Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 825 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36865.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 825 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
Adaox-Designs
door Gast Advertiser- 0 reacties
- 825 weergaven
/mod: spam. Voor serieuze reclame op DukeN.nl contact opnemen met info@duken.nl
-
- 0 reacties
- 824 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 824 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
- 0 reacties
- 823 weergaven
Kan ik ook al een patch downloaden en waar kan ik de Cracks vinden? Als ik hem dadelijk ga installeren moet het online of offline?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Deze release is nieuw van The Prometheus Project Elizabeth Barnes is een mooie en briljante jonge wetenschapper die zich bezighoudt met stamcellenonderzoek. Op een dag sluit ze zich aan bij een geheime groep onderzoekers die werken aan een experimenteel serum tegen alle mogelijke ziektes, op basis van stamcellen. Ondanks ernstige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 823 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
anno 1404
door mrmojorisin- 1 reactie
- 823 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
:o http://thepiratebay.org/torrent/4555248/GTA.IV.Crack.Securom.Bypass.Launcher.UBER-PROPER-FeD0R die had ik net binnen 5 seconden binnen ofzo, alleeen bij mij is hij 552kb^^ magoed, zal we niet uitmaken, in iedergeval bedankt, zal heb strax thuis eens even testen ;D ;D ;D
Laatste reactie door xNoldor, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Gevonden The Repentant De jihadist Rachid besluit zijn wapens neer te leggen en zijn verleden achter zich te laten. Hij verruilt zijn bergdorpje voor een nieuwe leven als barman in de grote stad. Apotheker Lakhdar is verlaten door zijn vrouw Djamila. Als Rachid een bezoekje krijgt van Lakhdar, wordt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 822 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 822 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Size: 49 MB Type: Utility Release Description Transform images with core Photoshop features in an app designed for tablets.Combine images, apply professional effects, share results with friends and family through sites [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 822 weergaven
o sorry zal het wel even tot een post maken
Laatste reactie door maikelbe, -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 821 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 821 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken,