunnen gebruiken? Mijn voornaamste doel is gamen, het hoeft niet allemaal op het hoogste niveau, maar ik heb wel graag dat het in ieder geval…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo :zwaai:, Mijn oude koeler maakt ongelovelijk veel herrie, dus ik wil graag een nieuwe losse koeler kopen om hem te vervangen, maar ik weet niet wat voor een ik moet halen die bij mij het beste past. Graag wil ik een super stille koeler hebben die ook prima koelt en redelijk betaalbaar is. ;D Ik heb een tekst bestand erbij gedaan die ik met CPU-Z heb gemaakt, zodat jullie de juiste informatie over mijn PC hebben. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet Repentance O0 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Repentance, -
- 5 reacties
- 3,7k weergaven
Hello, Ik heb een vraag i.v.m. het eventueel verkleinen van apps. Weet er iemand of het mogelijk is om de grootte van de apps aan te passen? Ik heb namelijk een Samsung Galaxy Note 2 met daarop Jelly Bean 4.1.1 en vind de apps daar wat slordig, omdat ze te groot zijn naar mijn mening dan... Grts Ben
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand een site waar je self een pc kan samen stellen maar niet in elkaar hoef te setten
Laatste reactie door Erwin., -
beste telefoon
door bilal 1999- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een dooie nokia. nokia 7210 supernova. nu wil ik een blackberry ofzo kopen. maar ik weet niet welke goed is. wat vinden jullie de beste telefoon. (bijvoorbeeld Nokia 7210 super nova)
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik downloade daarnet EVGA Precision, speelde wat met de tools en dan drukte ik op APPLY nu zie ik zo allemaal zwart/witte streepjes op mijn scherm die bewegen enzo.. Ze noemen het distort denk ik? Wtf moet ik nu doen? Videokaart kapot? :geheim: :'(
Laatste reactie door Tom, -
Hi dit hoort misch niet op deze website thuis maar ik wist niet waar ik het anders kon doen .. ik wil graag een iphone over laten komen uit amerika omdat ze daar maar iets van 200$ zijn. maar ik kan geen website vinden! weet iemand er een?
Laatste reactie door spags,
