Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo
door chantybaby- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik ben 33, alleenstaande moeder met een dochter van 13. Ik werk in de zorg. Hobby's zijn lezen, koken en films kijken. Groetjes
Laatste reactie door chantybaby, -
ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle
Laatste reactie door Jeroen, -
Even voorstellen
door Janosh- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik een DVD wilde kopieren, waarbij een probleem optrad. Zie nu echter dat hier veel meer kennis te halen is. Zal er dankbaar gebruik van maken! Groet, Janosh
Laatste reactie door Mr_PoP, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
Laatste reactie door Duken, -
ook nieuw hier
door mams73- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben een leek wat betreft het downloaden van dingen op internet. Hopelijk kan hier vinden wat ik zoek, en dingen vragen waar ik niet uit kom. Hopelijk helpen jullie ook mensen die geen verstand hebben van het downloaden. Groetjes Esther
Laatste reactie door mams73, -
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek
Laatste reactie door Thijs., -
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Laatste reactie door Zombymario, -
hoi iedereen.....
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ben kirahutch, zit vaak zo :-[ on the pc hoop via jullie tips enzo. meer zo bezig te zijn.... en dan weer tips te kunnen doorgeven.... groetjesss
-
even voorstellen
door Gast gismo 5- 0 reacties
- 1,1k weergaven
:friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
De beste site over downen. Ik download graag games voor de DSI voor mijn zoontje en voor mijzelf
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
en ik ben nieuw hier ik ben mijn wacht woord kwijt van thc
-
ff voorstellen
door Gast sanwen- 1 reactie
- 1,1k weergaven
iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en mogen er weer hele mooie spot komen dit jaar mijn aacount naam ik sanwen en ben redelijk bekent met het feit nieuwsgroepen ik hoop via deze site nog meer mooie dingen te kunnen verkrijgen met vriendelijke groet sanwen
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Zeemplekker en ben net geen 50 jaren jong Hou veel van mijn vrouw en dochter maar ook van leuke films , en een lekkere pint is ook aan mij besteed. Naast mijn werk doe ik ook nog wel wat aan de pc. Nou dat was het gr Zeemplekker
-
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
Laatste reactie door Duken, -
Ook even netjes voorstellen
door Gast Marioncatwoman- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi allemaal ;D Ik ben Marion, probeer een hoop te leren wat betreft downloaden en branden, heb hier al veel info gevonden en me ookmeteen aangemeld op het forum, wel zo netjes om je dan ook voor te stellen. Ik ben moeder van 3 kids en komt uit Limburg ^-^
Laatste reactie door Rikkert., -
Nieuw
door Gast jake62- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo,Ik ben hier nieuw en moet nog heel veel leren, ben heel benieuwd!!!! hoe dat hier gaat... ik ben 61 jaar en hoop dat hetmij hier bevalt. Groeten jake
-
Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt
Laatste reactie door Wous, -
Hallo, ik ben toti, fijn dat ik hier aanwezig mag
Laatste reactie door Toti, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumtopic: Maak kennis met mij! (Nieuwe leden) Gebruikersnaam: FotografieFan123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben gisteravond op dit forum terechtgekomen en ik dacht, laat ik me even voorstellen! Ik ben Jantine, 29 jaar en ik kom uit het mooie Groningen. Sinds een paar maanden ben ik echt geïnteresseerd in hobbyfotografie, maar ik heb totaal geen technische kennis. Ik heb een simpele camera, en wil vooral leren hoe ik mooie foto’s kan maken van mijn dagelijkse leven, maar ook van de natuur en misschien wat portretfotografie van vrienden en familie! Ik ben hier omdat ik hoop dat jullie me tips kunnen geven over hoe ik kan beginnen zonder compleet overweldigd te…
Laatste reactie door yihaa, -
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA,