Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Wat is het windows command (van windows xp) dat de gehele harde schijf geformateerd wordt? (en dat dan alles weg is, dat heb ik nodig) Want ik kan het nergens vinden. Mvg, Bram
Laatste reactie door dolfijntje, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik ga binnenkort een harde schijf kopen van 1 tb omdat ik mijn nintendo wii gesoftmod heb, maar als ik hem gebruik voor wii spellen moet ik hem formateren naar FAT32 ofzoiets. Als ik hem geformateerd heb naar FAT32, kan ik hem dan alleen maar voor mijn wii gebruiken of noch steeds voor alles (foto's, video's, muziek enzovoort)? Alvast bedankt,
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Printer probleem
door Bart'- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb thuis een probleem met onze printer. Ik heb per ongeluk de driver ge deinstalleerd en nu krijg ik hem niet meer opnieuw geinstalleerd. Het Cd-tje ben ik kwijt dus ik ging naar de site van HP, selecteer daar de driver van mn printer. Die installatie werkte echter niet, ik moest de printer's usb kabel inpluggen maar dit had ik al gedaan. Hier ging tie niet verder. Weet iemand wat ik kan doen? Heb een HP PSC 1610 All-In-One Alvast bdeankt!!!
Laatste reactie door Bart', -
- 5 reacties
- 8,8k weergaven
Ik heb gisteren Een draadloze classic wireless vibrating controller voor PS3 en PC van Playfect gekocht bij Bol.com. Nu heb ik vandaag de drivers geïnstalleerd en de usb aangesloten op de PC. Bij apparaten staat dat alles correct is. Als ik nu Fifa 13 start of de Sensor test doe werkt er niks. Ook staat er onder bij de sensor test "The device is not responding". Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 5 reacties
- 3,8k weergaven
Ik wil een mail sturen naar HI maar op de site van HI kan ik echt nergens het email adres vinden :s Ik weet dat ik gewoon kan bellen maar ik wil een overzicht hebben van me data gebruik sinds ik internet heb. Ik wil dit hebben omdat HI over een tijd een data limiet gaan invoeren en dan wil ik natuurlijk weten of ik bij HI blijf of over ga stappen (de prijzen vind ik namelijk aan de hoge kant)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een vraag, als je een hele sterke game pc hebt die alles op ultra kan afspelen. Worden Games traag, als je heel erg veel games op je computer hebt geïnstalleerd? Ik ben namelijk van plan om veel verschillende games te spelen. Ik was all aan het proberen via internet en Google op te zoeken, maar kon niks vinden. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag.
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Externe hdd
door stefjuh- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik mag voor sinterklaas nog iets kiezen, nou wil ik graag een snelle externe hdd. -Capaciteit 500gb liefst 1 tb -budget rond de 100 euro gr stefjuh ps Hij word gekocht bij een elektronica zaak omdat het voor zaterdag moet en we dus geen tijd hebben om hem nog te bestellen.
Laatste reactie door Releases, -
- 5 reacties
- 5,4k weergaven
Eerste vraag: Is dit wel het goede topic, wist namelijk niet precies waar ik hem moest plaatsen. Morgen krijg ik een xbox 360. Ik ga hem laten ombouwen. Ik moet nu dus de games op dual layer gaan branden. Welke zal ik dan kopen, wil wel meerdere games praten min. 20 dvd'tjes. En waar zal ik ze dan kopen, is het nou voordeliger als ik ze gewoon op de markt koop, zal ik ze via internet kopen (welke site raden jullie dan aan?) of in een winkel (welke winkel?) zodat ik geen extra betaal/verzendkosten heb?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 3,5k weergaven
Sinds een aantal dagen start de laptop van mijn moeder niet meer op.. Ik weet niet wat ze ermee gedaan heeft (weet ze zelf ook niet :s). Zodra je de laptop aanzet, geeft hij een zwart scherm waarop staat dat windows de laatste keer niet goed is opgestart (halverwege onderbroken). Je krijgt dan de volgende mogelijkheden: - veilige modus - veilige modus met netwerkmogelijkheden - veilige modus met opdrachtprompt - laatst bekende juiste configuratie - windows normaal starten Ik heb al deze opties al geprobeerd, maar je krijgt telkens weer het zwarte scherm terug met de bovenstaande 5 mogelijkheden... Ik weet het nu niet meer... Heeft iemand een idee wat ik hie…
Laatste reactie door Eagles, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hee, Als ik een camera of mijn ipod in 1 van mijn USB poorten doe ziet mijn computer ze niet. Ook als ik ze achter in mijn computer doe ziet hij ze niet. Ik heb al eerder een topic geopend over dit probleem, toen heeft iemand mij aangeraden om mijn pc even uit de stroom te halen en er dan weer in te doen. Dit werk opzich wel, alleen als ik de volgende dag mijn computer weer aan doe kan ik hem weer uit de stroom halen en er weer in doen. Dit is nogal vervelend. Heeft iemand een idee om mijn USB poorten permanent weer te laten werken? Misschien moet ik ook wel nieuwe drivers ofzo installeren maar ik zou niet weten hoe dat moet. Computer: Acer M7711
Laatste reactie door VXL, -
- 5 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik kijk heel vaak eredivisie live, via sopcast. Maar is het ook mogelijk, om dit dan op de tv te laten afspelen. Ik heb ook een ps3, misschien dat je dit hiervoor kan gebruiken ??? Alvast bedankt,
Laatste reactie door ferrariking, -
Ageia Physx
door DutchFighter- 5 reacties
- 2,6k weergaven
ik zat wat rond te neuzen naar wat hardware en toen kwam ik opeens Ageia Physx tegen ik heb geen flauw idee wat het is maar ze zeggen dat het je computer een enorme boost geeft qua gaming dus ik dacht laat ik mijn vraag hier maar is ten ruste leggen Wat is een Ageia Physx en wat doet het ?? :-[ Grtz, Dutchfighter
Laatste reactie door mii121, -
- 5 reacties
- 5,7k weergaven
Hallo, Ik wil graag me logitech x530 speaker setje aansluiten op mn tv, alleen ik heb dr niet zoveel verstand van dus vraag ik jullie om hulp:P Ik heb hieronder een foto staan van de achterkant van mijn tv en de 3 plugjes die vanaf mijn speaker set komen. Hoe krijg ik deze nu helemaal aangesloten? Ik heb nu alleen de groene plug in de headphone uitgang zitten en heb nu alleen geluid uit 2 speakers, hoe kan ik de rest ook aansluiten? Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wous, -
Iphone uit belgie
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Een vriend van me wil een iphone kopen, maar in nederland zijn die 850+ euro, dus daarom bedacht hij zich om er een uit belgie te halen(vanaf 500 euro), maar nu weet hij niet of hij die in nederland zonder problemen kan gebruiken. Krijg je problemen met itunes, verbinding met het netwerk, enz als je je iphone in nederland gebruikt? Bvd
-
windows xp
door appiemarco- 5 reacties
- 3,2k weergaven
hoi ik wil graag windows xp opnieuw installeren op mijn pc kan iemand mij daar bij helpen hoe moet ik dat doen\ bedankt
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Goedenavond. ik heb een probleem met m'n nokia N70 : sinds 2 dagen geleden doet ie ene beetje raar. Ik zal het even uit leggen want ik best 'raar' om uit te leggen normaal krijg je bij eigenlijk elk mobieltje, een 'pop-up' als je een smsje krijgt, en dan Geluidje, Trillen etc. nu krijg ik dus die pop up, het trillen of het geluidje niet meer... Alleen bovenin de hoek klein, een envelopje.. Dit is best vervelend.. want je weet dus nooit of je een smsje hebt... Wie weet waar het aan kan liggen? Wat ik eerst had was dat ik dat geluidje + trillen niet kreeg als ie in de oplader zat.. maar wel die pop up + verlichting. Wat nu dus allemaal niet meer is... …
Laatste reactie door Marciej123, -
Pc Upgraden ?
door GreenDroid- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik ben helemaal nieuw in het hardware wereldje dus lach me alsjeblieft niet uit De laaste tijd zit canirunit te zagen dat men Ram niet goed genoeg is. Nu is mijn vraag: Kan je in een pc meer Ram steken? Zo ja: Hoe? en Wat zal me dat kosten Ook zegt hij dat men video kaart slecht is... Kan ik dit laten doen in Belgie en waar? http://i.imgur.com/c1OqW.png Gr Kevin
Laatste reactie door Tom, -
Certificatie Windows omzeilen...?
door Gast pax- 5 reacties
- 4,4k weergaven
Onlangs heb ik een draadloze gamepad gekocht van het merk Medion, maar aan het eind van de installatie wordt er aangegeven dat de gamepad niet Windows gecertificeerd is. De installatie wordt na het kiezen van \'Negeren\' wel afgerond, maar de gamepad laat zich niet callibreren en reageerd nergens op. Hij is dus wel aanwezig voor Windows (XP), maar schijnt niet gebruikt te mogen worden. Iemand een idee wat dit probleem zou kunnen oplossen??? Alle tips zijn welkom!!! Alvast bedankt...
-
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een p4 3.2 met een 7900 gt 512mb 2 gb ram en een intel 915gav moederbord,bij 3dmark o6 haal ik 3850,is dit een normale score ? ik ben vanplan om mijn pc te gaan upgraden met een nieuw moederbord en eennieuwe processor en dacht zowiezo aan de Q6600 2.4 maar nu nog een moederbord. Welk moederbord is het beste voor een game pc en zal mijn scoren fors stijgen hierdoor als ik de videokaart nog even laat zitten ?
Laatste reactie door njahaaa, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo mensen, Ik heb zojuist deze boksen gehaald, voor mijn computer: Trust Soundforce 2.1 Maar, nu heb ik iets vervelends: Als er geen muziek speelt ofzo, komt er een raar gezoem uit de rechter kleinere boks. Het gaat zo: Tutututututu, en dat is best vervelend. Iemand hier een oplossing voor/ervaring mee?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Aangezien ik in België woon en dus geen dvds kan bestellen uit Nederland, zocht ik naar veel sites die dit wel zouden doen. Bij de 1 lukte het niet, de andere vroeg meer dan 100 dollar taxen, maar nu denk ik eindelijk echt wat gevonden te hebben. Mijn vraag aan jullie: Is deze site betrouwbaar??? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Tom, -
Ervaringen met de Nokia E7?
door Gast franswon- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik ben van plan om mijn Nokia E71 (is 2 jaar oud nu) te vervangen door de Nokia E7, heeft hier iemand al ervaringen mee. Graag hoor ik die dan. Bedankt alvast.
Laatste reactie door IfElse, -
gaming laptop
door arnem10- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik zou mij graag een nieuwe laptop aanschaffen. Aangezien ik regelmatig ergens anders game, en ik ook een goede laptop kan gebruiken voor school zou ik mij graag een laptop aanschaffen. De vereiste is om de nieuwste spellen gemakkelijk te kunnen spelen (zoals crysis 2). Ik zou graag een paar laptops zien die jullie aanraden en die aan deze eis voldoen. Want indien het voorbeeld 3000 euro ofzo zou zijn voor zo een laptop, overweeg ik het nog om een goede pc te kopen en een minder goede laptop (daarom heb ik geen prijsklasse vermeld). Alvast bedankt!
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 9,2k weergaven
Hallo, Ik heb als toestel een Samung Galaxy Europa. Nou heb ik het probleem dat ik heel veel apps niet kan installeren omdat ze niet compatibel zijn. Ik weet dat mijn telefoon al wat ouder is en niet zo goed is als de huidige telefoons, maar ook games als draw something en bike race zijn niet mogelijk. En deze games zijn toch niet echt zwaar, of wel ? Ik dacht zelf dat het misschien aan mijn kleine scherm lag, omdat ik hier al eerder problemen mee had... Nu heb ik mijn telefoon wel geroot. Toen dacht ik, misschien kan ik mijn resolutie veranderen met de app lcd density modder (pro) of LCDdensity for root, en dat het probleem dan over is.. Of licht het niet aan mijn sche…
Laatste reactie door T H W I T, -
we zoeken een nieuwe portable, ik zat te denken aan een netbook want hij hoeft alleen maar gebruikt worden voor mail en om wat te browsen, zelf heb ik ook al gekeken en kwam op zoiets uit: http://tweakers.net/pricewatch/248319/hp-compaq-mini-110c-1110sd.html. hij mag niet meer dan drie honderd euro kosten. hebben jullie nog andere suggesties?
Laatste reactie door Fsowner,
