Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
C schijf bij hardware veilig verwijderen
door Gast Wimpy- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik heb sinds 2 dagen een probleem, want mijn C en D schijf staan bij hardware veilig verwijderen... ik heb geen idee hoe dit komt, aangezien ik nooit aan m'n pc sleutel. [img width=435 height=430]http://i282.photobucket.com/albums/kk259/wimpyman/hwvvw.jpg EDIT: m'n pc is ook enorm traag, ik weet niet of dit hier van komt of niet
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
grrrrrrrrr > koop je een Geforce 8600GTS van 256MB ga ik ff wat spellen checken op www.srtest.com staat er dat ik 246 geheugen heb en daardoor worden spellen afgekeurd die 256 eisen krijg ik problemen met mijn videokaart als ik games ga spelen die 256MB vereisen ?? :-[ en hoe komt het dat hij eronder ligt (246 dus) ik vind het maar raar :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
Ereader Kopen....?
door Joris.- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik ben hier in Lugano bij de nicht van mijn moeder en die wil een ereader voor haar verjaardag, maar ik heb jullie hulp nodig. De ereader moet rond de 200-300 euro kosten en moet - Licht zijn - De grootte van een opgeslagen boek hebben. - Handig te gebruiken zijn dus voor Dummies. Ik heb al even op Kieskeurig.nl gekeken maar ik kom er niet uit, Alvast Bedankt, Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 5 reacties
- 4k weergaven
Hi, Ik zou graag mijn iPod Touch 3G jailbreaken. De software is iPod2,1_3.1.3_7E18_Restore Ik heb al Google volledig afgezocht maar ik vind het maar niet. Kan iemand me helpen ? Xx
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb een nieuwe video kaart in mijn pc gedaan omdat de oude kapot was. een Geforce FX 5500. maar windows xp ziet de videokaart niet, ook wanneer je dan een driver wil installeren ziet de pc de kaart niet. wanneer je de monitor op de videokaart aansluit, geeft deze geen beeld. hoe en wat moeten we doen om de videokaart werkend te maken? groetjes.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 4k weergaven
Hallo Allemaal, Ik bezit sinds de zomer een Huawei Mediapad 7". Nou is dat allemaal leuk en aardig. Maar ik zit al een tijdje met een vraag. Ik zal hem direct stellen: Is er ergens een toetsenbordje te koop, die ik op mijn tablet kan aansluiten? Mijn tablet heeft alleen zo'n USB-android kabelingang, dus dat kan een probleem zijn. Mag ook via Bluetooth zijn. Want dat accepteert hij ook. Hebben jullie wat tips voor mij? Ik hoop van wel Groeten, Rik PS. Hier de specs van mijn tablet: http://tweakers.net/pricewatch/296889/huawei-media-pad-zwart/specificaties/ PPS. Ik hoop ook dat dit onderwerp hier goed staat
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb dit eerder gehad(ook topic destijds) en toen kon ik het verhelpen door HdMi bij audioapparaten toe te voegen..nu krijg ik deze optie niet! Gisteren deed die nog alles , en vanmorgen opeens niet!
Laatste reactie door IfElse, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
wat de titel al zeg ik ben op ziek naar een pc van 800 euro. ik wil wel graag een game pc. ik maak gebruik van draadloos internet. ik hoef geen toetsenbord of muis en beeldscherm het liefst windows 7 erop anders XP
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Zoals je kan lezen in het showen-topic heb ik dus een nieuwe HDTV en deze heeft een HDMI aansluiting. Nou wil een een HDMI kabel hebben voor me Xbox 360, want via een av-aansluiting ziet het beeld van de Xbox er niet ui :s Maar ik weet niet wat voor HDMI kabel in nodig moet hebben. Ik heb ooit gehoord dat HDMI 1.5 het beste is, maar ik heb er echt geen weet van. Je hebt ook HDMI 1.3 en 1.4 en dan ook 1.4a, maar ik weet er echt niks van Ik wil niet teveel betalen (zag ik de winkel dat ze HDMI kabels hebben van €60, dat vind ik te duur). Dus weet er iemand (in een winkel of webshop) waar je gewoon HDMI kabel kan kopen die niet te duur en en ook niet te lang (1 …
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Goedemorgen, Ik had een vraagje over de reservekopie van I-cloud. Bewaard deze al mijn foto's ? Of slechts een deel? Of bv. alleen de fotostream? Mocht die niet alles bewaren is een itune reservekopie dus nog steeds completer en dus raadzaam?
Laatste reactie door Wous, -
homeserver
door Fsowner- 5 reacties
- 2,3k weergaven
ik ben van plan een homeserver te bouwen, hij moet zuinig zijn en aardig wat opslag hebben en mijn moeder wil hem "klein" hebben. en misschien willen we hem onder de tv zodat hij gelijk als htpc dient. Wat is uw budget? 600-700 Welk doel heeft u met uw pc? fileserver, backup, donwloaden, unrarren, ftp, misschien een keer een vm. Heeft u verder specifieke eisen? klein, stil en zuinig Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? zelf in elkaar zetten Maakt u gebruik van draadloos netwerk? nee Gaat u overclocken? nee, wel ondervolten denk ik. Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-itx Indien in het bezit van een monitor, welke resolut…
Laatste reactie door Fsowner, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Goede avond allemaal, Ik zit met een bizar probleem, ik kocht 2 weken geleden een Acer 8735G en na het installeren en opstarten kwam ik er achter dat de box aan de onderkant heel erg kraakte bij het afspelen van muziek of filmpjes, het ligt niet aan de mediaplayer want via youtube of andere sites heb ik het ook. Nu hebben ze de laptop omgeruild voor een nieuwe, nu heb ik weer het zelfde aan de hand. Waarschijnlijk gaan ze hem nu opsturen en dan ben ik hem voor 3 a 4 weken kwijt. Zou het geen software fout kunnen zijn ofzo? of is dit echt toeval dat ik 2x pech heb. Het ist ook met momenten, dus soms een half uur niet, en dan plots weer wel. Het is ook niet als ik er …
Laatste reactie door Maartenn, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo Ik heb een opdracht gekregen om een pakket samen te stellen voor een student. Deze opdracht is als proef voor een plaats waar ik ben gaan solliciteren Het pakket moet een laptop bevatten en accessoires. De laptop is voornamelijk bestemd voor school, internet en fotobewerking. Tevens moet alles van 1 webwinkel komen en moet ik de financiële balans tussen de laptop en accessoires kunnen aantonen. In bijlage heb ik mijn offerte. Graag had ik geweten of dit goed is of dat er eventuele wijzigingen moeten gebeuren. (ik kom uit op een bedrag van 1007€ Alles moet van de winkel mycom.be komen (niet nl dus) Alvast bedankt Archief.zip
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, een vriend van mij wou een nieuwe pc gaan kopen. Hij wil dus de nieuwere games kunnen spelen, en heeft ook nog randapparatuur nodig(monitor, muis, keyboard, en een goeie headset) Wat zouden jullie hem aanraden. De pc mag maximaal €1000 kosten. MVG Thijs
Laatste reactie door Tom, -
USB 2.0 naar 1.1
door grimme- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben er achter gekomen dat mijn computer casht als ik een USB 2.0 massa opslag apparaat aansluit. dit heb ik niet als de poort 1.1 is. het is me eens gelukt om te verwisselen van 2.0 naar 1.1 alleen ik ben vergeten waar ik dit verandert heb. ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen. gr. grimme
Laatste reactie door grimme, -
Ik ben niet zo handig in samenstellingen van pc's dus ik vraag het maar aan jullie. ik heb nu ongeveer 6 maanden gespaart en heb een budget van 1000 euro voor een pc. nu vraag ik jullie wat zouden jullie daarvoor kopen? trouwens misschien is dit wel handig: Hoofdvragen Dit zijn de belangrijkste vragen voor ons om te weten wat en hoe u de pc wilt. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is uw budget? rond de 1000 euro Welk doel heeft u met uw pc? gamen Heeft u verder specifieke eisen? nee Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? assembleren Randapparatuur Heeft u naast een standaard pc nog andere onde…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Na formatteren heb ik geen geluid. Zéér vervelend. Ik heb een week zitten zoeken naar drivers, maar NIKS gevonden. Gwn allerlei drivers geinstalleerd, weet niet eens of het juist is. Bij geluidskaart bij Everest zegt hij => Apparaat voor digitale uitvoer. Huh?? Ook als k me muis over het gelui icoontje ga staat er APPARAAT VOOR DIGITALE UITVOER. Hoe moet ik het geluid terug maken? alvast thx mvg..
Laatste reactie door Vico, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hoii ik ga na de zomervakantie, als ik genoeg gespaard heb, een MacBook Pro kopen (YAY!) en deze comp doorverkopen aan mn broertje. maar wat denken jullie dat ie nog waard is?? + mooi 19 inch plasma widescreen beeld (1440x900) + net nieuw toetsenbord (media knoppen en platte toetsen) + muis en windows 7 ultimate hij is 3 jaar oud, verder is er absoluut niks mis mee hij gaat m voornamelijk gebruiken voor gamen volgens mij (van die vage online games en weet ik veel wat ie er allemaal mee doet) WAARSCHUWING: dat ie mn broertje is wil niet zegegn dat ie ook maar enigsinds gematst word. Heb zelf hard voor deze computer gewerkt, Macbooks kosten ook niet ni…
Laatste reactie door annemar1e, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik had een vraagje, welke pc lijkt qua specificaties beter: Acer Aspire M3920 - Intel i7-2600 3.4 GHz / 4GB DDR3 / 1 TB HDD / ATI HD6570 Acer Aspire M3920 733,55 8 gb interngeheugen Intel i7-2600 / 6 GB DDR3 / 1 TB HDD / Radeon HD 6450 / Zwart 699,00 16 gb interngeheugen
Laatste reactie door carteorange, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Goedenavond beste duken en members, : Ik ben opzoek naar een Nieuwe GSM zonder abonnement, met een maximaal budget van €200 liever iets minder natuurlijk. :cool2: Ik zou er graag wifi op hebben zodat ik tijdens het werk een beetje kan internetten en ik moet er radio op kunnen luisteren en mp3 en mp4 bestanden op kunnen luisteren en kijken. Alvast heel erg bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360, Post samenvoeging: augustus 03, 2010, 20:31:53 weet iemand misschien ook een site waar je goedkoop losse toestellen kan krijgen?
Laatste reactie door PatrickV94, -
Nieuwe Laserprinter
door Gast ocram- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nieuwe laserprinter te kopen, omdat ik het helemaal gehad heb met mn inktjetprinter waar ik meer bezig ben met cartridges kopen dan met printen. Ik print alleen nogal vaak dvd covers ( voor eigen gebruik natuurlijk :police: ) nou vroeg ik mijn af of 600dpi daar goed genoeg voor is. Prijs : 240,- Merk HP Type Color LaserJet 1600 Taal NL Geheugen 16 MB Processor 240 MHz Resolutie 600 dpi Aantal kleuren 3x Technologie HP ImegaREt 2400 Maximale printsnelheid zwart 8 ppm Maximale printsnelheid kleur 8 ppm dit zijn de specificaties, ik vroeg mijn af of dit goed genoeg is om gewoon afbeeldingen/covers te kun…
-
- 5 reacties
- 4,2k weergaven
beste ik heb nu een laptop maar hier in mijn kamer heb ik geen kabel tv liggen, dat staat in de living. Graag zou ik tv kunnen kijken zonder enige kabel aan te sluiten of, zegmaar: overal v kijken. Daarmee bedoel ik wel zenders zoals op tv ( hier in belgie: VTM, VT4, 2BE, TMF,....) Kan ik dat doen door middel van en tv kaart? zo ja, welke neem ik dan het best mvg
Laatste reactie door stefjuh, -
- 5 reacties
- 1,3k weergaven
ik ben op zoek naar een goed bluetooth hoofdtelefoon voor is voor muziek prijs tot 200 euro. al vast bedankt voor jullie hulp:)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
ik zoek een Media player die je aan de tv kan maken. met moet de losen ondertite aan kunen zeg maar alls je op play druk dat de ondertite het ook doet. he moet 500gb heben prijs 100 tot 250 euro.
Laatste reactie door ferrariking, -
Gedownloade kaarten op Garmin Nüvi 765 zetten
door Gast KLaBoeM- 5 reacties
- 4,5k weergaven
Hoe zet ik gedownloade kaarten van spotnet op mijn Garmin Nüvi 765(welke bestanden). Ze moeten tevens op een SD-kaart, anders tekort ruimte. B.v.d. KLaBoeM
