Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 671 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Nu al plannen voor Men in Black reboot Tijdens een interview over zijn derde Men in Black-film, wierp regisseur Barry Sonnenfeld wat licht op hoe de franchise verder zou moeten gaan. Het lijkt erop dat dit zonder Will Smith en Tommy Lee Jones zal zijn. The fantastic thing about Men [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
everybody does
Laatste reactie door ghetti, -
Re: r4 voor nds
door Gast shade1981- 0 reacties
- 671 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
Aw:Waar haal jij je serials en cracks vandaan?
door Gast Heinen- 0 reacties
- 670 weergaven
idd, laat eerst je viruss scanner up-to-date zijn en dan pas zo\'n crack laten scannen, want als ik een crack download is meer dan 50 procent allemaal virus
-
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 670 weergaven
martijn via ftd
-
- 2 reacties
- 670 weergaven
kan ik alle windows op mijn externe harde schijf zetten en vervolgens van deze schijf booten?? ik download ze wel. als dit kan hoe moet dit dan??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
je hebt zeker wel het mes ontsmet . je moet gewoon naald heet maken en die erin prikken
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Killer Joe Chris is een jonge drugsdealer die wordt bestolen door zijn eigen moeder. Hij moet snel aan geld zien te komen. Hij besluit de huurmoordenaar Killer Joe in te huren om zijn moeder te vermoorden. Zo kan hij haar levensverzekering opstrijken. Omdat hij Killer Joe niet meteen kan betalen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39703.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Seeking Justice De vrouw van Will wordt aangevallen en beland in het ziekenhuis. Daar wordt hij benaderd door een man die een organisatie vertegenwoordigd die wraak voor hem kan nemen. Hij hoeft er niet voor te betalen maar hij moet wel een gunst verlenen als hem daarom om gevraagd word. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit is adverteren naar een website :ban:
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
het makkelijkste is ze via nero te branden wijst zich van zelf! anders horen we het wel. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Hmm ja ik wil mijn psp ook ombouwen, maar ik weet niet waar en anders wil ik het zelf wel doen maar dan moet ik een pandora batterij kopen = 20 euro :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trailer The Woman in the Fifth Hieronder zie je de trailer van The Woman in the Fifth. Ook een eerste poster van de film is te zien. De film is geregisseerd door Pawel Pawlikowski (My Summer of Love) en hoofdrollen zijn voor Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 668 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 668 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29800.0
Laatste reactie door Heisenberg,