Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 689 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 688 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
Re: even voorstellen
door Gast wubby- 0 reacties
- 688 weergaven
Hey. Ik vond laatst een goed artikel over het downloaden van Wii games.... Onderaan dit artikel staan 2 links waar je een handleiding vindt. Volgens mij tegen een vergoeding van paar euro! het is echt de moeite waard want ik heb die goedkoopste gekocht en die bracht me zeeeeeeeeeer veel informatie hier de link: spam nogmaals!! kijk onderaan ff naar die 2 links naar e-books.. ik heb zelf de goedkoopste gepakt!
-
- 0 reacties
- 688 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
Re: Softmod etc.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 688 weergaven
Waar heb je het over marith... We weten niet eens wat je wilt gaan softmodden.
-
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 688 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
- 0 reacties
- 687 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 1 reactie
- 687 weergaven
Waar kan ik die vinden?:redface:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 687 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Volgensmij ziter een virus op,was bij mijn vriend ook gebeurd. :'(
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 686 weergaven
Vista stinks
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 685 weergaven
voila hier is link: http://thepiratebay.org/torrent/4768736/Virtua_tennis_3_PC-DVD nog veel speelplezier!!
Laatste reactie door mathijsv, -
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 685 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 685 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
Deze release is nieuw van The One Daniël is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 684 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 684 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..