Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
nieuw hier
door Gast johnny78- 0 reacties
- 862 weergaven
hallo allemaal ik ben john en ben ook nieuw hier ben glazenwasser van beroep en ergug verslaafd aan cod black opps en voor de rest hou veel van hardcore en rap muziek
-
- 2 reacties
- 861 weergaven
Hallo ik ben kotter en ik wil leren downloaden en wat er bij komt kijken.En ik hoop hier wat te kunnen leren.
Laatste reactie door Blitzz, -
nieuw
door chanelleke- 2 reacties
- 860 weergaven
Hoi, Ik ben Chanelleke en ben dus nieuw op de site. Bedankt om me toe te voegen. hobby's.... ik ben nogal een bezig bijtje ....gaande van handwerkjes maken tot houtbewerking. maar hou ook van fotoshoppen en foografie.
Laatste reactie door Duken, -
hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 30 jaar en download zo af en toe wat. Vaak koop ik het ook daarna maar meestal valt het zo tegen dat ik blij ben dat ik het niet gekocht heb. Een aantal titels zijn mij in het verleden zo tegen gevallen dat ik wat voorzichter ben geworden...
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen!
door Gast oxxio- 0 reacties
- 859 weergaven
Hallo,ik ben oxxio,hou van games(morpging games). verder van films,vooral horror en goede actiefilms en series als prisonbreak en 24.
-
Even voorstellen
door festus1- 2 reacties
- 859 weergaven
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en stel me even voor Vrouw, getrouwd, moeder en oma. Ik hoop hier af en toe iets te vinden,want de kleinkinderen vragen dat soms. Mijn nicknaam was blijkbaar al in gebruik, wat me verwonderd, want hij is toch iets apart. Het is namelijk een naam die uit herinneringen bestaat, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Groetjes Festus1
Laatste reactie door Tom, -
Hoi, Ik ben Ruud en ben nieuw op deze site, bedankt voor het accepteren. Downloaden doe ik van nieuwsgroepen van voornamelijk buitenlandse indexers, ik hoop hier wat nieuw (nederlandse) sites te kunnen n vinden. Fijne dag!
Laatste reactie door rdz83, -
- 3 reacties
- 857 weergaven
Ik ben wappie en komt uit het grootste dorp van de Veluwe. Ben als hobby ook bezig als novice Zendamateur. Ik hoop dat ik weer verder kan met Usenet. Spoeling wordt dun. Fijne avond verder
Laatste reactie door Lodewiekus, -
Even voorstellen
door irikro- 1 reactie
- 857 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier dus stel ik me even voor: Iris (38), verpleegkundige, samenwonend, woonachtig nabij Rotterdam. Ik hou erg van film en muziek. Volvo 850 liefhebber. Andere hobby's: tuinieren, lekker eten, zorgen voor mijn beestenboel (katten en konijnen) Groetjes
Laatste reactie door AEW, -
Net begonnen
door dvanlit- 0 reacties
- 857 weergaven
Hey aangenaam, ben net begonnen. gr danny
Laatste reactie door dvanlit, -
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 856 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
- 1 reactie
- 855 weergaven
Hoi, mijn naam is anita en ben nieuw hier. Ik hoop veel leuke dingen te vinden en andere te helpen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Diva- 1 reactie
- 854 weergaven
Hallo ik ben Diva, Ben hier nieuw en hou van games- muziek - en ben opzoek na bladmuziek voor de keyboard
- 2 reacties
- 852 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een nieuw lid, geregistreerd als Roundabout, en hoop hier van alles en nog wat over nieuwsgroepen te leren. Mijn hobby's zijn gamen (Delta Force Blackhawk Down) en alles wat met computers te maken heeft, maar met name de nieuwsgroepen. Groetjes Roundabout
Laatste reactie door Freeman, -
Hallo allemaal
door mingel- 4 reacties
- 852 weergaven
Mijn naam is Mingel , kom uit Belgisch Limburg , en kijk enorm uit naar de site.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
ook ff voorstellen ik ben han
door Gast han957- 1 reactie
- 850 weergaven
Ik ben dus han en ik kom hier met een vraag waar ik werkelijk niets van snap. ik download al een paar dagen van http://thepiratebay.org/login maar sinds gisteren lukt dat niet meer. ik krijg de volgende melding " jou have reached the download limit for free users" komt er op neer dat je dan op een knop buy moet drukken en als je dat doet dan krijf je de melding dat je internetverbinding niet goed is. Erg vervelend wie o wie kan me helpen.
Laatste reactie door bilal4, -
Even voorstellen, nieuw hier als lid, vaker geweest als gast, actief op allerhande nzb-sites, alleen zijn die nu allemaal op een paar na uit de lucht, dus om toch bij te blijven nu hier .... Downloadvoorkeur gaat uit naar series, films en muziek. Ben ook één van die gekken die de spelletjes in de huiskamer leuk vinden 😀
Laatste reactie door Consult, -
Ik ben Sed. Nu Private releases niet meer te bereiken is moest ik iets nieuw zoeken. Mijn interesse ligt bij eboeken en luisterboeken.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
- 5 reacties
- 848 weergaven
Ik ben Sjonnie . Ik hoop op deze forum wat meer te weten te komen over vpn en kodi . Ben hier echt nog een leek in , eigenlijk nooit zo in verdiept ben meer een gamer .
Laatste reactie door zomersla, -
Even voorstellen.
door Gast Guzzi3- 0 reacties
- 848 weergaven
Ik ben Cees en ben van de week gaan zoeken wat voor downloadprogramma's er allemaal zijn. Ben dus een leek op dit gebied. Maar van jullie berichten kan ik veel leren
-
- 1 reactie
- 847 weergaven
hallo allemaal ik ben dus miranda uit rotterdam ik ben helemaal nog niet bekend hoe alles werkt maar ik neem aan dat ik dit in het forum wel zal leren ik ben een moeder van een puber en eigenaar van een online zeepwinkel wat dus ook mijn hobby is wil je meer weten vraag het dan gerust gr miranda
- 0 reacties
- 846 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
- 1 reactie
- 845 weergaven
Hallo ik ben Koray en liefhebber van films. Heb begrepen dat ik hier op het juiste adres ben voor virusloze praktijken.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Hallo! Ik ben Linnie en helemaal nieuw hier......... Ik heb Spotnet gedownload en dat ging wonderwel allemaal goed maar wanneer ik een vrij nieuwe film wil downloaden krijg ik heel vaak "kan de NZB (nog) niet vinden".......... Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen? (of stel ik deze vraag nu op een verkeerd deel van dit forum??)
Laatste reactie door Linnie1969, -
Hallo allemaal
door Gast fieder- 1 reactie
- 842 weergaven
Ik ben 42, woon in het midden van het land en download sinds een tijdje muziek en films met torrents en nzb. Vooral filmhuis films kijk ik graag. De nieuwste films kan ik meestal niet vinden of het lukt me niet ze te downloaden. Bij Duken hoop ik info te kunnen vinden zodat dat toch gaat lukken. Ik heb sowieso al interessante en handige info gelezen hier, bedankt!
Laatste reactie door Duken,