Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
Gevonden Faust Heinrich Faust, een man geobsedeerd door het vergaren van kennis, raakt gefascineerd door de onschuldig lijkende Margarete. Om een nacht met haar te kunnen doorbrengen, ondertekent hij een contract dat zijn ziel aan de duivel geeft. Nu het leven niet meer van hem is, hoe moet hij dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Eindelijk duidelijkheid rond The Avengers villains Al sinds bekend werd dat Loki de voornaamste villain in The Avengers zou gaan worden, maar in zijn acties ondersteund zou worden door een groep andere villains, werd er volop gespeculeerd. Voornamelijk The Skrulls werden genoemd. Nu de eerste screenings (succesvol) hebben plaatsgevonden heeft [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 800 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 800 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Geen Black Widow in Iron Man 3 Ondanks dat ze in Iron Man 2 (2010) werd geïntroduceerd en in The Avengers (2012) verder ontwikkelde, lijken we het voorlopig te moeten doen zonder het personage Natasha Romanoff / Black Widow, gespeeld door actrice Scarlett Johansson. Ze zal namelijk niet te zien [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Game laptop!
door MKartner- 0 reacties
- 800 weergaven
http://www.laptopshop.nl/zoeken/?query=game+laptop kijk hier even.
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26508.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 799 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 799 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
BIA HH Lan play
door wmaster- 0 reacties
- 799 weergaven
een goede dag normaal komen mensen hier met problemen maar ik niet altans nu even niet ik heb bia hh en hamachi en nu vraag ik mij af wie wil er tegen of met mij online spelen via hamachi server : republic of gamers ww : gamersforlife
Laatste reactie door wmaster, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 798 weergaven
Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou
Laatste reactie door SpotPlanet, -
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 798 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
PS Vita VHBL exploit Everybody’s Tennis vrijgegeven Wololo heeft gister de tweede exploit voor de PS Vita vrijgegeven. Dit keer zat er een exploit in het PSP spel Everybody’s Tennis, zoals eerder bekend gemaakt werd. Sony heeft dit spel verwijderd uit de PSN Store, waarna Wololo de exploit heeft vrijgegeven. [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 798 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:02:28 pm Niemand? :- Post Merge: juni 17, 2009, 03:33:48 pm Laat ik dan een iets andere vraag stellen. Op Nederland.fm staan talloze zenders. Een van die zenders is de Veronica top 1000. Hoe kan ik die zender laden in een player, zonder naar de website te gaan?
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door TOMHOFMAN, -
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 797 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 797 weergaven
De plaatjes doen het niet meer, althans de 3 onderste O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Het geheim van Osiris.nds
door Gast janb- 0 reacties
- 797 weergaven
Ik heb vandaag de torrent gevonden van Anubis het geheim van osiris nds en hij werkt prima http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f Veel plezier ermee. JanB
-
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 797 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9 . CRACKED-P2P Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9. GEBROKEN-P2P Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 796 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
- 1 reactie
- 796 weergaven
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21577 Zit hier een geheugenkaartje bij? Zoja, hoevel spellen passen daar ongeveer op? Past deze ook in de 1st generation NDS?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 796 weergaven
The Walking Dead Episode 5-RELOADED The Walking Dead Episode 5-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Releasedatum: 21.11.2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,37 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 796 weergaven
( Times Square )
Laatste reactie door Duken,