Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
hoii mensen, ik wou effe vragen of je gratis windows vista kan instaleren?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 915 weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
Virus Of Spyware
door Gast Play_Gangsta- 1 reactie
- 914 weergaven
Norton detecteerd steed eenofandere w32.silly ding. Weet iemand hoe ik het bestand kan vinden waar het van vandaag komt?
Laatste reactie door KAPE, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
Ik heb een Siemens gigaset sx762. Ik heb deze gereset en alle internet gegevens netjes ingevuld. Maar als ik nu onze telefoon/fax probeer te bellen met mijn mobiel geeft hij telkens bezet aan. Wij hebben internet van solcon 4mb down 1mb up Graag hulp want tis zeer irritant Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 914 weergaven
Unieke download van Laurence Anyways Laurence vertelt zijn vriendin Fred dat hij zich wil laten ombouwen tot een vrouw. Ondanks alle moeilijkheden en vooroordelen blijven ze bij elkaar. Gedurende tien jaar zien we hoe zit dit proces ondergaan. Zal hun liefde het overleven? Regie: Xavier Dolan Met: Nathalie Baye, Melvil [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Le Guetteur Achtervolgd door de dood van zijn zoon, stelt commissaris Mattei een onderzoek in naar een bende bankovervallers die al maandenlang de ene kraak na de andere plegen, waarbij ze worden geholpen door een mysterieuze sniper. Vincent, sniper en aanvoerder van de bende, wordt na een anonieme tip gearresteerd [...] Het volledige artikel bekijken
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
- 10 reacties
- 913 weergaven
hallo, Ik heb laats battlefield 2 gedownload en ik wou de crack gebruiken maar ik kan de folder niet vinden? ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar ik kan hem niet vinden! waar kan ik de folder vinden?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
VERPLAATST: [Centraal]Pro Cycling Manager 2009 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Heisenberg- 0 reacties
- 913 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30411.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
ik ben op zoek naar een demonoid invite
Laatste reactie door murrays, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Vanavond om half 6 kan ik niet, en Farid weet al wel waarom (pb).
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 912 weergaven
. 38 Témoins Wanneer Louise terugkomt van een zakenreis verneemt ze dat er een moord gepleegd is in haar straat. Niemand heeft iets gezien of gehoord, iedereen sliep. Lijkt het…. Pierre, haar man, was aan het werk. Hij was op zee. Lijkt het…. De politie start het onderzoek, maar ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 912 weergaven
Slotje
Laatste reactie door Farid., -
Met wat uitpakken?
door YMessi- 1 reactie
- 911 weergaven
Ik heb net een game gedownload maar 2 van de 3 bestanden is .bin en een is .cue, hoe moet ik die 3 bestanden uitpakken, niet met winRAR in ieder geval....
Laatste reactie door Maserati, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 911 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
owjah.. Hoe krijg je dit nu op DVD?.. Die ondertitelings bestand.. en die AVI bestand gewoon op DVD doen ?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Bas Nijhuis zal op zaterdag 19 oktober 2013 de wedstrijd tussen FC Utrecht en NAC Breda gaan fluiten. De wedstrijd FC Utrecht tegen NAC Breda zal worden gespeeld in het Galgenwaard stadion, de thuisbasis van FC Utrecht en zal de 3e competitiewedstrijd zijn. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te down…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan Post Merge: juni 22, 2009, 01:33:58 am impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan
Laatste reactie door dipesh, -
Heey allemaal, Doen jullie ook aan swat 4? Zoja? Keer een potje? Mijn 'NickName' {CIH}T0rres<LTN> Greetz.
Laatste reactie door TorresNL, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja,