Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 817 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Gevonden The Repentant De jihadist Rachid besluit zijn wapens neer te leggen en zijn verleden achter zich te laten. Hij verruilt zijn bergdorpje voor een nieuwe leven als barman in de grote stad. Apotheker Lakhdar is verlaten door zijn vrouw Djamila. Als Rachid een bezoekje krijgt van Lakhdar, wordt hij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26508.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 816 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32666.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Uploaders
door Marciej123- 0 reacties
- 815 weergaven
Een vraagje over ftd, je ziet wellis van die mensen die dan reageren en die hebben een plaatje.. Hoe moet je dat instellen ?
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 815 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
GOED !!!
door Gast selin2- 1 reactie
- 815 weergaven
Spam
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
anno 1404
door mrmojorisin- 1 reactie
- 814 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
Gevonden This Is 40 Pete en Debbie, die we kennen uit de film “Knocked Up”, zijn veertig jaar geworden. Ze gebruiken dit moment om te reflecteren op hun leven en dingen te veranderen nu het nog kan. Pete moet zijn gezin en huwelijk onderhouden terwijl zijn platenmaatschappij in zwaar weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
Laatste reactie door JStyle, -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 812 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian,