Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 986 weergaven
Hallo, Ik ben Colombo, vrouw en 67 jaar. Hier hoop ik veel op te steken door het sluiten van veel sites. Post eigenlijk zelden, maar lees veel. Grt. Colmbo
Laatste reactie door Duken, -
goede avond
door Gast blackman- 1 reactie
- 986 weergaven
hallo allemaal beç blackman ben een belg van 30 jaar ben wel geen downloader dat zeg ik er wel bij maar ik ben eigelijk voor iets anders naar hier gekomen maar denk dat ik eens aan een beheerder moet vragen of ik dat hier mag posten
ff voorstelen
door herbie18- 2 reacties
- 986 weergaven
goede middag mijn naam is herman ben rond de 30 jaar en ben gek op films vooral voor de kids :goed:
-
- 1 reactie
- 985 weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
Nieuweling
door fremajo- 2 reacties
- 985 weergaven
Hoi ik ben fred, probeer me bezig te houden met de p.c enz Snap er nog niet heel veel van maar denk dat jullie mij wel wegwijs kunnen maken, .
Laatste reactie door Monkie, -
Even voorstellen
door leyla18- 1 reactie
- 984 weergaven
Hallo ik ben Tina en heb twee kinderen. Zit momenteel thuis omdat mn tweede kindje pas is geboren en daarom wilde ff kijken of ik hier wat vind om te downloaden.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 984 weergaven
Hey, ik ben eagles,........ duh en ben lange tijd online hulp geweest bij het downloaden, ondertitelen, synchroniseren (+/- 6 jaar geleden) in the beginning of duken.nl . Duken was toen een van mijn vaste fora waar ik altijd terecht kon met al mijn vragen en later ook ongein:) eenmaal ingeroest op duken.nl mocht ik zelfs het forum bijhouden als modje (al bleef ik altijd vooral actief in film en natuurlijk de huiskamer). dit was nog in mijn vrije leven, geen superserieuze relatie, vaak zelfs op het werk (met laptop ) daarna werd het meerdere malen stil rondom mij, maar zoals jullie gemerkt zullen hebben ben ik weer een tijdje (redelijk) actief op Duken.nl nog steeds …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Even voorstellen...
door Gast AnsJeee- 1 reactie
- 984 weergaven
Hoi Allemaal!!! Ik ben Angelique en ik ben 22 jaar Ben nieuw hier dus ik moet alles nog een beetje uitvogelen
Laatste reactie door Heisenberg, -
voorstellen
door Borg2997- 3 reacties
- 984 weergaven
hoi, ik ben Adry en een grote film en serie liefhebber. Ik ben weliswaar geabonneerd op veel streamingsdiensten, maar ben geïnteresseerd in alles wat zoal te maken heeft met films en alles eromheen zoals vpn etc. Hoop hier het eea te leren en te delen.
Laatste reactie door Borg2997, -
hallo
door Gast biancaa30- 2 reacties
- 984 weergaven
ik ben bianca en vind het altijd leuk om van alles bij te leren/lezen over games
Laatste reactie door Freddytje, -
even voorstellen
door ria52- 1 reactie
- 984 weergaven
hoi ik ben ria52, gek op computers en op alles wat met downloaden temaken heeft. sinds kort een gebruiker van spotnet met veel plezier vind het een prachtprogje en werkt meestal erg prettig. :peace: voor de rest hoop ik hier op het forum ook leuke dingen te beleven,en tot slot wens ik iedereen een goed en gezonde jaarwisseling toe
Laatste reactie door Marciej123, -
Hoi hoi
door via_Lilith- 2 reacties
- 982 weergaven
Ik ben Lilith en hoop hier info te vinden zodat ik zelf kan downloaden, en het niet aan mijn zoon hoef te vragen. Groetjess Lilith
Voorstellen
door wil49- 0 reacties
- 982 weergaven
Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, -
- 0 reacties
- 981 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mirjam, 42 jaar en ik hoop hier het een en ander te leren over downloaden e.d. Groetjes, Mirjam.
Laatste reactie door Marie1970, -
- 1 reactie
- 981 weergaven
Ben ook hier...
Ti is nieuw hier
door ti- 2 reacties
- 981 weergaven
Hallo, ik ben Ti, 36 jaar en ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik eindelijk eens een film wil downloaden. Liefst van een goede kwaliteit, hopelijk kunnen jullie mij daar aan helpen. :zwaai:
Laatste reactie door svenholtman, -
ook nieuw hier...
door Gast issiem- 0 reacties
- 981 weergaven
Goeienavond allemaal..! Mijn naam is issiem en ben een echte newbie nog. Hiermee dus een voorsteltopic en hoop ik snel meer info te vinden op dit forum en snel tot de experts hier te behoren O0
-
voorstellen
door valkenier- 2 reacties
- 980 weergaven
hallo mijn naam is de valklenier en ben gek op alles wat met muziek te maken heeft.ik kom uit leeuwarden
ik ben net nieuw
door chira- 1 reactie
- 979 weergaven
Hallo iedereen Ik ben 55 jaar en moeder en grootmoeder. Ik wens meer te leren over een beetje van alles en kwam jullie tegen
-
even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
- 979 weergaven
Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
-
even voorstellen
door claush- 1 reactie
- 979 weergaven
Hallo ik ben Claus , ben gek op films, gamen en muziek van dat laatste heb ik een hele collectie, die ik ook ga delen hier tzt groetjes Claus
-
Hallo allemaal, Ik heb me net aangemeld hier op het forum dus ik dacht ik stel me even voor. Ik ben Mathijs, 23 jaar. Verder weinig bijzonders te melden, maar wil je toch meer weten dan hoor ik het wel! Groeten
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 979 weergaven
Hallo allemaal Ik ben lizzi en woon in België,ben een 67 jarige oma van 6 toffe kleinkinderen,computeren is mijn grootste hobby vooral photoshoppen. Beste groetjes lizzi
Hallo allemaal....
door Gast 3210- 1 reactie
- 978 weergaven
Hi, ik ben 3210, Ik ben 'n liefhebber van nieuwe films en 'n veel gebruiker van diverse software. Ik kwam deze site eigenlijk bij toeval tegen, mooi opgezet ! Groet "3210"
Laatste reactie door Wous, -
Even voorstellen
door Gast Robolen- 1 reactie
- 978 weergaven
Mijn naam is Rob en woon in België. Lijkt me een interessante site en kan er waarschijnlijk veel van opsteken. Ben op computergebied een echte leek. mvg Rob
Laatste reactie door Releases,