Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Nijmeegse natuurkundigen hebben een manier gevonden om harde schijven honderdduizend keer sneller te laten werken dan tot nu toe mogelijk was. Tot ongeloof van andere wetenschappers magnetiseren ze bits en bytes op metalen deeltjes met laserlicht. Het zou eigenlijk niet moeten kunnen. Dat licht een sterk magnetisch veld maakt en daarmee de magnetische noord- en zuidpool van metalen kan omdraaien. Wetenschappers laten dat liever over aan andere magneten of elektrische spoelen. Toch lukt het prima met licht, bewijzen natuurkundigen van de Radboud Universiteit Nijmegen. Daniel Stanciu en zijn begeleider Theo Rasing keerden de polen van metalen deeltjes met kortstondig laser…
Laatste reactie door Tom, -
- 11 reacties
- 2,2k weergaven
hallo mensen ik heb als router een linksys WRT160Nv2 maar mijn xperia x1 kan um niet vinden moet ik een poort openen ofzo of wat anders zodat ik hem wel kan vinden met mijn mobiel? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
LG 47LH3000
door Robbert- 10 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo iedereen, Even een vraagje, is deze tv goed. Ik wil hem vooral gebruiken voor de Films, GameCube, Playstation 2 en de Wii en misschien later nog een Blu-Ray speler? Hier een link naar de TV op Tweakers, en ook nog interessant om te weten is dat ik hem voor €667,00 kan krijgen: http://tweakers.net/pricewatch/237799/lg-47lh3000.html Alvast bedankt!
Laatste reactie door Erwin., -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
zijn dit voor een nivida 7600GT normale temps staat een pijl naar. die daar onder heeft goeie temps blijft altijd zo ook onder load. dit is dus idle.fan speed is 31% dit regeld de kaart standaart. kan wel zelf gaan knoeien en de fan harder zetten alleen dat wordt hij erg luidruchtig. en moet ik hem onder het gamen nog in de gaten houden. als hij onder load is gaat hij zo boven de 100 graden dan wordt de fan pas een beetje actief.
Laatste reactie door grimme, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
ik zoek de turtle beach px21 weet iemand een goede en betrouwebare site het liefst in nederland en anders in amerika met niet al teveel verzendkosten?
Laatste reactie door shadowwatch, -
Hallo Heb een paar uur geleden ff de pc bij mijn tv gezet om film te kijken. Stop alles erin. Wacht ff en dan blijft ie staan op het beginscherm dus waar staat hoeveel GHz de pc heeft welke dvd speler en welke HDD enz. Kan ook op geen een knop drukken zoals F12. Heb hem ook ff 10 minuten aan laten staan en dit werkt ook niet. Wat kan ik er het beste meedoen?? Alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
heej, ik ben op zoek naar drivers van de IBM thinkpad T42 of type 2373. deze heb ik nodig, want mijn geluid doet het nog niet. Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
Richtprijs voor PC
door Bart'- 11 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik mijn PC wil verkopen, wat kan hier dan voor vragen? Het is exclusief monitor en de CPU is een AMD Athlon X2 6000+ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bart', -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb dus altijd een simpele koptelefoon gehad. Deze gebruikte ik altijd voor muziek te luisteren, en nog andere dingen. Nu is deze bijna kapot, dus zou ik willeb vragen : Weten jullie misschien een goede koptelefoon, die kwalitatief goed is, maar ook voor een lage prijs verkrijgbaar is. Dus geen oortjes, maar een koptelefoon. Ik doe meestal tutorials volgen op youtube, en muziek luisteren tijdens coderen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben aan het kijken naar een nieuwe PC. Mijn vorige is al iets van 8 jaar oud. Wel sinds 2010 een nieuwe laptop, maar die is te licht om HD-video te bewerken. Dat is dan ook het belangrijkste wat ik met de nieuwe PC wil doen. Daarnaast wil ik ook foto's bewerken en af en toe gamen. Ik vind het belangrijk dat ik een PC koop waar ik voorlopig mee vooruit kan, zodat ik ook de komende jaren gewoon games en software kan kopen die ik kan draaien. Verder vind ik het belangrijk dat ik de PC in de toekomst nog eens makkelijk kan upgraden. Budget max EUR 1.500 Zelf assembleren Randapparatuur koop ik er nog wel bij (minder van belang) Draadloos netwerk besc…
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik heb een Sony Walkman NWZ-E454, maar mijn pc herkend hem niet meer. Zodra ik hem via USB aansluit krijg ik de melding "het stuurprogramma voor het apparaat is niet geïnstalleerd" Iemand enig idee hoe ik hier weer muziek op kan zetten? Ik vind dit stuurprogramma namelijk nergens.
Laatste reactie door IfElse, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Wij hebben reeds een Samsung 3D LED TV 55 Inch + een Samsung Home Cinema Bluray 2.1 Speler gekocht, en er zat ook een Samsung Subwoofer bij. Maar hoe verbind ik die met de Home Cinema? Ik heb de handleiding gevolgd maar ik snap het niet zo goed of het werkt gewoon niet. Kan iemand me helpen? Thx
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb gister 2 samsung f1 spinpoints gekocht van ieder 1 tb. En nu wil ik deze in raid 0 laten draaien. En er windows 7 op instaleren. Alleen lukt dit me niet. Ik heb de schijven via computer management op striped gezegt, dus lijkt het me dat ze in Raid 0 staan. Alleen zegt de instal. dvd van windows 7 dat ik hem niet kan installeren op een dynamic schijf. Wat moet ik doen om het allemaal te laten werken? Systeem specs: MoBo: Asus PQ5 Pro Cpu: Q6600 @3.0 GHZ Gpu: Nvidia geforce 8600GTS Ram: 4GB Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
Videokaart
door Vision- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik ben van plan een HP notebook te kopen, hij heeft een videokaart met 128mb eigen geheugen tot 870mb shared? Is dit genoeg, om nu en in de toekomst (komende 5 jaar) wat gemiddelde spellen te spelen?
Laatste reactie door duderstyle, -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Jonges Heb weer Hulp nodig ! Ik ben van plan om mijn pc te gaan overclokken ik heb een : Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz Maar heb al wat gedaan hier onder de screenshots heb ik in de bios 300 cpu freq en dram freq 667 Mhz gezet. toen ik de pc over nieuw restart en ik kijk naar de styeem info. stond er: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.70 GHz 3.56GB maar ik heb op google gelezen dat ik 3.5 Ghz kan halen met overclokken heb ik het goed gedaan eigenlijk ? want ik wil graag 3 Ghz. Hier onder kan je screenshots zien. En is mijn CPU TEMP goed ? Pc INFO : Manufacturer: System manufacturer Processor: Inte…
Laatste reactie door Tom, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
De meeste games hebben tegenwoordig vaak Pixel Shader 3.0 en Vertex Shader 3.0 nodig. Nou heeft mijn videokaart, maar versie 2.0. Bij veel games is dit dus een belemmering (Juiced 2, Gta iv, Cod MW2). Op alle andere gebieden kan de computer als keurig aan, maar van die shaders wordt ik helemaal gek > Bij juiced 2 krijg ik geen beeld, gewoon een zwart scherm, maar ik heb wel gewoon geluid :-[ De videokaart die ik nu heb: ATI Radeon X1200 (831MB) verder heb ik: Realtek High Definition Audio AMD Athlon 7450 Dual-Core Processor TSSTcorp CDDVDW SH-S223B ATA Device directx 10.0 Budget: max. €60,- wat ik dus zoek: -videokaart met minimaal 256 MB …
Laatste reactie door Schaapje, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb een Acer Aspire X3200. Mijn vriend heeft precies dezelfde. Maar het rare is; Als hij bij www.srtest.com, bijvoorbeeld: COD4 doet, is hij ongeveer op de helft. Bij mij is hij fail. Zijn CPU is bijvoorbeeld groen. Bij mij rood. Ook staat er dat deze PC 2 gig werkgeheugen heeft. Bij www.srtest.com staat: 1.7 gig.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Soms als ik mijn PC opstart begint me voeding een heel hard raar geluid te maken. Ik denk dat er iets mis zit in de koeling van de fans, dat daar een draadje in zit ofzo want als ik er een knal op geef stopt 'ie. Denk dat ik m'n voeding er maar even uitschroef en kijk of ik het kan verhelpen en anders terug stuur naar azerty. Andere suggesties?
Laatste reactie door Tom, -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Omdat mijn computer de spelen niet aankan(zie topic hoe pc game downloaden) wil ik eens kijken wat jullie adviezen in deze zijn. Het Budget tot 600 euro moet kunnen denk ik het grootste gedeelte zal worden Internetten,Maar vooral game's spelen en downloaden en als ik dat allemaal geleerd heb wil ik verder met films downloaden. Specifieke eisen??Hij moet wel een beetje stil zijn,lekker snel . Randapparatuur heb ik allemaal Beeldscherm,toetsenbord en muis.gaat mij dus puur om de kast zelf. Ik heb geen draadloos internet op deze pc(wel op de labtop) en voor de rest ga ik geen gekke dingen doen want daar heb ik geen verstand van (vindt het al knap dat ik nds spellen kan …
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik bij google images op een plaatje drukt wordt die niet vergroot ook is het niet mogelijk om naar de volgende pagina te gaan. Ik heb een galaxy note android 4.0.4, niet geroot met chrome browser.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Internet Radio Terugbrengen Mediamarkt
door Gast angel_creek- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Beste, Mijn ouders hebben een Internet Radio van Lenco gekocht bij de Mediamarkt. > Dankzij mij willen ze hem nu kwijt omdat het zeer slecht werkt :-\ ^-^ Ze hebben hem netjes uit de originele verpakking gehaald. Is hij nog terug te keren? Alvast bedankt, LatinBabe
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Gegroet, Ik heb dus ergens in euuuh Oktober een Vodafone Red C abbonement afgesloten 2 GB internet + Onbeperkt Bellen & Smsen ( wat natuurlijk niet zo is, maar goed ) Ik ben dus sinds kort afgesloten no biggie, soms is de rust wel fijn.. maar ga ik dus zaterdag met me goede gedrag naar de stad voetbal kijken.. zie ik dat ik gewoon nog een 4G verbinding heb en gewoon kan whatsappen, facebooken, twitteren noem het maar op. Bekijk ik net mijn vodafone.nl zie ik tot mijn verbazing dat ik sinds 07-07-2014, al 2GB internet heb opgemaakt en al 0,18 cent eroverheen ben met mijn telefoontje, waarvan ik zeker overtuigd ben dat ik in 8 dagen tijd totaal gerekend 4 dagen op WIFI…
Laatste reactie door Duken, -
Werkgeheugen
door Snorfietsman- 11 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar wat extra werkgeheugen. Ik heb een Amilo Desktop Li 3420. Hij heeft nu 2 GB Werkgeheugen, eerst vond ik dat er 2 slots nog vrij waren en was ik van plan 2x1 GB te kopen omdat ik zag staan dat de max. 4 GB is. Nu was een van mijn vragen ook kan dit ook meer dan 4 GB zijn? Ik weet niet of dat kan in mijn computer. Ook stond er dat ik dus 2 slots nog vrij moest hebben maar ik heb foto's gemaakt en daarop zie ik toch echt 4 slots. En als ik een werkgeheugen ga keizen welke is dan aan te raden? Mvg, Snor [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb nu een video kaart maar ik denk dat ie wat verouderd is weet iemand misschien a.u.b. een site waar ik m gratis kan upgrade ? Mijn videokaart die ik nu heb is PCI/VEN_1039 ..
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo iedereen, Hoeveel is deze desktop waard? Acer Aspire T180-OB7Z: AMD Athlon 64 X2 3600+ 250GB HDD 3GB DDR2 RAM Nvidia Geforce 6100 En deze monitor? Fujitsu Siemens Scaleoview L22W? Alvast bedankt! Robbert
Laatste reactie door Tom,
