Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
ff voorstellen
door Gast tinne42- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo iedereen k'ben martine uit turnhout,grtjs
Laatste reactie door Releases, -
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik ben wappie en komt uit het grootste dorp van de Veluwe. Ben als hobby ook bezig als novice Zendamateur. Ik hoop dat ik weer verder kan met Usenet. Spoeling wordt dun. Fijne avond verder
Laatste reactie door Lodewiekus, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Joost en ik wil ook zelf spellen gaan downloaden en muziek downloaden en op cd's ect zetten. Dit is natuurlijk een prachtige site ervoor om er achter te komen hoe dat moet. Daarom heb ik me ook even aangemeld. Groetten!!
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
leren downloaden
door zeeuwse- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben Ilona en ik probeer wat leuke films te downloaden. Alle info is super, alleen het lukt nog steeds niet. Dus nu maar even via het forum proberen. Het is vast een hele domme vraag, maar spotnet installeren is gelukt, alleen nu kan ik nog niets met de bestanden. Wat voor programma heb ik dan nodig om het om te zetten en welke file moet ik hebben. Want er staat er nu een heleboel onder iedere download. Ik dacht dat ik de nzb file via grabit om kon zetten, maa dat lijkt niet te lukken. Wie kan mij helpen! ( Het liefst in jip en janneke taal ) Groetjes, Ilona
Laatste reactie door Trizomu, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast priscilla23- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Ik ben priscilla 23 jaar en download graag muziek. Heb al verschillende programma's gehad maar daar kan die de nieuwste muziek niet vinden. Hoop dat het hier wel lukt. Groetjes priscilla
-
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
hallo allemaal
door Gast junkie-nl- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:)
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal! Nieuwe gamer hier! Geplaatst door: GamerSteve99 Hey iedereen! Ik ben Steve, 25 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben sinds kort weer helemaal in de ban van gamen, en wat is er dan leuker dan hier een beetje rond te hangen en met elkaar te kletsen? Ik speel vooral op de Xbox, dus ik dacht dat dit forum de perfecte plek is om tips en trucjes te delen en te ontdekken welke spellen tof zijn! Mijn favoriete spellen op de Xbox zijn momenteel Halo Infinite en Forza Horizon 5. De actie en het avontuur in Halo zijn geweldig, en Forza is gewoon perfect voor wanneer je even lekker wilt ontspannen met een paar racetjes. Ik ben ook gek op RPG’s, d…
Laatste reactie door yihaa, -
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 1k weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
pas begonnen
door basco- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben hier omdat ik wilde vragen hoe je een notitie op spotnet zet, ik heb spotnet 1.8.1. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik ben op dit gebied maar een leek. Alvast bedankt.
Laatste reactie door marcov, -
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 1k weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases, -
even voorstellen
door bbge- 1 reactie
- 1k weergaven
Mijn naam is bbge. Ik ben net lid geworden.
Laatste reactie door steffris, -
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Laatste reactie door Zombymario, -
Vandaag aangemeld op dit forum. Dit is helemaal nieuw voor mij dus ik hoop dat ik geen domme dingen doe. Ik wil graag films downloaden maar loop soms tegen problemen op vandaar dat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste reactie door Kevco, -
Helemaal nieuw hier
door Gast Izzeme- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, zag dat ik me voor moest stellen, maar heb geen idee hoe of dat moet, dus maar via topic geprobeerd in de hoop dat dat goed is. Ik ben hier verzeild geraakt na het downloaden van een nzb bestand waar ik geen raad mee wist. Heb al wel wat opgestoken van het forum, nu nog testen of ik het begrijp!
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
Ik ben Conall en hier gekomen omdat private release is gestopt en ik uitzocht waarom. Ga op mijn gemak mezelf hier eens inlezen.😀
Laatste reactie door Duken, -
Hoi!
door Gast Pirke64- 2 reacties
- 1k weergaven
Hoi, ik ben Peer, 47 jaar oud, en wil een hele hoop te weten komen over downloaden, etc. Ben getrouwd met Josje, en heb 2 kinderen van 10 en 8 jaar.
-
Hoi hoi
door via_Lilith- 2 reacties
- 999 weergaven
Ik ben Lilith en hoop hier info te vinden zodat ik zelf kan downloaden, en het niet aan mijn zoon hoef te vragen. Groetjess Lilith
Laatste reactie door Zombymario,