Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wou vanmiddag dus even de pc verfrissen, maar dat lukte niet. Ik kon niet meer booten? Ik kon wel in de setup komen van me bios en daar had ik de eerste boot gezet naar CD-speler maar hij doet nogsteeds niks. Ik heb een Asus P5K-E moederbord. Het probleem zou niet kunnen liggen aan de cd want die had ik gister voor een andere pc gebruikt... Ik had al ergens gelezen dat ik de CMOS/RTC moet schoonmaken? Hoe doe ik dit?
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 3,9k weergaven
Mijn oude laptop heeft na 4 jaar begeven en ik heb nu dus besloten om over te stappen op een desktop. Aangezien ik al behoorlijk wat gamede op me laptop lijkt mij het handig om een game pc te kopen. Het probleem is alleen de keus, er is namelijk zo veel te kiezen. Dus ik hoopte dat iemand mij kan adviseren wat te kopen. Ik heb het liefst een monitor die een grote heeft van 20 of 21 inch, dus de resolutie hoeft niet perse 1920x1080 te zijn. (ligt aan de prijs) Ook heb ik nog geen windows licentie dus er moet ook nodig windows 7 bij. Hoofdvragen Wat is uw budget? 1000 euro. Wat is het einddoel van uw pc? gamen Heeft u verder specifieke eisen? er hoeft geen ssd in, alleen …
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Wij hebben reeds een Samsung 3D LED TV 55 Inch + een Samsung Home Cinema Bluray 2.1 Speler gekocht, en er zat ook een Samsung Subwoofer bij. Maar hoe verbind ik die met de Home Cinema? Ik heb de handleiding gevolgd maar ik snap het niet zo goed of het werkt gewoon niet. Kan iemand me helpen? Thx
Laatste reactie door Valcorb, -
LT moederbord
door los-cuentos- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben bezig met een taak voor school en ik moet informatie verzamelen over en LT moederbord. Ik moet weten wat de afkorting is en ik moet wat informatie geven. Ik heb me al zot gezocht maar vind niets van info. Iemand die hier wat over weet? Alvast bedankt
Laatste reactie door marcov, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik heb net een nieuwe koptelefoon gehaald, een AKG K512. Helaas komt er lichte ruis uit en is de geluidskwaliteit bagger (Trust Cosmo voor de helft van de prijs klonk mooier). Op de piano hetzelfde verhaal. Hoe komt dit? Crap merk?
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo Ik zit hier met een serieuze probleem. Ik heb een tijdje geleden op mijn laptop mijn data(d) schijf per ongeluk geformatteerd, omdat er een virus in was. Ik had et wel door maar dacht dat het niet belangrijk was. Dus heb ik het zo gelaten. Nu wil ik het terug omdat ik heb gelezen dat het belangrijk is voor games. Vroeger kon ik zonder probleem Assassins creed op mijn pc spelen, maar nu niet meer. Kan er mij A.U.B iemand helpen. Ik ben niet goed in informatica, dus leg goed stap per stap uit A.U.B. alvast bedankt
Laatste reactie door svenholtman, -
- 5 reacties
- 6,7k weergaven
Ik heb hier een samsung syncmaster t240HD Ik wil deze graag ophangen aan de muur iemand enig idee hoe want kan er geen beugel voor vinden.
Laatste reactie door Trizomu, -
- 5 reacties
- 4,3k weergaven
Hoi, Mijn pc begint hard te blazen bij het opstarten van hoge eisen spellen. Bij websurfen is hij gewoon stil, maar als ik een zware spel opstart dan begint hij keihard te blazen. Komt dit door de nieuwe windows update?
Laatste reactie door William, -
waterkoeling
door xxlbuk- 5 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen ik heb een vraag over waterkoeling..ik wil een goedkope, eentje die goed koelt, en waarmee ik kan overclokke.. weet iemand miss eentje? en verder, wat vraagt de gemidelde waterkoeling voor watt? ik heb een voeding voor 850 watt. dat is redelijk veel, en ik heb nog zn ongeveer 100 a 150 wat over, zou dat genoeg moeten zijn? mvg xxlbuk
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar een hd tv. Ik ga op kamers en wil daarom een tv kopen. Gebruik: Ik zal hem gebruiken om tv te kijken. (natuurlijk) 9 van de 10x zal die gebruikt worden om te game (ps3) Vandaar dat ik ook echt full hd wil (met de blik op ps4). rond de 200/250 euro. Als iemand suggesties heeft heel graag.. Groetjes Shaan
Laatste reactie door Lutinho, -
CPU-koeler
door Valcorb- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb een nieuwe PC gekocht maar nu zit ik met een probleem. Er maakt 1 onderdeel veel lawaai (volgens mij de CPU-koeler), nu is mijn vraag, hoe kan ik hem zachter zetten maar toch nog goed laten functioneren? Zodat het geluid wat zachter is. Thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 4k weergaven
Ik zal beginnen met het uitleggen van wat anders eerst. De hardeschijf is opgedeeld in partities. En... Donderdag had ik nadat ik mijn computer ging afsluiten werden opeens windows updates geinstalleerd (Windows . Na de updates startte mijn computer niet meer op. Windows is geinstalleerd op mijn SSD by the way. Ik kreeg het laad scherm en daarna bleef het gewoon zwart. Nou goed ik had windows dus maar opnieuw geinstalleerd. Dat was ik sowieso al van plan. Alles deed het weer. Nieuwe versie van windows, 8.1 zit er nu op. Vandaag had ik de computer nog gebruikt. Ik kom net thuis en start dus mijn computer even op om wat dingen te doen op internet. Krijg ik een melding in me…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 5,6k weergaven
Hallo, Ik zit er over na te denken om mijn Nexus 7 te rooten. Ik wil namelijk graag gebruik maken van de app Sixaxis Controller, of een app die hetzelfde kan. Helaas heb ik dan root rechten nodig. Nu kan ik mijn Nexus 7 op twee manieren rooten. Bij manier 1 root je de Nexus 7 en unlock je de bootloader. Bij manier 2 root je de tablet alleen. Nou heb ik een aantal vragen. Aangezien ik niet van plan ben een custom rom te gaan flashen heb ik geen behoefte aan het unlocken van de bootloader. Het nadeel van het unlocken is ook dat ik al mijn data verlies. Echter vraag ik mij af of je bij één van de twee manieren minder kans hebt op iets als een 'brick'. Ik zou me kunnen voorst…
Laatste reactie door jelmer11, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hoofdvragen ik heb een budget van 1000 tot 1500 ik wil hem graag gebruiken om te gamen. Ik wil er graag 2 beeldschermen op kunnen aansluiten het liefst een via HDMI Ik wil hem zelf in elkaar zetten Randapparatuur Ik hoef geen randapparatuur verder. Overige vragen Ik maak gebruik van draadloos netwerk. de router waar ik gebruik van maak is een linksys wrt160nv2 Ik ben niet van plan om te gaan overclocken m-ATX en ATX ik heb hier geen voorkeur bij. zoals al in de titel van het topic staat wil ik graag i7 erin hebben liggen. dat was het wel denk ik. Als er nog vragen over zijn vraag maar raak.
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hoi, Mijn neefje is binnenkort jarig en aangezien ik weet dat hij graag een grafische kaart wil hebben, ben ik van plan om een nieuwe voor hem te kopen. De vraag is nu welke van die 2 modellen is beter? http://tweakers.net/pricewatch/276956/gigabyte-gv-n440d3-1gi.html#tab:info http://tweakers.net/pricewatch/298920/gigabyte-gv-n430-2gi.html#tab:info De grafische kaart moet wel spellen in 1080p kunnen afspelen. zoals gears of war 1 op pc, skyrime, resident evil 5.
Laatste reactie door Duken, -
In-Ear Headphone
door Tom- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi iedereen, Gisteravond deden mijn oordopjes het niet meer, dus ik zoek snel even voor vervanging. Ik heb even rondgekeken en ben op twee producten uitgekomen. De <a href="http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=elektronica&PrdID=9000000004131476&Referrer=ADVNLTWE00201700099"><b>Sennheiser CX300</b> €40</a> en de <a href="http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=elektronica&PrdID=9000000003631570&Referrer=ADVNLTWE00201700099"><b>Creative EP-630</b> €20&…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Kan ik windows 7 ultimate 32 bits versie installeren terwijl me laptop niet kan opstarten dus de cd in de laptop zetten en dan op een toets drukken dat de installatie kan beginnen?
Laatste reactie door Ibriboy, -
- 5 reacties
- 3,2k weergaven
Hallo, Onze computer valt vaak uit, en nu zijn we naar de winkel geweest, die zeggen dat het aan de koeling ligt, nu heb ik hem eens in de veilige modus opgestart en zit er al 4 uur op, zonder uit te vallen, opnieuw opgestart en in gewoon gedaan, en hij viel uit binnen 5 minuten. Heeft iemand een idéé hoe ik dit kan doen, of waar het dan aan ligt ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Martijn, -
Open GL problem
door Kenneth- 5 reacties
- 4,4k weergaven
Hey, ik wou onlangs het spel Wolfenstein: Enemy Territory spelen. Maar het spel werkt niet het zegt altijd : Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver ...initializing QGL ...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available ...shutting down QGL ----- CL_Shutdown ----…
Laatste reactie door Wesley, -
Videokaart?
door mikey_33- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik heb CoD MW 2 gehaald voor mijn laptop,maar hij loopt niet vloeiend. Nu heb ik gehoord dat het aan me videokaart ligt. En er staat bij videokaart: Shader 3.0 or better 256 MB nVidia (en dan zo'n R met een rondje er om heen) GeForce TM 6600GT/ATI (en dan weer zo'n R met een rondje) Radeon TM 1600XT or better. Maar welke moet ik nu halen. Maar ik weet niet eens welke ik heb hoe kan ik dat zien ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo iedereen, Hoeveel is deze desktop waard? Acer Aspire T180-OB7Z: AMD Athlon 64 X2 3600+ 250GB HDD 3GB DDR2 RAM Nvidia Geforce 6100 En deze monitor? Fujitsu Siemens Scaleoview L22W? Alvast bedankt! Robbert
Laatste reactie door Tom, -
SOFTWARE VERVALSING
door sep- 5 reacties
- 3,7k weergaven
MIJN COMPUTER DEE HET NIET EN TEON HEB IK HEM OP NIEUW GEINSTALLEERD,, MAAR WIJ HADDEN GEEN WINDWOS XP CD,, DUS HEBBEN WE DIE GELEEND EN TOEN HEB IK HEB OPNIEUW GEINSTALLEERD,,EN DAN KOMT ER NU TE STAAN : U BENT MOGELIJK DE DUPE GEWORDEN VAN SOFTWARE VERVALING WAT KAN IK DOEN WANT IK HEB GEEN ZIN OM NIEUWE WINDOWS XP TE KOPEN WAT MOET IK DOEN??????????????????????
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Beste, Sinds gisteren werken mijn usb-poorten niet meer, zelfs als ik mijn iPhone erin steek, laad hij zelfs niet op. Ik heb hem al eens volledig gewist, en het werkt nog altijd niet. Via apparaatbeheer zegt hij dat alles werkt. Weet iemand een oplossing? Mvg
Laatste reactie door Maddock, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
als ik mijn pc opstart krijg ik aleen maar het logo van intel pentuim 4 in beeld en voor de rest doet ie niks meer maar hoor de harde schijf wel draaien. wat zou dat kunnen zijn? Dank bij voorbaat
Laatste reactie door ict lyceeum, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Ik wil graag een nieuwe pc samen stellen met de volgende onderdelen; http://www.4allshop.nl/ZT-61010-10M?ref=hardware.info http://tweakers.net/pricewatch/319193/intel-core-i5-3350p-boxed.html http://tweakers.net/pricewatch/227269/ocz-modxstream-pro-700w.html> De RAM, Harde schijf en dvd lezer heb ik nog in m´n oude pc zitten. Deze pc is bedoeld voor gaming, dit kost bij elkaar ongeveer 400 euro, zonder de onderdelen die ik nog in mn pc heb zitten. Past dit allemaal in de Cooler Master K280 http://tweakers.net/pricewatch/322663/cooler-master-k280.html
Laatste reactie door ferrariking,
