Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 757 weergaven
T is maar net waar je van houd, ik luister ook niet alleen maar rustige muziek ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: light scribe
door martin2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Bedankt voor deze heldere uilteg.
Laatste reactie door martin2, -
- 3 reacties
- 658 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
LOL Limewire gebruiken, is een programma gemaakt door enkele krakers, heb zelf een video erover gemaakt: Limewire 2010 Pirate Edition HOWTO (TUP)
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Ja, misschien ga ik wel terug naar XP maar dat zorgt ook weer voor problemen. Alles weer opnieuw installeren ed. Geen kabel omdat mn ouders dat niet zo leuk vinden, en we niet ff onder het huis door gaan. Dus af en toe plug ik nu die kabel erin, maar niet non stop. Is goed! Af en toe gewoon mn andere topic checken daar zal ik t wel melden
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Live: check mn profiel Steam: pctje xfire: pctje hyves: als je wilt hebben ga je maar lekker vragen hou ik lekker prive <3 ach skit. pietertjeeee.hyves.nl niet allemaal tegelijk adden. ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Loft - Download / Torrent / NZB 1 2 3 4
door Gast monkie- 88 reacties
- 6.2k weergaven
thank you so much!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
-
Re: Loft 2010
door KR- 0 reacties
- 580 weergaven
even zoeken bij spotnet films op titel Succes
Laatste reactie door KR, -
Re: London Boulevard (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast siccov- 4 reacties
- 612 weergaven
bedankt O0
-
- 0 reacties
- 865 weergaven
Nee Wilt U Mij Daar Mee Over UItleggen ?
Laatste reactie door TurboRanker, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Sorry, verkeerde topic! :-[ ;D
Laatste reactie door manzikal, -
Re: Lost
door kaasbroodje- 0 reacties
- 932 weergaven
op = op kaasbroodjeXid2fsjwwcl0fvfmc6g5jtfcq96jcbax kaasbroodjeX6vgc4u9tij2b77753fc1k3j4jsvvlxy kaasbroodjeXsbmehve8d9lvew4r0tla4ahtorwt3y0nv kaasbroodjeX3hb6wtq57ir3t5syo0opj420foseb kaasbroodjeX8lbl9ipllg8y2yzlvtbygyladr
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Love and Other Drugs (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast JaLiJe- 2 reacties
- 627 weergaven
Goede film
-
- 0 reacties
- 764 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
help ? =(
Laatste reactie door Murderdoll, -
Re: Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hmmm nou test ik een ander die doet het wel weer goed, maar de ander doet het nog steeds niet Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
Re: Mede beheerder/developer gezocht Forums vBulletin versie 4.0.3
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 676 weergaven
Hier kan tijdelijk een slotje op. Als je wilt reageren stuur je maar een PM
-
- 0 reacties
- 575 weergaven
@ tommigun. Het zou fijn zijn als je wel dezelfde antwoorden geeft voor iedereen. in dit (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38937.0;topicseen ) topic raad je iemand WEL aan om te branden met convertxdvd
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
- 0 reacties
- 376 weergaven
nee dat kan niet. wat in laptop zit een 2.5 inch en in een pc een 3.5inch en de snel het is meest in een laptop wat langzaam;). dag ik.... missien heb ik het fout.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking,