Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
. Edge of Tomorrow De aarde wordt aangevallen door aliens en de mensen lijken machteloos. Majoor William Cage sneuvelt al snel maar dan komt in een tijdlus terecht waardoor hij steeds in hetzelfde gevecht terecht komt. Hij wordt elke keer iets beter in het verslaan van de vijand. Regie: Doug [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:veiligheid
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als jij een bestand vanaf het internet download is er altijd een kans om een virus op je pc te krijgen. Je weet tenslotte nooit waar dat bestandje vandaan komt en wat er allemaal mee gebeurd is. Maar als je een virusscanner hebt geinstalleerd en up to date bent ermee is de kans toch al een heel stuk kleiner.
-
Aw:BitComet vermoedelijk geblokt door ZoneAlarm
- 1.4k weergaven
Stel in ZoneAlarm in dat Bit Comet naar het internet mogen connecten. Het zal waarschijnlijk geblokt worden door ZoneAlarm
-
Downloaden met Ftp
door WuLLe- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Als ik een ftp code heb is het meestal geen probleem om een bestand te downen, maar hoe moet ik het doen als er HTTP codes staan?
Laatste reactie door WuLLe, -
VERPLAATST: Nero
door Michiel- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19009.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28223.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30567.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32417.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Office 2010 professional
door Gast miekje1966- 0 reacties
- 572 weergaven
Hallo, Ik ben Annemiek en nieuw op dit forum. Via via kreeg ik het adres van deze site door, dus vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik heb de volgende vraag. Ik het Office 2010 Professional geinstalleerd met de productkey van een vriendin. Nu moet ik de programma's via internet aanmelden, want anders kan ik er maar 29 dagen gebruik van maken. Wat is handig om te doen? Alvast bedankt voor de reactie.
-
- 0 reacties
- 367 weergaven
er is je zojuist in het andere topic al gemeld dat je je vraag moet stellen in het centrale topic van deze game. Wanneer je nu nogmaals een topic hierover opent volgt er een waarschuwing of zelfs een ban. Hier vind je het centrale topic. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39774.0
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 609 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Gevonden The Expendables 2 The Expendables zijn terug en dit keer is het persoonlijk…Barney Ross, Lee Christmas, Yin Yang, Gunnar Jensen, Toll Road en Hale Caesar – samen met nieuwe leden Billy the Kid en Maggie – worden door Mr. Church naar Azië gestuurd voor een simpele klus. Het geld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: Stream Cambuur Leeuwarden – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Cambuur Leeuwarden en PEC Zwolle. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
Deze release is nieuw van Cinderella Ella leeft met haar wrede stiefmoeder en kattige stiefzussen. Zij is verantwoordelijk voor alle klusjes in huis. Ella blijft positief ondanks de ellende waarin ze leeft. Als er bal word gegeven en alle jonge vrouwen van het land worden uitgenodigd, lijkt het geluk Ella [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 8.8k weergaven
The Fast and the Furious! Nou is het mijn beurt. Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
Aw:Error na mounten en installeren van game
- 1.3k weergaven
Het lijkt wel als die game opstart kijkt of je gebruikt maakt van een virtuele cdrom. En tot dat niet mag ofzo iets :S Wat je zou kunnen proberen is een no-cd crack kunnen zoeken voor die game zodat je geen cd gemount hoeft te hebben.
-
Aw:traaaaaag
- 1.4k weergaven
Stap 1: trek al je haren uit je hoofd Stap 2: Ren dan terwijl je hard gilt rondjes door de kamer :laugh: :laugh: :laugh:
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31361.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Lost all seasons
door PCgamer- 0 reacties
- 750 weergaven
Hallo, waar kan ik de serie lost vinden met Nederlandse subs? Groetjes, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
Ingredienten Kopen?
door niro- 0 reacties
- 668 weergaven
Hallo, ik heb sinds kort: What's cooking, with Jamie Oliver. Allemaal heel leuk en aardig maar weet iemand hoe je ingredienten kunt kopen? Lukt mij namelijk niet. Kan iemand het in stappen uitleggen. HARTSTIKKE SUPER! groet Niro ( ben melig dus let niet op mij :-[ )
Laatste reactie door niro,