Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34830.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
ISDN-toestellen
door bambi1515- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi, bij veelgestelde vragen van Telfort stond: Kan ik met mijn gewone telefoontoestel blijven bellen (huidige toestel)? Alle analoge telefoontoestellen kunnen worden aangesloten, met uitzondering van telefoontoestellen met draaischijf. ISDN-toestellen werken niet in combinatie met Telfort vast bellen. Let erop dat je telefoon ingesteld staat op 'tone' en niet op 'pulse'! 1) Hoe weet ik of ik een ISDN-toestel heb? 2)en wanneer op 'tone' en niet op 'pulse?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ok, ik ben er nog steeds niet uit van wat ik ga halen voor mijn pc. ik heb een budget van 220 euro. daarin wil ik een videokaart en een voeding. (het liefst Nvidea) Dit zijn de specs nu: Core 2 Qaud Q8200 @ 2,33GHz Nvidea Geforce 9300GE 256mb ddr2 3gb ram 320 Hardeschijf Foxconn moederbord Hopelijk kunnen jullie wat passends voor mij vinden want ik ben daar niet al te goed in. Bij voorbaat dank. Mvg. Ko Smit
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik ga een nieuwe pc in elkaar zetten en ik ben op zoek naar een goede processor en videokaart. beide met een budget van 100/200 euro. (het liefst rond de 100). Iemand suggesties?
Laatste reactie door Dark Legend, -
Pc Upgraden ?
door GreenDroid- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik ben helemaal nieuw in het hardware wereldje dus lach me alsjeblieft niet uit De laaste tijd zit canirunit te zagen dat men Ram niet goed genoeg is. Nu is mijn vraag: Kan je in een pc meer Ram steken? Zo ja: Hoe? en Wat zal me dat kosten Ook zegt hij dat men video kaart slecht is... Kan ik dit laten doen in Belgie en waar? http://i.imgur.com/c1OqW.png Gr Kevin
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, Ik ben van plan om na kerst een nieuwe tv te kopen. -Budget 500 euro -32 inch of 37 inch -Full HD het liefst -2 het liefst 3 hdmi -gewoon goede response tijd gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
CPU perikelen
door Bart'- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi ik kwam vandaag tot de ontdekking dat op mij nieuwe CPU, AMD 64 6000+, nog de koeler zit van de oude AMD 4450e. Nu wil ik de nieuwe koeler er op bevestigen maar ik mis de haakjes op mijn moederbord omde koeler aan vast te kunnen maken. Is dit echt noodzaak of kan het ook zonder?
Laatste reactie door Freddytje, -
Medion-merk vraag
door Valcorb- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb een probleempje met mijn Medion Laptop. Eigenlijk met de oplader. Mijn oplader is kapot en moet binnen voor reparatie. Hoe lang zou dit ongeveer duren? Ik heb al een paar andere topics gelezen over de helpdesk en sommige waren positief en sommigen waren negatief. Hoe lang duurt dit? Bedankt P.S ik zit nu op een andere pc
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb op mijn scherm (voor hdmi) alleen maar groen. geen rood en wit voor hdmi. Als ik gewoon groen erin steekt. zonder de tussenstap naar rood en wit. Is het geluid kwaliteit hetzelfde?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey, Ik wil een manier vinden om een game server te draaien die 24/7 online is zonder mijn computer 's nachts aan te laten staan. Ik bedoel een apparaatje waar je bestanden op kan zetten (in dit geval een gameserver), die je op het lichtnet kan aansluiten en met een internetkabel van het apparaatje naar de router kan verbinden. Het makkelijkste is wel om de server via ftp te besturen. Ik hoor graag tips en advies. MVG headsh0t.
Laatste reactie door jcb, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Wie kan mij helpen :pc: Als ik een bestand op mijn Externe HDD zet krijg ik een fout melding Mijn Externe HDD is 500GB en ik heb nog 298 Gb over :pc: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Heb altijd de externe hdd op mijn xbox gezet om een film te kijken. hij si opgedeeld in 2 partities. maar nu leest de xbox 360 hem niet meer de pc wel maar de xbox niet. Weet iemand mischien hoe dit komt?? HELP ME!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28603.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
boxen
door shadowwatch- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo mensen, ik ben op zoek naar een paar goede boxen+subwoofer. k heb als budget 150. met mogelijkheid om hem op de computer/tv aan te sluiten. alvast bdankt.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo iedereen, Momenteel ben ik een PC aan het samenstellen maar nu zit ik met een dilemma qua moederbordje want je hebt zodanig veel keuze De bedoeling van de PC is om te dienen als multimediacenter en voor games af te spelen (ja ook zwaardere games zoals GTA4). Het moederbordje moet een AMD X6 processor ondersteuenn want heb de 1090T Ik heb even zitten rondneuzen en heb enkele voorbeelden maar graag even raad welke ik het beste neem: Asus M4A79XTD EVO/USB ASRock 880G Extreme3 ASRock 890GX Extreme4 Graag even raad Alvast bedankt
Laatste reactie door los-cuentos, -
nieuwe laptop
door petie- 5 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, Ik wil een nieuwe laptop kopen en ik twijfel over de volgende 3: 1.sony vpceb3e1e w-->€650 2.packard bell tm87 gu 015be-->€589 3.sony vpceb3e1ew-->€650 Welke laptop is de beste( van kwaliteit), en welke heeft de beste videokaart? alvast bedankt
Laatste reactie door petie, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hey ik wil graag de skullcandy TI CHICK pink fur bestellen maar ik weet niet of die ook op m'n mp3 past er staat bij sommige wel bij van : mp3 hoofdtelefoon maar die zien er veel vergaarder uit .. kan iemand plzz helpen! xx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26635.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Vertu Ferrari
door maxmeyer- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb een Vertu mobiel gekocht, uit Amerika, nu zit er geen NL handleiding bij, heeft iemand misschien een NL ter beschikking ofzo? .PDF ofzo?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb een notebook de MSI GT683-231NL, nu heb ik opeens zomaar uit het niks problemen zie bijlage ook krijg ik zwart beeld als ik switch tussen programma's en daarna iets met beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld windows 7 de meer hij moet renderen de meer hij hem spaced als ik bijvoorbeeld mapje met foto's open dan is het echt niet meer normaal, ook loopt THX audio vast. WTF!!! zo uit het niets heb ik dit probleem :/ Heb drivers al updated pc restarded van alles o.O
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag ik heb een akia acvds731uxt thuis en vraag me af ofdat je deze ook kan aansluiten op de gewonen tv thuis ik hoor het graag
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een ipod touch en nu heb ik een probleem. Ik heb dus spellen gedownload uit de App Store van Apple, maar als ik deze nu wil gaan spelen dan starten ze niet op :-[ Er komt wel een laadscherm, maar na 2 seconden gaat hij weer naar het hoofdmenu. Wat is hier het probleem en hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb Nero v9 gedownload ,alles gaat vlot uitpakken,installeren,genereren enz. Nero is aan het installeren tot ongeveer 16%(gaat zeer traag vooruit voor 16% ongeveer 20 minuten) Dan komt de schrik ,in mijn computer komt een lawaai uit net zoals een rookalarm en dat stop niet. Dus duw ik op de aan/uit knop voor enkele seconden zo dat hij uit gaat.Want gewoon kan ik hem niet meer afzetten. mijn computen is een medion.Wat zou dit zijn of wat moet ik doen?
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Me telefoon is nu al voor de 3de keer binnen 1 jaar kapot gegaan (3x software problemen) en begin het nu toch echt zat te worden. Is er een manier dat ik me telefoon kan inruilen voor een andere?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb de recovery CD in mijn PC gepropt en nu reageert hij er niet op. CDROM staat al bovenaan bij het Boot menu en hij doet het wel wat ik kan hem wel openen in windows, dus hij is niet beschadigt. Wie weet de oplossing? Alvast super bedankt, dit zou heel erg fijn zijn. O0
Laatste reactie door eD.winn,
