Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door Gast Heartbeat- 2 reacties
- 1k weergaven
Hej Ik ben een meisje uit Belgie, Antwerpen. Ik zit nogal veel op de computer en probeer veel dingen bij te leren en te ontdekken in mijn vrije tijd. Ik hoop da ik hier op duken wat bijleer en veel ervaring kan op doen! Groetjes, Heartbeat
Laatste reactie door Freddytje, -
voorstellen
door boesja- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal,mijn forumnaam is boesja ben woonachtig in Frankrijk aan de voet van de kale berg en hou vooral van lezen Nog een prettig jaar verder
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door wientje- 2 reacties
- 970 weergaven
Hallo, Ik ben wientje en hoop hier veel plezier te beleven.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
voorstellen
door Merlin- 2 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik ben merlin
Voorstellen
door allema- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallo, Ik ben allema, 50 jaar.
voorstellen
door Gast dasje1981- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ben gast uit de kempen en ben 27 en zoek leuke programma's voor onder andere mijn gedownloade films mee te kunne brandne op dvd en lijst van te maken en ja de widows xp in crak met key in nl is ook welkom zelf met de offfice 2003
-
voorstellen
door dreka- 9 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo . Ben hier niet nieuw maar de laatse keer is wel zeker een hele tijd geleden. Ik wil eens proberen hoe het downloaden gaat met newsgroepen, was al ver maar nog niet ver genoeg om goed te downloaden,ik denk dat ik hier wel de nodige informatiekan vinden. Groetjes dreka
Laatste reactie door maxke006, -
Voorstellen
door mannetje123- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo ik download met nieuws groepen en soms heb ik daar een probleem mee. Daarom heb ik op dit forum geregistreerd. Ik hoop dat ik hier de nodige ondersteuning kan vinden.
Laatste reactie door gamertje, -
voorstellen
door jer37- 1 reactie
- 935 weergaven
hoi ben jer37 graag zou ik het downloaden van films goed onder de knie krijgen dus als iemand tips heeft alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door jopie34- 3 reacties
- 996 weergaven
Hallo ik, jopie34, ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door tessel1953- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Allemaal, ik ken deze site al jaren en nu maar eens geregistreerd, er is zoveel te vinden op deze mooie site! heel veel tips waar je wat aan hebt, helemaal top! fijne dag Tessel
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door lizaaaaa- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi, Ik ben Liza, ben 15 jaar oud en ben hier om wat vragen te stellen ! vragen over mij zijn altijd welkom, groetjes, Liza
Laatste reactie door eD.winn, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
hey allemaal, ik ben paul, via piratebayproxy programma op jullie site gekomen en ondertussen al wat nuttige info gevonden. mijn interesses zijn vooral films en series downloaden en gamen, maar houd me ook wel een beetje bezig met video/muziekbewerking. e-boeken doe ik helaas niet aan, ik ben nog ouderwets van de papieren edities. vroeger was ik nog wel een beetje thuis in het schrijven van websites, maar toen dat niet meer ging op een kladblaadje tijdens natuurkunde les (goede oude html code zonder poespas en programmaatjes) ben ik afgehaakt. had ik er maar wat meer meegedaan, dan had ik nog geld kunnen verdienen aan die millenniumbug heisa.
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 889 weergaven
Hallo Team ik ben Sjanneke Klein.piraatje ben huisvrouw en Dj bij een internetradiostation www.hitradiolimburg.com hou veel van muziek en ben 64 jaar hoop dat dit voldoende is succes met dit forum en zal er heel graag komen kijken Groet Klein.piraatje
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Mijn naam is Peter en ik ben 60 jaar, maar vind het nog steeds leuk om een en ander on-line te volgen en te downloaden om te kunnen kijken wanneer ik wel en zonder reklame onderbrekingen. Bedankt voor de acceptatie en heel veel succes gewenst met wat jullie doen
Laatste reactie door bolochantitter, -
Voorstellen
door skydiver- 2 reacties
- 1k weergaven
GM Ben skydiver , al verschillende jaren bezig geweest op clubs daar verschillende sites zelf gehad , torrent sites waar ik mod ,admin ben geweest , nu met nzb bezig , nu met pensioen
Laatste reactie door Singularity, -
voorstellen
door negativ- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hallo mensen ik heb me hier aangemeld omdat ik af en toe vragen heb over bepaalde softwares
Laatste reactie door Eagles, -
Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
- 998 weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic
Laatste reactie door Trizomu, -
voorstellen
door musicmen- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Henk kom uit het oosten des landes ben zelf een tijdje met een muzieksite bezig, maar mijn interesses liggen meest bij leuke programma's films en navigatiesoftware en mischien kunnen we het een en ander met elkaar uitwisselen. Groet Henk
Laatste reactie door visstick, -
Voorstellen
door gamertje- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi , Ik ben Robbert En ik kom hier vooral voor pc games Sport: voetbal Games: Fifa 08 gekocht Wil fifa 09 downloaden kan iemand me helpen meld even
Laatste reactie door Piet Hein, -
voorstellen
door paratroper- 3 reacties
- 1.4k weergaven
hallo ik ben paratrooper mijn hobbies zijn com en op het internet snuffelen en met muziek bezig zijn en ik ben getrouwd
Laatste reactie door iOrale, -
Voorstellen
door ciel- 2 reacties
- 1.2k weergaven
HoiHoi Bij deze stel ik mij voor: Ik ben Cilia, 22 jaar oud en het lijkt me leuk om hier nog dingen te leren over downloaden en ook ik kan mijn ''ervaringen'' delen. Groetjes!!
Laatste reactie door ciel, -
Voorstellen
door SoftRaven- 1 volger
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo, Hierbij wil ik me even voorstellen en wil ik "Raven" wat rond gaan vliegen om het een en ander te gaan ontdekken bij Duken.nl. Lijkt me super
Laatste reactie door Mafketel, -
voorstellen
door visstick- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb me al een tijd geleden aangemeld op het forum, maar te druk gehad om er al gebruik van te maken. Maargoed nu gelukkig eindelijk wat meer tijd en nu dan dus ook eindelijk een voorstel bericht. Mijn naam is Kevin, 30 jaar en hoop hier op dit forum veel nieuwe dingen te kunnen leren. Groeten, Kevin
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Petra1961- 9 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Petra Getrouwd 2 kinderen (jongens) Woon in Den Haag Ik download graag muziek ,films ectr ectra Hoop hier nog wat te meer te leren Gr Petra
Laatste reactie door Heisenberg,