Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
voorstellen
door Gast quatske- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben Nicole heb 2 kids en ben pas met het fenomeen downloaden enz bezig dus moet nog veel leren. Een ding heb ik al geleerd is dat bij zulke forums heeeel veel info te halen is! Groetjes
Laatste reactie door Heisenberg, -
voorstellen
door Gast regenboog63- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi,ik ben regenboog63, een vrouw van 46 jaar, mama van een dochter, en al 15 jaar gelukkig samen met mijn vriendin.Mijn hobby's zijn pc, muziek,films en puzzelen. groetjes
-
voorstellen
door bvandraanen- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Beste leden, Mooi dat deze site bestaat. Ik ben een groot liefhebber van films en series en zit al jaren op internet om te kunnen voorzien in mijn kijkbehoeften . Nadat er een site recentelijk is gestopt kwam ik via het zoeken op deze site terecht. Dank hiervoor.
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door daxter- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik ben Dax, ik heb vooral interesse in sportboeken en tijdschriften. Hopelijk kan ik hier vinden wat ik zoek en kan ik anderen ook helpen met wat zij zoeken.
Laatste reactie door daxter, -
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 1k weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
Voorstellen
door TouringJohn- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik ben John, 39 jaar, software-ontwikkelaar bij een overheidsinstelling. Ik werk in de stad Groningen en ik woon in Drenthe. Ik ben al zo'n beetje 25 jaar bezig met computers en de laatste jaren ben ik zo'n beetje gedwongen door m'n kids om me ook bezig te houden met consoles. We (zeg maar ze) hebben dan ook een omgebouwde xbox/xbox360/wii/DS en PS2 staan. Als hobby vind ik het leuk om consoles te modden. Maar voor de duidelijkheid, uitsluitend voor de hobby, dus niet gaan PM'en met mod-verzoeken M'n vrouw en ik zijn echte filmfreaks, om aan deze verslaving tegemoet te komen zit ik veel op usenet en torrentsites. Verder ben ik op dit moment in mi'n vrije…
Voorstellen
door Jonas123- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo iedereen, Mijn naam is Jonas123 66 Jaar. Woonachtig België Oost-Vlaanderen. Mijn hobby is natuurlijk mijn pc en Muziek En het verzorgen van mijn huisdiertjes. Vele groetjes Jonas123.
Laatste reactie door Jonas123, -
voorstellen
door lammski- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo,miin naam is Andre. Ik ben voornamelijk films voor mijn kinderen aan het downloaden. Nu ga ik het ook met spelletjes proberen(Wat nog niet helemaal lukt) :redface: :redface:
Laatste reactie door lammski, -
voorstellen
door Gast hv- 2 reacties
- 1.2k weergaven
:-[ HV meld ich aan ben alles aan het uitvogelen
Laatste reactie door Wous, -
voorstellen
door tigermen- 7 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik ben tigermen ik hou van films vooral aktiefilms en blij dat ik hier mag zijn.groetjes tigermen
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door ben1203- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hey, mijn naam is Ben en ik ben uiteraard nieuw hier. Ben 19 jaar oud en ben juist begonnen met het leren downloaden van allerlei programma's, games etc. Maar natuurlijk botsen we direct op een probleem, dus heb ik me aangemeld op dit forum met de hoop op wat antwoorden die me wat vooruit kunnen helpen. Wil je nog iets weten? Vraag maar raak dan.
Voorstellen
door Gast Herman53- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik ben ingelogd als Herman53 53 Mijn geboorte jaar Ik woon in Groningen en ik download veel films op verschillende sites ik ben hier terecht gekomen via google omdat ik een programmaatje zocht om xap bestandjes te open voor de Nds van mijn zoon 10jaar ik zoek ook via download client utorrent naar nds spelletjes Hoef ik ze niet terug te delen. En zo ben ik in mijn vrije tijd achter de computer bezig ik werk 40 uur in de week dus alleen het weekend of 's avond tijd Groetjes Herman
-
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
voorstellen
door henk2- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik ben henk2 en heb me eindelijk geregistreerd bij Duken Ik ben een man van 50 en werk veel met de pc Ik download aardig wat en wat daar verder nog bij komt kijken Ik heb al wat vragen beantwoord gezien op deze site mijn complimenten hiervoor Een geweldige site waar veel informatie op staat Groeten henk2 O0 :peace:
Laatste reactie door yvon, -
voorstellen
door sierduifje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
goede avond ik heet sierduifje en ben getrouwd en heb 3 kinderen 2jongens en 1 meisje maar ze zijn allemaal al op eigen dus zijn we nu heerlijk met zijn tweeen mijn hobbys zijn werken met psp en poser en willen jullie meer weten hoor ik het graag groetjes sierduifje
Laatste reactie door sierduifje, -
- 5 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo Het is een goede gewoonte om je voor te stellen als je lid wordt van een forum dus dat doe ik dan ook maar even ? Ik ben een 51 jarige vrouw die probeert om alle ontwikkelingen bij te blijven haha. Tot dusver lukt mij dat nog altijd aardig zodat ik zelfs mijn grote zoons nog wat kan leren. Helaas komt er af en toe iets voorbij waar ik mij geen raad mee weet. En dan is dit forum handig denk ik
-
Voorstellen
door Diva- 1 reactie
- 944 weergaven
Hallo ik ben Diva, Ben hier nieuw en hou van games- muziek - en ben opzoek na bladmuziek voor de keyboard
Voorstellen
door Suziewan- 1 reactie
- 1k weergaven
Goedenavond, ik kom hier eens kijken wat ik allemaal kan leren.
voorstellen
door Paraad- 2 reacties
- 889 weergaven
Hallo, ik ben Paraad. Nieuw op het forum. Nieuweling met downloaden.... Maar ik vind het erg leuk. Bizar hoeveel er beschikbaar is om te downloaden. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste dingen kan vinden en op welke manier ik die op mijn puter kan krijgen. Hopelijk hebben jullie geduld met misschien voor de hand liggende vragen, want voor mij is het nieuw. met vriendelijke groeten, Paraad
Laatste reactie door Freddytje, -
voorstellen
door popmaaike- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo ik ben maaike en ben 57 jaar ik ben gek van computers ik weet wel iets maar lang niet genoeg ik vind het heerlijk om muziek en films te downloaden ik hoop hier veel te kunnen leren en ik vind het ook fijn als ik met vragen zit dat ik bij jullie terecht kan groetjes
Laatste reactie door Niels., -
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
voorstellen
door fayaboy- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben Fayaboy ben 17 jaar, woon in rotterdam. Ik werk momenteel bij ASR verzekeringen (vakantiebaantjes). Ik ben dit jaar geslaagd voor mavo, en Na de vakantie ga ik beginnen met mijn mbo ICT opleiding. Mijn hobby's zijn Kickboksen en computeren. Mvg Virender
Laatste reactie door Rikkert., -
voorstellen
door Gast kitwim- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal. ik heet kitty en ben oma van twee kleindochters , mij hobby is foto's bewerken van de kids en lezen en me pctje. verders wonen wij in het brabantse land, ben getrouwd en nog steeds gelukkig hahaha. oke groetejs kitty
-
Voorstellen
door Chipmunk- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Peter en heb me eindelijk geregistreerd op duken.nl Ik ben 20 jaar en houd me graag bezig met de pc. Ik vind het echt top wat jullie allemaal doen op deze site. Keep up the good work. Gr. Peter
Laatste reactie door Michiel, -
Voorstellen
door DonKeyShock- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo, ben 55 werkzaam, al 25 jaar, in de IT. Gezin van 6: 1 vrouw, 1 dochter, 1 kat en 2 honden. Hobby's sporten,film/series kijken en lezen. Kom hier om het laatste nieuws te bekijken en zien of ik nog iets kan leren, zal vast wel. Gr. Donkey
Laatste reactie door Trizomu,