Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 859 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991, -
brander
door Gast rene175- 1 reactie
- 858 weergaven
hey allenmaal ik wil playsteion 2 spellen branden onderanderen gta vice citie maar ik weet niet op welken site je dat doet :'( mail me trug op dit e-mail adres rene.muller@orange.nl
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Legendary Amazons China; het begin van de 11e Eeuw. Tijdens het bewind van keizer Renzong, gedurende de Songdynastie, worden staatszaken verwaarloosd, voert corruptie de boventoon en heerst er onvrede onder de bevolking. De rivaliserende staat ‘Western Xia’ maakt hier gebruik van en valt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 1 reactie
- 858 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
Re: torrent site,s
door Gast mmelief- 0 reacties
- 857 weergaven
geen idee , ineens lag ie eruit. balen :'(
-
- 0 reacties
- 857 weergaven
help ? =(
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 3 reacties
- 857 weergaven
Oké komt er zo aan. edit:ANDER PLAATJE => Let niet op de gekrabbel erboven..
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 1 reactie
- 856 weergaven
Ja hij is echt jarig!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 856 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
had gisteren/vandaag ook een feestje. Ben kapot. moet om kwart voor 10 op school zijn. ben echt 'dood' :s heel de nacht op, niet slapen en dan vroeg m'n bed uit, Dat doen we voortaan beter in het weekend, :banaan:
Laatste reactie door Marciej123, -
[TKG] Ps3
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 856 weergaven
Beste lezer, Ik zoek een ps3, welke versie maakt niet uit(fat/slim/40GB/250GB) die in goede staat is, maar het maximale wat ik ervoor uit wil geven is 280 euro(dit betekent niet dat ik het zo makkelijk uitgeef), ik wil niets opsturen, en ook niet meer dan 1 uur rijden(ik woon in Borne, Overijssel). Het liefst heb ik er ook een paar games bij en het liefste ook een aankoopbon, maar dit is niet verplicht. Wel moet er minstens 1 controller bij zitten, mvg, Niels Als je een ps3 hebt die hieraan voldoet kun je mailen naar: niels-vlutje@hotmail.com of me een PM sturen.
-
- 0 reacties
- 856 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Cracked GAME-ErES Angry Birds Rio v1.4.4 Cracked GAME-ERES Release Info Release Group: ERES (Scene) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Cracked.GAME-ERES Release Date: 19-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Cracked.GAME-ERES Maat: 50 MB Type: Mini Game release Beschrijving De Angry Birds zijn gevangen genomen, opgesloten en meegenomen naar Rio! Daar ontmoeten ze nieuwe vrienden, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 856 weergaven
na wat rondgekeken te hebben heb ik dit nu samengesteld: =1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[42465]=1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product wat vinden jullie ervan?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 855 weergaven
Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik dan ook de leiding inhebben, naast het Magazine? Volgens …
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
hallo, op mijn laptop heb ik wel lokaal en internet verbinding (draadloos) maar als ik een site wil openen krijg ik de melding,hostnaam is niet gevonden met DNS. AUB hulp .vriendelijke groeten,
-
- 0 reacties
- 855 weergaven
ik heb een ander navigatie systeem in plaats van tomtom maar kan ik dan ook gewoon kaarten van de tomtom downloaden op dat andere navigatie systeem of kan dat niet? :-\
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
:-X sorry
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 855 weergaven
mja, scheelt toch niet heel veel met je 7200 rpm... nou mijn cadeas van mijn ouders. zwitsers zakmes. [img width=300 height=300]http://cmp.roularta.be/cmdata/Images/site4/xavier2/thema/geld/euro_biljet1_cm300.jpg 75 euro's [img width=384 height=403]http://www.leblogauto.com/images/playboy_1.jpg playboy fragrance for men (ofcourse) [img width=188 height=188]http://www.vvv.nl/images/dynamic/divers/cadeaubonnen/bol_188.jpg en dan deze nog... Dit heb ik van mijn broer gekregen. [img width=200 height=193]http://www.global-packaging-alliance.com/pix/p_axe_big.gif aftershave. [img width=600 height=450]http://www.strw.leidenuniv.nl/~bot/bier/images/Des…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,