Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hoihoi. We krijgen thuis een nieuwe tv. Het wordt waarschijnlijk een samsung C630. Full hd, 100Hz Wat vinden jullie ervan en weten jullie ook andere opties in ongeveer dezelfde prijsklasse +/- €700 full hd EN 100 hz MOET er wel op zitten.!! Thanks! marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een Micro SDHC kaart voor mijn samsung u600 aangeschaft maar als ik hem wil formatteren krijg ik de foutmelding dat het is mislukt. Ik heb ergens gelezen dat als je firmware upgrade, dat hij het dan wel kan.. Iemand enig idee hoe ik hem kan laten formatteren? Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Ram bijplaatsen
door Bart'- 12 reacties
- 1,9k weergaven
Mijn broertje wil graag RAM bij plaatsen in zijn systeem. Is het heel belangrijk dat het extra geheugen van hetzelfde merk is als het eerste?
Laatste reactie door Bart', -
Gaming muis
door DutchFighter- 4 reacties
- 1,9k weergaven
heb een gaming pc gekocht maar nu zit er alleen nog geen goeie gaming muis bij :buck: dus mijn vraag is weten jullie een goeie muis om mee te gamen het liefst niet hoger dan 50 euro en wil hem hoogst waarschijnlijk online bestellen dus als jullie daarvoor ook nog een goeie site weten dan ben ik helemaal blij :cool2: had de sidewinder van microsoft op het oog heeft iemand hier al evaring mee ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Niels., -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
goedenavond! ik heb net een windows reinstall gedaan alleen mn windows aero werkt dus niet.. even een screentje om het duidelijk te maken: zo hoort het. (internet plaatje) zo heb ik het ik denk dat het wel logisch is, * JA ik heb al mn drivers geupdate! * JA ik heb al bij de instellingen gekeken en daar staat het niet of ik zoek verkeerd * Ik heb Windows 7 Ultimate 64Bits SP1 Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
Oortjes nodig.
door Ramoniazzz- 14 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik wil graag een paar (in-ear)oortjes voor mn iPod kopen. in-ear zou fijn zijn, maar hoeft niet perse. Wel graag een lang snoer !! Want dat is de reden dat ik een nieuw paar zijn, ik heb hier namelijk een paar in-ear liggen, maar het snoer is gewoon veel te kort. (moet op de fiets een stuk voorover buigen etc) Het liefst niet meer dan 20 euro. (tenzij dit een uitzonderlijk lage/hoge prijs is, want ik heb hier geen verstand van) Groeten
Laatste reactie door Markey54, -
Een klasgenoot van me kwam een aantal weken geleden met het idee een netbook te kopen. Wat is nou de beste netbook voor zijn eisen: Budget: max 300 euro. Maximaal 12 " (moet ook in schooltas passen) Waarschijnlijk gaat hij alleen werken met: internet, office 2007(misschien), msn. En voor de rest waarschijnlijk geen bijzondere programma's. Zelf dacht hij aan een laptop uit de mediamarkt folder, namelijk de ASUS Eee PC 1001 HA. Alvast bedankt, ben ik nog wat vergeten, zeg het dan even. VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Beste mensen, ik heb een samsung n120 netbook en die wil ik graag aan mijn philips 32PFL5604H tv aansluiten, alleen welke kabel moet ik daarvoor halen? hopenlijk dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt! lieve groet, sarah
Laatste reactie door Sarah1989, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, mijn externe dvd brander Freecom met USB wordt opeens niet meer herkend. ik heb hem aan en uit gesloten, maar niet helpt. enig idee?
Laatste reactie door Tom, -
nieuwe videokaart
door stokkie- 3 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een goeie videokaart in plaats van de Nvidia geforce fx5200 mjn moederboard is asus k8s-la want ik wil graag cod4 enzo spelen het hoeft niet op high als ik maar gewoon cod4 kan spelen O0
Laatste reactie door Tom, -
Netbook kopen
door PatrickV94- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik wil misschien een netbook kopen maar waar moet ik op letten als ik er een koop? Patrick
Laatste reactie door Rikkert., -
Server
door los-cuentos- 5 reacties
- 1,9k weergaven
kan iemand me uitleggen wat je met een server allemaal kan? Ik ben van plan om eentje te kopen maar hoe werkt dat eigenlijk Het is voor websites op te zetten, kunnen daar meer dan 1 website op staan? heb ik al een extensie dan? (.be,.nl etc.) en hoe werkt de server dna eigenlijk? Ik kaan vrij goed websites bouwen maar heb ze tot nu toe op hostbedrijven gezet Alvast bedankt
Laatste reactie door jcb, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een p4 3.2 met een 7900 gt 512mb 2 gb ram en een intel 915gav moederbord,bij 3dmark o6 haal ik 3850,is dit een normale score ? ik ben vanplan om mijn pc te gaan upgraden met een nieuw moederbord en eennieuwe processor en dacht zowiezo aan de Q6600 2.4 maar nu nog een moederbord. Welk moederbord is het beste voor een game pc en zal mijn scoren fors stijgen hierdoor als ik de videokaart nog even laat zitten ?
Laatste reactie door njahaaa, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Sinds gister vind mijn pc een ram geheugen reepje niet meer. Eergister had ik nog 1 gig ram en vandaag maar 512 mb :-[ De 2e zit er goed in, heb het 2 keer nagekeken. Maar niks. De computer, Everest en 'Can you run it!' zeggen allemaal mat ik 512 mb heb :-[ Wie o wie weet wat het probleem is? Farid
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb op mijn koptelefoon maar aan 1 kant geluid, daarvoor nooit gehad. Weet iemand hoe dat komt?
Laatste reactie door Thijs, -
Probleem met mijn PC
door Drob- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een pc een jaar geleden gekocht dit zijn de spec: Dual Core 2 6300/ 1.86GHZ Nvidia 7300 GT 2GB geheugen 500GB hardeschijf Maar ik heb zins kort een probleem met mijn pc hij loop steeds vast en als ik heb rest krijg ik een foutmelding: ---==Warning==--- Er is een overclock fout op getreden druk op F1 om door te gaan of Del om Defualt settings te laden Druk ik Del en laat ik de Default settings dan start hij weer door maar als ik een spel op start en na een tijdje loopt hij weer vast en dan reset ik hem weer en krijg ik de zelfde fout melding weer weet iemand ook een oplossing voor dit probleem. Ik heb zelf all een paar dingen geprobeerd 1: Een herins…
Laatste reactie door thrilseeka, -
Laptop €650
door sc0ttty- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo lezers, Mijn broertje wil graag een laptop, want de pc die hij nu heeft is verouderd en sloom. Hij wil graag dit doen met de laptop: spellen als GTA 3 kunnen spelen, films, games en muziek downloaden en surfen. Hij wil ook graag een scherm grote van rond de 16 inch (liefst 17). Verder moet de laptop een tijdje mee gaan en meerdere dingen tegelijk kunnen doen zonder dat die sloom wordt (bijv. GTA spelen en muziek draaien en msn open hebben staan). Ook graag een ingebouwde webcam. Verder geen randapparatuur nodig en het budget bedraagt 650 euro. Dit lijkt me wel wat, alleen weet ik niet over er veel kwaliteit verschil zit tussen Asus en HP: Deze Asus: http://www.…
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een BlackBerry Bold. Nu wil ik graag een nieuw hoesje hiervoor bestellen, maar heb geen idee welk type ik heb. Kan ik dat ergens achter halen?
Laatste reactie door sandra17281, -
Nieuwe pc...
door Pietje8501- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Nu ja, m'n andere pc begint nu ook regelmatig te flippen :-[ BSOD's om de haverklap, weet ik veel wat nog allemaal... Helaas zitten we nu in de examens dus m'n ouders willen nu nog niet kijken voor een nieuwe, maar in de kerstvakantie normaal wel... Voor een budget van max. 750 euro Nu ja. Ik had gehoopt dat iemand met iets op de proppen kon komen dat wat degelijk is om mee te gamen ook :-\ Is eerste keer dat het geen pc van medion zou zijn... Wat info vooraf is altijd handig Daarom dat ik het eerst hier vraag. Welke configuratie zouden jullie nemen?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Lookout Push Ad Detector Veel ontwikkelaars kiezen voor een tweeledige distributie van hun applicaties. Er is dan een gratis versie, die ondersteund wordt door middel van advertenties, en een betaalde versie die advertentievrij is. Er bestaan verschillende applicaties die advertenties volledig kunnen blokkeren, maar daar ben ik geen voorstander van. Ontwikkelaars besteden vaak veel tijd aan hun applicaties en worden gecompenseerd door middel van de advertentieopbrengsten. Als je geen advertenties wil, ben je vrij om op zoek te gaan naar een alternatief. Het probleem bij push-advertenties, advertenties die bovenin je notificatiebalk terecht komen, is echter dat je niet al…
Laatste reactie door Duken, -
waterkoeling
door xxlbuk- 5 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen ik heb een vraag over waterkoeling..ik wil een goedkope, eentje die goed koelt, en waarmee ik kan overclokke.. weet iemand miss eentje? en verder, wat vraagt de gemidelde waterkoeling voor watt? ik heb een voeding voor 850 watt. dat is redelijk veel, en ik heb nog zn ongeveer 100 a 150 wat over, zou dat genoeg moeten zijn? mvg xxlbuk
Laatste reactie door xxlbuk, -
pc voor gaming
door waltere- 8 reacties
- 1,9k weergaven
eey mijn oude pc is niet best meer hij is slomer dan heeeeele dike stront door een hele dunne trechte dus ik wil een nieuwe pc kopen en graag een game pc hij hoeft niet over de top te wezen maar ik moet er wel empire total war minimaal op medium lag loos spelen en dragon ag origons(en ja ik ben een wat van de strategie spellen vind ik leuk om te pijnsen hoe ik goede stategie kan bedenken) owja en natuurlijk mf2 ik heb tom's zijn basic best buy aan gepast http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[225309]=1&product[7517]=1&product[35577]=1&product[42465]=1&product[245835]=1&product[219321]=1&product[2144]=1&product[…
Laatste reactie door waltere, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Mijn zoontje van 8 wil graag een tablet. Hij wil hier puur wat spelletjes op kunnen doen, evt een film op kunnen kijken en via skipe met zijn oma kunnen praten. We willen hier graag een goedkopere tablet voor hem aanschaffen tot een 125 euro. Nu zijn we een aantal tablets van polaroid tegengekomen maar daar lees ik eigenljik alleen slechte dingen over. Nu is mijn vraag of hier iemand enig idee heeft welke goedkope tablet voor een kind goed zou zijn. Ben nu zelf aan het kijken voor een Yarvik Tablet GoTab Velocity TAB264 maar kan hier eigenlijk geen recenties of zo over vinden. Tps en/pf advies is in deze zeer welkom.
Laatste reactie door Duken, -
Externe HDD
door Robbert- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik denk dat ik toch voor de LaCie Internet Space ga, de versie met 1 TB. Bij de Dixons kost hij maar 140 euro. Dus morgen bestellen voor 22.00 uur volgende werkdag in huis. Dat is dus nu dinsdag, omdat het nu weekend is?
Laatste reactie door Robbert, -
Hey, Ik moest net een document uitprinten met word(10 pagina's) En toen ik was aan het afdrukken print het maar precies tot de helft uit de de zin stopt precies op het helft van het a4 blaadje. Dit heb ik wel vaker alleen ik heb het morgen al nodig dus dan moet het probleem wel verholpen zijn.
Laatste reactie door Thijs,
