Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 579 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38544.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 410 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39592.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Anton Corbijn Inside Out Dit is een intiem portret over de beroemde fotograaf “Anton Corbijn”. De film laat zien dat Corbijn altijd aan het werk is. Doordat hij over de hele wereld reist moet hij veel van zijn privé-leven opofferen. Regie: Klaartje Quirijns Met: Anton Corbijn Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 503 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 929 weergaven
Unieke download van Your Sister’s Sister Als de broer van Jack sterft wordt hij door zijn goede vriendin Iris uitgenodigd om een paar dagen op een privé eiland te verblijven. Daar aangekomen blijkt dat Hannah, de zus van Iris ook op het eiland zit. Na een nacht vol drank belanden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 498 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond begint om 20.45 uur in Alkmaar, waar FC Utrecht op bezoek gaat bij AZ. Normaal gesproken twee teams die aardig gelijk op gaan maar doordat FC Utrecht in 2014 nog maar één punt gepakt heeft is het zodanig afgezakt dat ze terug te vinden zijn op een teleurstellende veertiende positie. Ze zullen zelfs moeten vrezen dat ze niet verder afzakken, want ADO Den Haag, dat op de laatste positie staat, staat slechts vier punten onder FC Utrecht. AZ doet het beter,…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3,5k weergaven
De download is nieuw van An Sentaro verkoopt pannenkoekjes gevuld met An, een zoete rodebonenpasta. De oude vrouw Tokue biedt aan om voor hem te komen werken en blijkt heel goed An te kunnen maken. De zaak begint te floreren en er ontstaat een bijzondere vriendschap tussen Tokue en Sentaro. […] Het volledige artikel bekijken
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
Aw:1000...
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
oeps :whistle:
-
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dat programma span ik helemaal niet :-[ Ga hier even verder: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24516.msg89573#new Ik heb er ook screens van gemaakt
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 700 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 632 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 656 weergaven
kan je niet mounten
Laatste reactie door MiXo, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 880 weergaven
Need for Speed Most Wanted Handleiding Dit lijkt me de simpelste manier om het te installeren. Om NFSMW aan de praat te krijgen doe het volgende: Stop cd 1 je CD-rom – DVD speler: Of mount \'m in je virtule drive. En Installeer het spel zoals u gewend bent, mount de cd\'s tijdens de installatie in je virtuele drive. (alcohol 120% of deamon tools dus) Dit zijn een aantal serials voor NFSMW; 75QQ-GB3M-L1EJ-GM30-4DEV 3T99-NL74-3CB1-QJ16-3DEV 43NE-REGR-1047-M39F-ODEV FXHR-SRNZ-AFK9-V1H5-1DEV KK8Q-EN9Y-945N-WD2K-GDEV Download een van de bovenste twee van deze \'cracks\', met handleiding op deze site; http://m1009.gamecopyworld.com/games/pc_nfs_most_wante…
-
VERPLAATST: ik kreeg onder een gedownloadde game dit: Plaats cd/dvd 2 hoe kan ik dit oplosse
door Heisenberg- 0 reacties
- 568 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30027.msg140595#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Wii scrubbed
door Huismus- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Weet iemand waar ik dit kan downloaden? Alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 415 weergaven
SPANJEEEEEEEEE8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39590.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 276 weergaven
Ahao, graag je vraag c.q. probleem in het centrale topic van Sims 3 plaatsen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.1675
Laatste reactie door Robbert, -
Grand Theft Auto V
door Rooo1o- 0 reacties
- 302 weergaven
Jawel hoor, hij werd aangekondigd! Trailer volgt in de loop van de dag Platformen zijn totnogtoe onbekend, net als de release date. Dus eigenlijk hebben we tot nu toe enkel confirmatie dat hij uitkomt. Het feit dat de trailer die vandaag volgt niet meer is dan een zogenaamde 'teaser', draagt ook niet bij aan het knagende gevoel van nieuwsgierigheid dat er bij de die-hard Grand Theft Auto-spelers onder jullie de voorbije dagen of tenminste het voorbij topic is komen opdagen.
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hunger Games groeit uit tot absolute kaskraker De laatste weken werd er in de Verenigde Staten steeds meer gepraat over The Hunger Games en vooral over het geld dat de film in het laatje zou kunnen brengen. Nu de film sinds vrijdag overal te zien is, worden de stoutste verwachtingen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van USS Seaviper September 1944. De onderzeeër USS Seaviper, krijgt de opdracht om de bemanning van een neergehaald Amerikaans gevechtsvliegtuig te redden in de buurt van Sumatra. De piloot en twee ontsnapte Amerikaanse gevangenen bevinden zich op een nabijgelegen eiland. Maar de Nazi’s en Japanners zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,