Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 692 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
- 0 reacties
- 658 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik hoop ook nog ff met deze kast verder te kunnen
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
:-\
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Volgensmij ziter een virus op,was bij mijn vriend ook gebeurd. :'(
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
dat weet ik. zij het alleen omdat jij vond dat dit in de hall of shame moet @robin dacht 5 daggen :-\ Dat was om een andere reden :geheim:
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 416 weergaven
Waaraan ?
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
hallo=http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
http://www.google.nl[/url=hallo]
- 0 reacties
- 645 weergaven
http://google.nl
- 0 reacties
- 753 weergaven
hallo
- 0 reacties
- 677 weergaven
hoe heb je die gevonden ??? die heb ik ooit gemaakt voor delight. alleen jammer dat de plaatjes er niet bij staan .
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Laatste reactie door justified, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 529 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
volgens mij is dat de film men in black deel 1 of 2
Laatste reactie door ouwe, -
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 819 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
- 0 reacties
- 544 weergaven
heb je er misschien eentje voor het spel "Fuel"? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tarshoeykens,