Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
DVD+RW onbruikbaar
door Gowez1- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Wie kan mij helpen? Ik heb nu 2x achter elkaar een DVD+RW gebrand (2 verschillende films), maar mijn schijfjes lopen vast of worden niet herkend in mijn Philips DVD-speler. Ik heb ze gebrand met een Philips brander (deze kan zowel + als - schijven aan) en de schijfjes zijn ook van Philips. Als ik ze nu weer probeer te lezen, formatteren/wissen op mijn pc staat mijn station te knipperen, maar ik kan de schijven niet meer openen en ook nero werkt niet meer. Wissen vanuit explorer werkt dus ook niet (overigens best syst. is Vista). Zelfde probleem had ik ook al met een HEMA schijf. Weet iemand een manier om de schijfjes te herstellen?
Laatste reactie door basbulletje, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo printer werkt niet DELL all in one 922 werkt niet op mijn pc dit geeft hij weer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door siebee_, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Kan ik windows 7 ultimate 32 bits versie installeren terwijl me laptop niet kan opstarten dus de cd in de laptop zetten en dan op een toets drukken dat de installatie kan beginnen?
Laatste reactie door Ibriboy, -
Upgraden oude pc?
door xtaix- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een wat oudere pc op mijn kamer staan, nu is mijn vraag het was een standaard pc die ik in de winkel had gekocht een HP M9080.nl, kan ik zo’n systeem ook upgraden? Processor: -Intel Core 2 quad CPU Q6660 @2,40GHZ Ram Geheugen: -4GB Videokaart: -Nvidia Geforce 8500GT Netwerk: -Draadloze 802.11 b/g USB-adapter -Intel® 82566DC-2 gigabit-netwerkverbinding -Microsoft Virtual WiFi Miniport-adapter
Laatste reactie door xtaix, -
Geluidskaart
door jep123- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb geprobeerd realtek sound effect op me computer te zetten maar het bleek dat me geluidskaart daar niet goed voor is want het is een ouwe win 98 se waar ik xp prof op heb gezet dat werkt allemaal prima maar nauw moest ik dat anuleren dus dat heb ik gedaan en hersteld want al die dingen van realtek sound effect stonden er nog wel op nu niet meer nu ik em heb hersteld naar een punt toen het het nog wel deed maar nu doet ie bij een foutmelding gaat de computer speaker een piep geven je weet wel de speaker die in je computer zit maar de boxen doen het niet en ga ik de sound hardware nakijken staat ie er geen eens meer tussen hij zit niet in een pci sleuf maar het i…
Laatste reactie door jep123, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey, ik heb sinds afgelope week een niewe pc gekocht, dus had ik van te voren alvast de nieuwste games gedownload en op een dvd+r gezet. alleen mn nieuwe pc kan deze dvd's niet lezen, dan zit hij ongeloofelijk lang te laden en dan loopt windows explorer vast. maar gebrande cd's en officïele dvd's kan hij wel lezen. ligt dit dan aan de dvd drive zelf of is dit misschien een beveiliging in mn OS (windows vista home basic)
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik heb mijn xperia x10 weer terug hij doet het weer helemaal goed. maar nu wil ik zelf een achtergrond selecteren maar dat moet ik een bepaald deel van de foto selecteren. dit is niet wat ik wil is er een manier dat ik gewoon de hele foto kan selecteren?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik mag in februari mijn telefoonabonnement verlengen, maar als ik naar de site ga en ik typ mijn telefoon nummer in en de code die ik krijg per sms. Dan kan ik opeens nu al verlengen. Weet iemand of dit een fout is. Of wat de gevolgen zijn als ik verleng ? Alvast bedankt, Sander
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hey allemaal ik heb een beetje een groot probleempje: ik heb dus een p.c van dell (werkcomputertje) en daar wou ik wat beter op kunnen gamen, dus ik dacht: kom, ik laat er een nieuwe videokaart in proppen. nu heb ik dat laten doen door iemand die er wat verstand van heeft maar dat ging niet goed. de bestuuringssystemen van de p.c en de nieuwe bestuuringssystemen waren in conflict. hierdoor moest windows opnieuw worden geinstalleerd met alles erop en eraan. maar nu wil mijn p.c de resolutie en de kleurklawiteit niet hoger zetten dan 800 x 600 pixels en 4 bit kleuren. ik zou hopen dat iemand hier raad mee heeft want ik breek mijn nek hierover en als ik het zelf op kan…
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
beste. ik heb een aantal speelfilms (avi) samen met bijbehorende subs op de harde schijf staan, deze films worden allemaal netjes tevoorschijn getoverd met windows mediaplayer of Neroplayer. Wanneer ik deze films op een USBstick zet om of te spelen op mijn Divxspeler loopt het soms met bepaalde films fout. Sommige films worden niet gelezen door mijn divxspeler ook niet door mijn mediaplayers nochtans zijn de files gewoon gecopieerd naar de usbstick. Zelfs wanneer ik de srtfiles achterwege laat doe zich hetzelde voor. Iemand die hiervoor een oplossing heeft?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier al tijden een iPod touch 2e gen.. Ik maak er dagelijks gebruik van. Maar nu heb ik een vraag: Vroeger heb ik hem wel eens jailbroken, maar dat vind ik niet prettig i.c.m. de updates van de spellen en apps. Dus ik wil hem gewoon origineel houden. Helaas, op een 2e generatie Touch, kan er geen iOS 5 op, dus dat is "jammer". Maar hoeveel programma's en games werken nog op iOS 4.1.2? Want dan koop ik even een giftcard, daar ik geen creditkaart heb... Ik hoop dat jullie mij bij mijn vragen kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb even een vraag ik wil een computer samen stellen (ik heb het al eens eerder gedan) maar nou zit ik met een dillema ik wil een video kaart er in die DDR3 is terwijl het geheugen in de computer zelf DDR 2 is maakt dat wat uit of heeft dat er niets mee te maken? alvst bedankt Ik heb even de titel aangepast omdat ik deze vraag nu een aantal keer voorbij heb zien komen en dit wat gemakkelijker op te zoeken is.
Laatste reactie door wmaster, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, ik heb een paar dagen geleden een nieuwe laptop gekocht van Samsung. Als ik wil gaan gamen stottert ie zachtjes. Als ik mijn lader er dan aan doe (ook al is de laptop 100% opgeladen) loopt het spel perfect zonder stotteringen. Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door Wous, -
Overclocken
door Gast angel_creek- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Wat is overclocken? Ik heb ergens gelezen dat je computer dan meer kan presteren... Is dat zo? Kan ik dat ook?
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Goedenavond. ik heb een probleem met m'n nokia N70 : sinds 2 dagen geleden doet ie ene beetje raar. Ik zal het even uit leggen want ik best 'raar' om uit te leggen normaal krijg je bij eigenlijk elk mobieltje, een 'pop-up' als je een smsje krijgt, en dan Geluidje, Trillen etc. nu krijg ik dus die pop up, het trillen of het geluidje niet meer... Alleen bovenin de hoek klein, een envelopje.. Dit is best vervelend.. want je weet dus nooit of je een smsje hebt... Wie weet waar het aan kan liggen? Wat ik eerst had was dat ik dat geluidje + trillen niet kreeg als ie in de oplader zat.. maar wel die pop up + verlichting. Wat nu dus allemaal niet meer is... …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, mijn vriend zou graag een xbox (geen 360) memory card kopen. Ik kwam dit tegen, is dit een betrouwbare site, zijn de verzendkosten daadwerkelijk maar rond 1,5 euro voor naar België te verzenden en zijn er goedkopere of betere memoroy cards om online te kopen? Alvast bedankt !
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb mijn HTC Wildfire verkocht, weet iemand hoe je alle data ervan af haalt en hoe je de originele rom er weer op zet.
Laatste reactie door PCgamer, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
goede dag allemaal ik heb een vraag ik ben van plan om over een maand de iphone g3 te kopen is er iemand die hier klachten en of positieve dingen over weet dan zou ik het graag weten!
Laatste reactie door wmaster, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
CM9 Install Guide Note: CM for Galaxy S Plus is provided with no warranty. You are installing this software at your own risk. You may be violating your warranty. Download CM9 and gapps-ics zips and put in /sdcard 2012-07-17: CM9 alpha5 [1] MD5SUM: 6144478144B3857D13EFEF14411B18B4 Reworked kernel Synced with latest CM sources 2012-06-06: CM9 alpha4 [1] MD5SUM: 4EB89E717123888CCFBD5344BE46BF57 LPA support (Low Power Audio). Updated Adreno drivers. Very broken and buggy camera support. Long press menu to search. Lockscreen weather and calendar events. Apollo music player. 2012-05-24: CM9 alpha3 [1] MD5SUM: C95CE84EF7ED8252C7DA6AE7F89DF12A Changed wifi driver. Hopefull…
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
1. moet wel tegen valen kunnen (dus ook ergens tegen kunnen). 2. liefst zwart 3 moet er ook mooie uit zien wil niet voor gek lopen. mag niet meer dan 70 euro kosten.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo k heb een vraag k heb wel eens gehoord van virtual c++ is dit programma ervoor bedoeld om onbetrouwbare bestanden zonder enig risico te instaleren?
Laatste reactie door shadowwatch, -
USB 2.0 naar 1.1
door grimme- 5 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben er achter gekomen dat mijn computer casht als ik een USB 2.0 massa opslag apparaat aansluit. dit heb ik niet als de poort 1.1 is. het is me eens gelukt om te verwisselen van 2.0 naar 1.1 alleen ik ben vergeten waar ik dit verandert heb. ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen. gr. grimme
Laatste reactie door grimme, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb sinds een tijdje wat problemen met mijn computer, zomaar ineens kon ik alleen nog maar opstarten door op F1 te drukken, dat vroeg de computervoor die opstart, press F1 to continue, ook blies de ventilator constant, dit heb ik weer goed gezet in de bios, dus dat was eigelijk opgelost. Vervolgens is een andere computer kapot gegaan, Daar hebben we de harde schijf uitgehaald, en deze er bij aangesloten in mijn computer. dit ging goed, de harde schijf lag nog gewoon boven op de pc kast. na nog een keer de computer opstarten moest ik op F1 drukken, of F2 via F1 kwam je in de bios terecht, en wanneer je de bios verlaatte, starte de pc op. de volgende keer st…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
Beste behuizing?
door Rooo1o- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Welke van deze 2 behuizingen is het 'best' om te gamen: Antec Nine Hundred of de Thermaltake Armor A60? Ja, het moet van mijn vader van Alternate komen. Hij zei dat het verschil dat ik daar teveel betaal, dat hij het terugbetaalt en nog wat extra geld bovenop geeft. Daar heb ik geen probleem mee
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo weet niet of ik op deze forum moet zijn voor mijn vraag,maar zoek een omvormer van 220 v naar 100 v. heb een blue-ray recorder/dvd van sharp,zoek de juiste stekker voor dit apparaat. wie kan mij helpen? gr bavaria
Laatste reactie door predator,
