Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 927 weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 927 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
Laatste reactie door Duken, -
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 927 weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 926 weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Laatste reactie door Zombymario, -
Goeiemorgen
door jellelle- 1 reactie
- 926 weergaven
Hoi, Ik ben een jonge papa die op zoek is naar NL-gesproken films voor de kleinsten Groet!
Laatste reactie door Trizomu, -
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 926 weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 925 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
Hallo Allemaal ;)
door Gast Godsmack- 0 reacties
- 925 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ga me eens voorstellen, ik ben Patje uit Friesland en ben film verslaafd, kijk zo'n elke dag haast wel 5 films als het er niet meer zijn... Wie is er ook zo'n film freak? Groetjes Patje
-
nieuweling
door marthaeen- 2 reacties
- 925 weergaven
Goedemiddag Ik ben Marthaeen en dus een nieuweling. Hoop hier nog wat te leren. Hou van films muziek dieren en natuur
Laatste reactie door marthaeen, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 924 weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 923 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 3 reacties
- 923 weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
Hallo
door Gast ukkie78- 1 reactie
- 923 weergaven
Goedendag allemaal
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 922 weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 921 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 921 weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 920 weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 920 weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
Voorstel ronde
door Piero- 0 reacties
- 919 weergaven
Hallo allemaal, Zoals vele anderen ben ik ook nieuw hier. Al een aantal jaren maak ik veelvuldig gebruik van FTD maar gezien de omstandigheden, ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Het ziet ernaar uit dat ik dat hier gevonden heb. De gemiddelde leeftijd zal met mij wel flink stijgen denk ik, maar misschien kan ik hier nog een hoop leren. (en vinden wat ik zoek). Ik zoek meestal naar films voor de kleinkids en voor mezelf. En ik zoek ook wel naar muziek en boeken. Ik struin hier al een dag of wat rond, maar had nog niet de gelegenheid gevonden om me voor te stellen vandaar dat ik dat nu even doe. Groeten Piero.
Laatste reactie door Piero, -
Hallo allemaal
door Soldierboy- 1 reactie
- 919 weergaven
Hallo, ik ben soldierboy. Een paar dagen geleden op deze site terecht gekomen. Ik wil hier eens rond snuffelen, er staat zo te zien veelzijdige informatie op. Ik ben al begonnen met alles over VPN te bestuderen. Groetjes allemaal.
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 918 weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 918 weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Ik ben Edwin en usenet gebruiker van het eerste uur. Ik ben vooral op zoek naar science fiction en thrillers.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
DE NIEUWE
door Gast jeank0- 1 reactie
- 918 weergaven
Dag mensen. Ben jean en ben dus de nieuwe in town Mogen we allemaal prettig samenwerken
Laatste reactie door Duken,