Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 679 weergaven
Waarschuwing?
Laatste reactie door Releases, -
Re: BF 2142
door Jacob- 0 reacties
- 679 weergaven
kan iemand helpen?? :s O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
De plaatjes doen het niet meer, althans de 3 onderste O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 679 weergaven
hallo, ik heb fm 2008 gedownload,daarna uitgepakt,gemount met deamontools,daarna geiinstalleerd,maar als ik de crack in de instalatiemap plaats krijk ik dit te zien plaats de orginele cd in plaats van de back up 1000.ik heb de torrent van de pirate bay en de crack zat erbij , kan iemand mij hierbij helpen alvast bedankt gr mike
Laatste reactie door mike1979, -
BIA HH Lan play
door wmaster- 0 reacties
- 679 weergaven
een goede dag normaal komen mensen hier met problemen maar ik niet altans nu even niet ik heb bia hh en hamachi en nu vraag ik mij af wie wil er tegen of met mij online spelen via hamachi server : republic of gamers ww : gamersforlife
Laatste reactie door wmaster, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Dan bak je ze zelf toch
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Je kan servers die het goed doen bij je favorieten zetten, overigens is dat ook sneller dan /connect Ik heb 88.159.81.218:28960 en 88.159.81.218:28962 bij mijn favorieten Goede server met B3 regulatie, echt een uitkomst
Laatste reactie door dominicr, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 678 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 677 weergaven
misschien komt het door je achtergrond?
Laatste reactie door FleXa, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26037.0]
Laatste reactie door Heisenberg, -
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 677 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
brander
door Gast rene175- 1 reactie
- 676 weergaven
hey allenmaal ik wil playsteion 2 spellen branden onderanderen gta vice citie maar ik weet niet op welken site je dat doet :'( mail me trug op dit e-mail adres rene.muller@orange.nl
- 0 reacties
- 676 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Het is een heel leuk kerst cadeau voor jong en oud!
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,34237.msg176822#new
- 0 reacties
- 676 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.6.0 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.6.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.0.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.0.ANDROID-P2P Maat: 1 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27301.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
IK WAS WEL LEKKER EERDER :irule:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Iemand??
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED Assassins Creed 3 De tirannie van Koning Washington De Infamy DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy . DLC-RELOADED Releasedatum: 20.02.13 Retail Datum: 20.02.13 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy. DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,05 GB Genre: Actie Uitgegeven door: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Een stuk van een tennisracket waar je hem moet vasthouden??
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 674 weergaven
Het leek me wel leuk dat iedereen zijn datum post dat ie geboren is en dan in een grote lijst zetten ofzo dat je mensen kan feliciteren Als het niks is gooi ik der een slotje op hoor ;D laat ik beginnen: ben geboren op 19 oktober 1994, dus bijna 15 Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34498.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,