Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.007 discussies in dit forum
-
nieuw
door Gast john12- 1 reactie
- 716 weergaven
Hoi allemaal, ik ben een nieuwe hier en kijk al uit naar de leuke recencies. Ik ben john en kom uit het zuiden van het land.
Laatste reactie door Marciej123, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 715 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
Hallo allemaal
door mingel- 4 reacties
- 715 weergaven
Mijn naam is Mingel , kom uit Belgisch Limburg , en kijk enorm uit naar de site.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 713 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
- 3 reacties
- 711 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
Ik ben Harrie.
door HarrieB- 1 reactie
- 711 weergaven
Beste forumleden. Ik heb me op dit forum aangesloten omdat ik begrijp dat hier goede films te verkrijgen zijn en dat mensen elkaar willen helpen om de onvermijdelijke problemen op te lossen. Wat wilt een mens nog meer. Met vriendelijke groet Harrie
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door motorwim- 1 reactie
- 708 weergaven
ik ben nieuw hier en ben een hobby gebruiker van de computer
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 708 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
- 1 reactie
- 708 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
Hoi Ben Nieuw
door jan62- 2 reacties
- 707 weergaven
Hoi ben nieuw en ik zie graag films
-
voorstellen
door Sunny- 2 reacties
- 706 weergaven
Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny
Laatste reactie door Sunny, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop da…
Laatste reactie door yihaa, -
Hoi ik ben nieuw hier, mijn naam is Silvana. heb een vraagje kan je hier ook downloaden ook met ned ondertiteling? groetjes Silvana
Laatste reactie door ShadowMaster, -
allo allemaal ik ben hier nieuw en hoop hier nog even te mogen vertoeven :-)))))
Laatste reactie door ShadowMaster, -
- 1 reactie
- 705 weergaven
Hallo iedereen, Ik woon in België-Oost Vlaanderen. Ik heb net opnieuw Kodi op ijn mac book air geïnstalleerd, ben weer eens benieuwd.
Voorstellen
door peetie- 1 reactie
- 703 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Peetie en verwacht hier nog veel bij te leren. Alvast bedankt!
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 702 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
hallo
door thelady2006- 1 reactie
- 698 weergaven
hallo allemaal Mijn hobby is 3d films kijken is zo gaaf om te zien als je eenmaal zo een tv hebt,avatar blijft tot nu toe de mooiste 3d effecten hebben........en pc's herstellen...als ik de tijd heb. Misschien vind ik hier tips over 3d movies enz enz...... Groetjes diane
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 698 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis, -
even voorstellen
door muji- 1 reactie
- 692 weergaven
ik ben muji getrouwd en 2 kids 1 hond en 5 katten woon in het Brabantse land M.Vr Gr muji
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo
door Gast Madman81- 1 reactie
- 692 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Madman, ik ben een fan van alle soorten games en ook een hele grote film liefhebber. Grtz Madman
Laatste reactie door Maartenn, -
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 692 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat,