Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 789 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 789 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32666.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 788 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
GOED !!!
door Gast selin2- 1 reactie
- 788 weergaven
Spam
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
Gevonden The Repentant De jihadist Rachid besluit zijn wapens neer te leggen en zijn verleden achter zich te laten. Hij verruilt zijn bergdorpje voor een nieuwe leven als barman in de grote stad. Apotheker Lakhdar is verlaten door zijn vrouw Djamila. Als Rachid een bezoekje krijgt van Lakhdar, wordt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian, -
Re: startup repair
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 787 weergaven
Je kan een nieuwe winnen? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
Unieke download van Great Expectations De arme weesjongen Pip krijgt via een onbekende weldoener een leven van luxe en welvaart. Ondanks dat lukt het hem niet om zijn jeugdliefde voor zich te winnen. Regie: Mike Newell Met: Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Jeremy Irvine, Holly Grainger, Robbie Coltrane, Sally Hawkins, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
Raad je A-Squared free aan: http://www.emsisoft.com/en/software/free/ Deze scanner is de beste, zie http://www.download.com/A-squared-Free/3000-2239_4-10262215.html Pas wel op de "false positives" soms ziet hij goede bestanden aan voor malware. Een eenvoudige oplossing om goede bestanden NIET definitief te verwijderen is om alle gevonden bestanden in de quarantaine te zetten zodat je ze later altijd weer kan terugzetten. Heb er geen aandelen van maar heb er erg goede ervaringen mee O0
Laatste reactie door wakker, -
- 6 reacties
- 787 weergaven
Heey, Ik vroeg me af of ik ook met zijn 2en de missie van cod mw2 kon doen, als een vriend van me een xbox controller meeneemt?
Laatste reactie door Deeeemy, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 787 weergaven
o sorry zal het wel even tot een post maken
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 0 reacties
- 786 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: azeurus vuze vraag
door Gast boone89- 0 reacties
- 786 weergaven
-
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 785 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Ik heb even een vraagje. ik heb laats lips gekocht en nu wilde ik nummers downloaden op xbox live. nu had ik er een gedownload en hij stond op mijn harde schijf, maar in lips is het nummer nergens te zien. heeft hier iemand ervaring met lips?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
Laatste reactie door Tom, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Trailer voor thriller Sleepless Night Hieronder vind je de trailer voor de thriller Sleepless Night (Nuite Blanche), geregisseerd door Frédéric Jardin. De film, die het uitstekend deed op de festivals, gaat over een gecompromitteerde agent die een vreselijke nacht tegemoet gaat in een Franse nachtclub waar hij zijn gekidnapte zoon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,