Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Netbook kopen
door PatrickV94- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik wil misschien een netbook kopen maar waar moet ik op letten als ik er een koop? Patrick
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, mijn externe dvd brander Freecom met USB wordt opeens niet meer herkend. ik heb hem aan en uit gesloten, maar niet helpt. enig idee?
Laatste reactie door Tom, -
Beeldscherm
door famke- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, ik heb juist Windows Vista Ultimate op mijn laptop geïnstalleerd. Nu tijdens dit installatieprocess is mijn beeldscherm gekrompen. Ik heb echt geen idee hoe ik dit terug kan fixen. Ik heb een Sony Vaio. Als ik iets ben vergeten te melden wat jullie zeker moeten weten, let me know. Dikke kusjes Fam O0
Laatste reactie door Robin, -
pc upgraden
door roelvvv- 16 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, mijn pc is al ongeveer 30 maanden oud, en kan de games van tegenwoordig maar net aan. De specificites: Moederbord : Asus M4A78T-E Chipset : AMD 780 Processor : AMD Phenom II X4 955e @ 800MHz Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM ) Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 260 Harde Schijf : SAMSUNG HD103UJ ATA Device (1000GB) Monitor Type : LG Electronics L1919S - 17 inches Moederbord : Asus M4A78T-E Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate Professional Media Center 6.01.7600 (64-bit) DirectX : Versie 11.00 Windows Performance Index : 4.2 AAN 7.9 Zowieso moet ik meer RAM geheugen kopen maar volgens mij ook een nieuwe video kaart? Dus ik vroeg…
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een muziekplayer die op touchscreen werkt, het moet niet teveel kosten dus hoeft geen A merk te zijn, iemand misschien een tip welke ik dan het beste kan pakken? Ik ga die hoogst waarschijnlijk uit elkaar halen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Laatste reactie door shadowwatch, -
Gaming muis
door DutchFighter- 4 reacties
- 1,9k weergaven
heb een gaming pc gekocht maar nu zit er alleen nog geen goeie gaming muis bij :buck: dus mijn vraag is weten jullie een goeie muis om mee te gamen het liefst niet hoger dan 50 euro en wil hem hoogst waarschijnlijk online bestellen dus als jullie daarvoor ook nog een goeie site weten dan ben ik helemaal blij :cool2: had de sidewinder van microsoft op het oog heeft iemand hier al evaring mee ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Niels., -
Server
door los-cuentos- 5 reacties
- 1,9k weergaven
kan iemand me uitleggen wat je met een server allemaal kan? Ik ben van plan om eentje te kopen maar hoe werkt dat eigenlijk Het is voor websites op te zetten, kunnen daar meer dan 1 website op staan? heb ik al een extensie dan? (.be,.nl etc.) en hoe werkt de server dna eigenlijk? Ik kaan vrij goed websites bouwen maar heb ze tot nu toe op hostbedrijven gezet Alvast bedankt
Laatste reactie door jcb, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een Micro SDHC kaart voor mijn samsung u600 aangeschaft maar als ik hem wil formatteren krijg ik de foutmelding dat het is mislukt. Ik heb ergens gelezen dat als je firmware upgrade, dat hij het dan wel kan.. Iemand enig idee hoe ik hem kan laten formatteren? Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
nieuwe videokaart
door stokkie- 3 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een goeie videokaart in plaats van de Nvidia geforce fx5200 mjn moederboard is asus k8s-la want ik wil graag cod4 enzo spelen het hoeft niet op high als ik maar gewoon cod4 kan spelen O0
Laatste reactie door Tom, -
- 9 reacties
- 1,9k weergaven
hallo iedereen. Ik wil een game pc kopen voor 600-700euro. Nu heb ik hier een website gevonden dat je je eigen pc kan samenstellen. Ik heb niet zo heelveel verstand van die onderdelen dus kan iemand alsjeblieft een pc samenstellen? bedankt. de link: http://www.mycom.nl/CtoSystemProcessorTypes.aspx
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
goedenavond! ik heb net een windows reinstall gedaan alleen mn windows aero werkt dus niet.. even een screentje om het duidelijk te maken: zo hoort het. (internet plaatje) zo heb ik het ik denk dat het wel logisch is, * JA ik heb al mn drivers geupdate! * JA ik heb al bij de instellingen gekeken en daar staat het niet of ik zoek verkeerd * Ik heb Windows 7 Ultimate 64Bits SP1 Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een p4 3.2 met een 7900 gt 512mb 2 gb ram en een intel 915gav moederbord,bij 3dmark o6 haal ik 3850,is dit een normale score ? ik ben vanplan om mijn pc te gaan upgraden met een nieuw moederbord en eennieuwe processor en dacht zowiezo aan de Q6600 2.4 maar nu nog een moederbord. Welk moederbord is het beste voor een game pc en zal mijn scoren fors stijgen hierdoor als ik de videokaart nog even laat zitten ?
Laatste reactie door njahaaa, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Sinds gister vind mijn pc een ram geheugen reepje niet meer. Eergister had ik nog 1 gig ram en vandaag maar 512 mb :-[ De 2e zit er goed in, heb het 2 keer nagekeken. Maar niks. De computer, Everest en 'Can you run it!' zeggen allemaal mat ik 512 mb heb :-[ Wie o wie weet wat het probleem is? Farid
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Beste mensen, ik heb een samsung n120 netbook en die wil ik graag aan mijn philips 32PFL5604H tv aansluiten, alleen welke kabel moet ik daarvoor halen? hopenlijk dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt! lieve groet, sarah
Laatste reactie door Sarah1989, -
Een klasgenoot van me kwam een aantal weken geleden met het idee een netbook te kopen. Wat is nou de beste netbook voor zijn eisen: Budget: max 300 euro. Maximaal 12 " (moet ook in schooltas passen) Waarschijnlijk gaat hij alleen werken met: internet, office 2007(misschien), msn. En voor de rest waarschijnlijk geen bijzondere programma's. Zelf dacht hij aan een laptop uit de mediamarkt folder, namelijk de ASUS Eee PC 1001 HA. Alvast bedankt, ben ik nog wat vergeten, zeg het dan even. VXL.
Laatste reactie door VXL, -
Probleem met mijn PC
door Drob- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een pc een jaar geleden gekocht dit zijn de spec: Dual Core 2 6300/ 1.86GHZ Nvidia 7300 GT 2GB geheugen 500GB hardeschijf Maar ik heb zins kort een probleem met mijn pc hij loop steeds vast en als ik heb rest krijg ik een foutmelding: ---==Warning==--- Er is een overclock fout op getreden druk op F1 om door te gaan of Del om Defualt settings te laden Druk ik Del en laat ik de Default settings dan start hij weer door maar als ik een spel op start en na een tijdje loopt hij weer vast en dan reset ik hem weer en krijg ik de zelfde fout melding weer weet iemand ook een oplossing voor dit probleem. Ik heb zelf all een paar dingen geprobeerd 1: Een herins…
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb op mijn koptelefoon maar aan 1 kant geluid, daarvoor nooit gehad. Weet iemand hoe dat komt?
Laatste reactie door Thijs, -
waterkoeling
door xxlbuk- 5 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen ik heb een vraag over waterkoeling..ik wil een goedkope, eentje die goed koelt, en waarmee ik kan overclokke.. weet iemand miss eentje? en verder, wat vraagt de gemidelde waterkoeling voor watt? ik heb een voeding voor 850 watt. dat is redelijk veel, en ik heb nog zn ongeveer 100 a 150 wat over, zou dat genoeg moeten zijn? mvg xxlbuk
Laatste reactie door xxlbuk, -
Laptop €650
door sc0ttty- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo lezers, Mijn broertje wil graag een laptop, want de pc die hij nu heeft is verouderd en sloom. Hij wil graag dit doen met de laptop: spellen als GTA 3 kunnen spelen, films, games en muziek downloaden en surfen. Hij wil ook graag een scherm grote van rond de 16 inch (liefst 17). Verder moet de laptop een tijdje mee gaan en meerdere dingen tegelijk kunnen doen zonder dat die sloom wordt (bijv. GTA spelen en muziek draaien en msn open hebben staan). Ook graag een ingebouwde webcam. Verder geen randapparatuur nodig en het budget bedraagt 650 euro. Dit lijkt me wel wat, alleen weet ik niet over er veel kwaliteit verschil zit tussen Asus en HP: Deze Asus: http://www.…
Laatste reactie door sc0ttty, -
Nieuwe pc...
door Pietje8501- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Nu ja, m'n andere pc begint nu ook regelmatig te flippen :-[ BSOD's om de haverklap, weet ik veel wat nog allemaal... Helaas zitten we nu in de examens dus m'n ouders willen nu nog niet kijken voor een nieuwe, maar in de kerstvakantie normaal wel... Voor een budget van max. 750 euro Nu ja. Ik had gehoopt dat iemand met iets op de proppen kon komen dat wat degelijk is om mee te gamen ook :-\ Is eerste keer dat het geen pc van medion zou zijn... Wat info vooraf is altijd handig Daarom dat ik het eerst hier vraag. Welke configuratie zouden jullie nemen?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een BlackBerry Bold. Nu wil ik graag een nieuw hoesje hiervoor bestellen, maar heb geen idee welk type ik heb. Kan ik dat ergens achter halen?
Laatste reactie door sandra17281, -
hallo ik zoek een omvormer naar een apparaat van 100v wie kan mij aub helpen? gr bavaria
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb hier nog een acer aspire 7730G Intel C2D P7350 @ 2 GHZ Nvidia Geforce 9600m GS 512 MB 320 GB HDD Bluray speler 17" scherm
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Lookout Push Ad Detector Veel ontwikkelaars kiezen voor een tweeledige distributie van hun applicaties. Er is dan een gratis versie, die ondersteund wordt door middel van advertenties, en een betaalde versie die advertentievrij is. Er bestaan verschillende applicaties die advertenties volledig kunnen blokkeren, maar daar ben ik geen voorstander van. Ontwikkelaars besteden vaak veel tijd aan hun applicaties en worden gecompenseerd door middel van de advertentieopbrengsten. Als je geen advertenties wil, ben je vrij om op zoek te gaan naar een alternatief. Het probleem bij push-advertenties, advertenties die bovenin je notificatiebalk terecht komen, is echter dat je niet al…
Laatste reactie door Duken, -
Externe HDD
door Robbert- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik denk dat ik toch voor de LaCie Internet Space ga, de versie met 1 TB. Bij de Dixons kost hij maar 140 euro. Dus morgen bestellen voor 22.00 uur volgende werkdag in huis. Dat is dus nu dinsdag, omdat het nu weekend is?
Laatste reactie door Robbert,
