Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 616 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32892.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 616 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Reality Luciano is een visboer uit Napels en erg geliefd in zijn omgeving. Elke dag amuseert hij de mensen in de buurt. Dan wordt door zijn kinderen opgegeven voor Big Brother. Het idee dat hij wellicht beroemd gaat worden stijgt naar Luciano’s hoofd. Regie: Matteo Garrone Met: Aniello Arena, Nando [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Dankejwel O0
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Misschien werkt hij niet op deze tv.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
hee, ik heb de bestanden FM2009_v9.1.0_Patch1 en fm91_t11 in de map staan, als ik ze dan opstart dan instaleer ik Unnamed Product. doe ik iets heel doms? of wat doe ik verkeerd. graag hoor ik ervan! mvg, Ron
Laatste reactie door the_engel, -
- 2 reacties
- 614 weergaven
Zal dat eens doen miss helpt dat.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 614 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
lol
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 614 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cole Younger and the Black Train Zijn hele leven lang wordt de outlaw Cole Younger al achtervolgd door de ‘Zwarte Trein’, die op mysterieuze wijze verschijnt wanneer de dood in de lucht hangt. Het menselijke gezicht van deze spookachtige trein is Emmett Black, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 614 weergaven
Ik ben van plan om een spel te maken, ik heb alleen iemand nodig die verstand heeft van PHP of een ander script om het spel mee te bouwen, zelf ben ik al bezig met een script voor het spel etc.. Stuur me een PM of mail als je interesse hebt!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Hallo, Ik heb via de downloadsite www.yabsearch.nl het computerspel Call of Duty Black Ops voor de pc. gedownload en het staat nu in de map downloads op de computer. Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet installeren en kunnen spelen. (ik heb gewoon een crack). Als ik op de toepassing klik krijg ik te zien: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_43.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb het alleen nog helemaal niet geinstalleerd. Zou iemand mij hierbij alsjeblieft kunnen helpen... Bijgaand een screenshot van de map. oja... ik werk met windows Vista. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Svensaxofoon, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
wow dat wil ook wel maar mijn probleem is ik woon minimaal 60 km van iedereen op deze site af dus dat wordt lastig of niet?
Laatste reactie door martijn1, -
VERPLAATST: jarig
door Erwin.- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31675.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Aw:Wanadoo Family
door Gast Heinen- 0 reacties
- 612 weergaven
thuis heb ik wanadoo family. Ik neem aam dat je die live-box bedoelt? Je hoeft niet echt meteen internet+telefoon+tv nemen, want wij (ik, m\'n broer, mn pa en mn ma) bellen en internetten via wanadoo maar kijken nog steeds tv met knp. Het enige probleem is, is dat wij best wel ver weg wonen van zo\'n zend mast, waardoor onze internet verbinding niet zo snel is, als die zo moeten zijn.
-
Re: transformers 2
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 612 weergaven
Deze mag je wel legaal kijken https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 612 weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
- 0 reacties
- 612 weergaven
Pack of Five Android V10-SCEPER Dit zijn vijf Android V10-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Release Date: 08-05-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Maat: 18 MB Type: Toepassing release Beschrijving WhatsApp Messenger v2.7.8265 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 612 weergaven
De download is nieuw van L.A. I Hate You In de stad der engelen drijft de verzorging van zijn gehandicapte vrouw Natasha, Chris tot wanhoop. Hij schakelt een huurmoordenaar in om zijn vrouw te laten vermoorden. Wanneer Chris spijt krijgt van zijn besluit blijkt hij de situatie niet meer in [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 612 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
- 0 reacties
- 611 weergaven
Mag je dan wel zeggen ga naar nzbindex.nl en gebruik deze zoekterm: lcs-god?
Laatste reactie door marco1,