Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal, Sinds een 6 tal maanden ben ik gebruiker van android. Ik heb me namelijk een samsung galaxy S plus aangeschaft. Daar staat nog steeds android versie 2.3.5. Nu voor mijn smartphone geven ze geen android updates meer voor. Nu zou ik graag toch wat vernieuwing in mijn telefoon willen en eventueel de nieuwste android software erop zetten. Nu dacht ik wel ooit gelezen te hebben dat android smartphones ook gekraakt kunnen worden, maar dat dit wel risico's hebben... Kan iemand me hier bij helpen? Ik zou heel graag de nieuwste android software op mijn galaxy s plus hebben. Ik wil natuurlijk wel niet dat mijn telefoon trager gaat werken of crasht na enkele weken. H…
Laatste reactie door T H W I T, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Een vriend van mij heeft een Htc smart en vroeg of ik er even naar wilde kijken, Ik kwam er ook niet uit. Het probleem is het volgende. Hij kan geen smsjes meer verzenden of ontvangen, Want hij heeft de melding: Geheugen vol (oid) Alle smsjes gewist, Nog steeds vol, (ja ook verwijderd uit de prullebak. Heb m gerestart, En een hardreset door ineens de accu eruit. ook al gereset (terug naar fabrieks instellingen) En dat was het wel. Toen op internet gekeken of het ontvangst nummer goed was. Ja dat was het.. Iemand die weet hoe je het nu op kan lossen? Want niet smsen en ook niet ontvangen is best vervelend. Marciej123
Laatste reactie door Erwin., -
- 18 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een koptelefoon en ik vroeg me af of jullie tips hadden. Ik wil er het liefst 100 - 150 euro aan kwijt, maar eventueel ook wel wat meer: 200- 250 euro. Ik heb veel gehoord over die Beats by Dr. Dre, maar zijn die echt zo goed? Of kennen jullie eigenlijk gewoon andere (betere) (Betaalbaare) koptelefoons? Kortom, advies graag! Groeten, THWIT
Laatste reactie door Duken, -
Hands-on: Synology Virtual Machine Manager
door Gast Drifter- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Op Webwereld.nl staat een fantastische handleiding voor het installeren van Virtual Machine Manager op een Synology NAS. Voor degene die daarin geïnteresseerd is is de volledige handleiding te bekijken onder deze link.
Laatste reactie door MisaBure83, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Forumdiscussie: Hoe maak ik mijn telefoon simlock vrij zonder gedoe? Gebruiker: SmartphoneLiefhebber Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb een telefoon die nog een simlock heeft van de provider. Ik wil ‘m graag simlockvrij maken, maar ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Iemand tips of trucs? Of moet ik naar de winkel? Alvast bedankt! Expert: TechGuru99 Hey SmartphoneLiefhebber! Goed dat je vraagt, het kan soms een beetje ingewikkeld zijn, maar ik kan je helpen. Hier is een stap-voor-stap uitleg om je telefoon simlock vrij te maken: Check je contract: Vaak zit er een periode aan je contract vast waarin je telefoon simlock heeft. Kijk of je daar al …
Laatste reactie door MisterMaik, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
de HD3850 heb ik toch niet gekregen > maar ik ga toch één krijgen (hoop ik) dus, met welke ben ik beter; met de ati radeon hd4830 of met de hd 3870? ik vraag dit omdat ze toch wel heel dicht liggen van prijs. of zijn ze ongeveer hetzelfde? oh en btw: eerste post in maanden, ik weet het, maar ik had teveel te doen voor school enzo
Laatste reactie door robin1994, -
emulator
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ooi, ik heb een probleem met emulatie. ik wil super mario op pc spele, weet iemand welke emulator ik moet hebben en waar ik games kan downe.
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Mijn zusje heeft iets met haar pc gedaan, en god mag weten wat! Maar nu zijn alle .exe bestanden verandert in .lnk en dat wordt geopend door Utorrent. Ik heb al het een en ander gezocht maar ben weinig wijzer geworden. Er zit geen virus op heb een scan met AVG en Anti-Mallwares' gedaan. Farid O0
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Voor mijn werk kan het altijd zijn dat ik 's nachts wordt wakker gebeld, dus daarom moet mijn telefoon op luid staan. Dan krijg ik telkens mijn meldingen van Facebook en Messenger binnen. Mijn Wifi uitschakelen is ook geen optie want tijdens de weekdagen gebruik ik altijd mijn radio wekker app. Is er een manier om bepaalde push berichten van apps een tijd uit te schakelen? Graag iets die zich elke dag herhaalt. Alvast bedankt!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Ik ga een paar dagen naar Parijs. Tot nu toe heb ik de standaard navigatie apps op mijn htc desire z niet gebruikt. Maar nu ik me erin verdiep, zie ik heel wat navigatie apps, maar geen offline app. Welke offline-navigatie app raden jullie mij aan? En ik wil daar graag van alles en nog wat kopen. Welke 'shop-app' is goed? MVG, Bilal
Laatste reactie door bilal4, -
- 11 reacties
- 2,5k weergaven
Jongens, probleempje. Het plaatje zegt genoeg denk ik. Weet niet precies bij welke temperatuur de pc ermee stopt, maar dat is wel een aantal keer voorgekomen. Wat zijn de belangrijkste factoren? Dacht zelf aan stof en misschien verouderde koelpasta. Hoe kan ik dit het best en het veiligst (voor de pc vooral, mezelf cijfer ik weg ) oplossen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, ik heb een paar dagen geleden windows 8 naast windows 7 geinstalleerd. na 2 dagen testen heb ik windows 8 eraf gehaald omdat ik het niks vond. nu heb ik de partitie waar windows 8 op stond weer verkleind en ik heb nu 1 C schijf over nu heb ik het probleem dat er tijdens het opstarten word gevraagd: selecteer het besturingssysteem dat u wilt starten maar ik kan alleen kiezen uit windows 7 voorheen startte hij in een keer door naar windows 7 weet iemand hoe ik dit menu kan uitschakelen??
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Sinds vandaag zit ik met een groot probleem. Windows start niet meer op. Als ik de computer opstart geeft hij aan dat er een bestand ontbreekt of is beschadigd. Dit bestand geeft hij aan: /Windows/system/vga850.fon Ik kom niet in Windows en van Windows set-up snap ik niks van. Wie heeft hier mee te maken gehad of weet hoe je het kunt oplossen? m.v.g. Megiel
Laatste reactie door megiel, -
- 11 reacties
- 2,5k weergaven
Sinds eind 2008 heb ik mijn huidige pc. En het wordt tijd voor een nieuwe pc! Hij begint echt te langzaam te worden! Nu ben ik dus op marktplaats voor tweedehands pc`s aan het kijken. Aangezien ik het geld niet heb en wil uitgeven aan een nieuwere/duurdere pc. Het budget is rond de 500/600 euro (echt niet meer) Nu heb ik een pc`s gezien: http://link.marktplaats.nl/589185936 en http://link.marktplaats.nl/589149729 Bij de eerste is de prijs 749 maar hier zitten beeldscherm en andere benodigdheden ook bij. Deze heb ik al... Dus heb ik alleen de pc zelf nodig. Hoeveel zou ik bieden op beide? Naar mijn mening is de eerste pc nog 400/500 euro waard. Zit ik hier op een goed bed…
Laatste reactie door Tom, -
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Heb sinds vandaag m'n samsung galaxy europa maar nu heeft hij internet aan gezet en ik weet niet hoe ik het uit moet zetten. Ik heb geen abbo maar vodafone prepaid. Alvast bedankt!
Laatste reactie door jelmer11, -
Printer probleem
door Kenneth- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo iedereen, Heb alweer terug een probleem Wanneer ik iets wil afprinten (in Word) krijg ik telkens deze mededeling: "afdrukken in windows is niet mogelijk vanwege een probleem met de huidige printerinstelling" Deze mededeling kreeg ik vroeger niet. Nu kan ik spijtig genoeg niets meer afprinten. Ik moet nog redelijk veel afprinten dus wel een groot probleem. Ik print af met mijn laptop naar een printer die bij een andere pc staat. Alvast bedankt om mij te helpen
Laatste reactie door Kenneth, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, allemaal Ik heb een vraagje... Hoe kan je eigenlijk foto's van je gsm overzetten naar je computer als je geen infrarood hebt? (Heb geen bluetooth en mijn type gsm is Samsung SGH X660) Moet je hiervoor een speciale kabel ofzo hebben of hoe zit het ? Heb alwat rondgeneusd op de site van samsung maar vind niks. Alvast Bedankt:)
Laatste reactie door Razor, -
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Hardware is niet echt mijn sterkste kant. Laatst heb ik een SSD kaart in een oude PC geplaatst. (fantastisch om te zien dan een oude Lada daarna kan optrekken als een F1 wagen) Tijdens het inbouwen vroeg ik mij af of het mogelijk en kwa snelheid rendabel is, om een SD kaart in een PC in te bouwen als primaire HDD. Kan dat en is een SD kaartje die men normaal in een smartphone of Raspberry Pi plaatst snel genoeg? Groeten, Barkie
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Zoals jullie weten was mijn videokaart kapot waardoor ik geen beeld meer kreeg. Nu heb ik een nieuwe videokaart van de garantie. Hij geeft nog steeds geen beeld en bij het opstarten begint het moederboard om de seconde te piepen.
Laatste reactie door Robin, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe muis kopen. En aangezien mijn 2 vorige muizen kapot zijn gegaan (hoogst waarschijnlijk doordat de draad kapot is) zou ik nu graag een draadloze game-muis kopen. Hebben jullie soms suggesties? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
Nieuw moederbord
door roel1- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Mijn moederbord is recent kapot gegaan, weet iemand welk moederbord goed zou passen in mijn pc? Intel i5 3570 Geforce 680GTX Moederbord: Asro H77 Pro4-M 8GB Intel DDR3 Heb alvast even gekeken, maar er zijn veel verschillende en wil niet de verkeerde kopen.. Heeft een moederbord daarbij ook veel invloed op je pc? Er zijn namelijk ook van die ''gaming'' moederborden, is dat wat?
Laatste reactie door roel1, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Sinds een week heb ik een mediaplayer, besteld via piximania het gaat om de WE TO BE Mediaplayer (1TB) versie, Wat een onderdeel is van Samsung en waar verder weinig informatie over te vinden is behalve een franse website die ik inmiddels al heb gemaild (http://www.wedigital.fr/). Nu heb ik een aantal films gedownload MKV bestanden rips van blurays 1080P. De eerste film die ik er op heb gezien was Dog Pound verder geen problemen mee ondertiteling draaide goed. De films Toy Story 3 en Grown Ups had ik 1 tot 2 min ondertiteling hierna was het verdwenen :-[. Ik heb van alles geprobeerd maar kan er niets aan veranderen , Ook heb ik er een dvd retail opgezet Get him to…
Laatste reactie door Polleey, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Ik ben misschien van plan om een nieuwe batterij te kopen voor mijn Samsung Galaxy Gio, omdat deze na bijna 2 jaar wel echt versleten is en ik nog wel van plan ben om mijn Gio een tijdje te gebruiken. Naast de officiële batterij van Samsung zijn er ook onofficiële batterijen te koop die vaak een hogere capaciteit hebben. Meer capaciteit lijkt mij beter, omdat mijn Gio nu echt snel leeg is. Maar is dit ook veilig?
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 12 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb graag jullie advies nodig over een toetsenbord en muis die ik wil aanschaffen. Het gaat om de Logitech G9 en de Logitech G15. Is dit een goed toetsenbord en muis om mee te gamen en hoe lang kan je het ermee volhouden. En waar kan je ze het beste aanschaffen voor een goede/lage prijs. Waar je zeker van kwaliteit bent. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
Hoi, Ik heb een probleem namelijk, het lijkt wel alsof mijn computer performance afneemt. Bijvoorbeeld toen ik een half jaar geleden skyrim of minecraft of gta 4 of een ander spel ging spelen ging het gewoon prima met ongeveer 25-35 fps. Ook heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd, alle drivers geinstalleerd en ook nog de schijf gedefragmenteerd. Maar nu bij al die games is mijn fps veel lager en heb ik veel meer lag, dus ik vroeg me af is het mogelijk dat de snelheid van mijn videokaart/processor af kan nemen over de jaren? Mijn pc specs zijn: AMD Phenom II x4 (3,2Ghz) Geforce 260GTX 8GB DDR 3 Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom,
