Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
Deze release is nieuw van The One Daniël is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 680 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: even voorstellen
door Gast wubby- 0 reacties
- 680 weergaven
Hey. Ik vond laatst een goed artikel over het downloaden van Wii games.... Onderaan dit artikel staan 2 links waar je een handleiding vindt. Volgens mij tegen een vergoeding van paar euro! het is echt de moeite waard want ik heb die goedkoopste gekocht en die bracht me zeeeeeeeeeer veel informatie hier de link: spam nogmaals!! kijk onderaan ff naar die 2 links naar e-books.. ik heb zelf de goedkoopste gepakt!
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 680 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 679 weergaven
voila hier is link: http://thepiratebay.org/torrent/4768736/Virtua_tennis_3_PC-DVD nog veel speelplezier!!
Laatste reactie door mathijsv, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 679 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Offline Als Rudy uit de gevangenis komt wil het liefst zo snel mogelijk aan de slag als wasmachine reparateur. Ook wil hij contact met zijn dochter weer oppakken. Dit lukt echter allebei niet. Er is echter een andere manier om in gesprek te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Top-end PC
door iOrale- 4 reacties
- 679 weergaven
Foto's komen morgen, ben net van de scooter afgevaaAAAA BIEEERRR en ga zo slapen, nogal moe. Zal ik gelijk wat foto's maken van m'n hok, er ligt achter me zo'n 10.000 euro aan singels (vinyl platen)
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 679 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 678 weergaven
Volgensmij ziter een virus op,was bij mijn vriend ook gebeurd. :'(
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Centraal Muziek Producers / Editors - Cubase / Fruity Loops / Logic Studio Centraal Topic voor vragen en opmerkingen over muziek production en editing programma's, stel hier jouw vragen over bijvoorbeeld Cubase, Fruity loops en Logic Studio. Torrents: TPB: Steinberg Cubase v5 1 DVDR TPB: FRUITY LOOPS Studio Producer Edition 9-cracks incl TPB: Logic Studio 9 Install DVD (only mac) tell me more..
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 678 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heracles Almelo Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] RKC Waalwijk en Heracles Almelo namen het deze week tegen elkaar op in de KNVB Beker. Deze wedstrijd resulteerde in een 0-0 gelijkspel, waarna er werd verlengd. In de 116e minuut wist Bruns het winnende doelpunt te maken. Voor beide ploegen kostte deze wedstrijd natuurlijk veel energie, maar RKC zal maar al te graag wraak willen nemen op Heracles. Voor trainer Jan de Jonge is vooral het reizen een probleem, aangezien zijn ploeg nu voor de tweede keer op rij naar Waalwijk moet rijden. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
soms staat de link er bij dan hoef je alleen maar te knippen en plakken O0
Laatste reactie door blackpool, -
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011
door Gast khrachara- 1 reactie
- 677 weergaven
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011 x86/64 (Multilang) | 930 MB Produkte MultiCAx kann in Verbindung mit einem, Portal, Produkte ENOVIA für die digitale Bildgebung Produkt-Layout (ECM) verwendet werden. Mit ENOVIAVPM und ENOVIA LCA zu unterstützen Management können strukturierte Produkte, die multiCAx Angaben enthalten, und in Verbindung mit CATIA bietet der Einsatz von CATIA Daten nicht in einem hybriden Umfeld der Produktentwicklung. Wenn diese Produkte in Verbindung mit ENOVIAVPM oder ENOVIA LCA verwendet werden, ermöglichen sie Ihnen, die originalen multiCAx Montage und / oder Daten, die Einzelheiten der Dokumente in das Repository zu speichern. D…
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 676 weergaven
probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? Post samenvoeging: maart 28, 2011, 22:15:44 probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? ik heb Internet Explore gebrobeert en dat lukt wel
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 676 weergaven
Waar kan ik die vinden?:redface:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29857.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37723.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,