Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb sinds een week een nieuwe laptop, maar nadat ik deze een aantal dagen gebruikt heb krijg ik nu af en toe(vaak net na het opstarten) een blue screen met de melding: irql not less of equal. Ik heb al een beetje gegoogled maar dit verschaft me niet echt meer duidelijkheid, want er word eigenlijk van alles gezegd wat deze foutmelding kan veroorzaken, dus heeft iemand hier deze melding toevallig eerder gehad en weet iemand de oplossing? Want ik verwacht van een nieuwe laptop wel dat deze het gewoon fatsoenlijk doet. Dit is het type laptop Asus k53sv-sx146v MVG Thijs EDIT: Ik ben er nu achtergekomen dat de blue screen komt na het updaten van mijn virusscanner(panda ant…
Laatste reactie door Rooo1o, -
vt700 probleem
door jobias- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo ik heb laast een beeldscherm (lcd van packerd bell vt700) ergens voor weinig geld gehaald. Er is 1 probleem er zat geen adapter bij nu ben ik thuis is gaan zoeken naar een adapter heb er 1 gevonden. Mn beeldscherm moet 12v en 3.5a hebben alleen die adapter was 12v en 1000mah(1a) die heb ik aangesloten op mn beeldscherm toen knipperde het beeldscherm heb rond gevraagd dat kwam omdat er te weinig stroom was. Dus heb ik een andere adapter gepakt alleen die was 12v 4.7a op aangesloten deed ie niks. nu heb ik weer die oude adapter er op aangesloten die geeft nu ook geen contact meer. heb ik mn beeldscherm doorgebrand? en wat kan ik er aan doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door jobias, -
Hardeschijf
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, ik heb een hardeschijf van 160 gig maar bij computer staat er 147 gig hoe kan dit?
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi ik wil deze computer gaan kopen: http://www.have2buy.nl/Webwinkel-Product-1217550/BOXXED-10i-Intel-Celeron-43 Maar ik wil nieuwe zware spellen erop kunnen spelen en ik zoek er een geschikte videokaart bij, het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik dacht dat er min. 1 gb op moest staan? Kan iemand een goede videokaart vinden??? Edit: bovenstaande site opent niet goed in firefox!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Een vriendin van mij had vandaag omdat een paar mensen haar WW van sms inbox etc etc wisten ff snel veranderd. Nu kwam ze een paar uur later, Ja Shit ben me wachtwoord vergeten.. Hoe is hier alsnog achter te komen? Mvg Post samenvoeging: 15 september 2010, 20:24:36okee dit is wel heel lekker.. ik had net tegen haar gezegd (5 minuutjes geleden) van ik vraag het wel even, Probeer jij nog ff wat codes gewoon random te doen.. 3 keer raden :s net dit topic gemaakt, heeft ze m Slotje! :slot:
Laatste reactie door Marciej123, -
Videokaart?
door mikey_33- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik heb CoD MW 2 gehaald voor mijn laptop,maar hij loopt niet vloeiend. Nu heb ik gehoord dat het aan me videokaart ligt. En er staat bij videokaart: Shader 3.0 or better 256 MB nVidia (en dan zo'n R met een rondje er om heen) GeForce TM 6600GT/ATI (en dan weer zo'n R met een rondje) Radeon TM 1600XT or better. Maar welke moet ik nu halen. Maar ik weet niet eens welke ik heb hoe kan ik dat zien ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Videokaart gezocht
door Bart'- 7 reacties
- 2k weergaven
Ik heb een compaq presario windows xp computer, de video kaart die erin zit doet het op zich wel goed maar de nieuwste games kan hij niet aan, ik zoek een videokaart van ongeveer 100-200 euro waarmee ik goed kan games en eentje die in mijn pc past! Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Tom, -
Hoi, Sinds vandaag een nieuwe pc met Windows Vista Home Premium. En ik zag dus dit staan : Windows Media Center! Ik daar heen en denk ik ga wel even tv kijken. Maar dan zegt hij dat er geen hardware is geinstalleert, nu is mijn vraag hoe kan ik zien welke TV-Kaart ik heb. En of ik die wel heb.... Ik heb al met Everest Ultimate gekeken maar daar werd ik niet echt wijzer van :-\ Ik heb achterop me pc een oranje input.... Dus, hoe kan ik mijn tv-kaart bekijken? Dit is mijn pc: Klik Farid O0
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hoi, Welke pc cooling is beter? de watercooling of gewone (waaier) cooling? is er gevaar dat bij watercooling dat hij kan lekken?
Laatste reactie door Tom, -
hoi, Weten jullie welke hd geluid voor lcd HD tv scherm het best is? daarmee bedoel ik hd toren geluid installatie
Laatste reactie door Releases, -
ATI 3870
door DutchFighter- 3 reacties
- 2k weergaven
ik ben een vriend aan het helpen met z'n computer hij wil graag age of conan spelen maar zijn Videokaart is te slecht hij vroeg aan mij of ik hem een goeie Videokaart aan kon raden ik hoorde veel positieve dingen van de 3870 vooral qua prijs prestatie verhouding. maar hij heeft een Pentium D processor (2.80Ghz) en ik dacht dat dit mischien wel iets te langzaam zou kunnen zijn voor die videokaart en weten jullie toevallig hoeveel watt die videokaart nodig heeft kan het nergens vinden Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een Wildfire S van HTC. Er is echter één probleem: Hij start zichzelf soms op een dag wel 8 x opnieuw op... Ik had ook al even gegoogled, maar de daar gegeven oplossingen/redenen als Het ligt aan Vodafone en die hebben het inmiddels opgelost of Als je teveel apps hebt lopen, raakt hij oververhit en start hij opnieuw op lijken voor mijn mobieltje niet te gelden... Ik heb namelijk geen Vodafone, maar KPN en ik heb de HTC pas net en ik heb er nog geen enkele app op gezet... Bovendien voelt het mobieltje ook niet te warm aan. Iemand misschien andere ervaringen of oplossingen?
Laatste reactie door T H W I T, -
PC veel lawaai
door VXL- 7 reacties
- 2k weergaven
Mijn pc maakt de laatste tijd veel lawaai, volgens mij is het gewoon de koeler of hoe je dat ook noemt, maar het is erg irritant, hij maakt normaal veel minder geluid. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo beste mensen, Gisteren heb ik een dvd speler ( sata ) ingebouwd. Ik heb een sata kabeltje gekocht en in een vrije sata aansluiting van het moederbord gestoken. De speler wordt niet herkent, dus heb ik gekeken en zag dat er ook een soort stroomkabeltje bij de eerste dvd brander aangesloten was. Ik heb de bij elkaar gebonden kabels nagekeken en zag dat er eentje vrij was om te verlengen naar de dvd brander, maar klopt deze redenering en moet ik eenextra kabeltje daar in pluggen en dan in de brander voor stroom? Nog nooit met Sata gewerkt, dus help!!! :-\ :-\ :-\ Wie geeft mij advies a.u.b.? Groetjes Theresia
Laatste reactie door Theresia, -
Monitor Advies
door Minato- 3 reacties
- 2k weergaven
Beste mannen, Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor. Nu is mijn oog gevallen op deze 2 modellen. http://www.monitorstore.nl/vergelijken/226623/295200/ Ik zal de schermen voornamelijk gebruiken voor het gamen. Ik zou graag willen weten beter is. IPS tegen over TN. Response tijd 2ms/5ms een groot verschil etc. Kortom wat zouden jullie advieseren? Alvast heel erg bedankt, Minato
Laatste reactie door Minato, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Wat is het windows command (van windows xp) dat de gehele harde schijf geformateerd wordt? (en dat dan alles weg is, dat heb ik nodig) Want ik kan het nergens vinden. Mvg, Bram
Laatste reactie door dolfijntje, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb sinds 2 weken een probleempje met mijn videokaart... Ik heb een Acer aspire 5610 en ik draai daarop gewoon spellen als Football manager 2009 en Pro evolution soccer 2009. Nu heb ik de laatste weken het probleem dat het spel om de 2 minuten even hapert Het probleem zou liggen bij de videokaart, maar hoe kan ik opzoeken welke videokaart ik heb? bij welk kopje van configuratiescherm en hoe kan ik hem updaten? Graag een aantal suggesties. Roberto
Laatste reactie door Robertoow, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb van svox een Nederlandstalige stem gekocht en die wou ik instellen bij tts. Ik gebruik daar het programma tts extended voor. Daar kan ik het wel instellen, maar dan pakt hij dat niet in de gewone android instelleningen. ( Android-Instellingen-tekst naar spraak) Wat moet ik doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door IfElse, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
Hoi, Ik heb een usb van Masterbit (16 GB), misschien nu al 2 jaar ongeveer. Helaas doet hij het niet. In welke usb poort ik hem ook stop. PC doet ie het niet en laptop ook niet? Hij deed al een paar dagen raar, maar toen ik hem vanochtend in de poort van de laptop stopte zei die opeens 'stuurprogramma installeren' en liep ie vast. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo Ik zit hier met een serieuze probleem. Ik heb een tijdje geleden op mijn laptop mijn data(d) schijf per ongeluk geformatteerd, omdat er een virus in was. Ik had et wel door maar dacht dat het niet belangrijk was. Dus heb ik het zo gelaten. Nu wil ik het terug omdat ik heb gelezen dat het belangrijk is voor games. Vroeger kon ik zonder probleem Assassins creed op mijn pc spelen, maar nu niet meer. Kan er mij A.U.B iemand helpen. Ik ben niet goed in informatica, dus leg goed stap per stap uit A.U.B. alvast bedankt
Laatste reactie door svenholtman, -
- 16 reacties
- 2k weergaven
http://www.misco.nl/productinformation/~904088~WW~/index.htm?affiliate=1847 dit is echt te gek, zo een klein compact ding ik heb zoiezo een pc nodig, dus dat word ff sparen en dan haal ik er zo 1. kende iemand van jullie zoiets al, is echt de 1e x dat ik het zie groetjes
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik ben van plan een PC te gaan bouwen, nu heb ik bij Alternate dit samengesteld. Het is de eerste keer dat ik dat doe dus wil ik graag weten of dit een goede pc wordt of dat ik er nog het één of ander aan moet veranderen. Of geef je advies! CPUs - Koelers 1 x Asus Silent Square Heatpipe à € 39,- Grafische kaarten nVidia PCIe - 1 x Club 3D 8600 GTS à € 185,- CPUs Socket 775 - 1 x Intel® Coreâ„¢ 2 Duo E6600 à € 219,- Floppy-drives - - 1 x Mitsumi 7in1 FDD+Cardreader à € 25,- Voedingen tot 600 Watt - 1 x Zalman ZM600-HP à € 99,- Behuizingen Midi Tower - 1 x Cooler Master Centurion 5 à € 59,- DVD-reWri…
Laatste reactie door impreza010, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil mis. een nieuwe hardeschijf kopen (640GB of 1TB) ik download best veel games en films. moet ik dan een externe nemen of kan in ook 2 interne hebben of als ik een interne koop moet ik dan een behuizing eromheen kopen wat is het beste? budget: tot 100euro. laturzz :peace:
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
kwam dit net op het internet tegen, een 'nieuw' besturingssystem voor een google tablet: AMSTERDAM - De nieuwste versie van Googles mobiele besturingssysteem Android is exclusief bedoeld voor tablets. Dat bleek woensdag uit een demonstratievideo van het bedrijf op Youtube. Het nieuwe besturingssysteem, Honeycomb genaamd, verschilt radicaal van eerdere Android-versies, valt uit de video af te leiden. Zo zijn de schermen ruimer opgezet en zijn diverse onderdelen, waaronder een ebook-programma, grafisch geavanceerder. Verder is het e-mailprogramma onder handen genomen en maakt het systeem gebruik van de nieuwe 3D-versie van Google Maps. Met de lancering van het n…
Laatste reactie door Bart', -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wou vanmiddag dus even de pc verfrissen, maar dat lukte niet. Ik kon niet meer booten? Ik kon wel in de setup komen van me bios en daar had ik de eerste boot gezet naar CD-speler maar hij doet nogsteeds niks. Ik heb een Asus P5K-E moederbord. Het probleem zou niet kunnen liggen aan de cd want die had ik gister voor een andere pc gebruikt... Ik had al ergens gelezen dat ik de CMOS/RTC moet schoonmaken? Hoe doe ik dit?
Laatste reactie door Farid.,
