Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 623 weergaven
Misschien de stekker eruit trekken en op de reset knop drukken?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37679.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 622 weergaven
The Campaign Amerika, vrijheid en onafhankelijkheid, dat zijn wel de laatste dingen waar kandidaten Cam Brady en Marty Huggins zich mee bezighouden tijdens hun race voor een zetel in het Congres van North Carolina in deze ‘grootse, gewaagde, hilarische klucht’. Wanneer zittend Congreslid Brady verwikkelt raakt in een schandaal, besluiten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 622 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 622 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Als je avi bestand naar dvd bestand gekopierd dan kan je hem gewoon afspelen,dit doe ik ook op mijn eigen xbox en playstastion : :
Laatste reactie door Nigel, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 622 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 621 weergaven
@ DukeN, ik had eerst dat filmpje ook hier neer gezet, maar Zag later dat insluiten op verzoek is uitgeschakeld, ik heb nu een link naar Google Video gegeven, dan klik je op Play en dan ga je automatisch naar YouTube, en begint het filmpje O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 621 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hyde Park on Hudson Franklin D. Roosevelt is president van de Verenigde Staten. Hij krijgt een steeds betere band met zijn verre nicht Margaret Suckley, die uiteindelijk zijn minnares wordt. Als de de koning en koningin van Groot-Brittannië op staatsbezoek komen stijgt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 621 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Software Information Product: 3ds max 7 Serial number: 711-80399071 Request code: KF3E SEZ6 52WN JG63 XGT8 SVLG GV72 U51E Kun jij dan een activatie code maken ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FIFA online
door Wous- 0 reacties
- 621 weergaven
ik vind dat het openen van een spot wel langzaam gaat. :-[
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m Gemiddeld…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29857.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
is Saw 5 te downloaden via torrents?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 620 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 620 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34363.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,