Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik brand met een HP dvd-writer 640b. Ging steeds goed, tot een zeker moment. Krijg nu steeds de melding als ik wil gaan branden dat ik een lege schijf in het station moet doen. Deze zit er echter in, maar toch telkens de foutmelding. Het maakt niet uit of ik brand met Nero, Ultra ISO, alchol, etc. Wie kan mij helpen, aub Groeten Kawamaus
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Welke videokaart?
door Gast dibyo- 15 reacties
- 2,4k weergaven
Ik had FIFA 11 voor de PC gekocht en nu blijkt dat mijn videokaart geen Shader Model 3.0 in zijn videokaart bezit. Nu wil ik zien wat voor videokaart ik heb, maar er staat bij naam videokaart niets. Ik heb een ACER ASPIRE AX1300 PC en FIFA 10 deed het gewoon, weet iemand het probleem? Weten jullie hoe ik mijn videokaart kan herkennen en uit elkaar halen is geen optie voor mij. Is er iets anders aan de hand, want volgens http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx kan ik ook geen FIFA 09 & 10 spelen, maar dat kon ik vorig jaar wel:S Volgens diezelfde site heb ik Standaard-VGA grafische adapter als videokaart. Weet iemand het probleem?
Laatste reactie door Ramadan93, -
Beeldscherm
door Gast Mauro313- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Zondag is het beeldscherm van onze pc kapot gegaan. Het gaat hier om een Compaq S9500. Nu wilde ik als nieuw scherm een tft scherm nemen. Op internet kwam ik deze tegen: ACER AL1916Cs 19" TFT-scherm Mijn vraag is of dit een goede vervanger zou wezen voor het scherm wat kapot is. Ik heb ze zelf al wel een beetje vergeleken aan de hand van deze gegevens, maar ik weet niet waar ik echt op moet letten bij de aankoop van een scherm: Acer: http://www.ciao-shopping.nl/Acer_AL1916Cs__718784#productdetail Compaq: http://www.ciao-shopping.nl/HP_S9500__375297#productdetail Alvast bedankt
-
poorten openen
door Gast kwt- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Ik wil graag mijn poorten van de router gaan openen maar ik weet niet hoe het moet ik heb op deze site bekeken http://www.portforward.com/ maar mijn router staat er niet tussen. Mijn router is een Belkin wireless 802.11 G router De reden dat ik dit wil doen is omdat ik voorheen vrij snel met bittorent kon downloaden, maar sinds aanschaf van deze router blijft het bolletje geel wat eerst groen was
-
- 11 reacties
- 2,4k weergaven
sinds vandaag heb ik een irritant probleem met me cookie als ik me gallerij open om foto,s te bekijken start me cookie automatisch opnieuw op :-[ als ik me foto,s bekijk via de map afbeeldingen start me cookie opnieuw op tijdens het bladeren door de foto,s. heb net alles van me SD kaart gehaald en die geformatteerd maat dat hielp niet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 11 reacties
- 2,4k weergaven
Voor mijn broertje heb ik, in samenwerking met de Tweakers BBG, een "game"-computer voor hem samengesteld. Ik heb er meer RAM ingedaan dan er in de BBG zit en ik heb er een andere videokaart ingestopt. <a href="http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B423154%5D=1&product%5B410215%5D=1&product%5B252298%5D=1&product%5B273958%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B200776%5D=1&product%5B309109%5D=1&product%5B436223%5D=1"> Hierbij </a>de samenstelling, ik hoor graag jullie advies over het eventueel veranderen van de samenstelling voor optimale presteren maar toch met hetzelfde budget (Ongeveer € 450 - € 475)
Laatste reactie door Tom, -
bios updaten?
door impreza010- 1 reactie
- 2,4k weergaven
ik krijg een p5k moederbord, kunnen jullie mij precies uitleggen hoe je je bios moet updaten. Ik snap dat ik naar asus site moet gaan en een bepaald bestand downloaden/uitpakken en op een geformateert floppy zetten. Is het dan gewoon een kwestie van floppy erin, opnieuw opstarten? En doet hij dan zelf de rest? mvg, Lucas
Laatste reactie door eveline, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb op een oudere pc HP Pavillion 764.nl met oorspronkelijk XP, Windows 7 geïnstalleerd, alles werkt perfect met uitzondering van de USB drivers. Ik heb het intern geheugen vergroot tot 2 Gb, meer is niet mogelijk. Als ik mijn externe harde schijf of andere USB apparaten aansluit krijg ik de melding unknow divece of apparaat wordt niet herkend. Als ik de driver via Windows controleer krijg ik de melding dat ik de laatste versie heb geïnstalleerd. Wie kan mij vertellen waar ik de juiste driver voor mijn pc met Windows 7 kan downloaden?
Laatste reactie door 1111111, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Ik ben hier al eerder een topic over begonnen maar toen besloot ik toch te wachten na de vakantie. Ik wil dus een beeldscherm voor de pc en voor xbox360. Ik heb op dit moment ongeveer 160,-. Ik heb geen hoge eisen, niet speciaal groot beeldscherm ofzo. Is dit bedrag dan voldoende of zal ik nog even doorsparen. En als het genoeg is, wat raden jullie dan aan? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door marco1, -
ik laatst van xp-vista-win 7 geupdate en op xp kon ik alle liedjes die op mijn mp-4 stonden in een lijst zien maar nu ik win 7 heb is die lijst opeens weg ik kan niet meer zien wat er op staat maar ik kan ze wel gewoon luisteren is er een manier op ze weer zichtbaar te maken of niet?
Laatste reactie door Releases, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hey beste dukenaarders, Heb weer eens een probleem, heb gisteren een nieuwe graphics kaart gekocht.... Maar nu werkt de TV-out niet meer :'( Heb vroeger altijd een ATI kaart gehadt en daar nooit problemen mee gehadt, Maar nu op de een of andere manier wil hij hem niet vinden ofzo.... Ik weet dat je ergens moet zoeken daar bij dat controlcenter van Nvidia en dan onder meerdere beeldschermen, maar daar geeft hij dus maar 1 beeldscherm aan, ook als ik zeg dat hij moet gaan detecteren dan doet hij het niet, hij zegt dan wel van dat niet alle televisies worden herkend en als je er zeker van bent dat je er 1 hebt aangesloten je hem dan alsnog wilt inschakelen.... Maar ook als…
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Hee luitjes, Aller eerst sorry dat ik lang niet online ben geweest maar ik was to busy met school en had gewoon geen tijd meer ;o. Maar ik had eerst Vista op mn pc staan. Ik had er toen een netwerkkaart bijgekocht de WMP54G. Deze hadden zij voor me geinstalleerd geen probleem werkte perfect. Daarna heb ik een tijdje vista gedraaid en ben ik over gestapt op XP. Daar ook de netwerkkaart geinstalleerd werkte perfect. Ik dacht gister laat ik nu vista er weer eens opzetten. Vervolgens wil ik de netwerkkaart installeren maar deze weigert te werken. Iemand any ideas? Mijn internet is can solcon. Alvast bedankt, Pctje
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 12 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Aangezien ik pas volgende maand mijn nieuwste grafische kaart krijg, moet ik voorlopig het doen met deze minder goeie kaart van AMD. Dit kaart Club 3D AMD HD 5450 silence edition, geeft problemen met mijn pc scherm de laatse 3 dagen. Er is sprake van rode streepjes op mijn scherm en dan valt de pc uit! Ik heb een probleem met mijn grafische kaart Club 3D AMD HD 5450 probleem silence edition. Na 20 of 30 minuten kreeg ik via de windows vensterbalk de mededeling: "De computer reageert niet meer en het foutbericht 'Het beeldschermstuurprogramma reageerde niet meer en is hersteld' wordt weergegeven" . Ik heb AMD website geraadpleegd, nieuwste driver opgehaald en nog ste…
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Beste Members, Ik heb 2 vragen en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. 1. Hoe zet ik games op mijn Samsung E250 (Nederlands vertaalt), meestal crashed mijn mobiel. 2. Elke keer als ik probeer te spelen op een NDS Emulator is hij altijd zo traag, heeft iemand enig idee hoe ik hem sneller maak of er al een hele goede emulator uit is. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door robin1994, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hey, Ik speel op dit moment het spel Crossfire. het is een schiet spel. maar ik begin er te ergeren dat ik altijd zo lage frame rate heb (rond de 30), en 30 frames per rate is niet goed. dan begint mijn computer beetje te haperen etc... zelf gebruik ik al het programma: Gamebooster. maar dat is helaas niet genoeg. wat zal ik moeten kopen voor betere frames per rate? en ook nog om soorten spellen te spelen zoals call of duty die ik op dit moment niet kan spelen? welke videokaart raden jullie me aan? heb ik meer ram nodig? (ik heb op dit moment 1gb ram) beter koeling? Mijn koeling: MODEL NO: Z400-08FC (400W peak) AC input: 220-240v ~, 4A,50Hz o…
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 2,4k weergaven
hallo, Ik wil graag een computer in elkaar zetten. Ook heb ik een vraag: want mijn broer zette 5 jaar geleden ook een computer in elkaar alleen die werkte na 1,5 jaar niet meer zo goed. Dus mijn vraag: is het wel slim om een computer in elkaar te zetten? of ligt dat aan hoe je je computer gebruikt? Ik zet hem zelf in elkaar. Mijn budget is ongeveer 800 euro maar als het meer moet dan kan dat tot max. 900 Ik heb niet nodig : een muis een netwerkkaart want we zijn gekabeld geen boxen Het is vooral bedoeld voor gamen.
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Mijn computer start elke keer opnieuw op nadat je het windows xp logo en het laadbalkje hebt gezien. Dan komt er even een blauw scherm en daarna komt er een scherm dat je kan opstarten met: -veilige modus -veilige modus met netwerkmogelijkheden -veilige modus met opdrachtpromp -Laatste bekende juiste configuratie <recente instellingen die werkten> -Windows normaal starten Ik heb ze allemaal al geprobeerd maar bij geen een van allen lukt het om op te starten. En dan begint het weer vanaf begin af aan Ik heb druk op internet gezocht naar dit probleem. Er zijn wel oplossingen maar daar heb je een windows xp cd nodig en die heb ik niet gekregen bi…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Suggesties voor een Studenten-laptop?
door Gast darkne0n- 11 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal! Ik ben komende maand jarig, en daarom krijg ik van mijn ouders een kado Ze vroegen wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag, en ik kwam toen met het volgende idee: een laptop. Ik ben universitair student op de VU, en heb net mijn eerste jaar achter de rug. Ik heb dit schooljaar meerdere leerlingen gezien met allemaal soorten laptops en notebooks. Ik heb wel degelijk gemerkt dat het erg handig is om een laptop te hebben om mee te kunnen werken etc. Ik ben op zoek naar een laptop met de volgende kwaliteiten: - Vooral bedoeld voor veel tekstverwerking met oa. word powerpoints etc. op school - Ben toch ook wel op zoek naar een laptop met een wat langer…
-
Acer AL1916W
door Wesley- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Heb een probleem met me beeldscherm. Ik heb me beeldscherm nu zo'n 1 á 2 maanden. Heel erg mooi beeld maar 1 probleem. Het opstarten van het scherm duurt 30 SECONDEN. En dat is niet normaal voor een beeldscherm. Volgens mij in begin der computers hadden monitoren niet zulke laad tijden. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde model en daar gaat hij aan na een paar seconden. Heb de stekers er even goed in gedaan. 1 zat er niet goed in en het probleem was verholpen. Tot ik de computer weer opstarte en het weer 30 seconden duurden voordat hij uiteindelijk aan sprong. Ik weer na die draden kijken maar alles zit goed vast. Heb op de site van Acer gekeken maar daar heeft …
Laatste reactie door Piet Hein, -
pc voor vriend
door philippeee- 9 reacties
- 2,4k weergaven
hallo, mijn vriend wilt een nieuwe pc om redelijk mee te gamen met toetsenbord en muis voor ongeveer 600 euro. hij wil graag een intel processor en een nVidia videokaart. Ik hoop dat iemand dat voor mij samen kan stellen Groeten,
Laatste reactie door Tom, -
ik heb een msi p55 gd65 moederbord met een i7 860 en ozc 1333 mhz geheugen (4gb) maar in de bios zie ik dat hij maar op 1066 draait!! hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?
Laatste reactie door njahaaa, -
Iphone uit belgie
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Een vriend van me wil een iphone kopen, maar in nederland zijn die 850+ euro, dus daarom bedacht hij zich om er een uit belgie te halen(vanaf 500 euro), maar nu weet hij niet of hij die in nederland zonder problemen kan gebruiken. Krijg je problemen met itunes, verbinding met het netwerk, enz als je je iphone in nederland gebruikt? Bvd
-
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
Laat ik maar meteen to the point komen. Ik heb een iPod Touch 2.2.1 zoals je misschien wel geraden had. Ben nogal nieuw op dit gebied, maar t lijkt me leuk om andere thema's te gebruiken en gratis apps enzo Maar is het wel veilig? Ik ben (volgens zusje) 'extreem overdreven zuinig op mn iPod'. :-\ Welk programmatje kan ik het beste gebruiken? Nog andere tips of aan/afraders? Alvast bedankt, en sorry als ik op het verkeerde forum zit
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb met alcohol 120 of met een ander programma Bd-romstationen gemaakt. Nu wil ik die weg hebben en dat deed ik bij apparaatbeheer. De Bd-romstationen zijn nu weg, je ziet ze niet meer. Maar mijn echte cd-romstation doet het nu ook niet meer. Bij apparaat beheer staat nu voor de echte cd-romstation een geel driehoekje. Weet iemand hoe ik mijn cd-romstation weer laat werken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door kevimmen, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Ik wil graag deze monritor kopen: Monitor Maar ik heb er niet heel veel verstand van. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen. En advies geven als deze wel goed is?
