Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 348 weergaven
We hebben een centraal topic voor CoD MW3: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38434.0 Daar staat zo'n beetje de (laatste) informatie. Dit topic gaat op slot, zo houden we het overzichtelijk
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Dit is een nieuwe release van Skyfall Het verleden van M komt haar achtervolgen. Daardoor wordt de loyaliteit van James Bond aan M ernstig op de proef gesteld. James Bond moet de dreiging aan MI6 zien op te sporen en te vernietigen. Regie: Sam Mendes Met: Judi Dench, Daniel Craig, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Nijntje de film In deze allereerste Nijntje film beleeft Nijntje, samen met haar vriendjes, spannende avonturen in de dierentuin. De film kent de dieren, kleuren, vormen en geluiden die kinderen gewend zijn van Nijntje. Regie: Hans Perk Download / Torrent / NZB Zie onderstaand De handleiding van Spotnet voor NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van HET LEVEN VOLGENS NINO Simone van Dusseldorp met: Rohan Timmermans (Nino), Koen de Graeve (zijn vader Bruno), Arend Bouwmeester (zijn broer Lucas), Rifka Lodeizen (zijn moeder), Martine Sandifort (buurvrouw), Dimme Treurniet; Ronald Goedemondt (stem konijn Bruno), Marc Marie Huijbregts (stem bromvlieg), Brigitte Kaandorp [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 6k weergaven
. Belle Als Dido Elisabeth Belle (“Gugu Mbatha-Raw”) wordt opgenomen in een blank gezin, groeit ze op in een bevoorrechte omgeving. Echter kan ze hier niet helemaal haar draai vinden vanwege haar huidskleur. Wanneer ze verliefd word op de zoon van een dominee, begint er een strijd voor de afschaffing […] Het volledige artikel bekijken
Aw:wat betekent iwx mode
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Jerone sets mode to +iwx dat betekent dat een @-gebruiker jou bepaalde rechten in dat channel geeft. Ik weet niet precies waar de i, w en de x voor staat.
-
Aw:dvd-speler regiovrij maken
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Misschien dat er in de handleiding staat hoe je hem regiovrij moet maken? meestal een aantal toetsencombinaties op je afstandsbediening. Of ff googlen als het kan vindt je het vast wel met google
-
Re: Sims 2 Pets
door koen2- 0 reacties
- 5.6k weergaven
---
Laatste reactie door koen2, -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
ik heb de database van divinity gedownload en alles uitgevoerd wat ik moest doen, maar hij laad deze niet. volgens de handleiding van divinity moest ik de cdb bestanden in mijn documenten/pcm2008/database zetten. maar is dit wel de plaats vanwaar het programma deze laad?
Laatste reactie door Henke, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
everybody does
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
hey, ik heb hier een manier om snel geld te krijgen, maak eerst een paypal account aan , daarna ga je naar deze site en maak je een account aan (xxxxxxxxxxxxxxxx) als je de account hebt aan gemaakt ga je naar Home > The Following Surveys are Available: en dan de links die eronder staan het duurt maar halfuurtje en je kunt dat elke dag doen als je $75 hebt kun je het overmaken naar je paypal account ;D gr Joris. [modbreak=modbreak door Impy] Hier werken wij niet aan mee. Bij deze is de link verwijderd en gaat het topic op :slot: [/modbreak]
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33702.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 519 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35244.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 472 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40200.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 778 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 619 weergaven
Deze release is nieuw van El Gringo Een kogel in zijn arm en een tas met daarin 2,3 miljoen dollar. De mysterieuze ‘man’ Scott Adkins (Expendables II) belandt hiermee in het grensstadje El Fronteras. Daar wacht hij op de bus naar Acapulco. Als het nieuws rondgaat dat er iemand met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 790 weergaven
. Bikini Carwash Het wil de high school leerlingen Josh en Mert maar niet lukken om vrouwen in bed te krijgen. Maar dan vinden ze op een dag een zak met wiet die een wel hele bijzondere uitwerking heeft op vrouwen die het roken… ze krijgen er ongelofelijk veel zin [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,