Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 662 weergaven
hallo, ik heb laatst een illegale versie van minecraft gedownload maar ik kan er niet meer online :/ hij heet dan ook minecraftSP ''SP is SinglePlayer'' maar ik heb gehoord dat je er wel mee online kan maar ik het geen flauw idee hoe! mijn broer en ik willen heel graag samen online iets bouwen op de gewone minecraft ''dus niet classic van minecraft.net''... we zouden heel blij zijn als iemand ons hier mee kan helpen!
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Moet vet feesj geweest zijn @ kaasbroodje: heb een cadeautje voor je
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Facebook pagina vernieuwd Vanaf vandaag is de NDSS Facebook pagina vernieuwd, we zijn niet alleen overgegaan op de nieuwe timeline maar al het NDSS nieuws zal nu ook automatisch op de Facebook pagina verschijnen. Ook hebben we een nieuwe simpele URL (facebook.com/NDSSnl) en zijn o.a. de cover aangepast met het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 661 weergaven
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ice.Age.Continental.Drift.Arctic.Games-SKIDROW Release Date: 20.06.2012 Retail Datum: 20-05-2012 Bestandsnaam: sr-iacdag.iso Bron: DVD Maat: 1,68 GB Genre: Actie Bescherming: SecuROM Uitgegeven door: Activision Blizzard Ontwikkeld door: Activision release Beschrijving Ice Age is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Impire-FLT Impire-FLT Release Info Release Group: FAIRLIGHT (Scene) Release Name: Impire-FLT Releasedatum: 16 februari 2013 Retail Datum: 14 februari 2013 Bestandsnaam: flt-impr Bron: Steam Grootte: 1,20 GB Genre: Strategie Critici: 7.4/10 Uitgegeven door: Paradox Interactive Ontwikkeld door: Cyanide Studios Op de markt Beschrijving Diep in de onderwereld van Ardania, een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
ik brand het via nero en image via imgburn succes!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38614.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Live: check mn profiel Steam: pctje xfire: pctje hyves: als je wilt hebben ga je maar lekker vragen hou ik lekker prive <3 ach skit. pietertjeeee.hyves.nl niet allemaal tegelijk adden. ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39703.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
is Saw 5 te downloaden via torrents?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Hahaha, beter dat het zo blijft ;D
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
- 0 reacties
- 660 weergaven
The Walking Dead Episode 3-RELOADED The Walking Dead Episode 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.3-RELOADED Releasedatum: 30.08.2012 Retail Datum: 03-09-2012 Bestandsnaam: RLD-twdea3.iso Bron: DVD Grootte: 2,07 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 660 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32657.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: Laptop
door Erwin.- 0 reacties
- 660 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30356.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,