Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 751 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
-
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
oke ga het doen
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Gevonden Une vie meilleure Chefkok Yann Laurent krijgt een nieuwe vriendin: Nadia, die een zoontje van 9 heeft. Als ze een oud huis bij een meer te koop zien staan kopen ze het in een opwelling om er een restaurant van te maken. Maar door allerlei tegenslagen staat het nieuwe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 750 weergaven
dat is ook een goede site ja;)
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Tis nog erger dan de kinderafdeling :slaap:
Laatste reactie door Pctje, -
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 749 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dating Games People Play Nadat Nick Jenkins plotseling gedumpt wordt door zijn verloofde stort hij zich in het vrijgezellen uitgaansleven samen met zijn vriend en huisgenoot Jed Rollins. Het duurt niet lang of hij ontmoet de bloedmooie Mona Evans en valt als een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 748 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 748 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 748 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 748 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 748 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Ik heb alles al geprobeerd wat hier staat...nikx doet het! Krijg nog steeds het opstartscherm waar ik de product code moet invoeren... Help!
Laatste reactie door amir86, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 748 weergaven
weten jullie wat er met deze 2 aan de hand is?: http://www.pro-tor.org http://www.hotsdesire.com pro-tor kan ik gewoon op, hotsdesire lijkt overleden hier zo te zien.
Laatste reactie door willard, -
hier ben ik dan.
door Gast bingo49- 1 reactie
- 747 weergaven
En waarom ben ik hier? Juist ! Om mijn problemenvragen opgelost te krijgen en mogelijk ook anderen te helpen met hun vraagstukken . Ik weet alleen niet als op dit forum ook hardware-problemen besproken worden ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 747 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 747 weergaven
heleuw mensen. ik heb cod4 gedownload, maar nu heb ik een probleem. het spel is in de 1.0.525 versie. alle private servers zijn voor 1.7 servers. nou heb ik de 1.7 patch gedownload, maar dan meld hij dat ik eerst de 1.6 moet hebben. als ik dan de 1.6 ga downloaden, gaat hij dan ook melden dat ik 1.5 moet downloaden?? en is 1.0.525 eigenlijk 1.1 of 1.5?? nou zoals je ziet, ik snap er de ballen van :-[ help mij graag
Laatste reactie door Sander, -
Save up to 70%,Jordan,Nike shoes.Free shipping.
door Gast cathy347- 0 reacties
- 747 weergaven
生命是运动! 最好的运动鞋,耐克,约旦,彪马运动鞋。 最好的网站为您: /spam 同样的鞋,惊喜的价格。 节省高达70 % ,免费运送到世界各地。 等着你! /spam
-
- 0 reacties
- 747 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Ik heb Koss Sparkplug, fijne oortjes. Je kan ze inknijpen zodat je oren helemaal 'ingepakt' zijn!
Laatste reactie door Maartenn,