Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 858 weergaven
Ben Mark 36 jaar 👋
Laatste reactie door Monkie, -
Beste, Mijn naam is Sharif en ik kom uit Maassluis hou van design, auto's, films en vrouwen (y) wie ben jij? groet
Laatste reactie door Duken, -
hoi
door nasty nate- 2 reacties
- 857 weergaven
hoi nate hier uit rdam,fijn om hier te zijn
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 857 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 856 weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
Laatste reactie door Trizomu, -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
Hallo, Mijn naam is Yvonne en ik kom via Spotnet. Zat voorheen bij NL forum. Snap nog niet veel van Spotnet maar daar komen we wel uit. Gr.
Laatste reactie door Wous, -
Hallo allen
door Gast Golum- 1 reactie
- 855 weergaven
Ik ben Golum en wil graag wat beter leren downloaden etc. :cool2:
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
voorstellen
door wafertje- 1 reactie
- 854 weergaven
hallo iedereen, daar ik heel graag lees kwam ik hier eens neuzen om wat epub boeken te zoeken. ik ben ben 64 jaar en woon in België. groetjes aan iederee.
Laatste reactie door Trizomu, -
nog een nieuwe
door Pete- 1 reactie
- 854 weergaven
Hallo allemaal, Ben totaal nieuw op derg fora en ben een leek op het vlak van downloaden/branden van dvd's. Heb de indruk dat ik dan hier wel goed zit:-) grtz Pete
Laatste reactie door Thijs., -
Wie ben ik
door Pascal666- 2 reacties
- 853 weergaven
Mijn naam is Pascal De 666 zijn facke maar hebben wel een bedoeling Omwille mijn echtegenote allemaal 6 geeft Behalve haar jaar hee Anders was ze werkelijk een duivel Is ze wel ook hoor hahahaha Ik heb soms door mijn werkgever geen tijd En helaas Kan het soms zijn dat ik niet inloggen met mijn iphone of mijn tab Ik werk of lig Frankrijk Mijn hobbys zijn zoals vele van ons Internet, satteliet en snelheid met gelijk wat ook Ja meer weet ik niet En bedankt om mijn binnen te pakken Thx Fijne dag aan allen
Laatste reactie door Freddytje, -
ff voorstellen
door Gast wimvut- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo, ik heet Wim en kom bij de zoektocht naar de betekenis van DAA op deze site uit. Zoals mijn gebruikersnaam al zegt ben ik een vutter en probeer bij te blijven in de computer wereld.
-
Voorstelrondje
door Gandalfz- 2 reacties
- 853 weergaven
Hi.. begin 60jaar en geïnteresseerd in computers, OS'en, muziek, modelbouw en programmeren. Ben nieuwsgierig en leergierig aangelegd en daarom geregistreerd om b.v. de Apowersoft Video Downloader applicatie te downloaden voor mijn modelbouw hobby (video's). Groet!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Even voorstellen
door Gast Musicalfan- 0 reacties
- 853 weergaven
Hoi, ik ben gister lid geworden. Wat een uitgebreid forum is dit, ik raakte hier via google en ik vind het hier leuk hoor! Ik ga een vaste bezoeker worden denk ik!
-
even voorstellen
door Gast xanderijne- 0 reacties
- 852 weergaven
hallo ik ben riet ben gehuwd en heb 3 kinderen in 1 kleinzoon
-
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 852 weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
- 1 reactie
- 852 weergaven
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik begin nu met een beetje uit te zoeken hoe alles werkt, ik ben benieuwd wat er allemaal te vinden is.
Laatste reactie door Farid., -
hallo
door Ronnymadmax- 5 reacties
- 852 weergaven
hallo allemaal bedankt voor mijn registratie ik kom uit West-Vlaanderen ybelgie
Laatste reactie door Meh Meh, -
Nieuw Hier
door Twompie- 4 reacties
- 851 weergaven
Hallo, ik wil mij voorstellen. Ik ben Twompie. 69 jaar en geniet van het leven. (Op mijn manier dan) Een nickname die gewoon toevallig ontstaan is, maar die voor mij net zo vertrouwd is als mijn eigen naam. Na 3 computers 'versleten' te hebben, is downloaden een nieuwe uitdaging. Ik heb het nooit gedurfd: angst voor een virus. Maar goed: als nu zelfs mijn kleindochter kan downloaden, moet ik het toch ook kunnen leren. Ik kan het alleen niet van haar leren, want zij kijkt gewoon Engels zonder ondertiteling en dat ben ik niet voldoende machtig. En kleindochterlief weet niet hoe ik er een ondertiteling bij kan krijgen. Ik hoop het haar over een poosje te kunnen lere…
Laatste reactie door Twompie, -
Even voorstellen
door Voetstap- 0 reacties
- 850 weergaven
Mijn naam is Voetstap, ik ben 46 jaar en 6,5 jaar getrouwd. We wonen in het noorden van Nederland en we hebben samen 1 hond en 2 katten. Willen jullie nog meer van me weten dan hoor ik het graag. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Voetstap
Laatste reactie door Voetstap, -
heb interesse in film, muziek, series, eigenlijk alles wat je kan downloaden
- 1 reactie
- 850 weergaven
ik wil nog best wat leren over alles wat met d..loaden te maken heeft , dan ben ik hier op het juiste adres en bedankt dat ik lid mag zijn
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 849 weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh,