Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 953 weergaven
ik heb een spel gedownload bfme2 dat is lord of the rings hij vraagt naar een cd nou ik heb deamontools geprobeert en ik wil het gewoon spelen maar op deze site duurt het lang voor da tje andwoord krijgt > > >
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Hallo, Er is een nieuws forum. Sinds vandaag geopend. Kom snel en je ziet wat 't is. Linkpartners zijn natuurlijk welkom! Kom snel een neem een kijkje! Wat kun je bij ons vinden: - Torrents - Handleiding leren downloaden - Vrienden - and more... MOD: Spam verwijderd! Kom snel kijken!!
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Unieke download van The Samaritan Na twintig jaar doorgebracht te hebben in de gevangenis is Foley (Samuel L. Jackson) klaar met zijn leven als oplichter. Wanneer hij de jonge vrouw Iris (Ruth Negga) ontmoet lijkt een nieuwe start werkelijkheid te worden. Maar zijn verleden blijkt een hardnekkige metgezel. Ethan (Luke [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Hej allemaal, Ik heb een probleem. Er komt geen geluid uit mijn PC. Komt omdat ik mijn geluidskaart neit heb geïstaleerd. Ik wilde dus op internet een drivre downloaden (gratis ofcourse;)) maar ik kan er gewoon geen vinden. Zou een van jullie mij kunnen helpen? HEt is een TYCO 04202 ALvast bedankt! Mvg!
Laatste reactie door nebojsa6, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30642.msg145981#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 951 weergaven
Ik heb Mozzila firefox gedownload en ik wil die als een standaard browser gebruiken... Weet iemand hoe je dat aanpast!?
Laatste reactie door YMessi, -
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
Nieuwe brommobiel website en forum
door Gast yeelen- 1 reactie
- 950 weergaven
[modbreak=cancan] Spam en ban[/modbreak]
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
O jah! cool, basbulletje >>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< [move]>>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< O0[/move]
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 950 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
- 0 reacties
- 950 weergaven
:-\ Ik snap die site niet Ik heb ctrl F gedaan en crack getypt kwam ook niets :geheim: Wil je misschien de link sturen van die pagina. Alvast bedankt!
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Unieke download van Les Emotifs Anonymes De 35-jarige Jean-René is de baas van een chocolaterie. Voor zijn werknemers is hij een koude, afstandelijke man die altijd het directe contact en conflicten vermijdt. In werkelijkheid leeft Jean-René echter in angst. Hij heeft immers sinds lange tijd een sociale angststoornis: in het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 948 weergaven
Unieke download van Extremely Loud and Incredibly Close De negenjarige Oskar ontdekt in een vaas in een kast een sleutel. De sleutel behoorde toe aan zijn vader, daar is hij zeker van. Maar op welke van de 162 miljoen sloten in New York past hij? Dit is het begin van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24189.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
Virus Of Spyware
door Gast Play_Gangsta- 1 reactie
- 948 weergaven
Norton detecteerd steed eenofandere w32.silly ding. Weet iemand hoe ik het bestand kan vinden waar het van vandaag komt?
Laatste reactie door KAPE, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
WAS BTW @tom
Laatste reactie door thrilseeka, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Playing for Keeps Profvoetballer George Dryer keert na zijn carrière terug naar het dorp waar hij ooit zijn gezin stichtte. Om een betere band met zijn zoon op te bouwen overtuigt zijn ex-vrouw hem om zijn voetbalteam te coachen. Al snel krijgt George de volle aandacht van de lokale voetbalmoeders. [...] Het volledige artikel bekijken
ik heb perongeluk de map met de tacktieken verwijdert dus ik kan nu geen nieuw spel meer starten :'( omdat hij dan niet de tactics kan laden. maar heeft iemand de tactics voor mij. dat ik via een link van bijvoorbeeld rapidshare kan downloaden? (hier de link te zetten) alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
VERPLAATST: [Centraal]Pro Cycling Manager 2009 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Heisenberg- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30411.0
Laatste reactie door Heisenberg,