Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 524 weergaven
Wifi van de buren gebruiken als die niet beveilgd is. Als het een thomson/speedtouch router is kan je hem makkelijk kraken
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
Re: invite topic
door xiphoid- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb de volledige postforwarding uitgevoerd en mijn downloads gaan nu allemaal met gemak 65 Kb/s! Jullie zijn allemaal enorm bedankt, want het had niet lang meer geduurd vooraleer ik mijn pc door mijn raam had gezwierd. Merci iedereen! Brecht.
Laatste reactie door xiphoid, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Ik kan wel aan een http://torrentinvite.com invite komen, maar waarom zal ik je moeten uitnodigen? :friends: En HDME heb ik wel een invite voor, graag zal ik willen weten, waarom je deze invite wil.. Graag via PM, hierna neem ik het besluit of je de uitnodigingen krijgt.
Laatste reactie door Fill-me-in, -
- 0 reacties
- 451 weergaven
Hoezo ben je eigelijk gebanned? als je hebt zitten lopen hacken vind ik het eigen sguld
Laatste reactie door TereZz, -
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 958 weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 803 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
volgensmij wel moet je hem dacht ik wel eerst kraken was iig wel zo bij de eerste iphone
Laatste reactie door mrchrisftw, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
Re: iPod Oortjes
door Gast silvan14- 0 reacties
- 651 weergaven
ik zal gewoon niewe oortjes betslen op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/gigasell/
-
- 0 reacties
- 586 weergaven
ipod touch is de slechte mp4 spelen die er is !!!
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 483 weergaven
Ok, bedankt! Werkt deze ook voor de iPod Touch 3G?
Laatste reactie door Bart', -
Re: Ipod Touch 4G
door Tim.- 3 reacties
- 817 weergaven
wil niet lullig doen maar enigste bestaat niet het is enige even dat je het weet niet lullig bedoelt;) want het is een heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gemaakt fout;)
Laatste reactie door Tim., -
Re: IQ-test
door ActionWaction- 1 reactie
- 912 weergaven
U bent NORMAAL intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 103 Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 13 Score op vragen: 12,27 Resterende tijd: 212 seconden Moeilijke vragen goed: 0 van de 6 Score op moeilijke vragen: 0,00 Score op tijd: 0,00 Totale score: 12,27 + 0,00 = 12,27 Gemiddelde score: 13.19 Score MBO: 11.99 Score HBO: 13.37 Score Universitair: 14.65 Top-IQ: 160
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ja ik gebruik normaal ook o.a. isohunt en eztv en mininova. Misschien moet ik toch maar beter zoeken daar. Vond demonoid wel overzichterlijker wat muziekfiles betreft.
Laatste reactie door vana, -
Re: Is dit de goede Windows XP 32bit?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 557 weergaven
@Robin de drivers heb ik niet erbij geleverd gekregen alleen 2 recovery cds, waar je ook niks aan hebt. Post Merge: februari 17, 2009, 08:22:41 am Heb snel een nieuwe download nodig die torrent doet het niet!!! Hij moet in het nederlands zijn, en 32 bit.
-
- 0 reacties
- 947 weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 635 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
Re: is gestart torrent te overschrijven?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 698 weergaven
Je moet opnieuw... Het is mij nooit gelukt...
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
In welk bestandstype staat de film ?
Laatste reactie door mr_smokalot, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
je zou het bestand kunnen splitsen in 5x 1gb bestanden zoals bijv rar bestanden. succes
Laatste reactie door rubsub, -
Re: ISO File
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2,2k weergaven
thnx voor je reactie had na een lange tijd kijken op het internet een programma gevonden waar mee het wel lukt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 1,3k weergaven
snap niet wat je bedoel mijn fout :redface:
Laatste reactie door predator, -
Re: isobuster
door predator- 0 reacties
- 1,9k weergaven
sorry snap wat je bedoel
Laatste reactie door predator,