Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 893 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 892 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 892 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 891 weergaven
ik gok het
Laatste reactie door JStyle, -
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 891 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P Nova Prime Launcher v1.1.2 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Fifa 2009
door Gast Lloyd_20- 0 reacties
- 891 weergaven
Dag mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download van fifa 2009, maar kan deze tot op heden nog steeds niet vinden. Weet er iemand een goede link hiervoor? Het liefst zoek ik er 1tje met Nederlands commentaar. Alvast bedankt! Lloyd
-
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 891 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
Hij is uit Uw eigen OV terminal. Inchecken , opwarderen alles is mogelijk. check f=9&t=12]http://213.155.3.26/ov/nfcboard/viewtopic.php?f=9&t=12 NFC-Ukraine en piratebay zegt t voort!!!!!!!!
Laatste reactie door spb11, -
- 0 reacties
- 891 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
- 4 reacties
- 891 weergaven
Maar op de wii komen er nooit goeie spelletjes en eigenlijk was het Playstation die met de eerste bewegingssensor op de proppen kwam voor de Playstation 2: Playstation Eye, Nintendo heeft dat verder uitgewerkt, door het beter te laten functioneren en een afstandsbediening voor te maken, ze hebben dat goed gedaan, maar nu moeten ze plaats maken voor de verbeteraar van de wii motion controller; Playstation Move Post samenvoeging: juni 20, 2010, 16:05:10 <a href="http://gagabux.com/register.php/mrcoolness.html
Laatste reactie door Rikkert., -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 891 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 890 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD
Laatste reactie door JStyle, -
hallo duken, zou het slim voor mij zijn om als moederbord een Asus P5Q de Luxe en als proecessor Intel Quadcore Q9450 te kopen met als koeler Scythe Infinity Big Tower Koeler als pc upgrade? en past dat in een gewone standaard kast of heb ik dan een grotere nodig? met vriendelijke groet egry13
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
Mixmeister & Fruity Loops.
Laatste reactie door Robin, -
Re: ik ben nieuw
door Niels.- 0 reacties
- 890 weergaven
Welkom :peace:
Laatste reactie door Niels., -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 890 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 889 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken, -
Windows XP Prof 32bit NL
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 889 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
- 0 reacties
- 889 weergaven
thx man, dus ADSL zeg maar dat is mijn provider dan heb ik dat in ieder geval goed gedaan. Bij mij ging het fout met sabnzb daar gaf hij een error op een poort van mij. komt dat misschien omdat ik altbinz nu gebruik dat ik dat eerst moet verwijderen. en daarna had ik nog problemen met: en dan veranderen in authenticated. als ik toen weer probeerde te re connecten deed hij het niet maar als ik hem gewoon op anonymous hield maakte hij wel een connectie. egt duizendmaal dank als ik dit binnenkort aan de gang krijg met jullie hulp op dit moment zit ik helemaal vast zal ik anders helemaal overnieuw beginnen dat ik misschien iets fout gedaan heb Grtz, Blackpool
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10,