Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 764 weergaven
Goeden avond dames en heren, Ik ben Dennis en heb veel positieven geluiden vernomen over Dukenpuntnl. en aangezien waar ik eerst actief was men dat heeft platgelegd(uitdeluchtis) . Zou ik graag kijken of ik hier me thuis kan voelen haha. Sowieso een goede 1ste indruk van het geheel:) groetjes RDH
Laatste reactie door Duken, -
FF voorstellen
door Gast biertje99- 2 reacties
- 762 weergaven
Hallo allemaal :zwaai: Ik ben vandaag lid geworden van deze site, ziet er mooi en professioneel uit. Mijn complimenten aan de makers. O0 Ben al een aantal jaren bezig op torrent sites, heb alle functies doorlopen van uploader tot beheerder. Wat me hiervan tegenviel was dat je een ieder achter zijn broek moest zitten om te delen wat ze hadden binnengehaald. > Ik combineerde dit met nieuwsgroepen, dit gaat niet alleen sneller maar je hebt ook geen gezeur van delen. Na het wegvallen van een aantal sites ben ik hier terecht gekomen, en hoop er heel wat weg te halen. Groet en veel plezier op deze site. :zwaai:
-
Voorstellen
door wientje- 2 reacties
- 759 weergaven
Hallo, Ik ben wientje en hoop hier veel plezier te beleven.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Hallo, ben sinds vandaag nieuw hier, kom uit de regio Nijmegen. mijn naam is Stefan
Laatste reactie door SwitchFreak, -
- 2 reacties
- 755 weergaven
hey mensen wil me effe vorstellen ben steven van tiel
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door jopie34- 3 reacties
- 751 weergaven
Hallo ik, jopie34, ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door Meh Meh, -
Even voorstellen
door Gast Miranda-b- 1 reactie
- 749 weergaven
Hoi ik ben Miranda en woon in het altijd even gezellige Westfriesland (Noord Holland). Downloaden op deze manier doe ik al een tijdje en actief zijn op een forum is mij ook niet vreemd, ben zelf een tijdje moderator geweest op een vrijetijdsforum. Oh en ik zocht naar de film van de smurfen en zo vond ik julie!
-
- 1 reactie
- 748 weergaven
hallo ben ultiemate ben een jonge man van 31 sinds zondag geworden mijn hobby's zijn vooral veel films kijken fietsen wandelen en foto's van de mooie natuur nemen ben nog alleen en woon nog steeds met mijn moeder maar hoop nie voor langs meer dat is een ander zaak haha ben benieuwd wat voor sites ik hier ga tegen komen
Hallo allemaal
door mingel- 4 reacties
- 748 weergaven
Mijn naam is Mingel , kom uit Belgisch Limburg , en kijk enorm uit naar de site.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
- 2 reacties
- 746 weergaven
Goedemorgen, Ben nieuw op dit forum, heet Nico. Gevonden via google want ik heb een probleem en ik weet niet alles. Wie weet vind ik de oplossing en kan ik in de toekomst oplossingen aandragen in het forum. Nico
Laatste reactie door Zombymario, -
Nieuw hier
door karelc- 2 reacties
- 744 weergaven
Hoi ik ben karel 65 jaar hoop een leuke tjid hier te hebben
Laatste reactie door karelc, -
Nieuw lid
door Gast Martin153- 1 reactie
- 743 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Martin153, 44 jaar en ga mij voor het eerst begeven in de wereld van het downloaden van films. Dat is in pricipe de bedoeling. Moet nog wel lukken allemaal. Hoop hier veel tips te vinden. Krijg net de eerste foutmelding al bij spotnet dus dat begint goed
Laatste reactie door Zombymario, -
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 738 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
- 1 reactie
- 737 weergaven
hallo iedereen, ik wil me even voorstellen. m'n naam is joris, 19 jaar en nogsteeds lekker bij mn ouders inwonend nadat twilight nzb ermee moest stoppen ben ik niet echt meer into the movies geweest, tot nu. dus vandaar mijn registratie op de 'vernieuwde' twilight nzb groetjes !
-
Hallo daar, Mijn naam is Saskia en ben vrij nieuw in het downloaden. Ik hoop hier eea te vinden waar ik mee verder kan. Mijn vragen zijn vast al een keer gesteld
Laatste reactie door Patricker, -
Hoi ik ben nieuw hier, mijn naam is Silvana. heb een vraagje kan je hier ook downloaden ook met ned ondertiteling? groetjes Silvana
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 736 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
Ik ben Harrie.
door HarrieB- 1 reactie
- 734 weergaven
Beste forumleden. Ik heb me op dit forum aangesloten omdat ik begrijp dat hier goede films te verkrijgen zijn en dat mensen elkaar willen helpen om de onvermijdelijke problemen op te lossen. Wat wilt een mens nog meer. Met vriendelijke groet Harrie
Laatste reactie door Thijs., -
allo allemaal ik ben hier nieuw en hoop hier nog even te mogen vertoeven :-)))))
hallo
door thelady2006- 1 reactie
- 734 weergaven
hallo allemaal Mijn hobby is 3d films kijken is zo gaaf om te zien als je eenmaal zo een tv hebt,avatar blijft tot nu toe de mooiste 3d effecten hebben........en pc's herstellen...als ik de tijd heb. Misschien vind ik hier tips over 3d movies enz enz...... Groetjes diane
nieuw
door Gast john12- 1 reactie
- 734 weergaven
Hoi allemaal, ik ben een nieuwe hier en kijk al uit naar de leuke recencies. Ik ben john en kom uit het zuiden van het land.
Laatste reactie door Marciej123, -
boek ionica smeets
door jemmen- 0 reacties
- 733 weergaven
Op zoek naar het boek Zoete kinderen eten geen suiker van ionica smeets, andere tittels ook welkom
Laatste reactie door jemmen, -
Hoi Ben Nieuw
door jan62- 2 reacties
- 732 weergaven
Hoi ben nieuw en ik zie graag films
-
- 3 reacties
- 731 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 731 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63,