Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 757 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25446.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
- 0 reacties
- 757 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
*SPAM
door Gast GHGGH- 0 reacties
- 757 weergaven
*SPAM
-
- 0 reacties
- 757 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27283.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Je kunt ook altijd komen spelen op CenarionWoW. Dat is een WoW 3.1.3 realm momenteel die Nederlandstalig is 3 Realms, geen lag, vriendelijke gm en eigen NL content. Addons & WoW Installatie NL: klik hier
Laatste reactie door tendonsie, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Far Cry 3-RELOADED Far Cry 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Far.Cry.3-RELOADED Releasedatum: 28 november 2012 Retail Datum: 29 november 2012 Bestandsnaam: Far.Cry.3-Team Bron: N / A Grootte: 9,5 GB Genre: Shooter, Open World Critici: 91/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
anno 1404
door mrmojorisin- 1 reactie
- 756 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Dat nummer staat op de cd van Hitzone 34. Ik ben hem helaas kwijtgeraakt, maar krijg hem via Limewire dan wel torrents niet te pakken, helaas. Heeft iemand meer geluk? Als je hem voor me hebt, zou je hem eventueel kunnen sturen naar het mailadres wat op mijn persoonlijke pagina staat, maar als het een torrent betreft, is een link ernaartoe ook prima. O ja: er zijn veel dode torrents voor Hitzone 34 te vinden, die zoek ik dus niet! Alvast bedankt. Post Merge: maart 25, 2009, 10:43:46 pm Oeps, nu zal je het net zien: was al een half uur bezig met zoeken, ineens wel 5 hits op LimeWire. Slotje.
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
Games platformen
door jhf1- 1 reactie
- 755 weergaven
:sos:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: Uploaders
door Marciej123- 0 reacties
- 755 weergaven
Een vraagje over ftd, je ziet wellis van die mensen die dan reageren en die hebben een plaatje.. Hoe moet je dat instellen ?
Laatste reactie door Marciej123, -
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 755 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 754 weergaven
Secret Files 3-RELOADED Secret Files 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Secret.Files.3-RELOADED Releasedatum: 13.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Secret.Files.3-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 2 GB Genre: Avontuur Uitgever: Deep Silver Ontwikkelaar: Animatie Arts Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het moet de gelukkigste dag van haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 754 weergaven
hey, ik zou graag een beetje willen leren video te editten en dus heb ik adobe after effects gedownd, maar ik begrijp er niet veel van heeft iemand een goede site waat goede tutorials op staan (liefst NL)
Laatste reactie door Dark Legend, -
Re: Swat 4
door pruikie- 0 reacties
- 754 weergaven
wie weet waar ik alleen een no-cd crack kan vinden?? de game heb ik
Laatste reactie door pruikie, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Deze release is nieuw van The Prometheus Project Elizabeth Barnes is een mooie en briljante jonge wetenschapper die zich bezighoudt met stamcellenonderzoek. Op een dag sluit ze zich aan bij een geheime groep onderzoekers die werken aan een experimenteel serum tegen alle mogelijke ziektes, op basis van stamcellen. Ondanks ernstige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,