Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 667 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
- 0 reacties
- 667 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: X-Men: First Class (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast twistert010- 5 reacties
- 667 weergaven
Okeuj.. kijken of et lukt.. en dan kijken of et wat is.. thanx... :friends:
-
- 0 reacties
- 667 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 666 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 666 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Colony Colony is een feest voor het oog. Micro-opnames van bijen, bloemen en bomen, imkers en kunstzinnig gestapelde bijenkasten zijn op indringende manier in beeld gebracht. De bijenhouders zijn met hun miljoenen bijen agrarisch Amerika behulpzaam. Bijen spelen een cruciale rol in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 665 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34363.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 665 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 665 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 664 weergaven
misschien dat ik zo meer geluk heb door dit zoekertje hier te zetten met de link http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35376.msg189164#msg189164
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Centraal Muziek Producers / Editors - Cubase / Fruity Loops / Logic Studio Centraal Topic voor vragen en opmerkingen over muziek production en editing programma's, stel hier jouw vragen over bijvoorbeeld Cubase, Fruity loops en Logic Studio. Torrents: TPB: Steinberg Cubase v5 1 DVDR TPB: FRUITY LOOPS Studio Producer Edition 9-cracks incl TPB: Logic Studio 9 Install DVD (only mac) tell me more..
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 663 weergaven
Waar kan ik die vinden?:redface:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 663 weergaven
Werken foto's ook?!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
Brand vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 663 weergaven
Hallo, Ik heb hier dvdtjes met 4.7 gig liggen. nu heb ik een iso file van 5,5 gig dacht ik. Dit is dus te groot voor de dvd weet iemand hoe ik de isofile kleiner kan maken?? Of is er een speciaal programma zodat ik 5.5 gig er toch op kan zetten? Help me plzz.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 663 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heracles Almelo Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] RKC Waalwijk en Heracles Almelo namen het deze week tegen elkaar op in de KNVB Beker. Deze wedstrijd resulteerde in een 0-0 gelijkspel, waarna er werd verlengd. In de 116e minuut wist Bruns het winnende doelpunt te maken. Voor beide ploegen kostte deze wedstrijd natuurlijk veel energie, maar RKC zal maar al te graag wraak willen nemen op Heracles. Voor trainer Jan de Jonge is vooral het reizen een probleem, aangezien zijn ploeg nu voor de tweede keer op rij naar Waalwijk moet rijden. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
Laatste reactie door anonymousee, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 663 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias,