Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
eej ,. ik heb het probleem dat hij niet download,. hij blijft de hele tijd op rood staan ??? wat's the problem???
Laatste reactie door fariiz, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
ik sluit mijn laptop aan via hdmi aan op mijn lcd tv.
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Laatste reactie door Lennart, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Laatste reactie door Lennart, -
- 1 reactie
- 464 weergaven
oke, ik heb via die site het programma gebruikt Handbrake. de film is converted, maar als ik het bestand naar itunes sleep gebeurt er niks ? hoe kan dit en wat moet ik nu doen ! alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik heb hem in elkaar laten zetten door mijn buurman. Dus het is geen systeem die je uit de winkel kan kopen. En waar kun je zien op hij op ON staat in de BIOS??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
Re: firewall
door Botjeman- 0 reacties
- 1.8k weergaven
weet je neit waar een virewall voor dient :S omg... tegenhouden virusen, hackers en andere troep. Ze houden inprinciepe de deur dicht voor indringers.
Laatste reactie door Botjeman, -
Re: Firewall
door Heisenberg- 0 reacties
- 958 weergaven
En als je gaat zoeken naar bestanden of mappen, en je typt in firewall. Vindt die dan iets?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 760 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Cracks zijn ook afhankelijk van de patch die je op het spel hebt staan. Er zijn dus aparte cracks voor elke versie. Waarschijnlijk is je crack dus verouderd en moet je de crack hebben die bij patch 8.0.1 hoort.
Laatste reactie door Tom, -
Re: football manager
door MiXo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
mIRC ben aan het leren hoe die werkt, Azureus (torrent) als jij een ander snel programma'tje hebt mag ook:P want wil football manager het liefst zo snel mogelijk:P
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ja oké torrent dus;) maar ik bedoel welke link want op google kom ik geen .iso tegen
Laatste reactie door MiXo, -
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 1k weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
- 0 reacties
- 876 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Heeft iemand een versie van deamon tools die werkt op Vista (32bits)? Dan ga ik een poging doen om FM te installeren, heb goede hoop dat het gaat lukken. Crack en patch heb ik al, dat werkt. Heb alleen het bekende probleem dat hij om de cd vraagt als ik wil opslaan. Graag een link naar een vetrouwde site voor het downloaden van deamon tools, op bijv. pirate bay bevat 3/4 van de torrents een virus/trojan.
Laatste reactie door Limb00, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Heeft iemand een no cd crack voor mij van footballmanager. het lukt mij niet dat ander bestandje uittepakken zelf met winrar niet ik krijg: volgend volume is nodig... wat bedoelen ze daarmee? Grtz, ;D
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb footballmanager ook geintsraleerd met die torrent. en uitgepakt met winrar. En geinstraleerd op offline. Ik heb het niet via deamon tools gedaan, ik snap niet goed hoe dat moet. Nu zegt hij bij het hoofdmenu, dat ik een cd nodig heb. Nu heb ik die torrent met patch ook geinstraleerd. als ik die open staat er alleen maar, een map met: allemaal 16 dingen, b-fm1010.ro en dan 1 t'm 14, en battery.nfo Wat moet ik precies met die map doen, waar plaatsen? Ik ben niet zo slim in dit soort dingen. Hopelijk kan iemand mij helpen! -toevoeging- Ik heb het via deamon tools lite geprobeerd. Hij doet het nu geloof ik, ik kan ook opslaan!
Laatste reactie door peertje93,