Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.008 discussies in dit forum
-
he hallo allemaal ik kom me even voorstellen
door Gast radio sarina- 1 reactie
- 868 weergaven
hoi allemaal mijn naam is willem bever van radio sarina uit amsterdam ik kreeg de link van een kennis dus nou lieve mensen ik hoop hier veel plezier tebeleven dus groetjes van Willem Bever
Laatste reactie door Robin, -
Ik ben nieuw hier en zou graag jullie forum ontdekken;
Laatste reactie door Pctje, -
voorstellen
door Gast pilleke- 0 reacties
- 868 weergaven
eerst een gelukkig nieuwjaar gewenst :banaan: ik ben flip ,41 jaar en zou graag leren werken met torrents ben invalide ( vandaar flip +pillen = pilleke ) mijn hobby's zijn films en re-enactment (franse pelsjager omstreeks 18e eeuw ) alvast een bedankje om lid te mogen worden groetjes allemaal en een fijne zondag gewenst :zwaai:
-
Ik ben nieuw hier
door Gast jewel1969- 1 reactie
- 868 weergaven
Hoi allemaal, Ik ben per ongeluk op jullie forum terecht gekomen en was zeer verrast. O0 Wat een informatie. Aangezien tijd op internet doorbrengen een van mijn grote hobby's is kan ik hier mijn hartje ophalen. Ik ben 42 jaar oud en woon in Noord brabant.
Laatste reactie door Marciej123, -
Goedendag. Ik ben dus nieuw hier en moet nog even van alles lezen.... het ziet er een beetje ingewikkeld uit voor deze leek ? Heb ziggo als provider en hoorde al ergens dat je iets niet kan omdat ziggo dit geblokkeerd heeft. Dus ik zal wel ergens aan de bel trekken! In ieder geval bedankt voor het accepteren!
Laatste reactie door Duken, -
Hallo iedereen
door bird- 1 reactie
- 867 weergaven
Ik ben bird en fervent filmliefhebber, ik hoop hier nog wat tips te vinden die mij nog wat kunnen leren om te blijven downloaden enz...
Hoi allemaal, hier weer een groentje (genaamd tonypasc) erbij , maar hopenlijk heb ik jullie hulp toch niet al te vaak nodig..
Laatste reactie door tonypasc, -
Voorstelrondje
door Gandalfz- 2 reacties
- 866 weergaven
Hi.. begin 60jaar en geïnteresseerd in computers, OS'en, muziek, modelbouw en programmeren. Ben nieuwsgierig en leergierig aangelegd en daarom geregistreerd om b.v. de Apowersoft Video Downloader applicatie te downloaden voor mijn modelbouw hobby (video's). Groet!
Laatste reactie door ShadowMaster, -
goedemorgen
door hans1958- 1 reactie
- 865 weergaven
goedemorgen ik ben hans en kom uit twente 62 jaar oud mij hobby is mij werk en hoop veelplezierte hebben hier groetjes
Nieuw Hier
door Nikki- 2 reacties
- 865 weergaven
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop met jullie Ebooks te kunnen delen. Ik zoek het één en ander, maar heb er zelf ook heel wat waar ik julie mogelijk weer blij mee kan maken.
even voorstellen
door Gast crisz- 2 reacties
- 865 weergaven
hallo ik ben cris en probeer te downloaden en het lukt zowaar een beetje ben 53 jaar heb 2 kids en ben oma
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo, ik ben Cas en ben vooral geïnteresseerd in Nederlandse boeken.
Laatste reactie door William1, -
voorstellen
door wafertje- 1 reactie
- 863 weergaven
hallo iedereen, daar ik heel graag lees kwam ik hier eens neuzen om wat epub boeken te zoeken. ik ben ben 64 jaar en woon in België. groetjes aan iederee.
Laatste reactie door Trizomu, -
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 863 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
Beste mensen, mijn naam is Sine en ik ben op dit forum gekomen daar ik zo af en toe wat vragen heb over downloaden of zaken die daarmee te maken hebben. Ik verheug me op een fijne samenwerking. Mocht ik ook eens een steentje bij kunnen dragen, dan zal ik dat zeker doen.
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
heb interesse in film, muziek, series, eigenlijk alles wat je kan downloaden
Beste, Mijn naam is Sharif en ik kom uit Maassluis hou van design, auto's, films en vrouwen (y) wie ben jij? groet
Hallo allemaal
door aranco- 1 reactie
- 861 weergaven
Hallo allemaal, mijn naam is aranco en ik ben nieuw hier.
hallo
door Ronnymadmax- 5 reacties
- 861 weergaven
hallo allemaal bedankt voor mijn registratie ik kom uit West-Vlaanderen ybelgie
Laatste reactie door Meh Meh, -
ik ben zombie nieuw lid hier ben verzot op films en series ik uit belgie het zeer mooie limburg ben 30 jaar mijn hobby's zijn films kijken en series ook wat gaan fietsen en wandelen hoort er bij
Wie ben ik
door Pascal666- 2 reacties
- 860 weergaven
Mijn naam is Pascal De 666 zijn facke maar hebben wel een bedoeling Omwille mijn echtegenote allemaal 6 geeft Behalve haar jaar hee Anders was ze werkelijk een duivel Is ze wel ook hoor hahahaha Ik heb soms door mijn werkgever geen tijd En helaas Kan het soms zijn dat ik niet inloggen met mijn iphone of mijn tab Ik werk of lig Frankrijk Mijn hobbys zijn zoals vele van ons Internet, satteliet en snelheid met gelijk wat ook Ja meer weet ik niet En bedankt om mijn binnen te pakken Thx Fijne dag aan allen
Laatste reactie door Freddytje, -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 1 reactie
- 860 weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door jerome844, -
- 2 reacties
- 859 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
Hallo allen
door Gast Golum- 1 reactie
- 859 weergaven
Ik ben Golum en wil graag wat beter leren downloaden etc. :cool2:
Laatste reactie door Duken,