Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 883 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Roda JC heeft vanavond wat goed te maken tegen de ploeg van Marco van Basten. Zo verloor het elftal van trainer Ruud Brood met maar liefst 5-1 van NAC en bovendien was deze nederlaag in eigen huis. Roda heeft een behoorlijke flater geslagen en de spelers zullen er alles aan willen doen om deze nederlaag teniet te doen. Heerenveen kent echter een goede seizoenstart en met de huidige resultaten kan het bestuur in ieder geval tevreden zijn. Na alle interne ontevredenheid heerst er nu einde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 16 reacties
- 882 weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart', -
- 7 reacties
- 882 weergaven
Ik heb het idee dat duken vandaag uitgestorven is, rond dit tijdstip. Maar als er zo wat mensen zijn, doe ik wel mee
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Ik heb command ook al geprobeerd, maar er staat bij mij dat hij al ntsf is. Dus dit heeft niet geholpen. Ik hoop echt dat er iemand de oplossing heeft, want verder is het een goed programma.
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29558.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Virus Of Spyware
door Gast Play_Gangsta- 1 reactie
- 881 weergaven
Norton detecteerd steed eenofandere w32.silly ding. Weet iemand hoe ik het bestand kan vinden waar het van vandaag komt?
Laatste reactie door KAPE, -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 881 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 0 reacties
- 881 weergaven
Ik was er wel maar me oom zat erop :geheim: wakker gebleven tot half 5 :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 880 weergaven
een witte iphone is een gayphone.
Laatste reactie door kipneck, -
videokaart
door sep- 1 reactie
- 879 weergaven
Voor de nieuwe spellen, bijvoorbeeld fifa 10 en pes 10, is het aanbevolen om een bepaalde videokaart te hebben maar die heb ik niet. En bij fifa 10 was mijn beeld niet goed. Kan je zoiets ook downloaden?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 879 weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
Laatste reactie door Luc., -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 878 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Jup mininova is dood :s R.I.P :'( :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 878 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
De download is nieuw van Dead Man Down Victor (“Colin Farrell”) werkt voor de maffiabaas Alphonse Hoyt. Als Hoyt wordt bedreigd door een onbekende moordenaar moet hij op onderzoek uit. Dan ontmoet hij de mooie Beatrice die hem chanteert met een filmpje waarop hij iemand vermoordt. Regie: Niels Arden Oplev [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Nee want je hebt een legale key nodig (die je krijgt bij het kopen van het spel) om online te kunnen spelen. De keys die je er bij krijgt werken wel, maar ze zijn al in gebruik dus je kan niet online spelen. Gr. headsh0t
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
De download is nieuw van Alex Cross Rechercheur en psycholoog Alex Cross onderzoekt de gruwelijke moorden van de huurmoordenaar Michael Sullivan, bijgenaamd ‘The Butcher’. Sullivan besluit Cross een dodelijke boodschap te sturen door diens vrouw in koele bloede te vermoorden. Cross is woedend en belooft dat hij de moordenaar tot [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,