Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 609 weergaven
steken er in?
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: vt700 probleem
door Bart'- 0 reacties
- 609 weergaven
Ik zou proberen ergens een 12v en 3.5 a adapter te bestellen
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Even een tip: Gebruik wat betere topic titels dan: Uh ben het even kwijt weer Staat in de huisregels: Post samenvoeging: januari 08, 2011, 16:01:09 Staat in de huisregels:
Laatste reactie door jelmer11, -
SPAM!
door Gast r4icards- 3 reacties
- 609 weergaven
Spam
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 7 reacties
- 609 weergaven
Voilla laat ik ook maar is wat posten: (UPDATED 2/5/2011) Free License keys Corel Video Studio Pro X4 HD (+ Download link) (Updated 2/5/2011) Photoshop Lightroom 3 FREE License Keys HD (Download link in Description) Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer Gamplay + CRACK (Updated 24/4/2011) Crysis 2 Multiplayer Gameplay + CRACK + Downloadlink (Updated version 24/4/2011)
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29313.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 608 weergaven
:-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31776.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Welke radio heb je? Staat er ergens een naam ?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 608 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Finale WK Zuid Afrika 11 Juli 2010
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit is een nieuwe release van Girl Model Documentaire over de dertienjarige Nadya, die in Siberië opgroeit maar aan het werk kan als model in Tokio. Het pessimisme van Nadya’s modelscout Ashley over de modellenwereld neemt echter steeds meer toe. Regie: David Redmon, Ashley Sabin Met: Ashley Arbaugh, Rachel Blais [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 607 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
- 0 reacties
- 607 weergaven
Oké bedankt, ik kijk morgen eerst zelf wel. Dan leer ik er zelf ook nog wat van Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: december 29, 2010, 18:09:10 Hee, Ik kijk hier nu even rond in mn logboeken. En bij fouten staat heel vaak: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: nltdi Bron Atapi of Service control manager. Kan het zijn dat die vastloopt door internet? Want dan heb ik het volgens mij het meest of alleen. En is nltdi , Netlimiter? Want ik heb Netlimiter 3 gedownload..
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Soep de Troep!
door Bart'- 0 reacties
- 606 weergaven
Is tie niet té grof?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39566.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
Laatste reactie door lser, -
waar te beginnen?
door pim1234- 1 reactie
- 606 weergaven
hallo, ik weet niks, maar ik zou toch graag willen leren programmeren. waar zou ik moeten beginnen? pim
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Gaa naar de site van btjunkie en typ daar poker en dn de games. ik heb er 2 gedownload en 1 getest hetzijn de eerste 2 resultaten die je krijgt.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 3 reacties
- 606 weergaven
XD
Laatste reactie door Freddytje,