Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 759 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 759 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29780.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: serial number dreamweaver cs4
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 758 weergaven
Zou ik je torrent van dreamweaver cs4 mogen hebben?
-
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 757 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P Nova Prime Launcher v1.1.2 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Sket De zestienjarige Kayla en haar oudere zus Tanya zijn na de dood van hun moeder naar Londen verhuisd. Tanya hoopt daar het contact te herstellen met hun vader, die ze in geen jaren hebben gezien. Op een dag, als Kayla in de bus wordt lastiggevallen door een paar kerels, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 757 weergaven
Mijn foto van 2 jaar geleden :-[ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Ledenfoto's
door Tom- 1 reactie
- 757 weergaven
Nou, volgend uit een topic in het Full Members board, hierbij de realisatie van het topic. Heb je een fotootje van jezelf? Dump hem hier!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 756 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 756 weergaven
dat is een beveiliging die op je spellen zit tegen kopiëren enz SecuROM is een cd/dvd kopieerbeveiligingsproduct, meest gebruikt voor spellen die onder Microsoft Windows draaien. Deze kopieerbeveiliging is gemaakt door Sony DADC. SecuROM is erop gericht duplicatie op zowel professionele als consumentenapparatuur voor duplicatie te kunnen weerstaan, en 'reverse engineering' tegen te gaan. SecuRom is controversieel omdat bepaalde aspecten van de bescherming vergelijkbaar zijn met de functies van malware, en consumenten niet altijd worden ingelicht wanneer SecuROM bij een product zit dat ze kopen. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/SecuROM wikipedia is ook je vriend ;…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 755 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
- 0 reacties
- 755 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 755 weergaven
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROFEET Release Info Release Group: PROFEET (Scene) Release Name: Men.of.War.Vietnam.Special.Edition.MULTi6-PROFEET Releasedatum: 10 maart 2013 Retail Datum: 10 maart 2013 Bestandsnaam: Men.of.War.Vietnam. Special.Edition.MULTi6-PROPHET Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Regio: – Genre: Real-Time Strategy Uitgever: 1C Company Ontwikkelaar: 1C [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 755 weergaven
Hier een centraal NHL09 Topic Zelf speel ik ook hockey en ben ook een grote fan van NHL09 aangezien NHL10 niet zal uitkomen op de Pc > . Ik heb de illegale versie, hij werkt perfect behalve online. Zijn er hier nog mensen die het spelen dan hoor ik dit graag, dan kunnen we altijd eens een potje spelen. [move][Als er iemand weet hoe dat je online gaat met de illegale][/move]
Laatste reactie door Robin, -
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 755 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin,