Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 954 weergaven
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a010200/a010287/index.html En dan 1 van die versies kiezen.
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 663 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 713 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28698.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32958.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit is een nieuwe release van Comme un chef Jacky Bonnot is een groot liefhebber van de gastronomie. Hij heeft echter nooit een koksopleiding kunnen betalen. Dan ontmoet hij de topkok Alexandre Vauclair, wiens restaurant wordt bedreigd door de aandeelhouders. Regie: Daniel Cohen Met: Jean Reno, Santiago Segura, Julien Boisselier, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 710 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is weer tijd voor een wedstrijd tussen Vitesse en SC Cambuur, de wedstrijd zal op zondag 1 december 2013 worden gespeeld in het Gelredome en zal hier om 14.30 uur worden afgetrapt. Het beloofd één van de minder spannende wedstrijden van dit weekend te worden, want van alle wedstrijden die SC Cambuur tegen Vitesse in het Gelredome stadion heeft mogen spelen is er tussen beide ploegen nog nooit gelijk gespeeld en ook wist SC Cambuur nog nooit met de winst opzak naar huis terug te ker…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – AZ Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Deze wedstrijd gaat tussen de enige Nederlandse team die nog in Europa actief zijn. Dat zal snel veranderen na de wedstrijden van afgelopen donderdag. AZ speelde niet goed maar wist wel te winnen in Tsjechië waardoor zij waarschijnlijk wel doorbekeren in Europa. Ajax daarentegen speelde erg slecht in eigen huis en werd vroeg vastgezet waar ze geen raad mee wisten waardoor ze kansloos ten onder gingen in de eigen ArenA met 0-3 tegen Red Bull Salzburg. Voor aanvang van deze wedstrijd heeft geen van de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15323.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Aw:rmvb bestanden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Als je gewoon met Nero aangeeft dat je een vcd wilt branden en het bestand selecteert doet Nero de rest zelf voor je. Kan jij hem gewoon in je dvd-speler doen en kijken.
-
Aw:txt inplaats van mp3
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hoe groot zijn die txt bestanden? Ook echt 3/4 mb groot......of is je download misschien nog niet 100% klaar? Dan zou je kunnen proberen om .txt te veranderen naar .mp3 kijken of dat werkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een mp3 download en dan een txt file krijgt op je computer :S
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
Laatste reactie door Robin, -
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
psp spelen downloaden
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik wil mijn psp slim&lite laten ombouwen maar ik wil wel eerst ff snappen hoe je die spelen downloadt want als ik dat via thepiratebay.org zoek en download met bittorent is het HEEL traag maximaal 2 kb/s en ik heb iets gehoord over nieuwsgroepen maar daar snap ik helemaal niks van kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Nigelaap
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DANKJE! ik ben hier echt slecht in xd
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 0 reacties
- 700 weergaven
antivirus uitzetten als je het vertrouwt...als het goed is heb je je internet eruit liggen tijdens instalatie dus verder kan je toch niet aangevallen worden.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29547.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti,