Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 862 weergaven
Gevonden Premium Rush Een fietskoerier uit New York krijgt een envelop van een jonge vrouw op een universiteit in een buitenwijk van Manhattan. Er wordt hem verteld dat hij 90 minuten heeft om de envelop te bezorgen op een adres in Chinatown. Complicaties ontstaan wanneer een undercover politieagent verschijnt en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
4UsOnly.biz
door Deeeemy- 0 reacties
- 862 weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje. heeft iemand misschien ook een account om samen mee te doen? Hartstikke bedankt alvast! Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 861 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Zou je hiervoor zelf een topic aan willen maken? Dit is makkelijker om alles op orde te houden
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
:peace: Hallo Allemaal, Ik heb met convert x to dvd 3.001 een film geconverteerd en gebrand wat goed is gegaan. Ik heb 2 vragen: Ik vind dat de kleuren na het converteren donkerder zijn geworden t.o.v. het origineel. Is dit bij te stellen ? en zo ja hoe ? Als Convert de film geconverteerd heeft kun je hem dan met ieder brandprogramma branden ? Groeten, Reus-Lucius
Laatste reactie door reus_lucius, -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Holy Motors Van dageraad tot zonsondergang, enkele uren uit het leven van Meneer Oscar, een duister wezen dat van het ene leven naar het andere reist. Hij is opeenvolgend zakenmagnaat, moordenaar, bedelaar, monster, familieman. Hij lijkt rolletjes te spelen en stort zijn ziel in de vertolking van elk van hen. [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: Weeral probleem!! Krijg rode lijn op mijn bureaublad als ik mijn laptop opstart!
door Fredpascal- 0 reacties
- 860 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27175.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 860 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Heavy Fire Shattered Spear-SKIDROW Zware brand Shattered Spear-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW ( Scene) Release Name: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW Releasedatum: 22 maart 2013 Retail Datum: 28 januari 2013 Bestandsnaam: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1.30GB Genre: ACTIE Critici: 5,9 Uitgegeven door: Mastiff Ontwikkeld door: Teyon Op de markt Beschrijving Loon hoge snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 859 weergaven
Welke internet provider heb je?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
@smarkiee http://www.foto-uploaden.nl/upload/19196ca753ff6012e205fa9da153c7a3.gif werkt deze? ik vond het een rare maar probeer deze eens
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 859 weergaven
Ik wil graag -Wii music -wii pokemon Battle revolution -guitar hero wariors of rock -mario sonic en de winter spelen -Super smash Bros brawl -wii party Wie kan me helpen branden want mijn computer leest dvd - r van verbatum niet dus ik kan ook niet branden.Ik wil er wel een vergoeding geven tegen alle omkosten indien nodig. Alvast bedankt, x90x
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
hallo :-[ ik speel een film af maar ik heb geen beeld. ik heb wel geluid. kunnen jullie helpen alvast bedankt
Laatste reactie door sstitchh, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis …
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Bij mij nieuwe muur/behang en andere troep O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Dit is een nieuwe release van House at the End of the Street Elissa gaat met haar moeder in een nieuw huis wonen in een andere stad. Ze leren dat er in het huis naast hun iets vreselijks is gebeurd: een dochter vermoordde haar ouders en verdween. Alleen de zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 858 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Ik kan het net niet lezen, je moet denk ik iets grotere lettergrootte of ander lettertype of kleur;P
Laatste reactie door Tim., -
Download tip -> Dance muziek
door Gast Downen- 0 reacties
- 858 weergaven
Hallo mensen, Ik kwam de volgende site tegen [shadow=red,left]http://www.megaspamspam[/shadow] en heb hier al heel wat gave dance CD's gedownload... wel ff gratis registreren... en downloaden maar! Dir wilde ik ik ff met jullie delen.. (dit is geen spam, ik heb geen relatie of wat ook met de site :s) [modbreak=DukeN] Dit komt voor mij over als spam, voor het downloaden moet je je zelfs registeren [/modbreak]
-
- 3 reacties
- 858 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart',