Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 873 weergaven
Deze release is nieuw van Atmen De 18-jarige Roman zit in de jeugdgevangenis en maakt kans op een voorwaardelijke vrijlating. Hij heeft echter geen familie, of vrienden en hij zal zich waarschijnlijk niet kunnen handhaven in de maatschappij. Regie: Karl Markovics Met: Karin Lischka, Thomas Schubert, Georg Friedrich, Luna Mijovic, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Hi, Ik ben een 16 jarige student economie-wiskunde (5de Aso België). Ik ben al meer dan een jaar op zoek naar een bitme.org invite code omdat ik heel veel studie materiaal (fysica, wiskunde,economie) nodig heb. Ik ben lid bij demonoid en heb daar heel veel gevonden maar de laatste tijd ondervond ik toch problemen daar. Hartelijk bedankt voor uw tijd, Rémon
Laatste reactie door QuantumAge, -
- 6 reacties
- 872 weergaven
Heey, Ik vroeg me af of ik ook met zijn 2en de missie van cod mw2 kon doen, als een vriend van me een xbox controller meeneemt?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
hallo ik heb een vraagje heb nu eindelijk fifa manager 09 op de pc staan maar ben nu aan kijken waar ik de 3d match kan wel text en video vinden maar de 3d niet wie kan mij helpen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38748.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Welke internet provider heb je?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Legend of Grimrock-RELOADED Legend of Grimrock-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Legend.of.Grimrock-Team Release Date: 11-04-2012 Retail Datum: 11-04-2012 Bestandsnaam: Legend.of.Grimrock-RELOADED.rar Bron: DVD9 Maat: 455MB Genre: Avontuur, RPG, Indie Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Almost Human Ontwikkeld door: Almost Human release Beschrijving Legend of Grimrock is een dungeon crawling [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39587.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 871 weergaven
en het is geen gedownloade versie
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: Weeral probleem!! Krijg rode lijn op mijn bureaublad als ik mijn laptop opstart!
door Fredpascal- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27175.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 871 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 870 weergaven
Ja die kan het aan maar het is ook bij andere spellen. Zoals Sims 3 en Champions online... Ik zal er even apart topic over maken.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Zou je hiervoor zelf een topic aan willen maken? Dit is makkelijker om alles op orde te houden
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Heb ik gezegd dat je kan mixen met fruity loops? En Gamertje, je kan toch zelf kijken wat het is? Maak aub ook een screenshot en plaats hem hier.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Notre paradis De dertigjarige prostituee Vassili komt steeds moeilijker aan klanten. Als hij een gewonde jongen vindt neem hij hem mee naar huis en noemt hem Angelo. De twee worden verliefd op elkaar en Vassili neemt hem mee op zijn afspraken wat de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 870 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis …
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Gevonden Premium Rush Een fietskoerier uit New York krijgt een envelop van een jonge vrouw op een universiteit in een buitenwijk van Manhattan. Er wordt hem verteld dat hij 90 minuten heeft om de envelop te bezorgen op een adres in Chinatown. Complicaties ontstaan wanneer een undercover politieagent verschijnt en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 870 weergaven
[table][th] Live: Eredivisie Wedden Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is eindelijk zover. Weer een nieuwe speelronde. We kunnen weer genieten van Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente, Groningen en ga zo maar door. En natuurlijk lekker in de kroeg met elkaar discussiëren over de wedstrijden die zojuist gespeeld zijn. Maar er zijn ook mensen met een vooruitziende blik! En juist die mensen wedden op de Eredivisie! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Holy Motors Van dageraad tot zonsondergang, enkele uren uit het leven van Meneer Oscar, een duister wezen dat van het ene leven naar het andere reist. Hij is opeenvolgend zakenmagnaat, moordenaar, bedelaar, monster, familieman. Hij lijkt rolletjes te spelen en stort zijn ziel in de vertolking van elk van hen. [...] Het volledige artikel bekijken
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 869 weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord