Jump to content
Guest KLaBoeM

Gedownloade kaarten op Garmin Nüvi 765 zetten

Recommended Posts

Guest KLaBoeM

Hoe zet ik gedownloade kaarten van spotnet op mijn Garmin Nüvi 765(welke bestanden). Ze moeten tevens op een SD-kaart, anders tekort ruimte.

B.v.d. KLaBoeM

Guest Gedownloade kaart op navi

Ik ben ook benieuwd hoe dat moet 

Ik heb een kaart gedownload voor de Garmin 

dan op een kaartje zetten denk ik en dan ?

Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat

2 uur geleden zei noelopan:

Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat

Hallo noelopan,

Ik heb op internet een Gebruiksaanwijzing voor de Medion in PDF gevonden, waar je volgens mij in kan lezen hoe dat zou moeten lukken.  Gebruiksaanwijzing Medion PDF

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Murphy44
      Beste
      Ik gebruik Spotnet  om nu en dan een film te downloaden,er is nu een nieuwe versie te downloaden van Europa voor GPS van Garmin
      Die versie heb ik nu op mijn harde schijf,mijn probleem is hoe kan ik die nu op een USB schijfje zetten voor in mijn Garmin
      Dank voor de hulp
    • Guest Gaatjenietsaan
      By Guest Gaatjenietsaan
      Beste poster,

kan iemand mij helpen aan een recente versie van Navsat CR (Costa Rica)?

bij voorbaat heel veel dank
    • By ben1203
      Hello,
      Ik heb dus een laptop van Sony. Een Vaio VGN-NR38M, 32 bit, om preciezer te zijn.
      Onlangs bleef m'n software, wat voorgaand Vista was, haperen. Alles geprobeerd, enkel formatteren bracht een oplossing.
      Dacht ik toch...
      Ik heb eerst Vista uiteraard terug geïnstalleerd en wou m'n drivers installeren via de officiële site van Sony.
      Nu wil geen enkele driver installeren, niet van Vista, niet van XP, niets... Heb echt elke website afgespeurd naar juiste/andere drivers, maar niets lijkt te lukken.
      Met m'n handen in m'n haar heb ik zelf Windows xp geïnstalleerd om te zien of dit een oplossing bracht, maar tevergeefs...
      Ik moet duidelijk iets verkeerd doen of over het hoofd gezien hebben, maar weet dus niet wat.
      Iemand een idee?
      Grts
    • By bilal4
      Ik heb teveel drivers gedownload, omdat wifi het niet deed, hele kabaal vandaag. Maar het is gelukt. Nu heb ik 30gb aan drivers gedownload! En mijn laptop heeft maar 128 gb Weet iemand wat ik moet doen??

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo ik ben pieter   ik hou van films en muziek en games speel ik ook graag hoop dat ik iemand blij kan maken met een oplossing en dat ik zelf ook wel eens geholpen word met probleempjes hou het netjes en gezellig
    • - - - - A  ( 5 letters )    fout 2/10  c/v    letter c en v zijn fout 
    • Als het probleem met die voetnoot ruimte tussen de regels niet aanwezig is als je de aanwijzing van @Guardian opvolgt, maak jij kennelijk ergens in het opmaken van je Paper een fout in de tekstindeling of het toekennen op een verkeerde plek van een voetnoot. Het is een beetje raar dat je denkt dat hier op Duken.nl iemand is die een door jou gemaakte fout in je Paper wel even kan herstellen. Misschien is er iemand op het Helpmij.nl Office forum die je kan helpen jouw paper door te spitten en te ontdekken waar het voetnoot probleem is ontstaan.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur