Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Hallo, ben sinds vandaag nieuw hier, kom uit de regio Nijmegen. mijn naam is Stefan
Laatste reactie door SwitchFreak, -
nieuw hier
door davith- 0 reacties
- 936 weergaven
;D Hallo allemaal ik ben dus nieuw hier ;D ben hier niet zo goed in maar ik hoop dat ik hier wel de weg zal vinden. groetjes davith
Laatste reactie door davith, -
Even voorstellen
door Bobcat- 1 reactie
- 936 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kevin, 22 en kom uit Den Haag. Ik kijk al af en toe op dit forum, maar ben nooit gaan posten. Dat vond ik dus wel eens tijd worden Ik download zelf vrij veel Torrents, vooral series, films en af en toe een game. Ik ben hier vooral voor tips, en waar mogelijk om tips te geven Groeten, Kevin
Laatste reactie door Zombymario, -
marga
door Gast marga142- 1 reactie
- 935 weergaven
halli ik ben marga 39 jaar en kom uit ede vindt het erg leuk site zoals deze
Laatste reactie door Duken, -
hoi hoi
door Gast caiske- 2 reacties
- 934 weergaven
effe voorstellen ;D ja ben een man van 32 en werk bij daf eindhoven ben pas getrouwd en men vrouw en ik kijken graag films samen dus is het wel handig om via deze site onze avonden te vullen groetjes
Laatste reactie door iOrale, -
Voorstellen
door Cooper17- 1 reactie
- 932 weergaven
Hoi hoi, Ik was altijd al lid van 4us en denk hier een nieuw forum gevonden te hebben, mijn interesse gaat met name uit naar boeken. Torrents downloaden lukt bij mij nooit, krijg altijd vanalles binnen maar geen boek... Films en series kijk ik liever online, dan downloaden. Verder ben ik 31, woon achtig in midden van NL, moeder van zoontje van 14 maanden en 3 dagen per week werkzaam in de congreswereld. Vragen, stel ze gerust :-).
Laatste reactie door Duken, -
Hallo allemaal
door mingel- 4 reacties
- 932 weergaven
Mijn naam is Mingel , kom uit Belgisch Limburg , en kijk enorm uit naar de site.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Even voorstellen, nieuw hier als lid, vaker geweest als gast, actief op allerhande nzb-sites, alleen zijn die nu allemaal op een paar na uit de lucht, dus om toch bij te blijven nu hier .... Downloadvoorkeur gaat uit naar series, films en muziek. Ben ook één van die gekken die de spelletjes in de huiskamer leuk vinden 😀
Laatste reactie door Consult, -
Voorstellen
door wientje- 2 reacties
- 931 weergaven
Hallo, Ik ben wientje en hoop hier veel plezier te beleven.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
gm allemaal ik ben nieuw hier!!
door Gast yolandus- 1 reactie
- 930 weergaven
Als eerste me voorstellen en nu maar eens uitzoeken hoe deze site werkt. gr. yolandus
Laatste reactie door IfElse, -
ff voorstellen
door willie- 1 reactie
- 930 weergaven
hallo mijn naam is willie ben getrouwt en heb drie dochters daarnaast een hondje en een konijn ik woon en werk in gemert
Laatste reactie door xipher, -
- 1 reactie
- 929 weergaven
Hallo vrienden. Ik ben Dré, en werk hier onder de naam Bektronics. Afgestudeerd als technisch engineer elektronica is het nog steeds mijn grote passie om mij bezig te houden met herstelling, info verschaffen enz. in verband met elektrische en elektronische apparatuur. Ik werk in mijn vrije tijd, als vrijwilliger bij een Repair Café dat zich belangloos inzet voor allerlei herstellingen voor minder bedeelde mensen. Wij doen, met verschillende mensen samen, allerlei werkzaamheden zowel mechanische (fietsen herstellen bvb) als elektrische als ook houtbewerking (tafel en stoel herstellen bvb) alsook enkele dames die de naai en snit voor hun rekening nemen (Herst…
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 928 weergaven
Hallo ik ben kotter en ik wil leren downloaden en wat er bij komt kijken.En ik hoop hier wat te kunnen leren.
Laatste reactie door Blitzz, -
Hallo allemaal
door Speed- 0 reacties
- 927 weergaven
Hoi allemaal Ik wil me ff voorstellen ik noem mijzelf Speed en hoop hier wat antwoorden te vinden en e.v.t zelf te geven want samen staan we sterk en we zijn er om elkaar te helpen niet waar? Gr, Speed!
Laatste reactie door Speed, -
- 2 reacties
- 927 weergaven
Allereerst bedankt voor het toelaten. Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis. Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten. Groet, Pensionado51
-
Even voorstellen
door Pim48- 1 reactie
- 925 weergaven
Ik ben Pim en ik maak al 2 jaar gebruik van de Aow. Mijn hobby's zijn o.a. wandelen in de natuur met mijn honden, vissen, toeren op mijn scooter, vakantie, en natuurlijk de pc.
Laatste reactie door reneetje1969, -
voorstellen
door Paraad- 2 reacties
- 925 weergaven
Hallo, ik ben Paraad. Nieuw op het forum. Nieuweling met downloaden.... Maar ik vind het erg leuk. Bizar hoeveel er beschikbaar is om te downloaden. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste dingen kan vinden en op welke manier ik die op mijn puter kan krijgen. Hopelijk hebben jullie geduld met misschien voor de hand liggende vragen, want voor mij is het nieuw. met vriendelijke groeten, Paraad
Laatste reactie door Freddytje, -
Morguh allemaal , Ben squanto en hou van thuis in de zetel samen met gezinnetje filmpjes te kijken en ben hier terrecht gekomen door het world wide web hobby's : films kijken , beetje lopen , beetje fietsen en genieten van elk moment mvg Squanto
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen
door festus1- 2 reacties
- 921 weergaven
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en stel me even voor Vrouw, getrouwd, moeder en oma. Ik hoop hier af en toe iets te vinden,want de kleinkinderen vragen dat soms. Mijn nicknaam was blijkbaar al in gebruik, wat me verwonderd, want hij is toch iets apart. Het is namelijk een naam die uit herinneringen bestaat, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Groetjes Festus1
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 920 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
Goedemiddag!
door e-sth-r- 2 reacties
- 919 weergaven
Goedemiddag Ik heb me net aangemeld op dit forum, aangezien ik geen held ben met allemaal die downlaodprogramma's en waarschijnlijk nog wel wat vragen heb... Mijn naam is Esther, 17 jaar, en zit op 5HAVO (als ik iets beter mijn best had gedaan had ik al op 6VWO kunnen zitten). Verder werk ik in het weekend in een Restaurant, en als jullie nog vragen hebben vraag maar! Groetjes
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Mijn naam is Bol, een vrouw van 60 jaar en al zo'n 25 jaar heel actief bezig met gamen. Mijn favoriete games zijn platform, R.P.G's, en action adventure games. B.v. Zelda, Tombraider en The Elder scrolls. Ik heb de X.Box 360, Wii en de PS.3 De X.Box en PS. heb ik ook laten ombouwen. Dat is ook de rede dat ik bij Spotnet gegaan ben, maar vanwege mijn leeftijd ben ik niet zo vlug van begrip dus zullen jullie me veel zien met vragen. Leuk deze site gevonden te hebben. Hoop dat ik er veel aan zal hebben.
Laatste reactie door bollje1000, -
Hoi ik ben nieuw hier, mijn naam is Silvana. heb een vraagje kan je hier ook downloaden ook met ned ondertiteling? groetjes Silvana
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 916 weergaven
Hoi, mijn naam is anita en ben nieuw hier. Ik hoop veel leuke dingen te vinden en andere te helpen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Diva- 1 reactie
- 916 weergaven
Hallo ik ben Diva, Ben hier nieuw en hou van games- muziek - en ben opzoek na bladmuziek voor de keyboard
Laatste reactie door Duken,