Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
voorstellen
door looland- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben Anja, 57 jaar, mijn hobby`s zijn motorrijden, klussen met hout en onze 2 newfoundlanders. ben al lid geweest van verschillende sites die helaas uit de lucht zijn gegaan de laatste was pirates4all. ik vindt het fantastisch dat jullie de tijd en energie in steken om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn dank is dan ook groot.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Voorstellen
door tembaco- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hoi, Ik ben sinds kort lid en wil me even voorstellen. Ik ben tembaco en hou net zo als de meeste, denk ik, van films en spelletjes. Groetjes
Laatste reactie door Duken, -
Voorstellen
door Mr Mexx- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo,even voorstellen,lijkt me wel zo netjes. Beetje newbie op gebied van de PC,proefondervindelijk wel een de PC open gehad voor een geheugenbankje,en netwerkkaart etc(kleine dingetjes) Ook sinds een maand uitgevogeld met het downloaden uit nieuwsgroepen !! ^-^ Dat lukt allemaal. Mijn systeem een Asus moderboard P4V533-MX P4 werkgeh. 712 MB(tog) 2 x harde scjif van 20 GB Tot zover....maar nu.....klein probleem,dat ik zal uitleggen in een andere topic..... GrZzzzzzzzzz
Laatste reactie door Robin, -
Voorstellen
door Diamond- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, ik ben Diamantje en ben 15 jaar. Ik ken deze site al meer dan 2+ jaar, maar heb paar dagen geleden een account aangemaakt. Zelf heb ik deze site héél lang niet gebruikt, want ik weet de meeste dingen al. Ik zit gewoon meestal op het Forum als ik wat nodig heb of ik met wat vast zit. (zoals een brander die niet werkt :-[)
voorstellen
door geert1- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik ben geert uit bornem en hou van lopen en skien ik 40 jaar en heb 2 kindjes
Laatste reactie door Piet Hein, -
voorstellen
door winney1243- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik ben corrine 31 jaar en mijn hobby ach te veel eigelijk kom tijd te kort op een dag
Laatste reactie door winney1243, -
Voorstellen
door wingchun- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Dag allemaal, Ik ben sinds kort lid geworden van deze site en ik vind het geweldig.Mijn naam is Mostafa en dat was het voor nu. Bye
Laatste reactie door Martijn, -
voorstellen
door luucky- 3 reacties
- 1.8k weergaven
ik wil me even voorstellen il ben luucky en hou van films en vissen voetballen p.c klussen om en in huis en van mijn hond. verder vind ik forums leerzaam en het uitwisselen van diverse dingen
Laatste reactie door Wouter36, -
voorstellen
door jO0st- 5 reacties
- 1.6k weergaven
hoi, ik ben een vogelvrije pep-web-meid en heb van anderen goeds over jullie gehoord. het is nu afwachten of we iets voor elkaar kunnen doen, het valt zeker te proberen
Voorstellen
door gator100- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik ben gator100 en verwoed downloader. Vooral alles wat te maken heeft met FSX.
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen
door Gast michel74- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo iedereen. Ik ben vader van twee kinderen die beide in het bezit zijn van een ds-lite. 1 heeft een r4 kaart en de andere een m3-real kaart. groetjes Michel
-
voorstellen
door murrays- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hi ik ben dus murrays, ik heb al 3 jaar ervaring met downloaden maar soms als ik ergens niet uitkom, kom ik toch altijd naar deze site om een oplossing te vinden. omdat ik toch vaak langs kom ben ik maar gaan registreren. lat0r
Laatste reactie door Vico, -
Voorstellen
door Avanda- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Mijn naam is Tella en ik ben 50+. Ik hou van films, series en epubs. Ik gebruik hoofdzakelijk Utorrent, maar wellicht vind ik hier hoe ik ook anders kan downloaden.
Laatste reactie door Trizomu, -
voorstellen
door Gast lucadaan- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben mama van een jongen van 5 en een meisje van 2. we hebben een nds en een ps3 die we alleen gebruiken als mediacentrum. ik download films eerst in dvd formaat maar nu ben ik aan het puzzelen met divx en ondertitels en gesproken taal.
-
voorstellen
door verkuil67- 10 reacties
- 4.8k weergaven
hallo Ik ben Janet. Ik ben de computerexpert hier in huis en als ik er niet uit kom dan zoek ik net zolang dat ik het gevonden heb Groetjes, Janet
-
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 938 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
voorstellen
door brigitte53- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal Ik ben 54 jaar en ben huisvrouw. Oma van een kleindochter 2 jaar en een kleinzoon van 2 maanden. Mijn hobby is lezen en computeren. Groetjes Brigitte
Laatste reactie door brigitte53, -
Voorstellen
door Klosjaar- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Beste forum leden mijn naam is Sam woonachtig te Antwerpen/Belgie Mijn Hobby's zijn fietsen scooter/brommer rijden gamen en computers voor de rest houd ik van muziek en van dieren en ik ben zeer blij om mij hier bij jullie te mogen aansluiten en ik wil de mods alvast bedanken voor ale hulp die ze al hebben aangeboden bedankt toppers ! ❤️
Laatste reactie door Klosjaar, -
voorstellen
door john@- 5 reacties
- 2.4k weergaven
hoi ik ben john 37 jaar getrouwd met ingrid heb 2 honden 1 engelse staffordse terrier en een jack snuffel woon in het altijd gezellige brabant
Laatste reactie door Erwin., -
voorstellen
door sfeertje- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoi ik ben sfeertje 51 jaar en wil heel graag leren hoe ik een avi bestand naar een dvd kan zetten zodat ik hem kan zien op de televisie . ik heb wat afleveringen van prison break en kan ze in windows media player zien met ondertiteling ....... :-[
Laatste reactie door steffris, -
voorstellen 1 2
door zelda- 26 reacties
- 7.7k weergaven
hallo mijn naam is froukje en kom uit friesland :banaan:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
Voorstellen
door Wimpi- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi ik ben Willem 78 jaar mijn hobby's zijn modelbouw en Muziek en ben vaak op het Internet.!!
Laatste reactie door Wimpi, -
voorstellen
door geert1- 3 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik ben geert1 uit belgie en zou graag wat meer willen weten over downloaden enzo.
Laatste reactie door Vico, -
voorstellen
door Gast mariskaH- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo mijn naam is mariska en ben op zoek naar een leuke download site hopelijk heb ik deze bij jullie gevonden. bedankt
Laatste reactie door Duken,