Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 826 weergaven
Graag alleen een poll aanmaken, als je om een mening vraagt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Gevonden This Is 40 Pete en Debbie, die we kennen uit de film “Knocked Up”, zijn veertig jaar geworden. Ze gebruiken dit moment om te reflecteren op hun leven en dingen te veranderen nu het nog kan. Pete moet zijn gezin en huwelijk onderhouden terwijl zijn platenmaatschappij in zwaar weer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 825 weergaven
Ik heb besloten toch liever mijn script voor mezelf te houden ..sorry :-\
Laatste reactie door Farid., -
Re: azeurus vuze vraag
door Gast boone89- 0 reacties
- 825 weergaven
-
- 0 reacties
- 825 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33702.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 825 weergaven
De download is nieuw van So Undercover “Miley Cyrus” speelt Molly, een jonge maar keiharde FBI-agente. Ze moet undercover gaan op een universiteit om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Daar komt ze erachter dat niet iedereen is zoals hij zich voordoet. Regie: Tom Vaughan Met: Jeremy Piven, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 824 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 824 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
- 0 reacties
- 824 weergaven
Dat nummer staat op de cd van Hitzone 34. Ik ben hem helaas kwijtgeraakt, maar krijg hem via Limewire dan wel torrents niet te pakken, helaas. Heeft iemand meer geluk? Als je hem voor me hebt, zou je hem eventueel kunnen sturen naar het mailadres wat op mijn persoonlijke pagina staat, maar als het een torrent betreft, is een link ernaartoe ook prima. O ja: er zijn veel dode torrents voor Hitzone 34 te vinden, die zoek ik dus niet! Alvast bedankt. Post Merge: maart 25, 2009, 10:43:46 pm Oeps, nu zal je het net zien: was al een half uur bezig met zoeken, ineens wel 5 hits op LimeWire. Slotje.
- 0 reacties
- 824 weergaven
Hey, Ik wil graag een Windows 7 Ultimate Retail versie hebben van binsearch.info Weet iemand een goede die al geactiveerd is en dat ik gewoon kan updaten?Wel met Windows Media Player Alvast bedankt O0
Laatste reactie door TheBigBoss, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Jonah Hill in Wolf of Wall Street Jonah Hill gaat een rol spelen in de nieuwe film The Wolf of Wall Street. De film wordt geregisseerd door Martin Scorsese naar een scenario van Terrence Winter (Boardwalk Empire) en de hoofdrol wordt, zoals wel vaker in Scorsese films, gespeeld door Leonardo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 824 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
@ Farid Probeer deze eens: http://thepiratebay.org/torrent/4648242/Vista_product_keys Ik zie veel positieve posts dus misschien het proberen waard?
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
- 0 reacties
- 822 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 0 reacties
- 822 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Size: 49 MB Type: Utility Release Description Transform images with core Photoshop features in an app designed for tablets.Combine images, apply professional effects, share results with friends and family through sites [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 822 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
Maffia Spel!
door Deeeemy- 0 reacties
- 822 weergaven
Hallo, Ik heb een maffia spel gemaakt via http://www.mijnmaffia.nl/ Dit is die van mij! Hoop dat jullie erop komen! http://www.mijnmaffia.nl/MaffiaCryme/
Laatste reactie door Deeeemy,