Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
Unieke download van Skyfall Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 654 weergaven
[urhttp://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyYl]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Colony Colony is een feest voor het oog. Micro-opnames van bijen, bloemen en bomen, imkers en kunstzinnig gestapelde bijenkasten zijn op indringende manier in beeld gebracht. De bijenhouders zijn met hun miljoenen bijen agrarisch Amerika behulpzaam. Bijen spelen een cruciale rol in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39593.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 653 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Wii spellen branden lukt niet
door Gast andre1970- 0 reacties
- 652 weergaven
ik gebruik deze optie O0 - Het programma ImgBurn (eerst downloaden via http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=470&ssid=0&did=1 - Verbatim DVD'tjes (DVD-R) Selecteer de snelheid waarop het programma gaat branden. Belangrijk: brand de .iso's nooit op een hogere snelheid dan 4x!
-
- 0 reacties
- 652 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 652 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 652 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 652 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 652 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
SPAM SPAM SPAM!!!
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 652 weergaven
REGELS!! Je mag alleen SPAM zeggen Alleen als je je verveelt hé! Ik begin: SPAM SPAM SPAM :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 652 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
- 0 reacties
- 652 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
Laatste reactie door anonymousee, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 652 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
CodMw2 leden gezocht
door Gast Hatsjoedus- 1 reactie
- 652 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus@hotmail.com
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 651 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 651 weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door stekelzak, -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 651 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 651 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Releasedatum: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games Op de markt Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,