Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 672 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 671 weergaven
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ice.Age.Continental.Drift.Arctic.Games-SKIDROW Release Date: 20.06.2012 Retail Datum: 20-05-2012 Bestandsnaam: sr-iacdag.iso Bron: DVD Maat: 1,68 GB Genre: Actie Bescherming: SecuROM Uitgegeven door: Activision Blizzard Ontwikkeld door: Activision release Beschrijving Ice Age is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40384.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Mortal Kombat - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast thesander705- 0 reacties
- 671 weergaven
lol
-
- 0 reacties
- 671 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Facebook pagina vernieuwd Vanaf vandaag is de NDSS Facebook pagina vernieuwd, we zijn niet alleen overgegaan op de nieuwe timeline maar al het NDSS nieuws zal nu ook automatisch op de Facebook pagina verschijnen. Ook hebben we een nieuwe simpele URL (facebook.com/NDSSnl) en zijn o.a. de cover aangepast met het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Aliens Colonial Marines-FLT Aliens Colonial Marines-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Aliens_Colonial_Marines-FLT Releasedatum: 12.02.13 Retail Datum: 12.02.13 Bestandsnaam: Aliens_Colonial_Marines-FLT Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving In Aliens: Colonial Marines, spelers [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit is een nieuwe release van Kingdom of the Oceans 01 Dit is het verhaal van de blauwe vinvis, de witte haai en scholen zeilvissen en geelvintonijnen. Het is het verhaal van de eenzame jagers die voortdurend op zoek zijn naar een spoor van hun prooi, een aanwijzing dat hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Moet vet feesj geweest zijn @ kaasbroodje: heb een cadeautje voor je
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Nieuwe poster Looper Hieronder een nieuwe poster van de film Looper. De film speelt zich in de nabije toekomst af, enkele decennia voordat tijdreizen wordt uitgevonden. Het verhaal draait rond een groep huurmoordenaars, de Loopers, die voor een misdaadorganisatie uit de toekomst werken. Die organisatie stuurt met enige regelmaat mensen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren mijn full HD tv op mijn pc aangesloten van HDMI naar HDMI poort, alleen het beeld is niet echt scherp de letters van de icoontjes zijn ook wat wazig. Ik heb het idee dat ik met de DVI kabel scherper beeld krijg. Ik heb de nieuwste driver voor mijn videokaart geinstalleerd maar het is nog steeds niet scherp weet iemand hoe ik mijn beeld wel scherp kan krijgen. Mijn scherm is de: Samsung synchmaster P2370HD Ik heb als videokaart de: Saphire HD5850 toxic alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Andy – Siri for Android Full v3.9 Android-P2P Andy – Siri voor Android volledige v3.9 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.9 . Android-P2P Release Date: 23-06-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v3.9.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
is Saw 5 te downloaden via torrents?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37811.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
The Veteran (2011) DVDRip
door Gast khrachara- 2 reacties
- 669 weergaven
The Veteran (2011) DVDRip XVID AC3 HQ Hive-CM8 Language: English 1h 34m | DVDRip | avi | 704 x 400 | XviD [A] 1799 Kbps | AC3 [A] 448 Kbps | 1.49 GB Genres: Action | Thriller IMDb Info http://www.imdb.com/title/tt1653700/ A soldier returning from the war in Afghanistan uncovers a conspiracy involving the intelligence services and a gang of drug dealers. Screenshot:
VERPLAATST: Laptop
door Erwin.- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30356.0[/iurl]
- 0 reacties
- 669 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel,