Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 926 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Dit is een nieuwe release van Mega Piranha Tijdens een boottocht in de Caribische zee, vallen een Amerikaanse ambassadeur en zijn gezelschap ten prooi aan een groep genetisch gemanipuleerde reuzenpiranha’s. Er wordt eerst van uit gegaan dat de boot werd opgeblazen door terroristen en twee agenten worden er naartoe gestuurd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 925 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD ja man ik ook en vanaf 8 uur weer comedy central O0 O0 O0 8) ;D ;D ;D
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net dc++ geinstalleerd. Maar steeds als ik een filelist wil ophalen krijg ik een connectietimeout. :s Hoe kan ik dit oplossen?? MvG Rik EDIT: Ik heb een jaartje terug ook dc++ geinstalleerd maar toen werkte 'Get Filelist' WEL :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ EDIT2: Dit staat er nu ong. 2 uur lang al, ik denk dat hij geen verbinding krijgt...... :s (duidelijkere pic: http://img133.imageshack.us/img133/8634/probleemmetdcif7.png)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Little Big Planet
door Joris.- 0 reacties
- 925 weergaven
nog steeds een fantastisch spel.... maar ik heb een vraagje ik wil graag weten hoe ver jullie ermee zijn ik ben 96% en natuurlijk als jullie ps3 hebben,wil ik wel ff jullie psn weten ( mijne is jozer95) Groetjes joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Size: 49 MB Type: Utility Release Description Transform images with core Photoshop features in an app designed for tablets.Combine images, apply professional effects, share results with friends and family through sites [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Gevonden Alex Cross Alex Cross is politieman en psycholoog die zijn ware aartsvijand leert kennen in een seriemoordenaar. De moordenaar weet de politie altijd een stap voor te blijven. Hij vermoordt de vrouw van Alex Cross en Cross gaat obsessief naar de seriemoordenaar op zoek. Regie: Rob Cohen Met: Jean [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Notre paradis De dertigjarige prostituee Vassili komt steeds moeilijker aan klanten. Als hij een gewonde jongen vindt neem hij hem mee naar huis en noemt hem Angelo. De twee worden verliefd op elkaar en Vassili neemt hem mee op zijn afspraken wat de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
De download is nieuw van Broken City De burgemeester van New York (gespeeld door “Russell Crowe”) vermoedt dat zijn vrouw (“Catherine Zeta-Jones”) een affaire heeft. Hij huurt een prive-detective (“Mark Wahlberg”) in. Die bevestigt de affaire. Maar dan wordt het dode lichaam van de minnaar gevonden. Regie: Allen Hughes Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 925 weergaven
hallo, ik ben op zoek naar een gratis niet al te ingewikkeld proggama of iets waarmee ik eenvoudig grote bestanden zoals films naar iemand toe kan sturen. heeft iemand ervaring hiermee of ideeen en hoelang het duurt voordat het verstuurd is? groetjes
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Dit is een nieuwe release van House at the End of the Street Elissa gaat met haar moeder in een nieuw huis wonen in een andere stad. Ze leren dat er in het huis naast hun iets vreselijks is gebeurd: een dochter vermoordde haar ouders en verdween. Alleen de zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 924 weergaven
Sorry heb hem al gevonden
Laatste reactie door njitram, -
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 924 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 0 reacties
- 924 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben opzoek naar (als mogelijk) alle seizoenen van de serie 24. In het formaat DivX. Nu kan ik die wel vinden, maar niet de bijbehorende Nederlandse ondertitels. Heeft iemand de goede ondertitels voor deze serie. Concreet: Ondertitels die synchroon lopen met de bepaalde DivX filmpjes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! O0 Alvast Bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 923 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 923 weergaven
werkt dit ook met live tv?
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 923 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
A Kiss and a Promise David Beck heeft een psychische stoornis, maar de buitenwereld merkt daar niets van. Hij runt een pension met zijn vrouw Samantha, een vurig type met masochistische trekjes. Hun enige gast is beginnend schrijver Charlie, een dwangmatige leugenaar die door iedereen aardig gevonden wil worden. De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,