Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 821 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
In Darkness Het is 1943 in de Poolse stad Lvov. De rioolwerker Leopold Socha vindt een groep ondergedoken Joden in het riool. Tegen betaling is hij bereid de groep verborgen te houden. Hij raakt echter steeds meer begaan met de Joden en hij riskeert zijn eigen leven. Regie: Agnieszka Holland [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – SC Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 23 is de derby van het Noorden. FC Groningen ontvangt in de eigen Euroborg SC Heerenveen. Deze twee teams ontlopen elkaar niet veel. Het zijn de nummer vijf en negen op de ranglijst en het verschil tussen beiden is vijf punten. Dat komt mede doordat FC Groningen de laatste twee wedstrijden niet wist te winnen tegen AZ en Ajax en het heeft een wedstrijd minder dan de andere teams. Deze wedstrijd tegen FC Twente wordt woensdag ingehaald. Er zijn websi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is nieuw van Godzilla Een enorme dinosaurus wordt per ongeluk tot leven gewekt door een groep wetenschappers. Het beest begint al snel alles om zich heen te verwoesten. Het beest neemt het later echter op tegen allerlei andere vreemde wezens. Regie: Gareth Edwards Met: Sally Hawkins, Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:ip inside wat is dat
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
peterastra schreef: Inside IP is het deel van jou netwerk achter je Speedtouch modem. (dus alle pc\'s die op die modem aangesloten zijn) Dus bij Inside IP moet je dus het IP van de computer invullen waar je wilt dat alles vanaf buitenaf naar dat IP toe moet gaan op die bepaalde poort. (neem aan dat het IP van jou pc wordt) IP van je pc kan je bekijken door: Start -> Uitvoeren -> vul CMD in en er opent een zwart dos venster. Vul daarin: ipconfig en enter en je ziet jou ip adres. Succes, ik hoop dat je het nog snapt
-
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
mathijs schreef: Open kladblok. Typ in dat kladblok het onderstaande: [autorun] open=explorer.exe \"bestandsnaam.extensie\" (bestandsnaam.extensie uiteraard veranderen in de naam wat jij wilt laten opstarten) Klik op save as. En sla het bestand op als: autorun.inf En kopieer het bestandje dan naar de rootmap van de cd wat je wilt branden. Dan heb je je eigen autorun gemaakt
-
bittornado
door A.S- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey ik heb bittornado gedownload maar ik heb ook dat probleem met het gele balletje wat kan ik eraan doen of moeti k iets anders gebruiken, zoja wat dan.. ?
Laatste reactie door A.S, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
Ik ben compleet nieuw met mirc en heb geen ervaring hiermee. Ik zie op http://www.swecheck.net/default.asp?grupp=JAGAD een aantal films waar ik belangstelling voor het, maar kom er niet uit hoe ik die kan downloaden. Bijvoorbeeld de film Gädda På Fluga die ik wil hebben. Ik begrijp inmiddels dat deze site een soort ftd site is. Men geeft hier aan wat ze geupload hebben, maar waar het staat en hoe ik het er af kan krijgen geeft problemen. Zoeken met ircspy en packetnews geeft geen resultaat. Beiden hebben 0 treffers. Is er iemand die mij kan helpen ?
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
sorry voor dubbelpost maar: Jongens bedankt voor de leuke reacties! >
Laatste reactie door Farid., -
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 943 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 560 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
pc samenstellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 586 weergaven
Een vriend van mij wil binnenkort misschien een nieuwe pc kopen, en hij wil iets waar hij fatsoenlijk spelletjes op wil spelen, en mee kan downloaden(daarvoor de 1TB harde schijf), ik heb dit samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B207293%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B215538%5D=1&product%5B2124%5D=1&product%5B86555%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B103453%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B198786%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B78934%5D=1 Past dit in de behuizing? Of hebben jullie nog andere suggesties?(zou je later nog zelf een …
-
- 0 reacties
- 857 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Wat kan je met die code? Je hebt hem nu al weg gegeven maar goed Toch handig om te weten
Laatste reactie door snor1991, -
Re: komt een vrouw bij de dokter dvd 2 speelt niet af
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 480 weergaven
sorry maar ik begrijp het niet --------------------------------------------------------------- www.nike-dealer.com
-
- 0 reacties
- 561 weergaven
Help Help Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ?? Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic. Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje Help me Dat spel lijkt me zo leuk ik wil de serial :'( Post samenvoeging: augustus 09, 2010, 17:26:23 Heeft iemand een serial stuur vriendne verzoek op SKype mijn naam Jan-Smit-- Zoek voor mij de serial plzzzz
Laatste reactie door lars7890, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38125.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Wat kan ik zeggen - geweldige website
door Gast adam39- 0 reacties
- 419 weergaven
Wat kan ik zeggen - geweldige website, responsieve klantenservice en fantastische producten! Dit is het tweede jaar dat ik heb shoes-trader.com voor mijn dochters school fundraiser gebruikt. Vorig jaar iedereen raved over de kwaliteit van objecten tegen zo'n lage prijs die we hadden op onze school Kerst Shop. Mario was uitstekend bij het veiligstellen van mij de beste deal op de items was ik geïnteresseerd in, en snel te reageren op een vraag. Vooruitblikkend naar het ontvangen van mijn koopwaar! Dank u wel shoes-trader.com! Nike air max schoenen $49.99 = €35 d&g horloge $60 = €42 www.shoes-trader.com] dsquared schoenen $60 = €42 mariette
-
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit is een nieuwe release van Big is Beautiful Nina is jong, mooi en… rond. Helaas houdt haar man Gaspard van niets anders dan van zeer dunne vrouwen. En zeker nu zij naar Parijs zijn verhuisd voor het opzetten van hun ultra slanke badmodelijn. In een poging om hem opnieuw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 887 weergaven
Gevonden Alex Cross Alex Cross is politieman en psycholoog die zijn ware aartsvijand leert kennen in een seriemoordenaar. De moordenaar weet de politie altijd een stap voor te blijven. Hij vermoordt de vrouw van Alex Cross en Cross gaat obsessief naar de seriemoordenaar op zoek. Regie: Rob Cohen Met: Jean [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 723 weergaven
Deze release is nieuw van De Verbouwing Tessa van Asselt is geslaagd te noemen: ze is zakelijk succesvol, gelukkig getrouwd en heeft een intelligente, zij het ietwat wereldvreemde, puberzoon. Maar haar zorgvuldig gecomponeerde wereld begint barsten te vertonen als de voortslepende verbouwing van haar huis volledig uit de hand dreigt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,