Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 777 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Pass. ik heb géén idee..
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27855.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Metro 2033
door njahaaa- 1 reactie
- 776 weergaven
Ik krijg het spel Metro 2033 niet draaiend op mijn pv met windows 7 64 bit ,zodra het spel opstart hangt hij vast ( gedownloudeversie) wie weet wat te doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 776 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 776 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob, -
Call of Duty Black Ops II Update 3-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 775 weergaven
Call of Duty Black Ops II Update 3-SKIDROW Call of Duty Black Ops II Update 3-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Call.of.Duty.Black.Ops.II.Update.3-SKIDROW Releasedatum: 15.12.12 Retail Datum: 15.12.12 Bestandsnaam: Call.of.Duty.Black.Ops.II.Update.3-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 61 MB Genre: First-person shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Square Enix Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 775 weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Laikos, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 775 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
The Dark Knight Rises Het is acht jaar geleden dat Batman in de duisternis is verdwenen en van een held in een banneling is veranderd. Hij heeft de schuld van de dood van Harvey Dent op zich genomen en voor het grotere goed alles opgeofferd. Deze leugen heeft een tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 775 weergaven
zal ik maar een andere downloaden toch?
Laatste reactie door gamerzondergame, -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 775 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 774 weergaven
Haha, ik ging vorige week toen ik alleen thuis was om kwart over 12 ofzo nog een eitje bakken Das best lekker ;D
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 774 weergaven
What To Expect When You’re Expecting Een kind op de wereld zetten is voor iedereen een ander avontuur. In deze heerlijke komedie volgen we onder meer TV-fitness goeroe Jules, boekenschrijfster Wendy, model Skyler en fotograaf Holly die bijzondere avonturen beleven om hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Ook volgen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 774 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
- 0 reacties
- 774 weergaven
Unieke download van Mama Twee meisjes verdwijnen op de dag dat hun moeder wordt vermoord. Vijf jaar later worden ze weer gevonden en gaan bij hun oom en zijn vriendin Annabel wonen. Hoe hebben ze al die jaren kunnen overleven? Regie: Andres Muschietti Met: Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Isabelle Nélisse, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 774 weergaven
:o http://thepiratebay.org/torrent/4555248/GTA.IV.Crack.Securom.Bypass.Launcher.UBER-PROPER-FeD0R die had ik net binnen 5 seconden binnen ofzo, alleeen bij mij is hij 552kb^^ magoed, zal we niet uitmaken, in iedergeval bedankt, zal heb strax thuis eens even testen ;D ;D ;D
Laatste reactie door xNoldor, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11,