Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37473.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Lost
door kaasbroodje- 0 reacties
- 793 weergaven
op = op kaasbroodjeXid2fsjwwcl0fvfmc6g5jtfcq96jcbax kaasbroodjeX6vgc4u9tij2b77753fc1k3j4jsvvlxy kaasbroodjeXsbmehve8d9lvew4r0tla4ahtorwt3y0nv kaasbroodjeX3hb6wtq57ir3t5syo0opj420foseb kaasbroodjeX8lbl9ipllg8y2yzlvtbygyladr
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Gevonden Abraham Lincoln: Vampire Hunter Abraham Lincoln: Vampire Hunter onthult het geheime leven van één van de grootste presidenten van Amerika ooit, en het niet eerder vertelde verhaal dat vorm gaf aan een hele natie. Visionair filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov (regisseur van Wanted) geven een fris en duister [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Metro 2033
door njahaaa- 1 reactie
- 793 weergaven
Ik krijg het spel Metro 2033 niet draaiend op mijn pv met windows 7 64 bit ,zodra het spel opstart hangt hij vast ( gedownloudeversie) wie weet wat te doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Hi, Ik ben een 16 jarige student economie-wiskunde (5de Aso België). Ik ben al meer dan een jaar op zoek naar een bitme.org invite code omdat ik heel veel studie materiaal (fysica, wiskunde,economie) nodig heb. Ik ben lid bij demonoid en heb daar heel veel gevonden maar de laatste tijd ondervond ik toch problemen daar. Hartelijk bedankt voor uw tijd, Rémon
Laatste reactie door QuantumAge, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39196.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
iCam – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD-P2P ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD.apk Maat: 131,98 kB Type: Android release Beschrijving ICAM stelt u in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 792 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Gevonden Alex Cross Alex Cross is politieman en psycholoog die zijn ware aartsvijand leert kennen in een seriemoordenaar. De moordenaar weet de politie altijd een stap voor te blijven. Hij vermoordt de vrouw van Alex Cross en Cross gaat obsessief naar de seriemoordenaar op zoek. Regie: Rob Cohen Met: Jean [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 792 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28750.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
Crack?
door koen12345678- 1 reactie
- 792 weergaven
weet iemand presiec wat een crack is of hoe die word hemaakt (ik snap wel wat een crack is en wat hij doet mr ik bedoel meer of iemand er iets meer info over kan geven) bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 791 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38330.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Holy Motors Van dageraad tot zonsondergang, enkele uren uit het leven van Meneer Oscar, een duister wezen dat van het ene leven naar het andere reist. Hij is opeenvolgend zakenmagnaat, moordenaar, bedelaar, monster, familieman. Hij lijkt rolletjes te spelen en stort zijn ziel in de vertolking van elk van hen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 791 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 791 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 1 reactie
- 791 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30335.msg143352#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob,