Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
maar kan dat gewoon dan? en heeft dit dan überhaupt wel een verschil als ik een andere server pak graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 728 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Aaah dit duurt echt zo lange he! :s
Laatste reactie door Crokyz, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Hallo, Ik heb een gejailbreakten iPod touch en ik heb gehoord dat er een applicatie bestaat waarmee je overal internet hebt. Nu heb ik een beetje op goolge en youtube gezocht maar ik kon niet een duidelijk antwoord vinden. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Alvast bedankt
Laatste reactie door tommyboy5, -
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 728 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 727 weergaven
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED Onteerd Update 2 en Dunwall Stad Trials DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-Team Releasedatum: 12.12.12 Retail Datum: 12.12.12 Bestandsnaam: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1.03 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Op [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 726 weergaven
Hierbij bied ik aan: Xbox 360 Arcade (256mb Memory Unit) voorzien van alle kabels inclusief een harde schijf van 20 GB, een zwarte en een witte wireless controller, een wireless guitar en 6 originele games. Online spelen is niet meer mogelijk. De Xbox verkeert in een zeer goede staat. Originele spellen: 1. Guitar Hero 3: Legends of Rock 2. Call of Duty 3 3. Assassin's Creed 4. Pro Evolution Soccer 2008 5. Naruto: The Broken Bond 6. Xbox Live Arcade Compilation Disc Prijs: €250,- Kan worden opgehaald of verzonden. Verzendkosten zijn voor de koper. Bij interesse en/of vragen graag een PM.
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
De download is nieuw van Jackie De tweeling Sofie en Daan (33) is opgevoed door twee vaders. Wanneer er totaal onverwacht een telefoontje van hun, tot dan toe onbekende, biologische moeder uit Amerika komt, storten ze zich in een avontuur waardoor alle aannames die ze hadden op losse schroeven komen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Anno 1404 Download - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast quadcore- 0 reacties
- 726 weergaven
Er bevindt zich niks in het NZB-Bestand(alleen .nzb bestand 0.3mb grote). GRTZ
-
- 0 reacties
- 726 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33992.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
De download is nieuw van Traviata et nous Documentaire over de uitvoering van de opera La Traviata op het operafestival van Aix-en-Provence. In de documentaire is te zien hoe regisseur François Sivadier en sopraan Nathalie Dessay de hoofdpersoon Violetta gestalte geven. Regie: Philippe Béziat Met: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Louis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 726 weergaven
Derde trailer The Dark Knight Rises! Warner Bros. heeft via de viral website TDKR07202012 de derde trailer van The Dark Knight Rises vrijgegeven. In de laatste Batman film van Christopher Nolan neemt Batman, uiteraard weer gespeeld door Christian Bale, het op tegen de villain Bane (Tom Hardy). Ook krijgt hij [...] Het volledige artikel bekijken
Re: utorrent
door mistydoppie- 0 reacties
- 726 weergaven
ja het staat vdan in utorrent een geeft dan downloaden aan maar er gebuurt helemaal niets , hoe doe je datdan de poorten te openen O0
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
ik heb de vogende probeem ik heb camfrog 5.2 op de computer staan en wil graag pro van maken maar lukt mij niet heb al veel geprobeert maar zonder succes wie heeft er ook camfrog 5.2 pro en wil mij uit leggen hoe dat gaat anders kom ik er niet achter vrees ik dus hoop dat het goed komt groetjes gekie
Laatste reactie door gekie, -
- 2 reacties
- 725 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32417.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Wat zijn je instellingen in de game?
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38431.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario,