Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door Pasen als ik dat dan doe doet hij een 1 2'tje en loopt de speler door, ook als ik met de keeper door speel loopt de keeper door. heeft iemand een oplossing? O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek een programma om van stukjes van liedjes 1 liedje te maken. Tussen het wisselen van liedje wil ik dan ook graag iets zodat het wel lekker overloopt. Kent iemand een goed programma? ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
WAS BTW @tom
Laatste reactie door thrilseeka, -
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo iedereen ik ben waarschijnlijk niet op het goede topic, maar ik kon geen andere vinden Mijn vraag is, hoe kan ik games op mijn mobiel (samsung G600) zetten? Ik wou bijvoorbeeld: Tetris en Sudoku graag. Ik heb een micro sd kaartje. Groetjes, Maarten.
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
Re: Spelletje
door Vico- 0 reacties
- 1k weergaven
mooi hé ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
Re: The Green Hornet (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 13 reacties
- 1k weergaven
lijkt mij een vette film
Laatste reactie door meikers, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Nieuwe brommobiel website en forum
door Gast yeelen- 1 reactie
- 1k weergaven
[modbreak=cancan] Spam en ban[/modbreak]
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb een Siemens gigaset sx762. Ik heb deze gereset en alle internet gegevens netjes ingevuld. Maar als ik nu onze telefoon/fax probeer te bellen met mijn mobiel geeft hij telkens bezet aan. Wij hebben internet van solcon 4mb down 1mb up Graag hulp want tis zeer irritant Tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
''we'' ? :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
game laptop\pc.
door Rikkert.- 5 reacties
- 1k weergaven
hey. ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro. de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet. boxen heb ik wel. ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan) als je iets weet post het dan AUB. hoop graag een reactie:) Groeten Rik
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik zou zeggen open hiervoor je eigen topic(s).
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden 21 and Over Jeff Chang haalt alleen maar hoge cijfers. Als hij 21 jaar oud wordt, wordt hij meegenomen door zijn vrienden. De avond loopt al snel uit de hand. De volgende dag heeft Jeff echter een belangrijk intake-gesprek. Regie: Jon Lucas, Scott Moore Met: Justin Chon, Miles Teller, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,