Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 907 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
hallo
door Gast haxorkazz- 2 reacties
- 907 weergaven
hallo ik ben de haxy heb al einge tijd ervaring met torrents en wou me wel is aansluiten bij een forum :peace:
Laatste reactie door gerbertt1990, -
ff voorstellen
door Gast popeye0149- 1 reactie
- 905 weergaven
hey, ik ben marc, 61 jaar oud en zwaar invaliede, ben woonachtig in belgie bij kortrijk, mijn hobby's zijn films en muziek
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door jeffkuh, -
- 1 reactie
- 904 weergaven
Ik ben Nomen Nescio, ook bekend als NN alias Anonymus. Ben nieuw hier en vooral geïntersseerd in uitleg. Ik zoek mij rustig mijn weg in de veelheid aan info. Tzt stel ik mogelijk een vraag. Groet, NN
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 904 weergaven
hallo ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff, tot in de wandelgangen, PING
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Forumtopic: Voorstellen – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: CryptoNewbie123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben CryptoNewbie123 en ik ben echt superblij om hier te zijn! Ik kom uit Haarlem en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en financiën, maar crypto is voor mij nog een compleet nieuw terrein. Ik heb de laatste tijd wat artikelen gelezen over Bitcoin en Ethereum, en ik ben benieuwd hoe ik hier het beste mee kan beginnen. Waarom ik me heb aangemeld? Nou, ik wil eigenlijk gewoon leren van jullie ervaringen! Wat is de beste manier om met crypto te starten als je helemaal nieuw bent? Zijn er bepaalde coins die je zou aanraden? Of manieren om veilig…
Laatste reactie door yihaa, -
Vers !!!
door Darius_Grey- 3 reacties
- 904 weergaven
Hallo, Ben helemaal vers begonnen vandaag heb al diversen hoe zal ik het noemen uh van dit soort sites verloren door de heren van de overheid heb gewoon gezocht en weer gevonden wil jullie hier dus ook weer voor bedanken heb dit ook bij de anderen gedaan tis gewoon tof wat jullie doen alleen nu nog het begrip van anderen Dank jullie wel. Grtz Will
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 903 weergaven
Hoi allen, Ik ben Freek (29jr). Ben een zeer actieve downloader. Ik heb ook een tijdje geupload bij NLT-forum. Door tijdgebrek heb ik dat laten varen. Misschien kan ik met de kennis die ik heb nog wat mensen op weg helpen hier. Gr Interfreak.
- 1 reactie
- 903 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sindskort ben ik voor mijn vriendin ebooks aan het downloaden [nederlandstalig of vertaald] en via via hoorde ik dat hier aardig wat boeken te vinden zijn. Zelf heb ik er ook een aantal, maar nog niet zoveel dus die ik kan aanbieden. Mvg. George
Laatste reactie door Wous, -
even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
- 903 weergaven
Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Dag, Ik ben Jan en ik kom uit het noorden van het land. En 25 jaar.
Laatste reactie door Wous, -
effe voorstellen
door Nickymp3- 1 reactie
- 902 weergaven
hoi ik ben Nicky 55 lentes kom uit België Ben Invalide na zwaar auto ongeval daardoor ik veel vergeet daar erger ik me veel aan. en ben regelmatig ziek (bedlegerig) hoop dat jullie er geen bezwaar hebt. en wens iedereen het aller beste toe oja ben gek op films en nederlandstalige zangers
Laatste reactie door jelmer11, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 902 weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 902 weergaven
goedenavond allemaal ik wil me graag even voorstellen ik Paranoia ,en ik wil via deze weg me even voortstellen aan jullie mvg Paranoia
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door Muis25- 2 reacties
- 902 weergaven
Hoi Ik ben Muis25 en nieuw hier. Ik hoop hier een paar dingen te kunnen bijleren. Groeten
-
even voorstellen
door Gast thilgeholt- 1 reactie
- 902 weergaven
hallo ik ben theo ;D ;D
Laatste reactie door Rikkert., -
even voorstellen
door Gast lobbes- 1 reactie
- 901 weergaven
Hoi allemaal,ik ben lobbes ben 62 jaar hou van muziek,films en eigenlijk alles wat leuk is.Hoop hier veel leuks te vinden.Groetjes lobbes.
Voorstellen
door Gast Tachna- 1 reactie
- 901 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Tachna. Het forum heb ik gezien op Google. Bedankt dat ik geregistreerd ben. Vele vele grtjs T. x
- 2 reacties
- 901 weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 900 weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
ik ben ben
door GwenKillerby- 2 reacties
- 899 weergaven
nee gwen. toch hallo. ik ben op zoek naar nieuws over idope, soulseek en misschien kazoo.
Laatste reactie door GwenKillerby, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Dag allemaal, Vanmiddag lid geworden van deze website. Mijn naam is Jolanda, 30 jaar oud en moeder van 2 kinderen. Wellicht tot ziens!
Laatste reactie door Jolanda1983, -
he hallo allemaal ik kom me even voorstellen
door Gast radio sarina- 1 reactie
- 897 weergaven
hoi allemaal mijn naam is willem bever van radio sarina uit amsterdam ik kreeg de link van een kennis dus nou lieve mensen ik hoop hier veel plezier tebeleven dus groetjes van Willem Bever
Laatste reactie door Robin,