Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 609 weergaven
Vista stinks
-
- 0 reacties
- 609 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Jow Jerry, wist echter niet dat hij ook soms achter loops is haha misschien ff veranderen :cool2:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Colony Colony is een feest voor het oog. Micro-opnames van bijen, bloemen en bomen, imkers en kunstzinnig gestapelde bijenkasten zijn op indringende manier in beeld gebracht. De bijenhouders zijn met hun miljoenen bijen agrarisch Amerika behulpzaam. Bijen spelen een cruciale rol in de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Ik ben daardoor vele retails kwijt geraakt waaronder een G36CD M134 maar ik heb nog steeds een M134 retail 2x
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
DishPointer Pro v2.0 FULL ANDROID-P2P DishPointer Pro v2.0 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 608 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37811.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
I Am Alive-RELOADED I Am Alive-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: I.Am.Alive-RELOADED Releasedatum: 02.09.2012 Retail Datum: 05-09-2012 Bestandsnaam: I.Am.Alive-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre : Actie Bescherming: SolidShield Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Shanghai, Darkworks Op de markt Beschrijving In de post-apocalyptische actie / avontuur I Am [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 608 weergaven
De nieuwe monitor lijkt een normale en dat de andere gewoon klein is, maar als je weet dat de andere 15 inch is, zegt het al genoeg :-[ O0
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Ik heb er dit van gebrouwen http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B199428%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B206692%5D=2&product%5B13354%5D=2&product%5B233251%5D=1&product%5B103144%5D=1&product%5B89010%5D=1 mischien kon ik beter voor de iets goedekopere harderschijf gaan gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34059.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Ds emulator :D
door repoc- 0 reacties
- 607 weergaven
het is gelukt, mr kun je de emulator ook nog groter maken? is zn klein beeldje... :s
Laatste reactie door repoc, -
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 607 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 607 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.3 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.3 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.3 . Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.3.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Ryan Gosling en Emma Stone mogelijk weer samen Verleden jaar hadden regisseurs Glenn Ficarra en John Requa met de romkom Crazy, Stupid, Love. een grote hit. De samenwerking met de prima cast blijkt zo goed te zijn bevallen dat de mannen wederom een film willen maken met Ryan Gosling en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 606 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Taken 2 Eerder ontvoerde de Albanese maffia in Parijs de dochter van voormalig CIA-agent Brian Mills. Dit bleek een kapitale fout. Een beslissing die hun zuur opbrak. Nu zijn ze uit op wraak. Wanneer hij met zijn gezin naar Istanboel reist, ruiken ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 605 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29115.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Beste mensen, Ik heb een laptop een Toshiba tecra a2 en draadloos internet is daarop uitgeshakeld. Ik weet niet hoe dat is gebeurd en ik weet niet hoe ik dit weer kan inschakelen. Mijn router werkt nog goed en op deze laptop heb ik nog wel internet. Verder staat onder op mijn f8 toets een draadloos internet logo. Als ik deze samen indruk met de fn toets gebeurd er ook niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Wat een idioot zeg, daar gaat tie dus niet mee wegkomen. We moeten kijken of we hem kunnen laten aanklagen ofzo!!
Laatste reactie door Bart',