Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 731 weergaven
en zo doe je dat : http://ondertitel.com/forum/index.php?showtopic=696 veel succes als er problemen zijn hoor ik het wel #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32966.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 687 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 562 weergaven
Oke succes ermee!
-
- 0 reacties
- 493 weergaven
kijk hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html dan kan je rechts je specs invullen die je wilt. En dan uitkiezen
Laatste reactie door Marciej123, -
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 715 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 720 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 754 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Release Date: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 933 weergaven
De download is nieuw van Kiss Me Mia (Ruth Vega Fernandez) en Frida (Liv Mjönes) ontmoeten elkaar voor het eerst bij het verlovingsfeest van hun ouders. Mia’s vader staat op het punt te trouwen met de moeder van Frida, waardoor zij stiefzussen worden. Al snel wordt echter duidelijk dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Magic Trip In 1964 reisde schrijver Ken Kesey met een grote bus vol vrienden door Amerika. Achter het stuur van hun psychedelisch beschilderde bus zit Neal Cassidy, hét icoon van de beat generation. Regie: Alison Ellwood, Alex Gibney Met: Ken Kesey, Jack Kerouac, Neal Cassady, Stanley Tucci, Allen Ginsberg, The [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 712 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 727 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heracles Almelo Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] RKC Waalwijk en Heracles Almelo namen het deze week tegen elkaar op in de KNVB Beker. Deze wedstrijd resulteerde in een 0-0 gelijkspel, waarna er werd verlengd. In de 116e minuut wist Bruns het winnende doelpunt te maken. Voor beide ploegen kostte deze wedstrijd natuurlijk veel energie, maar RKC zal maar al te graag wraak willen nemen op Heracles. Voor trainer Jan de Jonge is vooral het reizen een probleem, aangezien zijn ploeg nu voor de tweede keer op rij naar Waalwijk moet rijden. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is nieuw van Das Wochenende Voormalig Rode-Legerfractie terrorist Jens Kessler is net vrijgelaten uit de gevangenis. Zijn eerste vrije weekend besteedt hij met vrienden uit zijn verleden. Tussen die vrienden zitten ook zijn oude liefde Inga en haar man. De vijandigheid tussen de twee mannen wordt steeds groter. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:probleempje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Rejected by tracker is dat je afgewezen wordt door de tracker. Probeer is een andere torrent te downloaden? lukt dat wel.....
-
Aw:DC++ achter Belkin Router
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Wat wil je goed instellen dan??? Je virtuele ip adres is het ip adres van de computers achter je router. Dus als je via Start -> Uitvoeren -> cmd typt en dan ok klikt in het zwarte venster weer typt: ipconfig Dan zie je jou ip adres dat is jou virtuele ip adres
-
foutmelding
door Remco- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
Laatste reactie door Remco, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik zoek bee movie nederlands GESPROKEN torrent (liefs goede kwaliteit) Ik vind hem nergens Mvg Niels :cool2:
Laatste reactie door Nielszz, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
:-\ Ik snap die site niet Ik heb ctrl F gedaan en crack getypt kwam ook niets :geheim: Wil je misschien de link sturen van die pagina. Alvast bedankt!
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
hallo , mijn zusje heeft sinds kort een dsi met r4 kaartje maar zij had eerst een ds light en ze vond de skin van sidder.nl niet mooi drrm vroeg ik of iemand een mooie skin heeft voor een meisje van 12 alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Joris., -
Re: Geen toegang tot deze (virtuele) schijf in vista na het mounten met daemontools
door xx-Mariekee- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, alleen dan met Sims3.. Ik heb net een topic gemaakt, ik kopieër m wel ff Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk Sims3 gedownload, staat in een ISO bestand en wil het nu gaan installeren maar als ik m met Daemon Tools probeer te mounten staat er wel: 'Bezig met mounten van Image' maar hij gaat niet verder. Als ik via Computer op de goede '(virtuele) driver' klik krijg ik een foutmelding die zegt: 'Geen toegang tot deze schijf. De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. Als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze…
Laatste reactie door xx-Mariekee, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Ik haat dit echt!
Laatste reactie door gilly1993,