Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Gold.Edition-SKIDROW Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 14-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Gold.Edition-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,85 GB Genre: RPG Critici: 6.3/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole Games Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 773 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Mijn avonturen door V. Swchwrm Een jongen wil graag schrijver worden. Hij wil dit echter aan niemand vertellen en daarom gebruikt hij de naam Swchwrm. De jongen schrijft over zijn opa en de koningin. Regie: Froukje Tan Met: Georgina Verbaan, Hans Dagelet, Dennis Reinsma, René van ‘t Hof, Cas Enklaar, [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 5 reacties
- 3.3k weergaven
Hey allemaal, Zoals jullie al in de titel lazen: Mijn downloads met Bittorrent gaan ontzettend traag! Ze halen nog niet eens 5 k/b! Weten jullie hier een oplossing voor? Groetjes: :cool2:#JOEPIE# :cool2:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
halo mensen ik heb een beetje een raar probleem ik heb een omgebouwde xbox (evolution) hier staat muziek op de harde schijf maar deze krijg ik niet verwijderd! Ik verwijder hem dan maar als ik daarna terug ga naar de plek waar hij stond dan staat hij er weer hoe kan dit? En als ik er via een cd muziek op wil zetten zecht hij dat en niet genoeg ruimte is terwijl die er meer als genoeg is. (hij zecht dit ook als ik er bijv. maar een liedje tegelijkertijd op wil zetten.) :-[ :-[
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 15 reacties
- 3.3k weergaven
ik heb het spel riddick gedownload en ik brand het goed enzo maar als mijn xbox het wil openen loopt hij vast :-[ hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen :-
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is nieuw van MILO Berend Boorsma, Roel Boorsma met: Lorcan Bonner (Milo Mulder), Stuart Graham (Brand Mulder), Laura Vasiliu (Nadia Mulder), Jer O’Leary (Mickey), Dolf de Vries (Lucas Mulder), Charlotte Bradley (Star) Scenario: Berend Boorsma, Roel Boorsma en Heather Imani. Milo (10) lijdt aan een zeldzame genetische afwijking, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 875 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Maat: 10 MB Type: Strategie release Beschrijving Verdedig onze planeet van asteroïden en buitenaardse wezens in deze grote toren verdediging game. Asteroid Defense 2 is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 627 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.3 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Release Date: 10-08-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.3.ANDROID-P2P Maat: 4.8 MB Type: Strategie release Beschrijving Bedenk het, bouwen. Maak werelden onderweg met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – Pocket Edition kunt u [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 812 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-09-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Grootte: 4.8 MB Type: Strategie Op de markt Beschrijving Bedenk het, bouw het. Maak werelden op de gaan met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 655 weergaven
hallo, ik heb laatst een illegale versie van minecraft gedownload maar ik kan er niet meer online :/ hij heet dan ook minecraftSP ''SP is SinglePlayer'' maar ik heb gehoord dat je er wel mee online kan maar ik het geen flauw idee hoe! mijn broer en ik willen heel graag samen online iets bouwen op de gewone minecraft ''dus niet classic van minecraft.net''... we zouden heel blij zijn als iemand ons hier mee kan helpen!
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
- 5 reacties
- 3k weergaven
Minister overweegt downloadverbod beschermd materiaal Justitieminister Hirsch Ballin overweegt om het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal illegaal te maken in Nederland. Op dit moment is alleen het uploaden ervan verboden, maar dat is volgens platenmaatschappijen niet voldoende. De bekende auteursrechtenadvocaat Christiaan Alberdingk Thijm legt in een bericht op Nu.nl uit dat de redenatie achter de huidige regelgeving is dat men het onwenselijk vindt om controles uit te voeren binnen de privé-omgeving van burgers. Minister van Justitie Hirsch BallinHet lijkt er nu echter op dat die gedachte wellicht moet wijken onder druk van grote platenmaatschappije…
Laatste reactie door Duken, -
mirc
door Gast zohar- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb op ircspy hellboy gezocht en ik druk op het cijfer2 en ik wil hem downloaden via mirc ik doe hem paste en daarna weet ik niet wat ik moet doen??? help
-
mIRC vraagje???
door Gast BFD- 0 reacties
- 2.3k weergaven
ik wou Ghost recon downloaden op MYDOWNLOADER.COM alleen er ston dit bot total dl record # size [ff]-n2x-5110 710.5kb/s 10 173m maar ik kan niet op die 10 klikken ik kan alleen onder bot klikken en dan kom ik wel in die mIRC server alleen ik kan niet CTRL+C drukkenik heb dus geen code omte downloaden dus wat moet ik nu doen ALVAST BEDANKT!!!! BFD
-
Mirc banning
door Gast mkoolwijk- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Heb nu een tijdje mirc en bevalt me goed maar er word hier verteld dat het heel snel gaat maar bestanden van bijv. 1gb duren meestal nogsteeds 6 uur terwijl ik een redelijk snelle verbinding heb. nog iets ik ben aan het begin bezig geweest met mirc en geprobeerd te downloaden maar daanra weg gewgaan. toen ben ik er achter gekomen dat je als je het bestand niet meer wilt downloaden het moet laten removen d.m.v. een comando maar ben nu bang dat ik bij een paar servers ge-band ben kun je dat nog omkeren? Alvast bedankt.
-
mirc bestanden
door nandenie- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hallo, ik heb via ircspy gezien bij films dat er telkens een benaming achter staat zoals -tc.scvd-nbp -scvd-gtr.rar -tc.xvid-fondation -tc.mpg -cam-hydro -cam.mpg cam.bu.divx ik weet dat dit soorten bestanden zijn maar hetgeen ik niet weet is welke je het beste kan gebruiken voor het downloaden van een film, kan iemand me helpen? mvg fietje
-
- 3 reacties
- 3k weergaven
eeuy gasten ik heb ff vraagje ik heb een nieuwe pc dus wil ff vette games downloaden maar mirc wil niet helemaal meewerken ik maak gebruik van windows vista (32bit) in de bijlage laat ik de foutmelding zien :police: :cool2: plz kan iemand helpen zou het erg fijn vinden grtz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
mirc prob.
door Gast roosje65- 3 reacties
- 2.7k weergaven
jah ik heb al een tijdje geen mirc gebruikt. en ik moet me nu registreren, maar ik kan nog op continue drukken dus doe ik dat maar voor een download. als ik dan zo in het balkje plak en je hoort zeg maar dat doing geluidje, staat er: you must be on a know channel to request a pack\'\'. uhm wtf? wat is er mee aan de hand :laugh:
-
mIRC probleem
door stevendlv- 1 reactie
- 4k weergaven
Als ik op packetnews op het hekje met daarachter het cijfer klik vraagt IE (ff schoot niet op) of ik het wil toestaan dat hij toegang krrijgt tot mijn klembord. Dan opent hij een nieuw tabblad en zegt hij: Dus hij start mIRC niet iemand die mij kan helpen?
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
hallo als ik op bepaalde servers bestand wil afhalen krijg ik volgend bericht :your irc client is beign checked for trojans ik laat dan het kanaal open staan en krijg kontakt (ping pong) maar mijn bestand word niet vertuurd hoe los ik dit op? groeten
Laatste reactie door Wesley, -
MIRC sites
door Gast BFD- 4 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb een vraagje? zijn er meer sites zoals IRCSPY want ik wil heel heel graag warcraft III downloaden alleeen ik weet het niet hoor maar op die site staat er boven N/A en als ik die code in dat chat venster intoets staat er dat hij vol is ofzo iniedegeval hij download niet kan iemand mij helpen thX, BFD
Laatste reactie door Duken, -
mIRC snel?
door Shark1- 9 reacties
- 4.8k weergaven
Hoezo is mIRC het snelste download programma? De tijd dat je in de wachtrij staat is vaak langer dan de tijd om het bestand te downloaden. Volgens mij moet het wezen: mIRC kan het snelste download programma zijn, maar meestal niet!
-
- 3 reacties
- 3.6k weergaven
hallo, als ik via ircspy.com iets wil downloaden (op het nummertje klikken dan krijg ik een internetpagina waarop bovenaan staat ' fout: verkeerde syntaxis' is er iemand die weet wat dit wil zeggen, normaal zou mirc dan moeten openen, maar dit gebeurt niet. kan het iets te maken hebben met een router ? en hoe moet ik dit dan verhelpen ? ik de installatieinstructies gevolgd van deze site !!! sarah
Laatste reactie door Rick1324117102,