Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 760 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart', -
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 760 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
illegaal
Laatste reactie door onestar, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
[modbreak]En daar doen we dus niet aan hier op t' forum, slot. [/modbreak]
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door TOMHOFMAN, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 759 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Gevonden Une vie meilleure Chefkok Yann Laurent krijgt een nieuwe vriendin: Nadia, die een zoontje van 9 heeft. Als ze een oud huis bij een meer te koop zien staan kopen ze het in een opwelling om er een restaurant van te maken. Maar door allerlei tegenslagen staat het nieuwe [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
http://www.seedpeer.com/more/2341784.html weet iemand of dit een goede is ? ik volg het al een tijdje en heb me ff aangemeld om ook te zoeken. dit is geen virus maar wel een fake ik heb hem ook al geprobeerd,werkt nie
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 757 weergaven
Ik heb ook maar eens wat gemaakt
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36565.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 757 weergaven
Hallo Dukens! ik ben van plan om een nieuwe gaming pc te bouwen ik wil alles zelf bestellen muis toetsenbord dat fix ik zelf ik heb via 4lauch een lijst inelkaar gezet ik wil graag dat jullie een kijkje nemen en wat verbeteren graag zou ik willen dat de gaming pc de nieuwste games aan kan ook in de toekomst dat hij nog een hele eind meekan.. zo dat hij bijna de meeste games aankan. hier is de link: http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/69647 :police: Het liefst rond de 1200 euro of 300... :cool2: bedankt dukens O0
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 757 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
oke ga het doen
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
dat is ook een goede site ja;)
Laatste reactie door Wous, -
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 756 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
Ik heb het topic toch weer open gezet, want ik krijg weer die foutmelding, het werkte eerst een hele tijd wel, maar nu opeens niet meer. Weet iemand een werkende oplossing ?
Laatste reactie door Heisenberg,