Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hij moet 1-2tb hebben. hij moet alles kunnen afspelen. heel blu-ray (iso)met menu afspelen. en goed geluid lever. en via usb een film kunnen kijken. en moet optisch hebben. koop er ook 1 voor vader daarom de max prijs;) prijs max 250 euro.(liefst goedkopen)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
HOI, WELKE PROCESSOR IS BETER? Intel Core i5 750 processor of DUAL CORE QUAD CORE?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo mensen op Duken, ontzettend lang geleden dat ik hier ben geweest. Maar toen ik besloten had een PC te willen kopen, wist ik dat ik hier op het juiste adres zou zijn. Ik zoek dus advies over een computer, ik ben een leek in hardware dus wat hulp zou tof zijn. In principe is mijn budget 800 euro, het liefst MET scherm er bij. Het is een PC puur voor gamen, dus GPU en CPU is erg belangrijk. Ik had een PC gezien bij de Aldi met de volgende specificaties, deze is 800 euro. Intel® Core™ i5-4570 processor NVIDIA® GeForce® GTX 760 DirectX®11-videokaart 16 GB DDR3 SDRAM-werkgeheugen op 1.600 MHz 128 GB SSD (Solid State Drive) 1 TB harde schijf En dan ziet er nog wifi et…
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Gisteren sloot ik mijn pc af alleen hij bleef maar op het 'afsluiten, heeft u even geduld' staan. Toen heb ik hem maar uitgedrukt. Nu startte ik mijn pc vandaag weer op alleen nu bleef hij op het 'welkom' schermpje staan. Na een tijdje werd het beeld helemaal zwart, ik zag alleen mijn cursor. Na een paar keer geprobeerd te hebben heb ik mijn pc maar ik veilige modus opgestart en systeemherstel gedaan. Nu doet hij het weer maar ik wil toch wel graag weten hoe dit komt. Iemand een idee?
Laatste reactie door magicm14, -
ANDROID 4.4 OF Hoger op Samsung Galaxy
door Gast sandra- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, ik weet niet zeker of dit hier thuis hoort. Ik wil graag Android 4.4 of hoger zetten op mijn Samsung Galaxy S3 zonder 4 G (I9300) ik zie online dat dit wel mogelijk is. Heeft iemand een makkelijke handleiding in het Nederlands over hoe ik dit kan doen? Of kan ik dit ergens online vinden? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
beste ik ben op zoek naar en goede gamemuis voor mijn notebook. Het is voonamelijk om COD te gaan spelen, ben beginner in COD dus zo professioneel moet de muis ook niet zijn Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey! Ik heb al een tijd lang last van een vervelend probleem. Mijn pc die speelt spellen als codmw2 of battlefield 2 zonder problemen op de zwaarste instellingen. Maar bij Fear2 (ook bij gta4) loopt hij op een willekeurige tijd vast. Het beeldscherm word zwart, het geluid blijft hangen en na een minuut knippert het lampje van mijn monitor dat ie op standby staat. Nu heb ik mijn videokaart (geforce 8600 gts) uit mijn pc gehaald en grondig schoon gemaakt. Ook heb ik de nieuwste drivers hiervoor gedownload en geinstalleerd. Na dit alles ging ik het spel weer spelen, en een tijdje ging het goed... totdat hij weer vastliep en op standby ging. Heeft iemand een idee hoe …
Laatste reactie door Visser000, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Sinds vorige week heb ik het probleem dan mijn aanhalingsteken het niet meer doet. Als ik Shift + '' in druk gebeurt er niks. Mijn toetsenbord taal staat (standaard) op VS. Gr, Farid Edit: ik heb nog een toets gevonden die het niet doet; de teken boven de 6.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Computer updaten
door maxmeyer- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo DukeN, Ik heb even een snel vraagje over mijn computer. Ik heb voor schoolwerk een Acer Aspire X3200. http://tweakers.net/pricewatch/218742/acer-aspire-x3200-(983de7z-punt-t7p).html#tab:info Nu ga ik binnenkort sowieso een Macbook aanschaffen, maar toch wil dit nog weten: Valt deze computer te upgraden qua ram/videokaart? Zodat ik er misschien nog wat op kan gamen ofzo? B.v.d
Laatste reactie door Rooo1o, -
Webcam problemen
door Valcorb- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een Medion Akoya MD96380 en ik heb een probleem met mijn webcam. Hij geeft een zwart scherm, hij doet niks. Ik heb al geprobeerd om de drivers te verwijderen, uit & aanzetten maar niets werkt. Type: GenesysLogic USB2.0 PC Camera (S5K4AA) Kan iemand me helpen aub? Thx
Laatste reactie door Valcorb, -
Game laptop!
door Marciej123- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ik wil graag een laptop vooral voor gamen/downloaden/msn enz. ik had al gekeken op ALTERNATE en wel wat moois gevonden Deze 2: http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel%28R%29/MSI/GX720-238NL/-1079730/?baseId=664035 Of http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel%28R%29/Acer/Aspire_8930G-664G32MN/-1079729/?tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Gaming Welke zouden julie aanraden? Marciej123 :peace: EDIT!; Btw. als jullie een andere gaming laptop weten moet je het maar zeggen. budget is 800/900 4gig werkgeheugen minimaal 320 gig HDD zoiezo 17 inch, maar 18.4 is ook wel leuk. maar niet kleiner al 17 er moet een goede videokaar…
Laatste reactie door Marciej123, -
hallo ik heb een muis gekocht maar als ik de usb in mijn laptop steek hoor ik het usb geluidje dat hij er in gaat maar dan 2x heel snel achter elkaar dat hij er weer uit gaat? en mijn muis doet ook niks als ik hem op mijn laptop aansluit terwijl hij het wel doet op mijn andere 2 computers dus mijn laptop pakt hem niet maar mijn vaste computer wel HOE KAN DIT? groetjes eddd3
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Beste mensen Ik heb een vraag... ik heb sinds kort een lcd hd ready tv gekocht waar ik de mogelijkheid heb de televisie als monitor te gebruiken. Maar aangezien mijn fujitsu siemens scaleo p computer maar één 'monitor-uitgang' heeft is het niet mogelijk... Bestaat er een mogelijk om de videokaart te vervangen waardoor ik twee uitgangen krijg en zowel de televisie als de monitor als 'monitor' te gebruiken? (Hierbij wil ik wel vermelden dat ik goede kwaliteit zou willen op de televisie) Ik heb overigens niet veel verstand van videokaarten en dergelijke; Ik weet alleen dat ik een fujitsu siemens scaleo p heb; 2,8 ghz, 320 gb harddisk, 1 gb werkgehe…
-
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Heb een Galaxy S. En heb een raar probleem, ik stuurde mmet de telefoon van mijn oma een smsje. Gewoon lekker simpel: Hallo. Nu komt hij wel aan, maar als ik op berichten klik staat hij er niet... Iemand hier die weet hoe dat kan komen? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Nadat ik met CCC ATI Overdrive mijn gpu (HD5770 Vapor-X) heb overgeklokt, eigelijk deed Overdrive het want klikte op autotune. Maar dat maakt niet uit, wat wel uit maakt is dat ik groen beeld heb als mijn pc eventjes is opgestart! GPU Kapot??? Ik las op een andere website dat als je de gpu eruit haalt en er weer in doet de standaart clocks weer terug zijn? Kan iemand dit bevestigen? Het betreft een Sapphire Vapor-X HD5770 De tempraturen bleven onder de 60C tijdens het overklokken. Farid O0
Laatste reactie door Farid., -
Ci+ module
door stefjuh- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil een ci+ module kopen maar er zijn twee soorten: - http://tweakers.net/pricewatch/246141/ziggo-ci+-cam-module.html - http://tweakers.net/pricewatch/247152/ziggo-ci+-cam-module-neotion.html wat is het verschil? gr Stef
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21046.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Extra HDD plaatsen
door Bart'- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Ik heb uit een PC die niet meer gebruikt wordt een Western Digital 1600JS HDD gehaald. Ik wil deze graag in mijn PC plaatsen maar één van de kabeltjes van de HDD gaat in de oude PC helemaal de voeding in, hoe haal ik die eruit of is er een andere mogelijkheid om hem in mijn normale PC aan de stroom te krijgen?
Laatste reactie door Bart', -
Dvd-speler op hongaarse tv aansluiten
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zit lekker in hongarije ik heb een dvd-speler uit nederland meegenomen en wil die aansluiten op de tv hier alleen dan krijg ik zwart/wit beeld. Volgens mij komt dit door ntsc en pal. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Wat raar is is dat ik wel kleur krijg als ik een recoder gebruik en hem in de tweede opening stop maar net probleem is dat ze daar hun menu ingeprogameert hebben dát helaas niet weggaat waardoor hij iets heel raars doet. Graag zo snel mogelijk met de oplossing komen dan heb ik er wat meer. Mvg DisasterZany
-
Voipbuster
door filkill- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb het probleem met voipbuster dat hij altijd maar op bezig met registreren blijft staan. (het stond 3 kwartier op en er gebeurde nog niets) Vroeger kon ik er wel op, maar nu wil ik een nieuw account maken omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten. En als ik op wachtwoord vergeten druk dan kom ik op de startpagina van voipbuster. Ik heb dit ook al geprobeerd met freecall maar dit lukt ook niet. Alvast bedankt Edit: Ik heb mijn wachtwoord toch terug kunnen opvragen. maar als ik dit probeer dan meld hij even aan en dan gaat hij terug naar 'niet aangemeld' [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23571.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
2de hardeschijf
door Maddock- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo,dukeN.nl Ik wil een 2de harde schijf gaan kopen maar ik weet niet zeker of het kan.Ik heb nu dezehttp://azerty.nl/0-857-97592/wd-caviar-green-wd10eads-vas.html En dit moederbord :http://azerty.nl/8-1126-198869/gigabyte-ga-ma790xt-ud4p-moederbord-atx-amd-790x-socket-am3-udma133-serial-ata-300-raid-gigabit-ethernet-firewi.html
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een probleem met mijn pc want als ik sommige spelen wil spelen(zoals rome total war, world of warcraft) dan loopt die vast. bij world of warcraft dan komt ie bij de inlog scherm en dan loopt hij in eens vast en is er zo'n rood rantje aan de boven kant van mijn scherm. bij rome total war is het zo als ik een land heb gekozen dan ga ik naar de wereldkaart en dan loopt hij daar vast, en komt er ook een rood randje boven aan mijn scherm, en soms start die ook wel opnieuw op ik zal mijn systeem gegevens even laten zien. CPU:AMD Athlon XP 2600+ CPU Speed:1.92 GHz Performance Rated at 2.60 GHz System RAM: 511mb Video Card:ATI Radeon 9600/9550/X1050 Series V…
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Bovenstaande apparaat wordt niet herkend. Heb bij apparaat beheer gekeken.
Laatste reactie door Ton Kieft,
