Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.027 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 952 weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
Hoi allemaal, hier weer een groentje (genaamd tonypasc) erbij , maar hopenlijk heb ik jullie hulp toch niet al te vaak nodig..
Laatste reactie door tonypasc, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 949 weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
Hallo
door Soepie1983- 4 reacties
- 949 weergaven
Hallo Ik ben Soepie1983!!Ik ben een nieuw lid van de site!! Ik ben 29 jaar!
Laatste reactie door shadowwatch, -
nieuweling
door marthaeen- 2 reacties
- 949 weergaven
Goedemiddag Ik ben Marthaeen en dus een nieuweling. Hoop hier nog wat te leren. Hou van films muziek dieren en natuur
Laatste reactie door marthaeen, -
nieuw lid
door Gast Krisje5- 2 reacties
- 947 weergaven
hoi iedereen Ik ben Kristel en ik woon in België. Ik ben vooral op zoek naar films en leuke games! Ben heel toevallig hier uitgekomen en het is hier echt super uitgelegd!!! Alvast een dikke merci!! Tot de volgende!!! Groetjes Kristel (Krisje voor de vrienden )
Laatste reactie door Erwin., -
Even voorstellen
door lievemar- 1 reactie
- 946 weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Marian en ik download van Spotnet vanaf het moment dat FTD werd opgeheven. Ik kijk graag naar films, en luister graag muziek, dus de ideale gelegenheid hier. Ik wens iedereen veel succes met Spotnet... en bij deze ook fijne feestdagen gewenst. groetjes Marian
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door namsiuh- 0 reacties
- 945 weergaven
Hallo mensen, Ben hardstikke nieuw hier en hoop hier veel dingen te leren en te weten te komen. O.a OSX draaien onder W7 en VMWare. groet
Laatste reactie door namsiuh, -
hOiikess
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 945 weergaven
Hallo ik bn nieuw hier ik woon en belgie enzz
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
ff voorstellen
door Gast Leon9- 1 reactie
- 945 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is Leon, nieuw op dit forum, en ik begin met jullie allen n mooi en voorspoedig 2011 te wensen. tis alweer n paar jaar geleden dat ik wat met torrents gedaan heb, ik kwam toevallig op jullie site en dacht, kom laat ik t maar weer ns proberen. groetjes.
Laatste reactie door Maartenn, -
ik ben yves uit antwerpen, ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer info zoek om cd's te downloaden.... ben zelf niet zo handig met pc
Laatste reactie door yves13, -
NIEUW LID:D
door Gast JuniorKing2000- 0 reacties
- 945 weergaven
hallo ben achmed
-
Hallo iedereen, Shydon hier, ik hou van films en me hobby is muziek maken. Groetjes Shydon
- 2 reacties
- 945 weergaven
Hallo Ik ben Svenja en ben nieuw hier. Ik hou van comic book films. All the best!
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 944 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
Even voorstellen
door Arie- 0 reacties
- 944 weergaven
Goedemiddag Mijn naam is Arie en ben bij toeval op deze site gekomen en het lijk mij een interessante site deus ga ik maar eens rond neuzen
Laatste reactie door Arie, -
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 943 weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
Voorstelrondje
door TripTrip- 2 reacties
- 943 weergaven
TripTrip zegt hallo aan alle leden en kijkt even rustig rond! Ondanks mijn enorm trage internetverbinding hoop ik voldoende mogelijkheden te vinden om te downloaden. Ik huur "ALL-IN", waardoor een eigen internetlijn niet mogelijk is. Heel irritant idd. ;-) De groeten aan jullie allen!
Laatste reactie door Meh Meh, -
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 943 weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
nieuw hier
door Gast bartje28- 5 reacties
- 943 weergaven
hallo ben bertje28 en ik ben nieuw hier
Laatste reactie door Meh Meh, -
Voorstellen
door Sjerrif Rosco- 1 reactie
- 943 weergaven
Goedenmiddag, Ik ben Nick, woonachtig in Barendrecht. Nieuw hier op het forum. Download regelmatig via Spotnet. Groeten!
Laatste reactie door Borki, -
newbie hier.
door sandervoz- 1 reactie
- 941 weergaven
Hoi, Ik ben Sander en ook nieuw hier :peace:
Laatste reactie door Zombymario, -
Nieuw Hier
door Twompie- 4 reacties
- 941 weergaven
Hallo, ik wil mij voorstellen. Ik ben Twompie. 69 jaar en geniet van het leven. (Op mijn manier dan) Een nickname die gewoon toevallig ontstaan is, maar die voor mij net zo vertrouwd is als mijn eigen naam. Na 3 computers 'versleten' te hebben, is downloaden een nieuwe uitdaging. Ik heb het nooit gedurfd: angst voor een virus. Maar goed: als nu zelfs mijn kleindochter kan downloaden, moet ik het toch ook kunnen leren. Ik kan het alleen niet van haar leren, want zij kijkt gewoon Engels zonder ondertiteling en dat ben ik niet voldoende machtig. En kleindochterlief weet niet hoe ik er een ondertiteling bij kan krijgen. Ik hoop het haar over een poosje te kunnen lere…
Laatste reactie door Twompie, -
- 1 reactie
- 941 weergaven
Goedenmorgen Allemaal Ik zal me even voorstellen. ben lindaen sinds kort een beetje aktief in het downloaden via spotnet. De eerste dvdtjes voor de kinderen zijn gebrand en het smaakte naar meer. Sinds gister ben ik in het bezig van een payserver en de wereld van de download ligt nu voor me open.. echter snap ik van veel dingen nog niet veel.. lees me suf op het internet en dacht.. meld me gewoon bij duken aan daar zitten vast mensen die er meer verstand hebben dan ik. gr linda
Laatste reactie door Zombymario,