Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 713 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
- 9 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over het feit dat ik een schokkerig beeld heb met het spelen van games, ondanks dat ik wel een goede videokaart heb. Ik heb de driver ge-update van mijn videokaart, maar nog steeds blijft het probleem zich voor doen. Videokaart Nvidia-Geforce 9600GT 512MB. Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vistaâ„¢ Ultimate Versie 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001 Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation Systeemnaam PC_VAN_BRIAN Systeemfabrikant FOXCONN Systeemmodel MCP73 Systeemtype Op x64-gebaseerde PC Processor Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2400 MHz…
Laatste reactie door bryangangster, -
Re: sims 3
door boekema- 0 reacties
- 758 weergaven
ik zou je aanraden om een andere crack te downloaden , fout bij verificatie van uw disk betekent dat het geen originele game is .
Laatste reactie door boekema, -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 772 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Heej hallo, even een vraagje van een verse nieuwsgroepen gebruiker... Ik heb gisteravond vanalles geïnstalleerd maar downloaden lukt niet > Ik zit bij hetnet dus heb binaries.news.hetnet.nl ingesteld als nieuwsgroepserver. Verder de veel gequote grabit handleiding gevolgd, keurig diverse instellingen overgenomen, in binsearch.info een bestand gevonden en nzb op mn bureaublad gezet, importeren lukt, maar downloaden lukt niet?! Melding in batch: unable to connect to binaries.news.etc en; your host connection limit reached. Dus... ??? Geen idee of ik nog ergens een account bij de nieuwsgroep aan moet maken en of daar een limiet op zit; maar die kan toch n…
-
- 0 reacties
- 784 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
die zelfde melding heb ik ook weet ook niet waar het aan ligt en wat ik er aan kan doen
Laatste reactie door demirj, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Citaat uit het hoe bekend ben jij op DukeN.NL? topic: Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik dan ook de leiding inhebben, naast het Magazine? Volgens …
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
8. Je post goede berichten met ook nog eens goede inhoud. Ga zo door!
- 0 reacties
- 888 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 9 reacties
- 3.3k weergaven
ik heb hem gisteren gekocht.. heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal!! en dan heb ik nog een laatste vraag: is het mogelijk om een gedownloade video ts film erop te zetten? of kan ik alleen andere filmbestanden erop zetten? (zoals avi?) Post samenvoeging: oktober 28, 2009, 19:15:42 pm of kan ik geen gedownloade films op mn ipod zetten?
-
- 0 reacties
- 950 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb hem daar ook besteld, lekker goedkoop(pc versie dan), maar hoezo duurt het 1-2 weken voordat hij aankomt? Moet hij van mars ofzo komen? Das wel een beetje lang hoor Post Merge: oktober 11, 2009, 17:38:44 pm Heb op het internet de systeemeisen gevonden, vallen nog wel mee(als het de goeden zijn, maar stond wel Call of Duty: Modern Warfare 2 boven): Required (minimum) Specs CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista) Hard Drive: 8GB of free space Video card: NVIDIA® Geforce 6600 or better or ATI® Radeon® 9800 Pro or better Recommended Specs CP…
-
- 0 reacties
- 917 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
ik wil een redelijk goeie game pc internetten kan elke pc dus let daar maar minder op game is hoofd doel assembleren inbegrepen s.v.p. en incl btw azerty of salland waar het goedkoper uit komt zou super zijn, of andere goedkope winkel. ik heb wat samengestelt is dit goed?? =1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[204433]=1 mening op prijs gestelt en je mag verbetering of heel nieuw systeem en alleen amd en ati omdat het goedkoper is. vriendelijke groet PoKeMoNrUlEz1993. Post Merge: oktober 11, 2009, 11:59:08 am Kan iemand me hier mee helpen? :cool2:
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
ok ik zag een pc bij computer galaxy, en ik weet zelf samenstellen is beter was ik ook van plan en ga ik denk ik ook doen maar wil weten of deze goed zijn. http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?products_id=313 http://www.computergalaxy.nl/product_info.php?cPath=22_21_78&products_id=199 en als dit niks is kan iemand die dan samenstellen bij azerty of salland of een winkel die goedkoop is moet ik wil er mee gamen maar hoeft niet echt superkwaliteit zoals maxed out quality maar als beetje mooi kan zijn is het altijd beter als ik iemand niet heb vermeld zeg het dan edit ik het even ik zal vaak kijken of er wat getypt is. AMD en ATi lijkt me beter want zijn bijn…
Laatste reactie door Heisenberg, -
X factor UK
door gerwin100- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hey Vanavond beginnen de live shows van X Factor in de UK. Dat wil ik dus online kijken maar dan zeurt ie over dat ik niet in de UK ben. Dat de video dan niet beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit vanavond toch online kan kijken? Gerwin
Laatste reactie door gerwin100, -
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 854 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 739 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 767 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza,