Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
ISO film - Mac
door Milan_- 0 reacties
- 725 weergaven
Hoi iedereen. Ik heb wat last met het branden van een film. Ik heb deze gedownload in .iso bestand, en ik zou graag weten hoe ik dat met mijn Mac kan branden op een schijven zodanig dat hij afspeelbaar is op een gewone dvd-speler... Alvast bedankt!
Laatste reactie door Milan_, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,23.0. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28848.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
beste mensen, ik heb denk een klein probleempje. sins van middag kan ik mijn computer niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen, en msn kan ik ook niet meer gebruiken. sins ik de virus scanner moest instellen ombestanden tescanne die ik via msn ontvangde. dus ik AVG aan gewezen, en klikte op bestand opslaan toen heb ik opgeslagen. en toen liep mijn msn vast. was nog niet zow erg want heb er vaker last van. maar hij deed tog moelijk om msn toen uiteschakelen. ik daarom virusscanner maar even aan geslingerd en die heeft niks gevonden. dus ik probeer msn toch eens opnieuw optestarten maar nog doet hij het niet. ik dacht toen bij me eigen ik zal pc eens opnieuw opst…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35384.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 725 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hit and Run De voormalige vluchtauto-bestuurder Charlie Bronson (Shephard) leidt een rustig leven onder een nieuwe identiteit. Wanneer zijn vriendin (Bell) haar droombaan krijgt aangeboden in Los Angeles besluit hij de regels van getuigenbescherming te breken om haar erheen te brengen. Zodra de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Wow wat slecht dat er gewoon een mod in dit topic zit die toelaat dat het topic keihard gehijacked wordt. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem als OP, en ik heb al vrij veel geprobeerd maar niets lijkt te werken. Hij is geregistreerd bij de tracker, alle poorten staan open en hij heeft obv de nieuwste versie (1.8.1). Hoor hier graag iets over, en niet over hoe het nou eigenlijk werkt met torrents, daar zijn vast een boel andere topics over
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
Star Trek: Legacy
door Trizomu- 2 reacties
- 724 weergaven
Daar ik nogal een fan ben van Star Trek, op film gebied en nog niet op game, ben ik al een tijd op zoek naar de game Star Trek: Legacy . Het is wel geen nieuwe game en misschien daardoor moeilijk te vinden, als ik me niet vergis uitgebracht einde 2006.Heb reeds gezocht via Google/Demonoid en TPB, op de laatste vindt ik wel een versie maar men Duits is nog slechter dan mijn Frans.Dus nul komma nul Of zou ik toch maar beter op de 2e handsmarkt uitkijken voor de game? In ieder geval reeds bedankt voor de moeite
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
- 6 reacties
- 724 weergaven
hallo, ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura... dus ik heb hem geïnstalleerd start em op klik op ''new'' en dan op''yes''... dan gaat ie laden en staat er opeens ''fallout 3 werkt niet meer'' hoe moet dit?
Laatste reactie door roykev3, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 724 weergaven
martijn elke keer als ik een film heb gedownload krijg ik elke keer beschadigde en missende bestanden en niet genoeg pars
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
The Walking Dead Episode 5-RELOADED The Walking Dead Episode 5-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Releasedatum: 21.11.2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,37 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 724 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
mij maakt het niet so veel uit maar wel erg bedankt voor jullie reacties, mar kan ik nou gta vice city op mijn pc hebben? als het goed is wel maar daar heb k het zelfde probleem mee. moet ik een nieuw topic openen??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
umm.. je hebt tog wel een resolutie van 1280x1024 ?? anders moet ik effe een andere voor je zoeken oja en kun je je resolutie effe zeggen in je volgende bericht ?? #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
Filmaka’s Pitch Competition
door Gast niky007- 0 reacties
- 724 weergaven
Digital Rights Group (DRG), a leading distributor of content in the UK, has signed a development deal for the television comedy series Blowout with Filmaka members Michael Kinney and Max Herholz. They were discovered through Filmaka's Hard Times competition, which DRG sponsored. Now, fresh from that success, DRG is pleased to offer another opportunity for Filmaka members to have their ideas heard. They are partnering with Canadian Broadcasting Company (CBC), Canada's national public broadcaster. This time, the competition is . . . to invent a competition. Send us a pitch for a reality or game show you think might be the next international craze - the next Deal or NoDea…
-
- 0 reacties
- 723 weergaven
j
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39090.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 723 weergaven
Ik heb het topic toch weer open gezet, want ik krijg weer die foutmelding, het werkte eerst een hele tijd wel, maar nu opeens niet meer. Weet iemand een werkende oplossing ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
De download is nieuw van Men in Black III The Men in Black zijn terug in een nieuwe film. J. (“Will Smith”) en K.(“Tommy Lee Jones”) zijn inmiddels beide veteranen als het gaat om buitenaards leven. Als de toekomst van de planeet op het spel staat gaat J. terug in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
maar ik heb dus hetnet(oftwel kpn) maar hier hebben ze het over free servers kan ik die frees servers dan ook gebruiken? en hoe? heel erg bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
Hallo
door smitrommel- 0 reacties
- 722 weergaven
Hallo, Ik ben smitrommel en ben op zoek naar nieuwe films.
Laatste reactie door smitrommel,