Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
door Gast shade1981- 0 reacties
- 845 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 845 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 845 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Hallo mensen, Ik heb bij fifa 11 het volgende probleem: als ik naar de volgende wedstrijd wil, komt er dit in beeld het lijkt erop dat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is. En ik kan wel 5 wedstrijden skippen, maar het bericht blijft! Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door patrickman, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
o had ik niet naar gekeken :redface:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 844 weergaven
Sket De zestienjarige Kayla en haar oudere zus Tanya zijn na de dood van hun moeder naar Londen verhuisd. Tanya hoopt daar het contact te herstellen met hun vader, die ze in geen jaren hebben gezien. Op een dag, als Kayla in de bus wordt lastiggevallen door een paar kerels, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 844 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29215.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
. Capital De Phenix bank is een van de grootste financiële instellingen van Frankrijk. Wanneer de zittende CEO plots overlijdt aan een hartaanval worden ze gedwongen op zoek te gaan naar een nieuwe. Uiteindelijk vinden ze die in de jonge, opkomende Marc Tourneuil. Een verrassende kandidaat die wordt beschouwd als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 844 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Unknown (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast whitefoot- 3 reacties
- 844 weergaven
Toppie deze film
-
- 0 reacties
- 844 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37978.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
ISO film - Mac
door Milan_- 0 reacties
- 843 weergaven
Hoi iedereen. Ik heb wat last met het branden van een film. Ik heb deze gedownload in .iso bestand, en ik zou graag weten hoe ik dat met mijn Mac kan branden op een schijven zodanig dat hij afspeelbaar is op een gewone dvd-speler... Alvast bedankt!
Laatste reactie door Milan_, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Msn & internet
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Eindelijk duidelijkheid rond The Avengers villains Al sinds bekend werd dat Loki de voornaamste villain in The Avengers zou gaan worden, maar in zijn acties ondersteund zou worden door een groep andere villains, werd er volop gespeculeerd. Voornamelijk The Skrulls werden genoemd. Nu de eerste screenings (succesvol) hebben plaatsgevonden heeft [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 843 weergaven
Onder isohunt krijg ik gelijk 4 goede hits , maar ja op dat antwoord zat je denk ik niet te wachten
Laatste reactie door janvangeel, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
[table][th] Live: Heracles – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van speelronde 20 wordt gespeeld tussen Heracles Almelo en RKC Waalwijk. Twee teams die in de onderste regionen van de Eredivisie terug te vinden zijn. Het zal dus echt een kelderwedstrijd worden op het kunstgras in Almelo. Het onderlinge verschil tussen beide teams is drie punten in het voordeel van de Heraclieden, maar bij een nederlaag zal RKC over Heracles heen gaan. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee ka…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 843 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
- 0 reacties
- 843 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t,