Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: Welk internetbrowser gebruik jij?
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 752 weergaven
he ik gebruik nu firfox zeker omdat lockerz daar ook uitstekend op werkt en ik zelfs nu bewijs heb door middel van een foto van mijn spullen die ikheb onvtangen dus wil je je lid worden pm me je hotmail of wil je het bewijs zien pm me ook
-
Re: virusscan
door marcelvn- 0 reacties
- 752 weergaven
linken naar illegaal content is verboten*? sorry maar moest ik gewoon ff zechen** :s :police: *=verboden **=zeggen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29259.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30151.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
De download is nieuw van Guerrilla Grannies Ike Bertels maakte tweemaal een documentaire over drie vrouwelijke guerilla’s in Mozambique, die vochten tegen de Portugese overheersers. Nu maakt ze een derde film over de drie vrouwen: Hoe gaan ze om met een veranderende wereld, waarin hun kinderen en kleinkinderen grond onder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 751 weergaven
die doet het wel thx
-
- 0 reacties
- 751 weergaven
Hoe moet je wii games branden? en welke soort dvd?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
iSleepWell iSleepWell, een nieuwe cydia tweak automatiseert het uitschakelen van netwerkverbindingen voor het slapen gaan. Handig als je ‘s nachts liever geen sms’en ontvangt, of energie wil besparen. Wanneer je je iDevice ondersteboven neerlegt, schakelt iSleepWell automatisch de vliegtuigmodus van je toestel in, waardoor alle netwerk verbindingen uitgeschakeld worden. – Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 751 weergaven
Heb je wat aan de link gehad of?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
BlackMesa-HALFLIFE BlackMesa-halfwaardetijd Release Info Release Group: Halflife (Scene) Release Name: BlackMesa-halfwaardetijd Releasedatum: 15.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: BlackMesa-HALFLIFE.iso Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Regio: N / A Genre : First-Person Shooter Uitgever: Onafhankelijke Ontwikkelaar: Onafhankelijke Op de markt Beschrijving Black Mesa is een Half-Life 2 totale omzetting Vermaken Valve Software’s [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 750 weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door stekelzak, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
maar nou moet DIE *** CRACK WEL KOMEN!!!!!!!!!! :peace:
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Acekard 2i Cheats
door Deeeemy- 1 reactie
- 750 weergaven
Heey! Uuhm, ik heb nieuwe cheats gedownload maar die werken niet voor Pokemon black :S weet iemand miss een site voor cheats voor pokemon black/white?
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 749 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 749 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig vragen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31540.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter,