Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 741 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Ja die ja
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31748.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
- 0 reacties
- 740 weergaven
WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren, Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.
Laatste reactie door Jon, -
Spotnet openen?
door Bekende1- 0 reacties
- 739 weergaven
Op een of andere manier lukt het maar niet op de SpotNet films te openen. De database wordt ingelezen (zonder foutmelding), maar wanneer ik dan een film wil aankiezen, loopt het Spotnet vast. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Laatste reactie door Bekende1, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Muscle Trigger Point Anatomy v2 1-Android-P2P Muscle Trigger Point Anatomy V2 1-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android.apk Maat: 4,77 MB Type: Android release Beschrijving Een anatomie referentie voor de meest voorkomende triggerpoints en doorverwijzing [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
http://www.google.nl[/url=hallo]
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Bij mij nieuwe muur/behang en andere troep O0
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
als je pc hem niet aan kan dan kan hij hem niet aan hier is dus niks aan te doen
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Deze release is nieuw van Atmen De 18-jarige Roman zit in de jeugdgevangenis en maakt kans op een voorwaardelijke vrijlating. Hij heeft echter geen familie, of vrienden en hij zal zich waarschijnlijk niet kunnen handhaven in de maatschappij. Regie: Karl Markovics Met: Karin Lischka, Thomas Schubert, Georg Friedrich, Luna Mijovic, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
al deze klassiekers en flipping beats wil ik er ook nog graag eentje aan toevoegen ik hoop dat jullie hem waarderen
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 737 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
Dit is een nieuwe release van Killer Joe De 22-jarige drugsdealer Chris wordt door zijn eigen moeder bestolen. Hij moet snel met geld op de proppen komen om zijn leverancier te betalen of hij is er geweest. Wanneer hij ontdekt dat zijn moeder een levensverzekering van 50.000 dollar heeft, contacteert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen,